Zeynep Bastık - Felaket Akustik (Ezhel Cover)

Zeynep Bastık
89 231 görünümler 4 354 104

Akustik konserlerimiz için biletler satışta ☺💃🏻
18 Mayıs IF Ataşehir: www.biletix.com/etkinlik/YSV61/TURKIYE/tr
24 Mayıs 6 : 45 İzmir: www.biletix.com/etkinlik/YY730/TURKIYE/tr
25 Mayıs 6 : 45 Adana: www.biletix.com/etkinlik/YG725/TURKIYE/tr
31 Mayıs 6 : 45 Ankara: www.biletix.com/etkinlik/YRS55/TURKIYE/tr

Söz: Ezhel
Müzik: Bugy
Mix Mastering: Lex Barkey
Akustik Gitar: Tolga Akyıldız
Bass: Kerim Türkoğlu
Cajon: Cenk Saraç
"Ezhel - Felaket" şarkı sözleriyle
Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın?
Döndürür kalbimi çöle
Gözünden akan yağmurlar
Döndürür çölleri sele
Saçına kopan fırtınalar
Eserken ruhumda hâlâ
Dediler: "Bu kız neymiş?"
Dedim: "Felaket, felaket!"

Felaket
Bu kız bi' afet, bi' afet
Gözün gözüme değse
Kopar kıyamet kıyamet
Yarattın dünyamda zelzele
Hâlâ sallanır bu hergele
Kaybettim kalbimi ben yine
Ah felaket, felaket

Bombalar yağar bu şehre seviştiğimizde
Darbeler vurur ruhuma
Seni düşünüp her içtiğimde maddeler
Susarım sana, konuşamam açım, susarım sana
Seni bana, beni sana hiç anlatamadım çok
Fırtınaların koptu, dalgaların boğdu
Yalanlarım çoğaldı
Yarınlarım lavlarının en altında kaldı
Hiddetinin şimşeği tüm şiddetiyle çarptı
Ne özleminin yüceliği uçurumdan farklı
Ne yüzde biri kadar cehennemin sana rahat
Evim, çatım, pencerem, kapım, şu başımdan uçtu
Gök yere düştü, sıyrıldı sıtkı
Fena fena, pek
Hem aşk, hem lanet
Her an devam hep
Bela ve zahmet

Felaket
Bu kız bi' afet, bi' afet
Gözün gözüme değse
Kopar kıyamet kıyamet
Yarattın dünyamda zelzele
Hâlâ sallanır bu hergele
Kaybettim kalbimi ben yine
Ah felaket, felaket

Her yeni bölüm PERŞEMBE günleri geliyor ve bol bol şarkı söylüyor ve eğleniyoruz:
#MaltKafası Konserleri
tr-center.com/sl-PLRltuzz1oeYb00HITQOaBMKDGS-ROuhM1
Akustik Konserleri:
tr-center.com/sl-PLRltuzz1oeYb00HITQOaBMKDGS-ROuhM1
Sosyal Medya Hesaplarım;
Instagram; bit.ly/2r8vckN
Twitter; bit.ly/2Rihxmr
Merhaba ben Zeynep Bastık. Bilmeyenler için özetle; Hayatımın hatrı sayılır zamanlarından beri şarkı söylüyorum ve artık bu işi canlı canlı kendi evimin terasında, bir zaman sonra belki bir şömine başında, farklı konseptlerle, eşimi dostumu ağırlayıp onları da bu işe alet ederek yapıyoruz. Umarım keyif alırsınız, birlikte eğleniriz :)

  

YORUMLAR

  1. Zeynep Bastık
    Zeynep Bastık
    12 gün önce

    Akustik konserlerimiz için biletler satışta ☺💃🏻 18 Mayıs IF Ataşehir: www.biletix.com/etkinlik/YSV61/TURKIYE/tr 24 Mayıs 6 : 45 İzmir: www.biletix.com/etkinlik/YY730/TURKIYE/tr 25 Mayıs 6 : 45 Adana: www.biletix.com/etkinlik/YG725/TURKIYE/tr 31 Mayıs 6 : 45 Ankara: www.biletix.com/etkinlik/YRS55/TURKIYE/tr

    1. ismail dayıoğlu
      ismail dayıoğlu
      14 saatler önce

      Denizliyede gel

    2. Vehbi Can Kurumoglu
      Vehbi Can Kurumoglu
      Gün önce

      Ya Zeynep neden spotify'da yok cover çalışmaların? Çok üzülüyoruz =/

    3. Cry PoL
      Cry PoL
      Gün önce

      Zeynep Antalya ya gel lütfennnnn

    4. Merve Ertem
      Merve Ertem
      2 gün önce

      Mersin👋👋

    5. Merve Ertem
      Merve Ertem
      2 gün önce

      +KO key tedaviye gidiyoruz aqwşhķmö♡hssbjx

  2. Veysel Can
    Veysel Can
    3 saatler önce

    Ruhumu okşuyor bu kadının sesi galiba aşık oldum

  3. Arif SÖNMEZ
    Arif SÖNMEZ
    4 saatler önce

    Tuborg malt kafası heralde 💥

  4. Yılmaz Kaydızkurt
    Yılmaz Kaydızkurt
    5 saatler önce

    hız 1.25 de çok iyi gidiyor be

  5. ABDULKADİR ÇİFTÇİ
    ABDULKADİR ÇİFTÇİ
    5 saatler önce

    Jest ve mimikler ben aşık oldum galiba bu 100 üncü izleyişim hayranlıkla izliyorumk😍💕💕💕

  6. cengiz A
    cengiz A
    5 saatler önce

    Aynısı değil ezhelin farklı

  7. denizin huzuru mavi ruya
    denizin huzuru mavi ruya
    5 saatler önce

    Bu sözler resmen senin için dile gelmiş

  8. Kivi Makeup
    Kivi Makeup
    5 saatler önce

    SANKİ SENİ TANIYORUM GİBİ REELDE ÖYLE Bİ SAMİMİYET

  9. Fatma Açıkgöz
    Fatma Açıkgöz
    6 saatler önce

    Ya sesin çoook güzell 😍😍😍

  10. mustiironi
    mustiironi
    7 saatler önce

    Aman Allah'ım nasıl canlı bir ses performansı bu kadar güzel olabilir dehşet vahşet..!!!!! Felaket olan bir şey varsa oda senin sesin

  11. Memduh Yalçın
    Memduh Yalçın
    7 saatler önce

    tek başına lüzumsuz savaş söylese de hepimiz rahatlasak

  12. ahmet karadeniz
    ahmet karadeniz
    8 saatler önce

    "Ruhuna giden yol duvarlarla örtülmüştü adeta"

  13. Muhammet Fatih Kavcı
    Muhammet Fatih Kavcı
    8 saatler önce

    Ya kızda hasta olduğumuzda kazandığımız karzimatik bir ses tonu olurya. Öyle bir ses var işte. Çok hoş gerçekten.

  14. Görkem Tavşan
    Görkem Tavşan
    8 saatler önce

    Ehelden daha iyi söylüyo aq

  15. Duygu Cetin
    Duygu Cetin
    9 saatler önce

    EZELDEN 1000 KAT DAHA İYİ SÖYLÜYOR BENCE KATILANLAR +1

  16. İbrahim Başkonyalı
    İbrahim Başkonyalı
    9 saatler önce

    Gerçek ten bir harika

  17. İrem Binici
    İrem Binici
    10 saatler önce

    Ufuk Beydemirin seslendirmiş olduğu Ay Tenli Kadın şarkısını bir de senden dinlesek fena olmaz kendi yorumunla harika olabilir. Bana katılan arkadaşlar ? 👍

  18. dızcı bean
    dızcı bean
    10 saatler önce

    Bu kız bi afet

  19. Novruz Ferruxov
    Novruz Ferruxov
    10 saatler önce

    Bu şarkı ykılıyor😉

  20. Ercan Kilic
    Ercan Kilic
    10 saatler önce

    En son fizik dinliyodum

  21. Beril Demir
    Beril Demir
    11 saatler önce

    Karabük lütfen gelll

  22. Orcun Daban
    Orcun Daban
    12 saatler önce

    Vaaay vaaay vaaaay :)

  23. ßetül ._.
    ßetül ._.
    12 saatler önce

    Orjinalinden daha güzel olmuş.

  24. sevda itek
    sevda itek
    12 saatler önce

    Bu ara dinlediğim tek parça felakett

  25. Ahmet yazıcı
    Ahmet yazıcı
    13 saatler önce

    neşet ertaş ferdi tayfur varken bunlar anlamsız

  26. ehli keyf örümcek adam
    ehli keyf örümcek adam
    13 saatler önce

    Kaç defa dinlemedim sayamadim böyle dersi dinleseydim şuan prof. olmuştum

  27. ehli keyf örümcek adam
    ehli keyf örümcek adam
    13 saatler önce

    Beni benden aldın :)))

  28. DUYGU KEÇECİ
    DUYGU KEÇECİ
    14 saatler önce

    Bu 2,4B nin kafası neyin kafası kıskançlık hazımsızlık nedir yani oldukça rahat gayet güzel yorumluyor parçaları olumsuza tıklayanlar sacmasiniz

    1. Doğukan Kanal
      Doğukan Kanal
      9 saatler önce

      Herkes beğenmek zorunda değil

  29. MERT ATMACA
    MERT ATMACA
    15 saatler önce

    00:21 kızı sikiyor resmen git evinde sik amk

  30. DEDE KORKUTTAN HİKAYELER
    DEDE KORKUTTAN HİKAYELER
    15 saatler önce

    annem peki sen güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın?

  31. Doğukan Yaşar
    Doğukan Yaşar
    16 saatler önce

    Muazzamm

  32. Zehra Karakaya
    Zehra Karakaya
    16 saatler önce

    👍👏👏👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👏👏👏👏👏🤗🤗

  33. Peripella
    Peripella
    17 saatler önce

    guzel soyluyor

  34. ferdi tartar
    ferdi tartar
    18 saatler önce

    ....?

  35. Eren Bal
    Eren Bal
    18 saatler önce

    Çok iyi lan

  36. Seda Yalçın Atelier
    Seda Yalçın Atelier
    18 saatler önce

    bir gün butiğe geldin aramızda bir sohbet geçti ben size sesiniz güzel mi dedim eh işte söylüyoruz birşeyler dedin sonra bir dinledim pir dinledim her gün butikte senin sesin devamlı dinliyoruz:):)

  37. kadriye özer
    kadriye özer
    20 saatler önce

    Resmen bağımlılık yaptı. Evin içinde felaket felakeeeet diye dolaşıyorum😁

  38. ANANIN AMI PIC KURUSU
    ANANIN AMI PIC KURUSU
    21 saatler önce

    Video 0:30 sn de basliyor iyi seyirler

  39. Ad kullan mıyorum Soyad kim
    Ad kullan mıyorum Soyad kim
    21 saatler önce

    *Bu orpspu felaket felaket 🖕🏿🚬*

  40. kitapkemiren tavsan
    kitapkemiren tavsan
    21 saatler önce

    Ezhelden daha harika soyluyor bayildim

  41. Arda Çelebi
    Arda Çelebi
    22 saatler önce

    Tek kelimeyle inanılmaz olmuş

  42. Merve Şahin
    Merve Şahin
    22 saatler önce

    En guzelini bu kiz solemis 😊

  43. Dilara Ocaktan
    Dilara Ocaktan
    22 saatler önce

    Helal olsun ses süper

  44. Serhat Yıldırım
    Serhat Yıldırım
    22 saatler önce

    Bi Ufak actım

  45. mirac toker
    mirac toker
    23 saatler önce

    Sabah sabah istemsizce bu şarkıyı actim zihnimi hipnotize ettti bu sarki

  46. Gün önce

    .

  47. Mylifeis funny
    Mylifeis funny
    Gün önce

    eh

  48. Mert Haydaroğlu
    Mert Haydaroğlu
    Gün önce

    Güzellik ve Tatlılık arasında ki ince çizgide duruyor, ben böyle birşey görmedim sesi zaten mükemmel keşke ablam kardeşim falan olsaydın yada arkadaşım falan çok isterdim

  49. Berna Mehmed
    Berna Mehmed
    Gün önce

    Sesin resmen huzur veriyor ❤️🎶

  50. Enes Bulut
    Enes Bulut
    Gün önce

    Lüzumsuz savaşta murat dalkılıçla düet yapan kız olduğunu yeni öğrendim.

  51. Esma Pişgin
    Esma Pişgin
    Gün önce

    döngüye alayım şunu

  52. Faili Meçhul
    Faili Meçhul
    Gün önce

    Ezelden daha guzel söyluyor diyenler 👍 Yok canim ezel daha iyi 👎

  53. Eyüp Eker
    Eyüp Eker
    Gün önce

    Muhteşemliğin de ötesinde Babilin asma bahçelerinde Huzuru kabullenirken Eksik kalmış bir çok yerde Kendini aramakta Kıyıda köşede saklanmış Benliğinden kaçmakta ..

  54. KURALSIZ
    KURALSIZ
    Gün önce

    Ablam yeni dinledim ve cok beğendim sesini ve tavrını yolun en güzel şekilde acık olsun

  55. hüseyin kılıç
    hüseyin kılıç
    Gün önce

    perfect

  56. Antonio_Amca
    Antonio_Amca
    Gün önce

    yarrak gibi söylemiş

  57. osman Bulut
    osman Bulut
    Gün önce

    Birßey diyicem biz burda sana hayranınız diyouz seviyoruz diyoruz siz bir kalp atmaktan uşeniyosunuz ya yeter her unluler boyle ya yeter yeter artık unlulerden birini sevmiyorum sevmiyicem

    1. Yusuf Emir Sevinç
      Yusuf Emir Sevinç
      Gün önce

      Zorunda mı kalp atmıyo dıye bakmıyo mu oluyo?

  58. Gökçe Gül Gün
    Gökçe Gül Gün
    Gün önce

    Spotify'a bekliyoruzz hadii

  59. Burak Kandehir
    Burak Kandehir
    Gün önce

    Keşke sevgilim olsan.

  60. betul tastepe
    betul tastepe
    Gün önce

    0.5x de dinleyin eğleniyorr muyuzz gençleerrr

  61. AE Solutions
    AE Solutions
    Gün önce

    almanyadan seeeelamlar :) ne ses bu yaaa

  62. Ela Yaman Hd
    Ela Yaman Hd
    Gün önce

    Kız sen hangi dizide çıkıyordun???

  63. candy women
    candy women
    Gün önce

    Super

  64. Ayşegül KILIÇ
    Ayşegül KILIÇ
    Gün önce

    Bu arada fiğ💩☠️👻💀

  65. Yesim Uzunalan
    Yesim Uzunalan
    Gün önce

    Harikaaaaa donup donup dinliyorum yaa 😍😍😍😍

  66. Serpil Kaymaz
    Serpil Kaymaz
    Gün önce

    Yorum nefis👍👍👍

  67. Heyder Ahmedov
    Heyder Ahmedov
    Gün önce

    SH❤️❤️

  68. Pembiş Pembiş Bilgiler
    Pembiş Pembiş Bilgiler
    Gün önce

    Yaa çok güzel söylüyon 😂😂😂😍😘

  69. Feyyaz & Malik
    Feyyaz & Malik
    Gün önce

    Kanalıma abone olun😘☺️🙏

  70. Ayşe Sümer
    Ayşe Sümer
    Gün önce

    Şu yorum bir kerede tutsun amk

  71. Maeve Wiley
    Maeve Wiley
    Gün önce

    Abiiii harikasın😍😍😍Bu nasıl ses👌👌👌

  72. Emirhan Çokaslan
    Emirhan Çokaslan
    Gün önce

    EFESİ görenler ??

  73. yamukhane
    yamukhane
    Gün önce

    ses ortalama tip ortalama açıp dinliyorum defalarca sanırım enerjisi kitliyo

  74. ugur memmedli
    ugur memmedli
    Gün önce

    Perfect

  75. Furkan Yetemen
    Furkan Yetemen
    Gün önce

    zeynep sen muhteşem bi' detaysın. değişik bi' enerjin var, sen çok yaşa .)

  76. selina gomez
    selina gomez
    Gün önce

    "Gökşin Derin- Bu Akşamda Aklımdasın "Duman - Her şeyi yak" "Athena- Her şey güzel olacak" "Sena Sener- Bak Bana/Sevmemeliyiz/ Ölsem" "Edis- Sen özgür ol" "Tuğba Yurt- İnceden inceden" "Simge- Yankı" "Mor ve Ötesi- Cambaz" "Şebnem Ferah - Sil Baştan" "Seksendört - Kendime Yalan söyledim" Bunları senden dinlemeyi çok isterim aslında 🌼

  77. Burcu Mençuk
    Burcu Mençuk
    Gün önce

    çok güzel söylüyorrrrr

  78. Mustafa Akgündüz
    Mustafa Akgündüz
    Gün önce

    ezhelin söyleyişi daha güzel ama seninde ondan kalır ynın yok mükmmel

  79. Aytac Memmedova
    Aytac Memmedova
    Gün önce

    Mukemmel

  80. Ceren Başyiğit
    Ceren Başyiğit
    Gün önce

    favorim

  81. Aslı Ceren Bozatlı
    Aslı Ceren Bozatlı
    Gün önce

    Ezhel'i tırla ezip geçmiş adeta.

  82. Emre Çolak
    Emre Çolak
    Gün önce

    Güneşi götüne nasıl sığdırdın

  83. Melek KARACA
    Melek KARACA
    Gün önce

    Beklediğim ses replay replay harikaaaaaa

  84. Sinsi Taylor
    Sinsi Taylor
    Gün önce

    Gülümsiyerek şarkıyı okuyor ya... Ruhumu okşuyor resmen

  85. ZeldaMavi
    ZeldaMavi
    Gün önce

    Allaaam ne kadan da güzel söylemiş, şarkı nasıl da yakışmış sesine. 😍😚 #LoveisLove

  86. Ahmet Tınas
    Ahmet Tınas
    Gün önce

    Mesaj net 😅 bu neyin kafası diye sormuyoruz

  87. osman cem şeşen
    osman cem şeşen
    Gün önce

    Çok güzel bir ses enerji bi okadar tavan

  88. Sevda Qasımova
    Sevda Qasımova
    2 gün önce

    👍👍👍😍😍😍

  89. Mesut Şahin
    Mesut Şahin
    2 gün önce

    ee .* *. hıhı

  90. Kadri Tutal
    Kadri Tutal
    2 gün önce

    Abi bu kız felaket ya hem güzel ses hem hoş bayan ❤️🥰🥰

  91. Erva Germany
    Erva Germany
    2 gün önce

    💕💓💖💗💘💞

  92. Ahmet Kaya Sevdalısı
    Ahmet Kaya Sevdalısı
    2 gün önce

    Ezhele Daha Guzel Oluyor Bu Şarkı

  93. Matan Qazanfarli
    Matan Qazanfarli
    2 gün önce

    Ezhelden daha guzel soyluyoooo😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍yaaaaaaaa

  94. Mustafa Demir
    Mustafa Demir
    2 gün önce

    Böyle yeteneklerin olduğu güzel ülkemde Aleynaların ödül yağmuruna tutulması, bişey demiyorum...

  95. Meleğim Benim
    Meleğim Benim
    2 gün önce

    Indiremiyorum Kardeşim yaa (sadece ses)

    1. Meleğim Benim
      Meleğim Benim
      Gün önce

      +hasan başkan ben uygulama indirmeden tubidy de indiriyorum normalde ama indirdim artık sağol.

    2. hasan başkan
      hasan başkan
      Gün önce

      Snaptube apk indir kur videısunu da indirirsin

  96. ecem yıldırım
    ecem yıldırım
    2 gün önce

    Kaç defa dinledim sayamadım gitar ayrı Zeynep ayrı güzel 🤙🏼

  97. Rukiye Edis
    Rukiye Edis
    2 gün önce

    Felaket :)

  98. Eylül Deniz Güneş
    Eylül Deniz Güneş
    2 gün önce

    Zeynep Bastık =Felaket

  99. onur ata emre
    onur ata emre
    2 gün önce

    Ezhel görse rapi bırakır o kadar güzel ses

  100. Sezai Okumuş
    Sezai Okumuş
    2 gün önce

    Bu ne laaa, müzikmi şimdi bu ))) ne gunlere kaldık