WhatsApp İhbar Hatti İtirafları | EYS 18.Bölüm

Eser Yenenler Show
4 402 görünümler 271 298

Bu hafta da WhatsApp İhbar Hattımıza sizden bomba gibi itiraflar geldi. Çok sevdiğiniz İtiraf Kutusu, WhatsApp ihbar hattı sayesinde artık hepinizin itiraflarını stüdyoya taşıyor.

YORUMLAR

  1. Youtube Yorumcusu
    Youtube Yorumcusu
    10 gün önce

    O sarışın çocuk 3 adamda da gösterilmişti Hatta eser gösterdi Nasıl hatırlamadı 😁

  2. Yasemin Özer
    Yasemin Özer
    Aylar önce

    Şu alkış 👏🏼 yerinde kulaklık 🎧 takanlara 1dk saygı 🙇🏼‍♀️ duruşu 🙈😅😵😮

  3. Doğa Kızılkaya
    Doğa Kızılkaya
    Aylar önce

    İhbar hattındaki adamın TR-center kanalı vardı o kanala ne oldu

  4. Mehmet Kılıçaslan
    Mehmet Kılıçaslan
    2 aylar önce

    E Es Ese Eser Eserrrrrrrrrrrrrrrrr

    1. Napolyonun KARISI
      Napolyonun KARISI
      29 gün önce

      Efendindim cukulutam😙

  5. fiy fou
    fiy fou
    2 aylar önce

    Zengin piç eser her bölümde farklı vanslarla geliyor nereden geliyor vanslar sponsoru fln mı

  6. Hakan Tahtak
    Hakan Tahtak
    2 aylar önce

    Sondaki kral için like attım

  7. Ramzn_57 _00
    Ramzn_57 _00
    2 aylar önce

    Ünlülerle onlara benzeyenlerini karşılaştırın abi +1

  8. Semih CAN
    Semih CAN
    2 aylar önce

    6:14 Sonuçta biladerim için

  9. Nubar Sahmalizade
    Nubar Sahmalizade
    2 aylar önce

    Bu nömrəni telefonuma yazdıqda whatsapp olaraq gəlmir? Neden?

    1. Nubar Sahmalizade
      Nubar Sahmalizade
      2 aylar önce

      @ZEYNEP DEMİR sorun yok kardeşim. Çok teşekkürler😘😘😘

    2. ZEYNEP DEMİR
      ZEYNEP DEMİR
      2 aylar önce

      @Nubar Sahmalizade bende kaydedince olmuştu kusura bakma 😥😥

    3. Nubar Sahmalizade
      Nubar Sahmalizade
      2 aylar önce

      @ZEYNEP DEMİR kayd ediyorum zaten. Olmuyo o zamanda.🤷

    4. ZEYNEP DEMİR
      ZEYNEP DEMİR
      2 aylar önce

      Telefona kaydetmen lazım

  10. Süleyman Gündoğudu
    Süleyman Gündoğudu
    2 aylar önce

    3:22 Antalya değil adana eserde kafayı yemiş

  11. Abdullah Kaya
    Abdullah Kaya
    2 aylar önce

    Ya hala 70 milyon dio amk :D)

  12. Büşranur kahramaner
    Büşranur kahramaner
    3 aylar önce

    Eser abi artık zayıfla beeee

  13. leyla can
    leyla can
    3 aylar önce

    😂😂😂izlerken yarildim😂😂

  14. furkan çetinöz
    furkan çetinöz
    3 aylar önce

    Bence EYS yi saat farkından dolayı acun uyurken yayınlıyorlar

  15. Şeyda Nur Bozkurt
    Şeyda Nur Bozkurt
    3 aylar önce

    Herkes Eser'i eleştirip duruyor. Sizene adamın kilosundan, terlemesinden, kıyafetinden, gülmesinden? Bu kadar rahatsız ediyorsa izlemeyin! Klavye başından atıp tutmak çok kolay zerzevenkler.

  16. • Allah'a güvenip dayan! Vekil olarak Rabbin Yeter
    • Allah'a güvenip dayan! Vekil olarak Rabbin Yeter
    3 aylar önce

    bu kadar her şeye gülmek nedir ya. samimiyetsiz samimiler.

  17. Ali Mert İnci
    Ali Mert İnci
    3 aylar önce

    2.30 da gülmekten Karnım ağrıdı :D

  18. recep kankul
    recep kankul
    3 aylar önce

    5,20 den sonra su isticek diye bekledim

  19. BIZIM COCUK
    BIZIM COCUK
    4 aylar önce

    Bu tolga enes ve tolgadaki tolga .Enese noldu acaba

  20. EDA IRMAK TURAN
    EDA IRMAK TURAN
    4 aylar önce

    Ya 70 milyon lafı eskide kaldı biz artık 82 milyonuz

  21. Furkan Köksal
    Furkan Köksal
    4 aylar önce

    Bu ne la o odanin hali ne bıyıklii

  22. Okan T.
    Okan T.
    4 aylar önce

    Abi beyazshow daki kibi helyum sakasi guzel olur

  23. Mr Lone
    Mr Lone
    4 aylar önce

    Antalya değil Adana

  24. Hakan Ayyıldız
    Hakan Ayyıldız
    4 aylar önce

    biladerim için

  25. Sefa Akgün
    Sefa Akgün
    4 aylar önce

    Orospu çocuğuna dönmüş program

  26. HAŞİM TUNÇOK
    HAŞİM TUNÇOK
    4 aylar önce

    tr-center.com/line/video-Fq943cgKK2k.html lice De doğal kenevir

  27. Yusuf Örükaya
    Yusuf Örükaya
    4 aylar önce

    6:18 deki Demet Akalın a selam :)

  28. şaban koç
    şaban koç
    4 aylar önce

    ben diyommu oğuzhan koç un akrabasıyım diye

  29. Kilotçu Ninja
    Kilotçu Ninja
    4 aylar önce

    Bu adamı önceden görürdüm nasıl unuttum lan birden bire 2-3 hiç aklıma gelmedi0

  30. s2k1imam
    s2k1imam
    4 aylar önce

    Ben fero yu alın

  31. mery mery
    mery mery
    4 aylar önce

    Birşey sorucam wp smsleri okuyan arkadasin instasini bilen varmı?

  32. Mustafa Çetinkaya
    Mustafa Çetinkaya
    4 aylar önce

    0:40 eser osuruyor kssinsidmsicke

    1. EMİRHAN DALGALI
      EMİRHAN DALGALI
      Aylar önce

      Osurmuyo siciyo aq ishal olmuş

    2. Mehmet Furkan Yabanerı
      Mehmet Furkan Yabanerı
      2 aylar önce

      Harbi lan

  33. Rigag
    Rigag
    4 aylar önce

    enes tolga deilmi

  34. Hilye Space
    Hilye Space
    4 aylar önce

    Millet kendini tv ye çıkartmak için(ünlü olmak için) daha ne kadar düşer herşey çok yapmacık wp hattına gelen Videolar yani linç yemiyim şimdi 😂

  35. Krvl
    Krvl
    4 aylar önce

    Enes ve tolga ❤️

  36. ILGINCH
    ILGINCH
    4 aylar önce

    Tolga Uyken vayy. Yalan dolan.

  37. KARIŞTI VIDEO
    KARIŞTI VIDEO
    4 aylar önce

    Yakında program müge anlıya döner

  38. OB Montage
    OB Montage
    4 aylar önce

    bu adamın kanalı vardı bi ara bi kişiyle

    1. Sena Koçaslan
      Sena Koçaslan
      4 aylar önce

      @OB Montage bilmem bıraktılar herhalde

    2. OB Montage
      OB Montage
      4 aylar önce

      @Sena Koçaslan aynen noldu onlara ya

    3. Sena Koçaslan
      Sena Koçaslan
      4 aylar önce

      Enes ve Tolga

  39. pezevengin müdüre matute zatüre
    pezevengin müdüre matute zatüre
    4 aylar önce

    Enes ve tolga özlettin be kaç sene geçti sanki aynılar

  40. Deniz Erdin
    Deniz Erdin
    4 aylar önce

    biladerim için lkashdkhaskfğhasfhğüasf

  41. Berna Fidan
    Berna Fidan
    4 aylar önce

    Enes ve Tolga yı hatırlayan var mı:D

    1. Berna Fidan
      Berna Fidan
      4 aylar önce

      @Okay Safa keşke

    2. Okay Safa
      Okay Safa
      4 aylar önce

      Enes ve tolga ondan önce yalan dolan, keşke hak ettikleri yerlere gelebilselerdi

  42. M Mor
    M Mor
    4 aylar önce

    Bu adamın kanalı neydi ya

  43. Deniz Gok
    Deniz Gok
    4 aylar önce

    Evel Allah 😂

  44. M.B.E// METİN BARAN EKER
    M.B.E// METİN BARAN EKER
    4 aylar önce

    Yalan dolan günleri geldi ya aklıma

  45. Ayşe Yucesoy
    Ayşe Yucesoy
    4 aylar önce

    Çok güzel

  46. Elif santırcı
    Elif santırcı
    4 aylar önce

    Russel crowe ye çok benzediğin bir foto var hatta iki saat sen sandim ama russel crowe yaziyodu gonderemiyecegim ama soyliyim dedim

  47. özgür ırmak
    özgür ırmak
    4 aylar önce

    bıyıklı tolgayı bilenler ?

  48. Fatma Beşel
    Fatma Beşel
    4 aylar önce

    Gülse Birsel, Sarp Apak, Bartu Küçükçağlayan gelsin 🌟

  49. meriç bilgiç
    meriç bilgiç
    4 aylar önce

    ulan tolga nın youtube kanalı vardı biri daha vardı yanında çok güzel skeçler çekiyorlardı eski günler

    1. M.B.E// METİN BARAN EKER
      M.B.E// METİN BARAN EKER
      4 aylar önce

      Enes di diğeri

  50. Memososisi Sharing
    Memososisi Sharing
    4 aylar önce

    Tolga abi

  51. tydontdy 99
    tydontdy 99
    4 aylar önce

    Herkes esere benziyor ya

  52. slient dead
    slient dead
    4 aylar önce

    AAAA ENES TOLGA

  53. JENNIE
    JENNIE
    4 aylar önce

    3:19 Antalya değil Adana

  54. Ali Güngör
    Ali Güngör
    4 aylar önce

    4.15 sağdaki adam gibi güldüm

  55. ad
    ad
    4 aylar önce

    Ibrahim saracoglu taklidi efsane yanliz 😂😂

    1. Yunus Saydam
      Yunus Saydam
      3 aylar önce

      O bendim ama çağırmadilar bile

  56. Gizemli Tarot
    Gizemli Tarot
    4 aylar önce

    www.nevruzarslan.com

  57. Erbeyyy
    Erbeyyy
    4 aylar önce

    3:04 eser şimdi bizi yeme o sensin :)

  58. Gülsüm Yağbasan
    Gülsüm Yağbasan
    4 aylar önce

    adana da abi:) bende çektirdim de ağqpskwkwkjsjejwjwjww

  59. KAFALAR ÇILGIN
    KAFALAR ÇILGIN
    4 aylar önce

    pakistanlı amk

  60. Emrah Erdoğan
    Emrah Erdoğan
    4 aylar önce

    *Ha bi de zenciler için* :)

  61. DDR - ShareW
    DDR - ShareW
    4 aylar önce

    Yav Tolga; yeniden ünlü oldunuz, dönün şu TR-center'a artık :'(

    1. Memososisi Sharing
      Memososisi Sharing
      4 aylar önce

      :( maalesef Enes ve Tolga videolarına devam etmiyor

  62. Ali Emiroğlu
    Ali Emiroğlu
    4 aylar önce

    Biri şu adamın elbisesini değiştirsin anlam veremiyorum ve çok gıcık oluyorum sürekli bu tarz ve ayrıca kilonu bu şekilde kapatmaya çalışıyorsan yapma bence az yemelisin biraz güzel giyinmelisin

  63. Yağmur Damla İpek
    Yağmur Damla İpek
    4 aylar önce

    Jakskdlakdkakd

  64. Adem Emirli
    Adem Emirli
    4 aylar önce

    bu laptop karsisinda oturan adam Cem Karakoca (mithrain) e benziyor😂😂

  65. Muhammet
    Muhammet
    4 aylar önce

    Ne kadar sacma itiraflar var. Yayımlanak icin yayımlamislar. Keko dolmuş

  66. Meryem Bulmuş
    Meryem Bulmuş
    4 aylar önce

    Bu adam niye stüdyoda değil

  67. Ecren Beyza
    Ecren Beyza
    4 aylar önce

    Eser abi kanalıma abone olur musun ?

  68. alphames39
    alphames39
    4 aylar önce

    Tolga, Enes’e n’oldu ya

    1. Memososisi Sharing
      Memososisi Sharing
      4 aylar önce

      Oh , tanıyanlar varmış

  69. Mustafa Güneş
    Mustafa Güneş
    4 aylar önce

    Vay be Enes ve Tolga yı yıllar sonra gördüm duygulandım

  70. ŞERİFE SUDE ÇAKIR
    ŞERİFE SUDE ÇAKIR
    4 aylar önce

    Bize dua edin efsaneydi ya haykirdım

  71. NO NAME
    NO NAME
    4 aylar önce

    4:52 deki ortadaki siyahlı kızın arkasındaki kızı tanıyan varsa yazsın yoksa FBI arıcam

    1. ali dönmez
      ali dönmez
      2 aylar önce

      @NO NAME he tm

    2. NO NAME
      NO NAME
      2 aylar önce

      ali dönmez kız güzel olduğu için öle yazdım anlayana işte. 🤔

    3. ali dönmez
      ali dönmez
      2 aylar önce

      ne alaka amk

  72. arasghd
    arasghd
    4 aylar önce

    ulan bu tolgayı herkez tanımaz old but gold

    1. Memososisi Sharing
      Memososisi Sharing
      4 aylar önce

      Yalan Dolan'dalardı :(

    2. Mustafa Güneş
      Mustafa Güneş
      4 aylar önce

      arasghd mediacraft dalardı sonra Enes ve Tolga kanalına geçtiler sonra ortalıkdan kayboldular

  73. Larry Potter
    Larry Potter
    4 aylar önce

    Tolga abi ölmemiş miydi?

    1. Memososisi Sharing
      Memososisi Sharing
      4 aylar önce

      @Tolga Uyken fake kanal büyük ihtimalle :)

    2. Larry Potter
      Larry Potter
      4 aylar önce

      @Tolga Uyken Enes ve Tolga kanalına video gelmeyince öldün sandım abi

    3. Tolga Uyken
      Tolga Uyken
      4 aylar önce

      Hayattayım :)

  74. Okan Demir
    Okan Demir
    4 aylar önce

    İbrahim saraçoglu taklidini ilk defamı duydunuz birebir aynısını yapıyorlar kardeşim

  75. Beyza jeon
    Beyza jeon
    4 aylar önce

    Herbişeyede 70 milyon demeyin ya sanki tüm türkiye sizi izliyo

    1. TOY BONNİE
      TOY BONNİE
      4 aylar önce

      @Burak 81 tane her ile bir tane düşüneceğine şerefsiz istanbul tüm milyonları kendine çalıyor

    2. Ece Juan
      Ece Juan
      4 aylar önce

      CANAN AVCI 84 değil mi?:)

    3. KAPTAN SOĞAN CüCüĞü ADAM
      KAPTAN SOĞAN CüCüĞü ADAM
      4 aylar önce

      5 bin kişi izliyodur

    4. Furkan Umut
      Furkan Umut
      4 aylar önce

      @Burak 82

  76. Beyza jeon
    Beyza jeon
    4 aylar önce

    Kırmızı wans lar olmamış ya

  77. Batuhan GÜNEŞ
    Batuhan GÜNEŞ
    4 aylar önce

    Adamsın Eser abeyyyyyy al beni abii 😂

  78. İslamAmina Həmidov
    İslamAmina Həmidov
    4 aylar önce

    bıyıklı abi arxa planda olan eşyaları topla lutfən onları böyle görub ora gelib toplamak istiyorum ,insanı narahat eden göruntu 😬

    1. Linç squad
      Linç squad
      4 aylar önce

      Green screen kullanmislar wallpaper gibi bisey yani Gerçek degl ¿

  79. Merve Kaya
    Merve Kaya
    4 aylar önce

    az uzun tutsan şu itirafları be eserim

    1. Zilan Özcan
      Zilan Özcan
      4 aylar önce

      Merve Kaya +1

  80. Ramazan TatarHD
    Ramazan TatarHD
    4 aylar önce

    Enesin kuzeni olarak kendini tanitan cocuk public agent yapiyo