(KIRILMAZ BUZ) BUZU KIRAN 5.000 TL ALIR!

Uslanmaz Yasin
10 441 görünümler 355 915

Hepinize merhaba arkadaşlar ben Yasin bugün sizlerle birlikte ve yanımda kardeşim ile efsane bir video ile karşınızdayım biliyorsunuz kırılmaz cam videomuz vardı bu o videonun devamı kırılmaz buz video umarım hoşunuza gider iyi seyirler....
Kardeşimin kanalına abone olun arkadaşlar. tr-center.com/line/video-rX8UDsvLdSs.html
İş Teklifleri (Business):uslanmazyns55@gmail.com
ABONE OL goo.gl/he44ko
İLETİŞİM
Instagram instagram.com/uslanmazyasin0/
Facebook Profil facebook.com/ryg55
Facebook Sayfa facebook.com/UslanmazYSN

  

YORUMLAR

  1. Uslanmaz Yasin
    Uslanmaz Yasin
    9 gün önce

    İnstagramdan takip etmeyen var mı arkadaşlar ? instagram.com/uslanmazyasin0/

    1. saboyzs dnxnxjxjxj
      saboyzs dnxnxjxjxj
      6 gün önce

      Kanka seni neden sevdim biliomusun harbi icimizden birisin umarim kanalin buyur cok paralar kazanirsin

    2. furkan ööksüz HDD
      furkan ööksüz HDD
      7 gün önce

      Ben

  2. Osman Memiş
    Osman Memiş
    4 saatler önce

    Şey yapsanıza dondururken tam ortasına ince bi boru koyun ortasına torpil koyupta patlatın

  3. Şaban 5557
    Şaban 5557
    6 saatler önce

    Buz yamulmuştu enson düz haldeydi nasıl oluyor

  4. buse akkan
    buse akkan
    Gün önce

    Super olmus♥♥♥👍👍

  5. Eren Kahraman
    Eren Kahraman
    Gün önce

    Abi bu videoyu kanalıma yapımı bak senden izin aliyom

  6. Zeusito Muslu
    Zeusito Muslu
    Gün önce

    Ya abı kırıldı buzu kutusundan cıkarsın dışarısı cıkartmıyon

  7. FORTNITE 31
    FORTNITE 31
    Gün önce

    Abi bu iceriyi calan p.zevenkdir

  8. ZackOG
    ZackOG
    3 gün önce

    Yasin : Hepsini döküyümmü Samet :Dök Dök Yasin: Döktüm 5DK SONRA Yasin:Sönüyor bu Samet: Niye hepsini döktün şimdi dökcektik niye doktün :ewq:e:qe:q

  9. Fatih Efe
    Fatih Efe
    4 gün önce

    Abi çoktan çalmışlar bile ama biz bunu kimin ilk yaptığını biliyoruz istedikleri kadar çalsınlar

  10. TunahanYT Arık
    TunahanYT Arık
    4 gün önce

    Abi adamsın

  11. karma karışık
    karma karışık
    4 gün önce

    Abi bunun videosunu çekebilirmiyim

  12. Çizim Dünyam Genç Fan
    Çizim Dünyam Genç Fan
    4 gün önce

    9: 11 de biri Pırt yaptı

  13. NEW DAY
    NEW DAY
    5 gün önce

    Abi baştaki şarkının ismi

  14. Abdurahman Akın
    Abdurahman Akın
    5 gün önce

    Sahtekar o buz değil pamuk

  15. GameOwer ShowTime
    GameOwer ShowTime
    5 gün önce

    torpilin barutunu içine atıp yak

  16. Esmira Ceferova
    Esmira Ceferova
    5 gün önce

    saaaaaala

  17. Gamze Mert
    Gamze Mert
    5 gün önce

    Taşı beyaza boyamışlar buz DİE yutturuyorlar amklar

  18. Ahmet Celebier
    Ahmet Celebier
    5 gün önce

    3:09 bakın fndnxdndnxnxnnxjxıx

  19. KEREM Çalışkan
    KEREM Çalışkan
    5 gün önce

    Abi denedim olmadi

  20. Anıl Ünlü
    Anıl Ünlü
    5 gün önce

    Abi senden önce birisi yapmış

  21. Batuhan A.
    Batuhan A.
    5 gün önce

    Ulkenin durumuna bak salakların yaptığına bak 😤😤

  22. Eski Çizgi Filmler
    Eski Çizgi Filmler
    6 gün önce

    Ne Kasıyonuz Eritsenize!!!

  23. AliHamza Gören
    AliHamza Gören
    6 gün önce

    Biri şu çocuklara pamuk kırılmaz diye açıklaya bilir mi?

  24. Zafer Karadag
    Zafer Karadag
    6 gün önce

    parayi saymadan 5 bin diyorsun.....

  25. Yksögrencisi Ö
    Yksögrencisi Ö
    6 gün önce

    Küfür etme

  26. Halil Kaygusuz
    Halil Kaygusuz
    6 gün önce

    Şuna abone olan kitlenin IQ kaçtır acaba

  27. Kedüminati
    Kedüminati
    6 gün önce

    Kaliten baya bi düşmüş be yasin :/

  28. hasan çprky46
    hasan çprky46
    6 gün önce

    Bu yorumu begenmiyen evde kalır insallah

  29. nesir nesirzade
    nesir nesirzade
    6 gün önce

    o pabuk ve parca gibi bisey o kırılmazki

  30. Efekan Puissance
    Efekan Puissance
    6 gün önce

    9:46 kırılıyor ve yeni buz getiriliyor. Yazık ulan yazık.

  31. Değişik videolar 01
    Değişik videolar 01
    6 gün önce

    Arkadaşlar kirilmamasinin sebebi içindeki pamuk

  32. BTS 7
    BTS 7
    6 gün önce

    yanlız kırılmaz camı alper rendeden aldın bunu herkez biliyor onlara laf edemessin

  33. Baran Bektaş
    Baran Bektaş
    6 gün önce

    Buz değişiyor yakmaya gittiklerinde

  34. tibet kahraman
    tibet kahraman
    6 gün önce

    Kdkdmdmakfjiwufiriiifjvj Ndnnvjskxkdkkzkf ,f,f,k (#)"($()#("?♢♢●♧○kdkfkfkdkdldldlkdmmxfn Msmmxkksockdk

  35. tibet kahraman
    tibet kahraman
    6 gün önce

    Fhdhsjfnwjfnenjfqkdjjrhhqwweeřtfbffged Dnmdkdjejjfjdjdjw Mdmmdmcmmsnsmmvmemmdjfjdjekk

  36. oğuzata karluk
    oğuzata karluk
    6 gün önce

    Havluyu kırmaya çalışan süper zekalar

  37. saboyzs dnxnxjxjxj
    saboyzs dnxnxjxjxj
    6 gün önce

    Aslinda dahada guzel bi yerde disarda cekebilirdik ama imkanlar iste bu yuzden olmadi o yüzden kusura bakmayin

  38. Oğuzhan Üstüner
    Oğuzhan Üstüner
    6 gün önce

    Kardeşim hangi videonu araklamışlar anlamadım:)

  39. Prince De Gaunes
    Prince De Gaunes
    6 gün önce

    Kırılgan + yumuşak = kırılmaz

  40. Furkan Umut
    Furkan Umut
    6 gün önce

    İçeriği ömer taş tan çalmissin

  41. boş kafa
    boş kafa
    6 gün önce

    Abone olaninn notları sıfır olsun olamayin matı 28 olsun

    1. Ernestomen
      Ernestomen
      6 gün önce

      KIRILMAZ BUZU KIRDIM KANALIMDA VİDEO VARDIR ÇEKİLİŞ SONUÇLARINIDA AÇIKLADIM BİR DAHAKİ ÇEKİLİŞ 1 HAFTA SONRA OLACAKTIR BİDE AYKUT ELMAS HALİL İBRAHİM GÖKERİN FİLMİDE VARDIR KOMEDİ BEN ÇOK BEĞENDİM SİZDE BEĞENİRSİNİZ İNŞ :)

  42. Tekin Tekin
    Tekin Tekin
    6 gün önce

    Abone olanın bütün notları yüz olsun olmayın 28 olsun matdan kalsin

  43. Zamanın Ruhu
    Zamanın Ruhu
    6 gün önce

    3:09 durdurup izleyin :D

  44. ege yavas
    ege yavas
    6 gün önce

    Abi kanalimda yapsam sıkıntı olurmu

  45. Mert Karakoç
    Mert Karakoç
    6 gün önce

    7:21 abi zaten siz 1.70 falansınız qeqwewqewq

  46. Samet Pro
    Samet Pro
    6 gün önce

    Karşılıklı abone olmak isteyen yazsın. Verin videona like atıp yorum atarsanız sevinirim

  47. Kergit Atlı Okçusu
    Kergit Atlı Okçusu
    6 gün önce

    madem buz kırılmaz neden kırmaya çalışıyorsunuz? madem daha önce kırmayı denememişsiniz kırılmaz olduğuna nasıl karar verdiniz? kırmayı deniyorsanız kırılmaz değildir kırmayı denediyseniz olmadıysa kırılmazdır bunu neden yazdım işsizim ve boş yapıyorum bu yorumu beğenmeyin :)

  48. g s34
    g s34
    6 gün önce

    Ulan bizde yedik dimi parasına oynamışlar sözde

  49. Mehmet Altuğ
    Mehmet Altuğ
    6 gün önce

    Onun buz olduguna inanlar kahdjwjs malsiniz

  50. SameT YT
    SameT YT
    6 gün önce

    Kırılmaz buz değil pamuk yassan daha iyi olurdu

  51. Asgardia uzay
    Asgardia uzay
    6 gün önce

    5 binlira para var diyonuz yarşmayı kendi aranızda yapıyonuz tam ergen show olmuşşşşşş...

  52. Gökhan Turan
    Gökhan Turan
    6 gün önce

    Şu soktumun sarkisini degistir artik

  53. Sena Yunak
    Sena Yunak
    6 gün önce

    3:08 de abisine bakın ıııyy

  54. Ali PUBG
    Ali PUBG
    6 gün önce

    Abi kamereman acemi ya

  55. Mavi Pençe
    Mavi Pençe
    6 gün önce

    Buzu Niye Goturdunuz Arabayı Taşısaydınız

    1. Ernestomen
      Ernestomen
      6 gün önce

      KIRILMAZ BUZU KIRDIM KANALIMDA VİDEO VARDIR ÇEKİLİŞ SONUÇLARINIDA AÇIKLADIM BİR DAHAKİ ÇEKİLİŞ 1 HAFTA SONRA OLACAKTIR BİDE AYKUT ELMAS HALİL İBRAHİM GÖKERİN FİLMİDE VARDIR KOMEDİ BEN ÇOK BEĞENDİM SİZDE BEĞENİRSİNİZ İNŞ :)

  56. Şerefettin Barim
    Şerefettin Barim
    6 gün önce

    Abi sen nerede yaşıyorsun

  57. Eren ÇETİNDERE
    Eren ÇETİNDERE
    7 gün önce

    O buzun içinde ne var

  58. Furkan Gümüş
    Furkan Gümüş
    7 gün önce

    Kanka ordan orası nasıl 1.50 metre sen zaten 1.80 falansın

  59. mavi aşk
    mavi aşk
    7 gün önce

    Yasin çok uslandı

  60. Tuğkan Vegas
    Tuğkan Vegas
    7 gün önce

    HElal

  61. Mahmut Patates
    Mahmut Patates
    7 gün önce

    3:10 jxhfoxndıdndj

  62. Resul Eren Toprak
    Resul Eren Toprak
    7 gün önce

    5000lirayi nereden buldun yarraam

  63. İslam dini
    İslam dini
    7 gün önce

    8.46 vurmaya devam etse yüzde yüz ayrılır yani kırılır Yok aga yok diyende , vurma kırılacak video olmayacak diye diyor

  64. HÜSEYİN CAN ÇİFCİ
    HÜSEYİN CAN ÇİFCİ
    7 gün önce

    Ne 5000 lirası 1900 lira var

  65. Fatih Sultan Mehmet
    Fatih Sultan Mehmet
    7 gün önce

    3:09

  66. Faruk
    Faruk
    7 gün önce

    Abimmmm 😘😘

  67. Ahmet Ali KÖROĞLU
    Ahmet Ali KÖROĞLU
    7 gün önce

    Kurşun sıkın

  68. Mehmet Ali Tezel
    Mehmet Ali Tezel
    7 gün önce

    Buz mu ?

  69. Hamza demirtas
    Hamza demirtas
    7 gün önce

    Kendine uslanmaz Yasin diyommm ama , Googleye :uslanmaz Ahmet yaz Senn ismini Çalan bı çocuk var

  70. 《Kral Akbaba》
    《Kral Akbaba》
    7 gün önce

    Ebeninki

  71. Arda Yıldırım
    Arda Yıldırım
    7 gün önce

    5000 lira tok

  72. furkan ööksüz HDD
    furkan ööksüz HDD
    7 gün önce

    Video on normal de 15. Sırada

  73. Kedd Toys
    Kedd Toys
    7 gün önce

    Selam, yeni videomu gördünüz mü

  74. alper karakaş
    alper karakaş
    7 gün önce

    Buzmu o? Pamuk bildiğin pamuğu zaten kıramazsın

  75. Komedi Bey
    Komedi Bey
    7 gün önce

    o yaptıgınız buzu bide prese götürün

  76. StreX
    StreX
    7 gün önce

    Goruzokoğlo bonlor golobo

  77. mina egem yılmaz
    mina egem yılmaz
    7 gün önce

    Science for dummies

  78. Rana Oncu
    Rana Oncu
    7 gün önce

    0:00 BÖ-Waqqaberry :D

  79. •Yaman• •Zgay•
    •Yaman• •Zgay•
    7 gün önce

    Kırılmaz diyorsaniz neden Kiriyoesunuz oda bi mantik

  80. Burcu GÖZÜKARA
    Burcu GÖZÜKARA
    7 gün önce

    EFSO 👍

  81. Can Kesen
    Can Kesen
    7 gün önce

    Abi o zaten bez kırılmaz

  82. BEN SEZER
    BEN SEZER
    7 gün önce

    Trend 14

  83. kemal bozzkurt
    kemal bozzkurt
    7 gün önce

    9.33 de buz eğriydi 10.35 de dümduz

  84. ömer önkolll
    ömer önkolll
    7 gün önce

    Yakarken başka buz koydun7z

  85. Burcu GÖZÜKARA
    Burcu GÖZÜKARA
    7 gün önce

    Romantik bir video olmuş ❤😇

  86. HAKAN KORKMAZ
    HAKAN KORKMAZ
    7 gün önce

    Kırılmaz şeyin kırılması..

  87. Emirhan Aydoğan
    Emirhan Aydoğan
    7 gün önce

    5:46 arkadan buz gidiyor?

  88. AMACIMIZ NEY?
    AMACIMIZ NEY?
    7 gün önce

    Bu yorumu beğenenin inşallah hayattaki her istediği olur.... 80 abone sonra 1000 abone oluyorum bakalım kaç tane insan evladı yardım sever

  89. mustafa genç
    mustafa genç
    7 gün önce

    Allah akil dagıtırken bunlar da sağdan gidip cüzdan peşindelermiş.

  90. KAZANDIRAN BİLGİLER
    KAZANDIRAN BİLGİLER
    7 gün önce

    Gunde 30 tl KAZANDIRAN UYGULAMA son videomda gir bak

  91. 一個喜歡看視81頻的人
    一個喜歡看視81頻的人
    7 gün önce

    bizim bakalımız olsa herseyden 5 tane yerim :D XD

  92. İlker Delen
    İlker Delen
    7 gün önce

    T R E N D L E N D İ N

  93. Medine Irklı
    Medine Irklı
    7 gün önce

    Ya sende çok cimrisin kimseye kalp atmıyosun kalp

  94. sueda çalış
    sueda çalış
    7 gün önce

    Baştaki şarkının adını bilen

  95. Bilginiz Olsun !
    Bilginiz Olsun !
    7 gün önce

    Çalmasınlar diyorsun ama KIRILMAZ... Senden mi çıktı ?

  96. Muzaffer Celik
    Muzaffer Celik
    7 gün önce

    Ne saçma video bu saçma saçma şeyler deniyorsunuz

  97. Game Full Dream
    Game Full Dream
    7 gün önce

    tr-center.com/line/video-fEgLcYO9al8.html kanalıma abone olurmusunuz

  98. Osman Can
    Osman Can
    7 gün önce

    Bende yaptim

  99. Osman Can
    Osman Can
    7 gün önce

    Ben de yaptim

  100. Arda Hızlı
    Arda Hızlı
    7 gün önce

    Kanalıma abone olans 1000 abone atıyom