Rauf - Hain (Official Video)

Rauf
95 447 görünümler 5 917 223

Rauf'un ILS Vision Music Desteği İle Piyasaya Çıkan Yeni Tekli Çalışması Sizlerle #Hain
Fizy: fizy.in/gXYG0
Spotify: smarturl.it/raufhain/spotify
AppleMusic: smarturl.it/raufhain/applemusic
iTunes: smarturl.it/raufhain/itunes
Muud: www.muud.com.tr/sa/685402
Söz&Müzik: İsmail Ünal
Düzenleme: Opirus Music
Yönetmen: Çamran Azizoğlu
Görüntü Yönetmeni: Yasir Gençalp
Şarkı Sözleri;
Kalbin duvarlarına ruhumu hapsettim,
Saatler sene oldu ne kadar çok sabrettim,
Ben aşıktım ya sana sen de sevdin sandım,
Aldanmışım meğer epey geç fark ettim.
Şimdi her şey nasılda anlamsız,
Dönsen de artık hiç fark etmez,
Senle geçen günlerim yalanmış,
Gelsen de aşk seni affetmez.
Göğsüne hiç battı mı kalbin,
Ruhunu yaktı mı derdin,
Unutmam gerek şimdi derken,
Giderek arttı mı sevgin.
Yastığa akarken göz yaşın,
Duvarlar olunca sırdaşın,
Ölüm son umudunmuş gibi,
Aklına yattı mı hain.
© 2019 ILS Vision Music
℗ 2019 ILS Vision Music

YORUMLAR

  1. Rauf
    Rauf
    2 aylar önce

    Arkadaşlar hepinize merhaba ✋ 3. Şarkım Hain ile karşınızdayım. Bugüne kadar desteklerinizi hiç esirgemediniz, eminim ki yine aynı destekle ilerleteceğimiz bir şarkı ve klip olacak ☺️ Sizleri seviyorum bol bol yorum atmayı unutmayın ❤️ HAİNLERE SÖYLEYİN CANLARI YANACAK!

    1. Fatmanur Aladağ
      Fatmanur Aladağ
      Saatler önce

      Süpersinnnnnn

    2. Kübra Aktay
      Kübra Aktay
      18 saatler önce

      harika bir şarkı bağımlısı oldum harikasın Rauf abi😙

    3. Umut Çağatay
      Umut Çağatay
      Gün önce

      Abi büyüyünce senle buluşmassam bende ........ olam

    4. Ermajd Jsjwjw
      Ermajd Jsjwjw
      Gün önce

      Arkadaşlar hepinize merhaba 👋3 şarkım

    5. Huriye Yüksel
      Huriye Yüksel
      2 gün önce

      Şarki süper olmuş dilimden düşmüyor

  2. Serkan YT
    Serkan YT
    2 saatler önce

    Abi aladım😢😢😢😢😢

  3. FENERLİVİDEO
    FENERLİVİDEO
    2 saatler önce

    Benim bu şarkıyı dinleyip hatırladığı kişinin evli olması tarifsiz bi duygu

  4. Şevval Demirel
    Şevval Demirel
    3 saatler önce

    Vayyy beeeee🙁

  5. Tuba Erdihan
    Tuba Erdihan
    11 saatler önce

    Kanayan milyonlarca yaram varken birde kanatan sen oldun şimdi şöyle hangi yabancı gelip de alacak benim kurduğum hayalleri. .......

  6. Ayça Sert
    Ayça Sert
    11 saatler önce

    Gökhan Türkmen alternatif klibi mi. Benzer işler

  7. WhatAboutRafa Official
    WhatAboutRafa Official
    11 saatler önce

    Alhamdulillah!

  8. WhatAboutRafa Official
    WhatAboutRafa Official
    11 saatler önce

    Rauf ❤

  9. Şiir Avcısı
    Şiir Avcısı
    12 saatler önce

    Arada sırada beğenin de bildirim geldiğin de açıp dinleyeyim 😊😊☺

  10. Hatice nehir Kaynak
    Hatice nehir Kaynak
    12 saatler önce

    Ağlattınız

  11. Ayşe Ergül
    Ayşe Ergül
    15 saatler önce

    2:44 beni anlatıyor bu arada erkeğim annemin telefonu

  12. buğrahan çiftci
    buğrahan çiftci
    18 saatler önce

  13. Eymen Gaming
    Eymen Gaming
    20 saatler önce

    Abi bu ne çok ama çok iyi

  14. حسن سلبي
    حسن سلبي
    21 saatler önce

    Hastası oldum yaa

  15. Zeynep Kılınç
    Zeynep Kılınç
    Gün önce

    Ya klibe bayıldımmmmm

  16. PONÇİK ARMY
    PONÇİK ARMY
    Gün önce

    Bu şarkıyı dinlediğim kadar babamı dinleseydim adam olurdum yaaa . Şarkı harika 😄😄😄

  17. Battal Genç
    Battal Genç
    Gün önce

    Abi helal olsun çok beyendim

  18. Fmfkfkff Fjfjfjfjf
    Fmfkfkff Fjfjfjfjf
    Gün önce

    💔 bu şarkida aglam! sebebim sevdigimin olmesi😢🎈

  19. Yasemin Barkin
    Yasemin Barkin
    Gün önce

    Klip Gökhan Türkmen'in "Bir Öykü" adlı şarkısının aynısı yalnız

  20. Salih Biyikli
    Salih Biyikli
    Gün önce

    Azina sağlık süper olmuş emeğine sağlık 👏. . .

  21. matrey cash
    matrey cash
    Gün önce

    Adamın şarkıları güzel ya TAM DESTEK HEP DESTEK

  22. GEREKSİZ MEVZU
    GEREKSİZ MEVZU
    Gün önce

    Klib güzel olmamış ama sarki efso

  23. H. Ö
    H. Ö
    Gün önce

    hayatımda bundan güzel nakarat duymadım ●●●

  24. Mehmet Püse
    Mehmet Püse
    Gün önce

    Başarılarınızın devamını dilerim severek dinliyorum

  25. Hilal Sahin
    Hilal Sahin
    Gün önce

    Bu nasıl kliptir ya 😔

  26. Derya Kaya
    Derya Kaya
    Gün önce

    Aykut bir an laf sokup gidecek zannettim 😂😂

  27. Şehide Özuygur
    Şehide Özuygur
    Gün önce

    Yeşilaya gitmem gerek bağımlı oldum

  28. Minecraft Serüveni
    Minecraft Serüveni
    Gün önce

    Lan ben bunu ilyas yalçıntaş söylüyı sanıyodum

  29. Naile Ergül
    Naile Ergül
    Gün önce

    Aldandık...

  30. Casim Yücesoyoglu
    Casim Yücesoyoglu
    Gün önce

    Akşam icecmm

  31. Dursun Ali köse
    Dursun Ali köse
    Gün önce

    AYKUT ABİ ne kadar iyi rol yapıyo :):):):):)

  32. Umut Gör Videoları
    Umut Gör Videoları
    Gün önce

    Çıplaklık : %0 Ses %100 Küfür %0 Klip : Ptt Ligi Şarkı : Şampiyonlar Ligi

  33. Recep damra Aygün
    Recep damra Aygün
    Gün önce

    Efsane olmuş be

  34. Can Yivli
    Can Yivli
    2 gün önce

    bağımlı oldum aq

  35. جميل رجب
    جميل رجب
    2 gün önce

    Abi şarkılarını çok beğendim

  36. Abdullah Kalay
    Abdullah Kalay
    2 gün önce

    Aldatıldığım kız geldi abi ya

  37. Abdullah Kalay
    Abdullah Kalay
    2 gün önce

    Aykut abiyle kız neden ağlıyor

  38. beşa sınıfı
    beşa sınıfı
    2 gün önce

    aykut rolü çok güzel oynuyor

  39. KEMAL ASLAN
    KEMAL ASLAN
    2 gün önce

    KALPLER= kırık GÖZLER= yaşlı Sevgilin özür diler kabul ederiz o an unutulur ama kalbindeki yara geçmez😢😢😢😢😢😢😢😢😢 #hain

  40. Bilal Arslan
    Bilal Arslan
    2 gün önce

    Lan bu Dilara kaçmaz degilmi 😂

  41. fatma erova
    fatma erova
    2 gün önce

    abi klip efsanede acıdım aykuta

  42. Flaş Oyuncu
    Flaş Oyuncu
    2 gün önce

    Bir göz bir göze ne anlatabilir bilmem ama bir söz bir gözü günlerce ağlatabilir😖

  43. Flaş Oyuncu
    Flaş Oyuncu
    2 gün önce

    Laflarıyla kafa atan adam🖤

  44. batuhan keskin
    batuhan keskin
    2 gün önce

    bagımlısı oldum yeşilay ı çağrın yardım

  45. batuhan keskin
    batuhan keskin
    2 gün önce

    mükemmel ötesiiiiiiii dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyotum efsane müthiş şarkı

  46. Arcan Ercelik
    Arcan Ercelik
    2 gün önce

    Müthiş diyenler +1 like atsın

  47. Ermajd Jsjwjw
    Ermajd Jsjwjw
    2 gün önce

    Yok birşey . Ya valla hahdhahhs güzel RAUF

  48. ÖMER CAN ÇELİK ATA
    ÖMER CAN ÇELİK ATA
    2 gün önce

    Emeğine sağlık başarılar dilerim 👌👌👌

  49. MEN ES
    MEN ES
    2 gün önce

    Altyapı iğrenç ses ondan iğrenç klipide yazmama gerek yok

  50. stavberyymilsk tuhhfh
    stavberyymilsk tuhhfh
    2 gün önce

    Erkeklerin ağlama duyguları varrmiiiydii maq

  51. Seda sjsjsj
    Seda sjsjsj
    2 gün önce

    Ellerinize sağlık süper bi şarkı olmuş bağımlı hale geldim ❤😄

  52. Emir Han Özkavak
    Emir Han Özkavak
    2 gün önce

    Duvarlar oldu sırdaşım.

  53. serhat tomay
    serhat tomay
    2 gün önce

    bu şarkıyı da önceden neden keşfetmedim diye kafamı duvarlara vuruyom şarkı süperrrrrrrr

  54. Yusuf Fidan
    Yusuf Fidan
    2 gün önce

    Senin taşşagını kızlar yesin

  55. Kaan Akkaş
    Kaan Akkaş
    2 gün önce

    Çok güzel elerinize sağlık

  56. Bilal Yuşa Algor
    Bilal Yuşa Algor
    2 gün önce

    abi geçen hafta aykut abiyle pendik sahildeydiniz 4 kişi yanınıza gelip fotoğraf çekindik hatırlarsan kalp atarmısın

  57. Emirhan AKTAŞ
    Emirhan AKTAŞ
    2 gün önce

    REİS BU NASIL KLİPTİR İÇİM TİTREDİ

  58. Ela Öztürk
    Ela Öztürk
    2 gün önce

    Lütfen bu eleştiriyi dikkate al ve birdahaki şarkında klibinde böyle saçma şeyler olmasın en azından bu kişiler olnasın çok iticiler gerçekten.Şarkı çok güzel ama daha güzel bir klip çekilebilirdi:)

  59. Yalnız İnsan
    Yalnız İnsan
    2 gün önce

    Gökhan Türkmen "bir öykü" klibinin aynısı. Biraz kendinizi geliştirin

  60. Emir KARTAL
    Emir KARTAL
    2 gün önce

    Oğuzhan Koç ile şarkı çıkarsa efsane olmazmı peki ?

  61. Elmar Aliyev
    Elmar Aliyev
    2 gün önce

    Klibi izlerken ağlayanlar😰

  62. First Blood Zero
    First Blood Zero
    2 gün önce

    YEMİN EDERİMKİ bu yorumu beğeneceğim. YEMİN ETTİN ÇABUK BEĞEN!

  63. gamze karadeniz
    gamze karadeniz
    3 gün önce

    Şarkıyı dinlemek çok hoş ama klip klışe sıradan olmuş türk işi biraz Gökhan Türkmen Bir Öykü kilibiyle aşağı yukarı aynı

  64. Ahmet Süheyla
    Ahmet Süheyla
    3 gün önce

    Gerçekten adam gibi bi şarkı çok severek dinliyorum süper harika bi şarkı ağzına yüreğine sağlık ezberledim hatta 10 numara ⭐⭐⭐⭐⭐👍👏👏👏

  65. Halil Ataç
    Halil Ataç
    3 gün önce

    Allah desem kaç kişi beğenir😜

  66. vazgeçilmez oyuncu
    vazgeçilmez oyuncu
    3 gün önce

    abi agladk burada

  67. emre sarkın
    emre sarkın
    3 gün önce

    İZLEME HIZINI 1.25 YAPIN BİRDE ÖYLE DİNLEYİN !

    1. Zeliha Okşaroğlu
      Zeliha Okşaroğlu
      Gün önce

      emre sarkın gerçekten süper oluyormuş. Özellikle de nakaratı 👍

  68. Elif Kocaman
    Elif Kocaman
    3 gün önce

    Yok böyle şarkı ya süper ötesi olmuş abicim eline ağzına emeğine sağlık çok güzel olmuş 😊

  69. p. Ozbek
    p. Ozbek
    3 gün önce

    Siz nasil bi kralsiniz ya aykut abi falan cok guzel yapmis oyunculunu helal olsun sonuna kadar arkanizdayiz katilananlar begensin🌹❤

  70. Zeynep ve arkadaşları
    Zeynep ve arkadaşları
    3 gün önce

    Abi resmen izlerken ağladım 😢😢

  71. Deniz bstn
    Deniz bstn
    3 gün önce

    Bağımlık yapiyo 😁

  72. Ömersalih Bozdoğan
    Ömersalih Bozdoğan
    3 gün önce

    Saçlar peruk

  73. Salih Takak
    Salih Takak
    3 gün önce

    Niye aldatiyosun adami lan. 😢

  74. ÇILGIN AİLE 1234
    ÇILGIN AİLE 1234
    3 gün önce

    Benim en sevdigim yer her yeri her gün onu düsünürken aklıma hep bu şarkı geliyor offfffffffffffffffff off...??????!!!!!?!?!?

  75. ÇILGIN AİLE 1234
    ÇILGIN AİLE 1234
    3 gün önce

    Belki sen onu dünyalardan çok seviyorsun ama o başka birini seviyosa yapacak hiç birşey yok 😭😭😢

  76. ÇILGIN AİLE 1234
    ÇILGIN AİLE 1234
    3 gün önce

    Kalbini isteeim lüfen

  77. Sefa Acar
    Sefa Acar
    3 gün önce

    olm klip harika olmuş lan emeğinize sağlık

  78. DJ HARİKA ÖZEL EGTIM
    DJ HARİKA ÖZEL EGTIM
    3 gün önce

    Super olmuş abi ♡♡♡

  79. kelebek deren
    kelebek deren
    3 gün önce

    çok mütiş ötesi

  80. Mine Yoluk
    Mine Yoluk
    3 gün önce

    Klibi izlerken duygusallasmak 😣

  81. Gülsüm Baran
    Gülsüm Baran
    3 gün önce

    Sesi Oğuzhan Koç^a nede benziyor

  82. Mert Asikoglu
    Mert Asikoglu
    3 gün önce

    Güzelmiş reyis

  83. zeynep karadeniz
    zeynep karadeniz
    3 gün önce

    BUGÜNDE AĞLATTIN HELAL OLSUN

  84. Gece gözlüm benim
    Gece gözlüm benim
    3 gün önce

    Kalbin duvarlarına ruhumu habs ettim saatler sene oldu ne kadar çok sabrettim ben aşıktım ya sana sende sevdin sandım aldanmışım meyer epey geç fark ettim şimdi hər şey nasılda anlamsız dönsende artık hiç fark etməz sənle geçen günlerim yalanmış gelsende aşk seni aff etməz Göğsüne hiç battımı kalbin ruhunu yaktımı derdin unutmam gerek şimdi derken giderek arttımı sevgin yastıa akarken göz yaşım duvarlar olunca sırdaşım ölüm son umudunmuş gibi aklına yattımı hain (AZERBAYCANDAN TÜRK KARDEŞLERİMİZE SELAM OLSUN!♡♡ÇOX GÜZEL ŞARKI AZINIZA SALIK)

  85. Apo Karadas
    Apo Karadas
    3 gün önce

    Göğsüne hiç battı mı kalbin ruhunu aktı mı derdin unutmam gereken şimdi derken giderek arttı mı sevgin yastığa akarken göz yaşın duvarlar olunca sırdaşın ölüm son umudunmuş gibi aklına yattımı hain Yha şarkı süpeeeeeer abi daha çok şarkı isteriiz arklar 1+

  86. Apo Karadas
    Apo Karadas
    3 gün önce

    Çok güzel ❤❤ AYKUT abi RAUF abi sizleri çok seviyorum Adım Ela

  87. Ayten gezici
    Ayten gezici
    3 gün önce

    Gökhan Türkmen ' in bir öykü klibi ile birebir aynısı olmuş. Hemen tanıdık geldi. Ama super olmuş. Bir kez dinleyince bırakamıyorsunuz. Tebrikler :)

  88. Hacer Yurtsever
    Hacer Yurtsever
    3 gün önce

    Duvar daha iyi oynamis

  89. busra konukpay
    busra konukpay
    3 gün önce

    Iste klip çok önemli bunları oynatacagina hiç cekmeseydin keşke, şarkı ne kadar güzel olursa olsun kalite olarak direk 1.0 geridesin

  90. Kader Hanefio
    Kader Hanefio
    4 gün önce

    Gökhan Türkmenin Öykü klibine benziyor hatta aynı

  91. iki kafalar 123
    iki kafalar 123
    4 gün önce

    aykut abi helal olsun rauf abide içten patlatmış ikisinede helal olsun

  92. Zehra Özdmir
    Zehra Özdmir
    4 gün önce

    En sonu fena😔

  93. Şerife Nr
    Şerife Nr
    4 gün önce

    Dilara Kaçmaz bu kadar güzel oynanmaz bee 💖💖💖

  94. Kral Baba
    Kral Baba
    4 gün önce

    500 000 LİKE alınca haber vérin (Rauf abi çok seviyorum seni)

    1. Kral Baba
      Kral Baba
      2 gün önce

      @Adem Yılmaz alamaz mı

    2. Adem Yılmaz
      Adem Yılmaz
      2 gün önce

      İmkansız

  95. Ali Majarov
    Ali Majarov
    4 gün önce

    nasil guyel bir sharki ya

  96. Ufuk Demir
    Ufuk Demir
    4 gün önce

    Canımızı çok yaktılar be agaa yayında ve yapımda emeği geçen herkesin amk 😔😔😔

  97. mehmet Oncebe
    mehmet Oncebe
    4 gün önce

    Cekeceginiz klibi sikim sarkiyi sikmissiniz

  98. Tahir Narmaner
    Tahir Narmaner
    4 gün önce

    Bazen Her Ne Kadar Fedakarlık Etsende Düşünsende Sevsende Haketmesende Ayrılmak Zorunda Kalıyorsun Ben Kendimden Şu Dünyadaki Ailemden Sonra En Çok Sevdiğim Kadınla Ayrıldım Halbuki Daha 60. Günümüzdeyken Koluma İsmini Kalıcı Olarak Dövme Yaptırmıştım Sırf O Mutlu Olsun Diye Özel Hissetsin Diye Ayrılsak Bile Beni Böyle Seven Biri Vardı Desin Diye Şimdi Ayrıldık Bana Diyoki Benmi Dedim Yaptır Diye İşte Sırf Bu Yüzden Her Ne Yapsanızda Sadece Herşey Ayrılana Kadardır

  99. ÖZGÜR BEKTAŞ
    ÖZGÜR BEKTAŞ
    4 gün önce

  100. gizem ulusoy
    gizem ulusoy
    4 gün önce

    bu şarkının anlamlarını beyeniyorum cok güzel çünkü