Yeraltı Dünyasının Efendisi ESCOBAR Hakkında 17 MUHTEŞEM BİLGİ

Ruhi Çenet Videoları 2
29 465 görünümler 950 750

Günde 60 milyon dolar kazanan bir Kolombiyalı Escobar der ki; "Hiç kimse Sabah 8'den Akşam 5'e kadar çalışarak zengin olamaz".
2. KANALIMA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN ► tr-center.com/t-ruhicenetburada
Montaj: Sinan Ergin tr-center.com/t-sevideo82
Editör: Ahsen Akıllılar
Müzik: Ender Güney tr-center.com/inline/UCHEioEoqyFPsOiW8CepDaYg

  

YORUMLAR

  1. GB_ COOLBOY
    GB_ COOLBOY
    4 gün önce

    kara erol :D

  2. mavi su tuluğu
    mavi su tuluğu
    6 gün önce

    FARKIMIZ TARZIMIZ ESCOBAR BABA BAŞ TACIMIZ

  3. Cevher EVGI
    Cevher EVGI
    8 gün önce

    sikeyim öyle efendiliği milletin hayatıyla oynuyor binlerce insanı zehirliyor

  4. psychological channel
    psychological channel
    9 gün önce

    Bu ne amk

  5. Yiğit Kf
    Yiğit Kf
    10 gün önce

    Babayı saygı ve sevgiyle anıyoruz

  6. Babiligang Çisem
    Babiligang Çisem
    11 gün önce

  7. Sevgi Krkmaz
    Sevgi Krkmaz
    14 gün önce

    BAŞARISINI BIR KADINA BORCLU

  8. onur yılmaz
    onur yılmaz
    15 gün önce

    Grand Theft Auto

  9. BEN TEK SİZ HEPİNİZ
    BEN TEK SİZ HEPİNİZ
    16 gün önce

    SAĞ KULAKTAN ATEŞ EDERSEN ÖLÜRSÜN MUHABBETİ NE SOLDAN EDINCE ÖLMÜYONMU AMK?

  10. emir wertyukesdfgbnmedfvbnm
    emir wertyukesdfgbnmedfvbnm
    16 gün önce

    spoiler yedim

  11. bir garip silver
    bir garip silver
    19 gün önce

    VİDEO BİTTİGİNDE KANALIN RUHİ'YE AİT OLDUGUNU ANLADIM

  12. DAVUT MÄMMEDOV
    DAVUT MÄMMEDOV
    22 gün önce

    O futbolcuya uzuldum lan

  13. Ferhat Sayman
    Ferhat Sayman
    26 gün önce

    Babama İzlettim iyi bok yemiş soytarı dedi

  14. 『TRK』 ?GOD?
    『TRK』 ?GOD?
    28 gün önce

    Bu ne ya reyiz biz senin sesini istiyoruz

  15. Pablo escobar5589
    Pablo escobar5589
    28 gün önce

    pablo emilio escobar Gaviria !

  16. duygu eylem Kaya
    duygu eylem Kaya
    Aylar önce

    Colombia evimiz ESCOBAR babamız ✌

  17. Elvin Mamedov
    Elvin Mamedov
    Aylar önce

    HELAL OLSUN...FAKIR FUKARAYA ARKA OLDUGU ICIN KOTULUGU OLDUGU KADAR IILIGININDE OLMASI ICIN...SEVDIM BU ADAMI

  18. Oğulcan Altaş
    Oğulcan Altaş
    Aylar önce

    Amk ruhi parayla artık başka kârı mi konusturuyosun

  19. Mekan Toylyogly
    Mekan Toylyogly
    Aylar önce

    Kendin niye seslendirmiyon amk

  20. Hakan Kıran
    Hakan Kıran
    Aylar önce

    Bazı noktaları doğru anlatmamışsınız. Eksik ve yanlış bilgiler var doğru araştırın

  21. Okan Baysal
    Okan Baysal
    Aylar önce

    Sümeyra Çenet Ruhi Çenet'in neyi oluyor?

  22. Gizli Bölgə
    Gizli Bölgə
    Aylar önce

    Ruhi çenet hakkında video çek..beğenin üstte kalsın

  23. yiğit yaman
    yiğit yaman
    Aylar önce

    don corleon

  24. Bayram Çetin
    Bayram Çetin
    Aylar önce

    Abdullah çatlı

  25. Mehmet Aga
    Mehmet Aga
    Aylar önce

    Sümeyra çenet

  26. İkihecebiryüce
    İkihecebiryüce
    Aylar önce

    Güzel bir kolaj olmuş. Bende geçenlerde birçok kişinin bilmediği ATATÜRKÜN BİLİNMEYEN EVİni gezdim. Video da kanalımda mevcut

  27. Celil Güzel
    Celil Güzel
    Aylar önce

    Elerinize saglik cok guzel olmus

  28. TC Muhammet Alper Özgül
    TC Muhammet Alper Özgül
    Aylar önce

    "Kendisi fakir bir aileden geldiği için kazandığı paranın büyük bir kısmını da fakirler için kullanması onu bir halk kahramanı haline getiriyor." Bu anlatım biraz yanlı olmaya kaçar. Elbette "kendisi bunu belirttiği için" siz de anlatımınızda böyle anlatıyorsunuz fakat asıl sebep (sizin de anlattığınız gibi) O şekilde olmayabilir.

  29. Ahmet r0ck
    Ahmet r0ck
    Aylar önce

    KOLOMBİYA DEVLETİ KADAR APTAL DEVLET GÖRMEDİM;Escobar Ölmeseydi Şunlar Olacaktı,Dünyanın En Gelişmiş ŞEHRİ, YANİ ŞUANKİ DUBAİ GİBİ OLACAKTI + ABD Diye Birşey Olmayacaktı O ADAM KRALDI ...

  30. Sayit Ahmet Sembaba
    Sayit Ahmet Sembaba
    Aylar önce

    Arkadaşlar lütfen TR-center kanalıma abone olun. tr-center.com/line/video-twSoGpUnxW8.html

  31. Furkan Yıldırım
    Furkan Yıldırım
    Aylar önce

    GTA 6

  32. Barış Bülbül
    Barış Bülbül
    Aylar önce

    SJ reis ne işin var burda gir GTA ya tekrar

  33. Ahmet Aluftekin
    Ahmet Aluftekin
    Aylar önce

    Benim yevmiyem 60 tl abi adamin parası günlük 60 milyonn dolar

  34. Escobar Caillou
    Escobar Caillou
    Aylar önce

    Ahhh be azmı kolombiya sınırında kaçakçılık yaptık

  35. Ozan Doğan
    Ozan Doğan
    Aylar önce

    En başta anlatılan karıyla tanışma olayı tamamen sallama öyle birşey yok

  36. N1GHT
    N1GHT
    Aylar önce

    Ulan ben 2 milyon dolar üşümesin diye kizimi yakardim ajsjajsj *(gencler saka yapiyorum oyle bisey yapmazdim😐)*

    1. Mehmet Han Ceylan
      Mehmet Han Ceylan
      11 gün önce

      Ne kadar komiksin amk salağı

  37. Emirhan Özden
    Emirhan Özden
    Aylar önce

    Gümüş ......veyaKurşun

  38. tarik celik
    tarik celik
    Aylar önce

    para düzeninin sahiplerine göre;escobar dönemi itibariyle halkı uyutmuş,tekel olmuş,paranın toplandığı havuz görevi görmüştür.muhtemelen kayıp milyonlar,rocofeller'in eline geçmiştir.

  39. Emir Kalbent
    Emir Kalbent
    Aylar önce

    ya niye bu kız anlatıyor

  40. Game House Tr
    Game House Tr
    Aylar önce

    Ruhi nin sesi nerde

  41. Feride Mert Mestan
    Feride Mert Mestan
    Aylar önce

    Ruhi Çenet Videoları 2 Aziz Sancar'ın biyografisini yapın 🙏

  42. T. A
    T. A
    Aylar önce

    “Telefon Ölümdür” Adam bugünleri görmüş amk

  43. Senay KURUŞ
    Senay KURUŞ
    Aylar önce

    Al capone gelsin

  44. ahmet karaaslan
    ahmet karaaslan
    Aylar önce

    seslendirme leş

  45. UYGULAMA TANITIM *
    UYGULAMA TANITIM *
    Aylar önce

    GÖZÜNE GÜVENİYORSAN FARKI BULURSUN aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  46. Muhammed Keskin
    Muhammed Keskin
    Aylar önce

    Peak .com amacı neydi onun hakkında video yaparmısın üstat senden bilelim +1

  47. SİYAH GÜL
    SİYAH GÜL
    Aylar önce

    *Eğer kolombiya başkanı olsaydı kolombiyayı dünyanın en gelişmiş ülkesi yapacaktı buna rağmen videoda anlatılmayan yüzlercesi var mesela kolombiyanın ilk metro hattını da escobar yapmıştır. Diğer mafyalarla olan bir toplantısında "Ben başkan olunca kolombiya üretecek ve bir tane fakir kalmayana kadar gelişecek diyor"*

  48. Mysterious MAC
    Mysterious MAC
    2 aylar önce

    "Doğu Türkistan" hakkında farkındalık oluşturmak için bir video yapar mısınız?

  49. ceasar
    ceasar
    2 aylar önce

    RUHİYE ÇENET

  50. Alpay Guven
    Alpay Guven
    2 aylar önce

    Şu adamın yerinde olmak isterim en büyük hayalim biraz daha buyudumu ilegal işler şu anada ufak defek gasplara başladım bile

  51. Fatma Nur
    Fatma Nur
    2 aylar önce

    Ruhi sesini duymayacaksak ne anladık videolardan .

  52. Şeytan 619
    Şeytan 619
    2 aylar önce

    sen seslendirsen daha iyi

  53. Şeytan 619
    Şeytan 619
    2 aylar önce

    bu ne ruhi bey sizin sesine bişe mi oldu

  54. Senol Senol
    Senol Senol
    2 aylar önce

    Adam harbi mafia cartel amk bizikiler mafia diye gezeler

  55. TG Enes
    TG Enes
    2 aylar önce

    la kadın sen degil ruhi konussun

  56. Rasul Beybutov
    Rasul Beybutov
    2 aylar önce

    İtalyan Mafiyasi hakkında ve Türkmenistan hakkın olsa güzəl olurdu

  57. Adil Rza
    Adil Rza
    2 aylar önce

    Sharleck holmes

  58. Sukru Serbest
    Sukru Serbest
    2 aylar önce

    Adamin tipi tam bir karizma...

  59. Emir Ermurat
    Emir Ermurat
    2 aylar önce

    Vefatı diyor.Sanki Escobar müslüman!

  60. muhammet demirtaş
    muhammet demirtaş
    2 aylar önce

    Dünya bankacılık finans sistemini yönetenler Avrupa’nın köklü en bilindik Rothschild ailesi gibi 13 aileyi anlatırmısın

  61. ALL Videos
    ALL Videos
    2 aylar önce

    11:09 dünyanın en zengini olsan bile leşin

  62. ÇINARCIK TUBE
    ÇINARCIK TUBE
    2 aylar önce

    seviyoruz escobar :)

  63. Efray doğan
    Efray doğan
    2 aylar önce

    eroin ne alaka?

  64. Ali Abi
    Ali Abi
    2 aylar önce

    Yeraltı Dünyasının Efendisi Polat Alemdar dır :D :D :D

  65. VEDO -LİFE
    VEDO -LİFE
    2 aylar önce

    Marie Curie ...

  66. Neşet Çakar
    Neşet Çakar
    2 aylar önce

    Bu işte para var demek cenetler ailecek yapmaya boşuna başlamaz

  67. Yasin Celikbas
    Yasin Celikbas
    2 aylar önce

    Uyusturucudan ölenlerden de bahsedin

  68. Serdar Cinar
    Serdar Cinar
    2 aylar önce

    10 bin dolar hâlâ büyük para mk

  69. Berke Dogan
    Berke Dogan
    2 aylar önce

    ALPARSLAN OLUR METEHAN OLUR ONLAR GİBİLERİ ATİN LÜTFEN BEYENİN GÖRSÜNLER

  70. Nezir
    Nezir
    2 aylar önce

    yav yeter yeter yeter artık yeter bu tip çöp şeyleri paylaşmayı bırakın yeter disslike ı da atıyorum biraz özgün içerik ya yeter la her kanal da aynı şey şu beyninizi bir kullanın ya

  71. Mesut Turgut
    Mesut Turgut
    2 aylar önce

    İdolüm

  72. Caner Tas
    Caner Tas
    2 aylar önce

    O kadin grisela blanko

  73. T.
    T.
    2 aylar önce

    Bu adam dunya baronlarinin istedigi yerlere bagislari yapip, miami uzerinden cesitli sirketlerle parayi aklayip A.B.D.ye vergisini verip de isleri bu sekilde cevirseydi su anda buyuk ve efsane isadami olarak bilirdik. Ancak o butun parayi Kolombiyada tutmaya kalkti, yedirirler mi...

  74. Rafies
    Rafies
    2 aylar önce

    Reis ülkenin üstünde sims oynamış

  75. PUBG GAMERS
    PUBG GAMERS
    2 aylar önce

    12.18 dakikami geri ver!!!

  76. yavuz ayilmaz
    yavuz ayilmaz
    2 aylar önce

    vidyo da okadar şey izledim merak etim ruhi neden başkası seslendiriyor video .

  77. Feyyo
    Feyyo
    2 aylar önce

    Eroini öğreten kadın değil adam yanlış bilgi bebeyim

  78. Ahmet Şahbaz
    Ahmet Şahbaz
    2 aylar önce

    Video narkoz spoileri içerir.

  79. caner kuşcu
    caner kuşcu
    2 aylar önce

    Mükemmel içerik

  80. ADANALI CJ
    ADANALI CJ
    2 aylar önce

    kim lan bunlar babanla amcan mı

  81. Royal Memmedov
    Royal Memmedov
    2 aylar önce

    Vay amk

  82. Yavuz Şahin
    Yavuz Şahin
    2 aylar önce

    5:10 müslüm gürses

  83. semih16tr
    semih16tr
    2 aylar önce

    abi neden kız gibi ses noldu

  84. Yak Kup
    Yak Kup
    2 aylar önce

    Ruhi yine boş yapmışız

  85. Ismail Mentes
    Ismail Mentes
    2 aylar önce

    Güzel olmuş

  86. gazi giray aydın
    gazi giray aydın
    2 aylar önce

    Ruhi cenet 2 yi kadin seslendiriyo siper al soguk espri geliyor huri çenet

  87. Tunahan Güney
    Tunahan Güney
    2 aylar önce

    Spartacusün de biyografisini yapar mısın abi?

  88. Tunahan Güney
    Tunahan Güney
    2 aylar önce

    En çok bunu bekliyordum escobar babamız medellin evimiz! Krallll

  89. Alp NhaRRottO Parit
    Alp NhaRRottO Parit
    2 aylar önce

    Abraham Lincoln’un biyografisini çeker misin?

  90. meçhul birey
    meçhul birey
    2 aylar önce

    Seslendiren kişi Ahsen Akıllılar mı?

  91. Caner Avci
    Caner Avci
    2 aylar önce

    Neden kız sunuyor

  92. Furkan Çakır
    Furkan Çakır
    2 aylar önce

    2:03 de ki saat çok hoşuma gitti var mı markasını veya benzer bir model adını bilen?

  93. Görkem
    Görkem
    2 aylar önce

    aq pepesi bi konuşmayı öğren önce diksiyonu daha bozuk birini bulamadın mı aç ruhi

  94. Ramazan Avcı
    Ramazan Avcı
    2 aylar önce

    Türkiyeye gelseydi biz sahip çıkardık aq

  95. MR. Mibo
    MR. Mibo
    2 aylar önce

    Kadin deil adam ögretti kokainin

  96. Yusuf Talha
    Yusuf Talha
    2 aylar önce

    Yarisindan sonra su aygirini anlatiyorsunuz bu ne yaghhh

  97. AIR TEEN
    AIR TEEN
    2 aylar önce

    Esco babaya laf edeni buluruz. Dikkatli yorum atın. Son uyarıdır

  98. PRO HACK
    PRO HACK
    2 aylar önce

    Yani Torbaci Olmamiz Lazim

  99. Hasan Baran
    Hasan Baran
    2 aylar önce

    Aslında Bu Biografiler Ruhi Kendi Kanalından seslendirse güzeL olur Bu kanaldan Bilgilendirici Gibi Videolar daha iyi

  100. M.Çağrı Nazlı
    M.Çağrı Nazlı
    2 aylar önce

    Plata o plomo ( ya gümüş ya kurşun ) El Patron 🇨🇴