SADECE 5 Dakika’da KARIN KASI ÇIKAR !! (En iyi Egzersizler..)

UNSATISFIED - Ege Fitness
15 749 görünümler 162 016

Hicbiryerde goremiyeceginiz Egzersizlerle Karin kasi sirrini sizlerle paylasiyorum..
Stay Unsatisfied !!
Vitamin C'nin gelisimi engelleyebilecegini gosteren arastirma:
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25384788
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24492839
Epoc efekti'nin idmandan sonra bile %15 kalori yakimina devam edicegini gosteren arastirma:
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17101527
www.unm.edu/~lkravitz/Article%20folder/epocarticle.html

YORUMLAR

  1. Mustafa Kesler
    Mustafa Kesler
    9 saatler önce

    Şınav göğüs 💪🏻

  2. kayra oynuyor
    kayra oynuyor
    14 saatler önce

    Abi ön ve arka kol için de yap

  3. Hasan Osc
    Hasan Osc
    15 saatler önce

    2. Gundeyim 2 gün var 1 gün yok şeklinde gidicem. 2. Hafta dediği gibi 2 set bakalim tabi diyet de önemli. HEY HEY HEY ♡

  4. Mehmet Eren
    Mehmet Eren
    16 saatler önce

    Ben 30 günde baklava programına geri döneyim en iyisi xD

  5. emircan yenilmez
    emircan yenilmez
    16 saatler önce

    izlerken karnıma kramp girdi daha yapmaya başlamadım aq

  6. yAccine
    yAccine
    17 saatler önce

    Bütün kas grupları içi yapalım lütfen

  7. UFUK TANRIVERDİ
    UFUK TANRIVERDİ
    17 saatler önce

    Ilk iki hafta nasil bir set yapin SADECE? Daha biri tamamlayamiyorum

  8. Ayşen Sevgi
    Ayşen Sevgi
    17 saatler önce

    Kızlar için ağır bir egzersiz mi bu yoksa kızlarda yapabilirmi ?

  9. Efe Mercan
    Efe Mercan
    18 saatler önce

    Herzamanki gibi yine müthişsin dostum...

  10. Zerox'
    Zerox'
    18 saatler önce

    ilk haftadayım haftada 4 kez yapıyorum + fitnessada gidiyorum sonuçları sizle paylasacagım suanda göbegim pek yok yanlarım hafif var 2.hafta tekrar sonucları yanit olarak yazacagim

  11. bepanthene
    bepanthene
    19 saatler önce

    tesadüf denk geldim videoya, Lan sen ne itici bi insansın, tövbe tövbe... evlat olsa sevillmez, gömlek olsa giyilmez... nası beceriosun bu kadar iticiliği,

    1. Baybars Güvendiksoy
      Baybars Güvendiksoy
      18 saatler önce

      Amk izleme o zaman atyarragi seni Mevlana görse gelme der lan

  12. Gamlı Baykuş
    Gamlı Baykuş
    20 saatler önce

    Dostum bende fıtık var ortada derece ve göbek de çıkmaya başladı.Benim gibi olanlar için hafif karın egzersizi nasıl olmalı.Bir video ile anlatabilir misin ya da kanalında mevcut ise paylaşabilir misin ? Teşekkürler şimdiden.

  13. Oyun Zamanı
    Oyun Zamanı
    20 saatler önce

    müthiş

  14. özgür ediz
    özgür ediz
    21 saatler önce

    Ben bunu yapsam karın kasını görmeden ebeminkini görürüm..

  15. Enes Keklik
    Enes Keklik
    Gün önce

    ege bu ne amk 3. harekette ben iptaldim :(

  16. Taha Aydoğdu
    Taha Aydoğdu
    Gün önce

    Başkan motivasyon videosu Çek sınavlar var biraz ateşlenelim

  17. TOPRAK - DEMİREL
    TOPRAK - DEMİREL
    Gün önce

    Video 10 dakika nasıl 5 dakika da kas yapalım amına koyduğumun salağı

  18. Faruk Mutlu
    Faruk Mutlu
    Gün önce

    haha cok iyi gelişimi görmezseniz youtube kanalını kapatıyoruz sjsjja

  19. Eren Arda Kaplan
    Eren Arda Kaplan
    Gün önce

    bu nasıl idman lan 1 seti anca 10 dakikada yaptım anasını her tarafım titriyor ara vermeden yapmak imkansızzz

  20. Yiğitalp
    Yiğitalp
    Gün önce

    Motivasyon verdikten sonra reklam vermek biraz o anı bozuyo kral.

  21. Samet Bozdoğan
    Samet Bozdoğan
    Gün önce

    Göğüs kası içinde egzersiz çekermisin

    1. Baybars Güvendiksoy
      Baybars Güvendiksoy
      18 saatler önce

      Knk Ege'nin kanalında var

  22. Caner Belgin
    Caner Belgin
    Gün önce

    Abi tüm gün beslenme videosu çek!

  23. Mertcan Gamers
    Mertcan Gamers
    Gün önce

    abi lütfen bu sorumu cevaplla bir yandan yaparken bir yandan meyve yesek birşey olurmu

  24. MAKSUDOV MAHMUD -МАКСУДОВ МАХМУД
    MAKSUDOV MAHMUD -МАКСУДОВ МАХМУД
    Gün önce

    ABI BUNU HER GUN YAPMAK KOTUMUDUR YOKSA OLURMU

  25. Btkn OriginaL
    Btkn OriginaL
    Gün önce

    Teşekkürler abi ebem sikildi çok sağol

  26. NYGMa
    NYGMa
    Gün önce

    boy uzaması için bir video

  27. ibrahim özer
    ibrahim özer
    Gün önce

    1.hafta 🔥 🔥bu başka türlü anlatılmaz🙏🏻😋

  28. gamer bross
    gamer bross
    Gün önce

    Karnım sertlesti aq cok ise yaradi

  29. Belalı5511 -
    Belalı5511 -
    Gün önce

    Ben Uzun bir süre ara verdim de Bu program yeni başlayanlara uygunmudur ? Temel ve basit egzersizlerle başlasam daha iyi olmaz mı ?

  30. Mehmet İlhan
    Mehmet İlhan
    Gün önce

    Lan hareketleri tam bile çıkaramadım hak yoluna gidiyorduk bu acıya aşığızzz

  31. Müziğin Babası
    Müziğin Babası
    Gün önce

    Götümden nefes aldığım için thx

  32. Mert Kaan
    Mert Kaan
    2 gün önce

    Bu hareketleri yapıp da faydasını görmedim diyen yalan söylüyor. Denedim offf ter içinde kaldım. Teşekkürler...

  33. yalçın artuner
    yalçın artuner
    2 gün önce

    süpersin abi sayende 2 haftada çizgiler gözükmeye başladı 👍🏻👊🏿👊🏿

  34. Yamo art
    Yamo art
    2 gün önce

    1.hafta bitti çok şükür

  35. Serkan Ertek
    Serkan Ertek
    2 gün önce

    abicim ben seni instagramdan da takip etmek istiyorum ama bulamıyorum.

  36. Efe Irmak
    Efe Irmak
    2 gün önce

    Abi basket çek

  37. TOXiC
    TOXiC
    2 gün önce

    DAHA FAZLA GELSİNNN

  38. Heroft 11
    Heroft 11
    2 gün önce

    Abi bir türlü önümdeki rakibimi geçemiyorum. Bununla ilgili video çekermisin?

  39. Oğuzhan Korkmaz
    Oğuzhan Korkmaz
    2 gün önce

    Penyede porn addict yazıyo zannettim aq gsgsgsg

  40. Berkan Yucel
    Berkan Yucel
    2 gün önce

    Karnım felç aml oturub kalkarken ölüom o derece

  41. Gokhan Kustul
    Gokhan Kustul
    2 gün önce

    Her gunmu hafta da 4 kezmi

  42. Ertu kra
    Ertu kra
    2 gün önce

    Bu egzersizi agırlık antremani gunu yapsak olur mu sabah kalktigimizda veya antremandan sonra

  43. AHMET TALHA UĞUR
    AHMET TALHA UĞUR
    2 gün önce

    Daha çok video 👍

  44. Bahadır Özmen
    Bahadır Özmen
    2 gün önce

    3 gundur senin videonla bu idmani yapiyom ters görmeye basladim

  45. TAHA KADİR
    TAHA KADİR
    3 gün önce

    Kol kası göğüs ve bacak bu 5 dk serisi devam etmeli

  46. Mehman Cafer
    Mehman Cafer
    3 gün önce

    Abi ben antrenmandan sonra karin kaslarimi paylasicam instaqramda senin sayfani etiketliyicem lutfen bak

  47. Asif Soltanli
    Asif Soltanli
    3 gün önce

    Abi biceps icin boyle video yaparmisin

  48. ali ege özlü
    ali ege özlü
    3 gün önce

    Vertical jumping videosu gelsin

  49. RuSlAn official
    RuSlAn official
    3 gün önce

    Abi Azerbaycandan salamlar ...harikasin valla hakketen ...vidiyo için teşekkurler sen yap biz elimizden geldiği kadar izliyoruz

  50. Ketçap- Mayonez
    Ketçap- Mayonez
    3 gün önce

    5.00 şarkı adı ne acaba?

  51. Rap Dinleyicisi
    Rap Dinleyicisi
    3 gün önce

    Egenin poposunun altına koyduğu şey ne ?

  52. KOROLA
    KOROLA
    3 gün önce

    Abi yakın zamanda derrick rose gibi oyna çekermisin

  53. Kerem ÇAKAR
    Kerem ÇAKAR
    3 gün önce

    Abi ağzımıza verdin valla tam bi gorilsin

  54. Murat Eren
    Murat Eren
    3 gün önce

    öldüm amk

  55. BARIŞ SARHAN
    BARIŞ SARHAN
    3 gün önce

    Ege dostum bunun full bodysinide yapsana

  56. Kemal Ataycan
    Kemal Ataycan
    3 gün önce

    1 set yaptım ölüyordum acıdan

  57. irfan Taşdemir
    irfan Taşdemir
    3 gün önce

    Adam kızardı amq

  58. Kara Ejder
    Kara Ejder
    3 gün önce

    Göğüs sırt gelsin abi

  59. Burak Efe Savcı
    Burak Efe Savcı
    3 gün önce

    4:53 deki şarkının adı nedur yavv

  60. Yarı Jamaikalı
    Yarı Jamaikalı
    3 gün önce

    Ege hayatına karışmak olmasın ama sikeyim yapacağın işi şu taşşaklarını tekrar gevşet ve akışına bırak amk 1 yıldır kanalına girmiyordum sonra fuar videosu karşıma çıktı bir girdim Brendan'ı kaldırıp atmışsın. Videoyu açmadan brendanla grup yapacaksınız diye bekliyordum bi açtım teksin o çılgın hayata geri dönmenii 31 gözle bekliyorum

  61. Ferid Isgenderli
    Ferid Isgenderli
    3 gün önce

    abi selam ben Azerbaycandan katiliyorum ve EFSANESIN. omuz kas grubuna aid cekermisin ama superset falan olmasin. tewekkurler abi

  62. Nice Body
    Nice Body
    3 gün önce

    yag yakmaya yardimci olacak videolar cek

  63. Aceleli
    Aceleli
    3 gün önce

    Bacak ve omuz için bu tarz vidyolar gelsin

  64. Ayse Akgun
    Ayse Akgun
    3 gün önce

    Bişi sorucam bunları yaptım 3.gunumdeyim ama kaslarim aşırı ağrıyor bı sorun mu var hareketleri yanlış mı yapıyorum yoksa normal bişi mi ? şimdiden teşekkürler

  65. SEVİMLİ GAME
    SEVİMLİ GAME
    3 gün önce

    Abi 14 yeşındayım bizde yapabilirmiyiz

  66. Berk Boral
    Berk Boral
    3 gün önce

    Bunları yaparken daha 2. harekettesırtıma ağrı girdi

  67. The Kaniç
    The Kaniç
    3 gün önce

    Dostum o tişörtündeki yazı birşeyin logosuna benziyor ama tam çıkaramadım ;)

  68. Mehmet Ali islamtürk
    Mehmet Ali islamtürk
    3 gün önce

    Ege üstvücudunu irileştirmen gerek Saygı görmek için Regard that as an old pal advise

  69. Eser Şahiner
    Eser Şahiner
    4 gün önce

    Kral 4:47 'deki müziğin adı nedir?

    1. Eser Şahiner
      Eser Şahiner
      4 gün önce

      Shazamla 10 kere arattım 10 tane farklı şarkı verdi ama hiçbiri bu şarkı değil.

  70. Janberk Bağlar
    Janberk Bağlar
    4 gün önce

    Eger yapmiyorsani birakmayin hareket 100% olmuyorsa ypabildiginiz yere kadar yapin 2 sefer hepsini dogru yapiyonuz

  71. fordcuyu fortlayan fortcu
    fordcuyu fortlayan fortcu
    4 gün önce

    ege kac cm 12 13 ?

  72. Mustafa Krsnd
    Mustafa Krsnd
    4 gün önce

    Ya abi maymun ne alak şjsnxkwnzka

  73. alp öz.
    alp öz.
    4 gün önce

    dalkavukluk olsun diye söylemiyorum ama bu herif cidden işini biliyor ayrıca motivasyonuna hayran kaldım kendini bu işe adamış eğlenceli ve dürüst bir kardeşimiz olduğu için teşekkür ediyorum kendisine . isimlerini vermek istemediğim diğer kanallardaki dalyarakları takip etmek yerine bu adamı dikkatle izlemenizi tavsiye ederim.

  74. Little Ghan
    Little Ghan
    4 gün önce

    Abi evde kol ve omuz

  75. Esma Ahgshxd
    Esma Ahgshxd
    4 gün önce

    kol egzersizi ceksene abi +1 leyin isteyenler

  76. hayat öz
    hayat öz
    4 gün önce

    Efe biraz da biz kadınlar için de video yaparsan süper olur şöyle bacak basenleri eriten sıkı bir antreman mutlu oluruz sevgiler

  77. hasan baba
    hasan baba
    4 gün önce

    reis ben haraketleri yanlış yapıyorum ya(bazılarını)1 set senle beraber yapmaya çalıştım yarım yamalak oldu anlayamadım yapamadım sonra bazı haraketleri bidaha yaptım senle bide belim çok kötü acıyor karından çok çalıştı nerdeyse nasıl düzelir karnımda şuan pek bi acıda yok

    1. hasan baba
      hasan baba
      4 gün önce

      ama mekik bile çekemiyom düzgün antrenmandan sonra normalmi

  78. Metehan Akyürek
    Metehan Akyürek
    4 gün önce

    Benim karnım ağrıdı lan izlerken.

  79. Arif arifnoktakom
    Arif arifnoktakom
    4 gün önce

    Müthişş brave man

  80. Tayfun Giritlioğlu
    Tayfun Giritlioğlu
    4 gün önce

    Reis geçen sene ürettiğin tişörtleri tekrar satışa sok hepsi çok güzeller alalım motivasyon kaynağı oluyorsun bize adamsın kardeşim

  81. Nadir Oktay Küçükaltun
    Nadir Oktay Küçükaltun
    4 gün önce

    bu hareketleri bu sıra ile yapmak için belirli bir karın kası kütlesine ihtiyacımız yokmu? yanlış anlamayın beni ama yeni spora başlamış insanlar sakatlık yaşıyabilir gibime geldi sana saygım sonsuz :)

  82. Can Atak
    Can Atak
    4 gün önce

    Fevkalade bişey bu abi

  83. David Kurtarici
    David Kurtarici
    4 gün önce

    Lan amk yapamıyorım ya lan beyler formunu yapamıyorum öneri

  84. edanur dursun
    edanur dursun
    4 gün önce

    Kadınlar için de uygun mu bu antremanlar

  85. Sofia Mari
    Sofia Mari
    4 gün önce

    Abi spor yapmak istiyorum kilo vermek icin ama bacaklarim daha kalin olacak diye korkuyorum nasil kilo verebilirim kalinlasmadan ince fit olabilirim 😊😘

  86. NT NG
    NT NG
    4 gün önce

    Abi göğüs kası

  87. Onur Babacan
    Onur Babacan
    4 gün önce

    10 dakikada evde karın kası mı daha iyidir bu mu ?

  88. Mert Merdo
    Mert Merdo
    4 gün önce

    Inglizce San etdim aq

  89. Okan kc
    Okan kc
    4 gün önce

    Hocam, Bilge Madam Seyis, senin Brendın ile sikiştiğini söyledi son videosunda… Sana Ece diyor…

  90. Emre Yılmaz
    Emre Yılmaz
    4 gün önce

    2:50. 2.50

  91. Deli mi Sin ne ?
    Deli mi Sin ne ?
    4 gün önce

    Beyler bayanlar kanalı ma bekliyorum

  92. Barış Emre Yıldırım
    Barış Emre Yıldırım
    4 gün önce

    Son yaptığı konuşma:) Haşşin dinamik sert olacak taşşakklı olacak diyen dayı gibi yemin ediyorum, kralsın.

  93. Umut Ege Taner
    Umut Ege Taner
    4 gün önce

    Ege abi kendi basketbol analizini çeker misin

  94. Batuhan Ege
    Batuhan Ege
    4 gün önce

    Sikilmekmi istiyonuz aq mdkdmdmxkmdmf bu videoda

  95. Serkan Sabirlar
    Serkan Sabirlar
    4 gün önce

    dostum lutfen yardim edin biceps ve triceps calistiktan sonra kaslarimda agri olmuyor mesela dun biceps triceps antrenmani yapmis olmama ragmen arka omuz kanatlatin ust kisimlari agriyor ama kollarimda zerre agri yok neden

  96. Anonim 00
    Anonim 00
    4 gün önce

    Reis bacak antrenmanı at

  97. Bilinmeyen oyuncu
    Bilinmeyen oyuncu
    4 gün önce

    Zıplarken kafamı vurdum

  98. Hasan Basri GÖKMEN
    Hasan Basri GÖKMEN
    4 gün önce

    BELAMI SİKTİN EGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  99. Baki ege
    Baki ege
    4 gün önce

    You crayz boy

  100. YAKUP GÜN
    YAKUP GÜN
    4 gün önce

    Abi çok zor 3 yıldır fitnese gidiyom böyle yorulmadım sağol kıral adam