SABOTAJ | 2. Bölüm: Eski Sevgilinin Yeni Sevgilisiyle Tanışma Makyajı | Aleyna Şen

Maybelline New York Türkiye
13 995 görünümler 389 422

Sabotaj’ın 2. bölümünde Aleyna, Damla, Sude ve Şeyda; bu kez, eski sevgililerinin yeni sevgilisiyle tanışacağı bir ortama girmek için makyajlarını yarıştırıyor!
Kazananınu sürprizli, Gratis puanlarıyla alınan sabotajın ise çok “havalı” olduğu bu bölümde kullanılan tüm ürünler %40 indirimli*!
*Kampanya 12 - 18 Ağustos tarihleri arasında geçerlidir. İndirimin geçerli olduğu ürünler:
-Lash Sensational Suya Dayanıklı Maskara
-The Colossal Big Shot Daring Black Maskara
-Hyper Precise All Day Eyeliner - 701 Matte Onyx
-Tattoo Liner Jel Göz Kalemi
-Master Ink Matte Eyeliner - Charcoal Black
-Master Strobing Aydınlatıcı Stick
-Lemonade Craze Far Paleti
-Total Temptation Far ve Aydınlatıcı Paleti
-Color Tattoo 24H Krem Far
-Total Temptation Brow Definer Kaş Kalemi
-Master Shape Kaş Kalemi
-Total Temptation Brow Definer Kaş Kalemi
-Brow Drama Kaş Maskarası - Medium Brown
-Face Studio Setting Pudra
-Fit Me Doğal Mat Etkili Pudra
-Face Studio Chrome Extreme Highlighter
-Face Studio Prime Makyaj Bazı
-Fit Me Doğal Mat Etkili Fondöten
-Superstay 24H Fondöten
-Affinitone Fondöten
-Fit Me Kapatıcı
-City Bronzer Bronzlaştırıcı ve Kontür Pudrası
-Master Contour Stick
-Master Bronze Bronzer Ve Aydınlatıcı Paleti
-Master Strobing Likit Aydınlatıcı
-Color Sensational Shaping Lip Liner Dudak Kalemi
-Color Sensational Made For All Ruj
-Super Stay Matte Ink City Edition Likit Mat Ruj - 118 Dancer
-Hydra Supreme Ruj

YORUMLAR

  1. Kübra Yılmaz
    Kübra Yılmaz
    2 saatler önce

    Şeyda sen böylemiydin damla herzamnki gibi tatliş sude minnoş yine aleynada hanfendi / Damla 10, Sude 7, Aleyna 8, Şeyda 5

  2. ASVPXİpekG
    ASVPXİpekG
    7 saatler önce

    Şeyda nın sadece bu konseptte böyle olduğunu bildiğimden mükemmelsin askmm 💋

  3. Esma Nur Şahin
    Esma Nur Şahin
    8 saatler önce

    Damla çok hanımefendi yaa

  4. Esma Nur Şahin
    Esma Nur Şahin
    8 saatler önce

    Şeyda bebeğim noldu sana

  5. Esma Nur Şahin
    Esma Nur Şahin
    8 saatler önce

    Zaleyna aşkım harika yaptı

  6. Esma Nur Şahin
    Esma Nur Şahin
    8 saatler önce

    Çok ponciksin sudekiii

  7. Esma Nur Şahin
    Esma Nur Şahin
    8 saatler önce

    Sude orada afacan çocuk gibi kalmış

  8. Esma Nur Şahin
    Esma Nur Şahin
    8 saatler önce

    Offf Sude aşkım çok tatliii

  9. seyda ersz
    seyda ersz
    9 saatler önce

    Seyda en iyisi bence yetenegi ve güzelligi ile hepsine fark atiyo saçma sapan yorumlar yapmayın

  10. Zuzu
    Zuzu
    9 saatler önce

    Şeydaya aşırı sinir oldum

  11. Yağmur Özkan
    Yağmur Özkan
    9 saatler önce

    şeydayı bu programdan çıkarın

  12. Zeynep Türkşen
    Zeynep Türkşen
    10 saatler önce

    sude seni yicem sşlzöclspomgıdzhğrım

  13. Eheh Ciguley
    Eheh Ciguley
    10 saatler önce

    Yeni bölüm nerdeeeeeee

  14. Yaren Dayan
    Yaren Dayan
    11 saatler önce

    şeydanın vasat saçlarıyla ariana grande tavırları hahsyshys çokkkk komik

  15. Gozde Demir
    Gozde Demir
    12 saatler önce

    Şeyda

  16. Şevvall
    Şevvall
    12 saatler önce

    Şeyda bu neyin tribi anamm

  17. nası yani
    nası yani
    12 saatler önce

    Sude bebeğim senin orada ne işin var

  18. Gece
    Gece
    12 saatler önce

    Şeyda'nın hakkını yediler Sude'nin o saçma makyajına 10 veren Damla'yı hiçbirşekilde anlamadım

  19. Çağrı Çelikayar
    Çağrı Çelikayar
    13 saatler önce

    kanalımda coverlar yapıyorum destek olursanız sevinirimm

  20. Burçin
    Burçin
    13 saatler önce

    ŞEYDANIN HİÇ İTİCİ BİR HAREKETİ YOK AQ KIZI NIE ÇEKEMIOSUNUZ ?

  21. Elif Naz Baştürk
    Elif Naz Baştürk
    13 saatler önce

    Ya şeyda rp yapiyo abartmayın bu kadar snjxksmmdmd

  22. Nisanur Ünal
    Nisanur Ünal
    13 saatler önce

    Çikguxel

  23. Aysima Dilbaz
    Aysima Dilbaz
    14 saatler önce

    Şeyda çok değişmiş. Samimiliğinden eser kalmamış. Damla ise kendini asla bozmamış

  24. Elif Özkoç
    Elif Özkoç
    16 saatler önce

    Şeyda git başka yerde havla

  25. nur Elçiçek
    nur Elçiçek
    16 saatler önce

    Şeyda orada olmamali🙏

  26. Nagihan Kılıç
    Nagihan Kılıç
    16 saatler önce

    Şeyda aşkum hiçbir yoruma katılmiyorum sen çok güzel ve mükemmelsin #teamşeyda Nerde #teamşeyda cılaaaar?

  27. Reyhan Kaya
    Reyhan Kaya
    16 saatler önce

    DAMLA SEN BITTIN KIZIM ALEYNAYI TEKMI SANDIN

  28. Reyhan Kaya
    Reyhan Kaya
    16 saatler önce

    aleynam naptilar sağaajfhffjjf😭💖

  29. Suude
    Suude
    17 saatler önce

    yorumlara ineyim dedim de şeydaya sövmüşsünüz aq işleri daha eğlenceli yapmak için kızıştırıyor abartmayın kfkkdldkd

  30. Berfin Görgülü
    Berfin Görgülü
    17 saatler önce

    Sude alkışın burda ne işi var

  31. Sema Aydın
    Sema Aydın
    20 saatler önce

    Şeydayı alın şurdan ya egosu tavan yapmis orda sude guzel bi makyaj yapti diyoki ben daha konusmak istemiyorum seninde ilk zamqnlarda yaptigin makyajlari biliyoz

  32. svde avcı
    svde avcı
    21 saatler önce

    şeyda sen sadece burağın kanalında çık diğer kanallarda iğrençsin itici

  33. lilnyksg
    lilnyksg
    Gün önce

    Merak ettiğim tek şey ürünleri eve mi götürdüler

  34. ozge avc
    ozge avc
    Gün önce

    Seyda yi normalde kendi kanalindan da takip ediyorum ama makyaj sehirde videolarinda gerçekten kotu oluyor iki videodur hal ve tavirlarini hic begenmedim

  35. mytype babe
    mytype babe
    Gün önce

    Hiçkimse şeydayı anlamamış şeydanınki gereksiz ego falan drğil kız sadece kendi olmuş diğerlerine kıyasla daha fazla bu sektörde olduğu için ve alple daha samimi olduğu için kendini daha rahat hissetmiş ayrıca makyajım güzel demenin neresi ego ordaki herkez bile şeydanın egodan değil şakadan söylediğini bilerek gülfüğü halde siz yorumları boş boş şişiriyorsunuz bana ister katılın ister katılmayın umarumdada değil kastamonlular yalan söylemezler bir kastamonlu daima haklıdır noktaa.

  36. sel
    sel
    Gün önce

    aleyna ve sude çok tatlı😻

  37. Başak Edis
    Başak Edis
    Gün önce

    Damla şeyda ya kazanmasın diye az verdi

  38. Nadide Gül
    Nadide Gül
    Gün önce

    Ya bi kapatin çene nizi şeyda gayet yetenekli biri ne kadar şımarık olsada ona yakışıyor sevmiyorsanız susun kıskandığını zı belli etmeyin bu kadar O kadar güzel ve yetenekli biri ki çekemiyosunuz onu SUSUN KUDURMAYA DEVAM EDIN 😏😅😉

  39. Şeyma DK
    Şeyma DK
    Gün önce

    Şeyda'nın üstündeki nerden acaba ya çoooook güzel efsane *ba_yıl_dım* siyah şıklığı gümüş renkli demirler tam bi mtalci tarzı gibi asalat akıyo

  40. Gülistan Taş
    Gülistan Taş
    Gün önce

    Şeyda yine harika görünüyor bence

  41. Gülistan Taş
    Gülistan Taş
    Gün önce

    Şeyda 🔥

  42. Sahra Akın
    Sahra Akın
    Gün önce

    ÖFF YİNE ŞEYDA ABLAYA HAKARETLER SIKILMIYOR MUSUNUZ ARKADAŞ? KIZIN KALBİNİ KIRMAKTA ÜSTÜNÜZE YOK!

  43. Galerici Aydın
    Galerici Aydın
    Gün önce

    Damla ve asaleti 💛

  44. Nisa Nur
    Nisa Nur
    Gün önce

    Şeyda çok iticisin, tabiki damlam yine asil

  45. A O
    A O
    Gün önce

    Bence seydayi bu video serisinde kullanarak kalitenizi dusuruyorsunuz, bu kadar yapmacik ve kotu niyetli gorunen bir insanin ne kadar fazla takipcisi olursa olsun onu davet etmemeniz gerekirdi ki herkesin yorumunun benimle benzer oldugunu goruyorum

  46. Gülin Karakaş
    Gülin Karakaş
    Gün önce

    Şeyda kazanmayı hak etmiyor

  47. İrem Avcı
    İrem Avcı
    Gün önce

    Şeyda neden böyle davranmış burda ya cok itici

  48. Eda Eroğlan
    Eda Eroğlan
    Gün önce

    En güzel makyaj aleynanındı

  49. sudenaz çelik
    sudenaz çelik
    Gün önce

    sorunlu musun şeyda

  50. Gülşah Talpa
    Gülşah Talpa
    Gün önce

    Yaa Sude çok tatlıı

  51. yasemin rana gemi
    yasemin rana gemi
    Gün önce

    Abi ben şeydaya aşırı kıl oluyorum ya !

  52. aysu ucar
    aysu ucar
    Gün önce

    Yine herkese düşük puan vererek şeyda kazanır djdjdhydgdhdh

  53. Elif Kök
    Elif Kök
    Gün önce

    Bir daha şeyda yi almayın lutfen itici şekilde davranıyo egoist olabilirsin ama sınırını bilmek gerek

  54. death march
    death march
    Gün önce

    Aleynayı çok sevdim daha önce hiç izlemedim ama tatlı bi kız Sude nin çocuksu hal ve hareketlerinden nefret ettim, damla iyiydi ama Şeyda yı normalde çok sevsem de burda yaptığı yersiz ego fazla saçma olmuş makyajında değişik bişey yoktu ve Sude yerine Danla gelebilirdi Damla veya Aleyna yerine de Duygu kesinlikle iyi olurdu

  55. leonin black
    leonin black
    Gün önce

    Bence en güzel makyaj sudeninkiydi

  56. Ecem Meydan
    Ecem Meydan
    Gün önce

    Her şekilde en güzel sudeee

  57. Ali Memis
    Ali Memis
    Gün önce

    Herzamak ki gibi seyda

  58. Melissa Melissa
    Melissa Melissa
    Gün önce

    şeyda ne mal insansın ya sonradan görme gibi amk fakiri

  59. Nevaa Nur
    Nevaa Nur
    Gün önce

    Seydaya herkes laf etmiş ama bence egosundan değilde dalgasına yaptigi belli fazla çocuk ciddiye almışsiniz

  60. Kübra Baskin
    Kübra Baskin
    Gün önce

    Şeydayi sevmeyenler like

  61. SUDE SARİKAYA
    SUDE SARİKAYA
    Gün önce

    Şunu izlemeden önce şeydayı çok seviyodum bunu izledikten sonra gidip abonelikten çıktım

  62. Fidan Sh
    Fidan Sh
    Gün önce

    Damla is number one 🖐️❤️

  63. sad ilayda :l
    sad ilayda :l
    Gün önce

    Sevgilimin eski sevgilisini kırmızı eyelinerle görsem fpyslsşehzşsks sadece gülerim

  64. Şeyda Sever
    Şeyda Sever
    Gün önce

    ŞEYDA SEN SANDIĞIN KADAR DEĞİLSİN ŞEYDA SEN SANDIĞIN KADAR DEĞİLSİN ŞEYDA SEN SANDIĞIN KADAR DEĞİLSİN ŞEYDA SEN SANDIĞIN KADAR DEĞİLSİN ŞEYDA SEN SANDIĞIN KADAR DEĞİLSİN

  65. Hatice ÇELİK
    Hatice ÇELİK
    Gün önce

    Şeydayı rakip olarak görmeyip sabotajı sarı kıza vermen 😍😍😍 zekana hayranım aşkım Damla Altun 🥰

  66. İlkay Kahraman. Balerin
    İlkay Kahraman. Balerin
    Gün önce

    Ben şeydacıyum

  67. Gülnur Aydın
    Gülnur Aydın
    Gün önce

    Evet Seyda biraz çok hırs yapmış ama bence baya abartılmış sonuçta bu bir yarışma hırsli olması normal sadece biraz biseylerin dozunu kaçırmış umarım düzeltir fakat çok üstüne gitmeyelim

  68. Irmak
    Irmak
    Gün önce

    Gerçekten şeyda yüzünden izleyesim gelmedi ki normalde çok severim şeydayı :/ üzdü yani

  69. moda dunyam 01
    moda dunyam 01
    Gün önce

    burada şeydayı linç edenler klasik kıskanç türk kızları. ve muhtemelen akademik anlamda başarısız insanlar. bir şeyi kazanmak için hırs yaptığınızda böyle oluyorsunuz siz bilmezsiniz tabii. şeyda erdoğan ve makyajlarını sevmiyorum ama mıymıy değil hırslı oluşunu sevdim. şurada hayattaki tek başarıları sevgilisini stalklamak olan mıymıy kızlarımız kazanmak için hırs yapan birini linç etmiş. ben de hırslı bir insanım ama 2 senedir falan insanlar tarafından sindirildiğim için mıymıy davrandım, pişmanım bundan. insanlardan, ön yargılarından, mobbingçi oçlardan, sinsi kızlarımızdan, hırs yapanları sindirip sürekli gülümseyen ve arkada hırs yapıp insanların önünde hırsı yokmuş gibi davrananlardan nefret ediyorum. bir daha izlemeyin şu videoyu size yaramaz. siz gidin danla bilicle dedikodu yapın hırs neyinize

  70. moda dunyam 01
    moda dunyam 01
    Gün önce

    burada şeydayı linç edenler klasik kıskanç türk kızları. ve muhtemelen akademik anlamda başarısız insanlar. bir şeyi kazanmak için hırs yaptığınızda böyle oluyorsunuz siz bilmezsiniz tabii. şeyda erdoğan ve makyajlarını sevmiyorum ama mıymıy değil hırslı oluşunu sevdim. şurada hayattaki tek başarıları sevgilisini stalklamak olan mıymıy kızlarımız kazanmak için hırs yapan birini linç etmiş. ben de hırslı bir insanım ama 2 senedir falan insanlar tarafından sindirildiğim için mıymıy davrandım, pişmanım bundan. insanlardan, ön yargılarından, mobbingçi oçlardan, sinsi kızlarımızdan, hırs yapanları sindirip sürekli gülümseyen ve arkada hırs yapıp insanların önünde hırsı yokmuş gibi davrananlardan nefret ediyorum. bir daha izlemeyin şu videoyu size yaramaz. siz gidin danla bilicle dedikodu yapın hırs neyinize

  71. KİNGTAN BOYS
    KİNGTAN BOYS
    Gün önce

    Abi Sude aşırı tatlı ya hiç mütevaziliğinden ödün vermiyor yahu seviyoruz seni Sude Alkış💜

  72. Hazal Kılıç
    Hazal Kılıç
    Gün önce

    şeyda dünyadaki tek makyaj yapan insan sanıyor kendini galiba ahajjjhhahhahhjsldlsls ezik

  73. İrem Kalçın
    İrem Kalçın
    Gün önce

    Şeydayı normalde severim ve mütevazi bulurum ama burada yaptığı hırs yüzünden çok itici görünüyor ve izleyesi gelmiyor insanın. Bu videoların çekimleri yapılırken de insta storylerden gördüğüm kadarı ile damla aleyna ve sude hep birlikteydi ama şeyda ortalıklarda hiç yoktu. Kamera arkasında da bu saçma hırsını ve egosunu devam ettirmemiştir umarım sadece videolarda bilerek böyle davranıyordur

  74. not me
    not me
    2 gün önce

    şeyda sikik bi eyelinerı kırmızı çektin diye ne bu tripler? damlam fazlasın oraya be

  75. Manu A
    Manu A
    2 gün önce

    ya aman sanki nesin? herşeyin fazlası zarardır bacım dikkat et

  76. Merve Şahiner
    Merve Şahiner
    2 gün önce

    Damlam mütevazi aşkımmm her zaman kalplerin birincisi vallaaaaaa

  77. Sude Durmuş
    Sude Durmuş
    2 gün önce

    Benim favorim tabiki DAMLA ALTUN❤

  78. Sally Stardoll
    Sally Stardoll
    2 gün önce

    Seyda nın mimikleri çok aşırı itici fazla ego ://

  79. Sena Kurugollu
    Sena Kurugollu
    2 gün önce

    Umarim bu isin sonunda damla kazanirda seydanin egosu biraz soner

  80. Sena Kurugollu
    Sena Kurugollu
    2 gün önce

    Seyda farkliligini damla asaletini konusturmus ama daha fazla sabotaj izlersem seydadan sogumaktan korkuyorum