KİM LİRADER OLMAK İSTER? (YEPYENİ BİLGİ YARIŞMAMIZ)

TepkiKolik
11 269 görünümler 220 960

Bu bölümde arkadaşlarımız büyük ödül olan 250 TL'yi kazanmak için yarışıyor. Kimler büyük ödülün sahibi oldu? Heeepsi bu videomuzda!!!
Tepki verilen yiyecek/eşyaları almak için: www.tkstore.co
Instagram Hesabımız: tepkikolik
---------------------
Kanal Sahibi:
Burak Tatlıcı
Bu bölümde tepki veren kişiler:
Hüseyin Abdik - 28 yaşında
instagram.com/huseyinabdik/
Mert Soydan - 27 yaşında
instagram.com/mertsoydan
tr-center.com/inline/UCwRI_rgnEsR1SQWhKnXZujQ
Gözde Gürbak - 26 yaşında
instagram.com/gozdegurbak/
Anıl Kaya - 28 yaşında
instagram.com/anillkkaya/
Orhan Erdinç - 26 yaşında
instagram.com/orhanburakerdinc/
Dalia Kittani - 25 yaşında
instagram.com/daliakittani/
Dilara Takımoğlu - 26 yaşında
instagram.com/dilaratakimoglu
Yaren Kılıç - 21 yaşında
instagram.com/kilicyarenn/
----------------------
SALI: YETİŞKİNLERİN TEPKİSİ
CUMA: YETİŞKİNLERİN TEPKİSİ
PAZAR: GENÇLERİN TEPKİSİ
----------------------
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

  

YORUMLAR

  1. TepkiKolik
    TepkiKolik
    8 gün önce

    Siz 10da kaç yaptınız🤔

    1. Ebru Kadir
      Ebru Kadir
      Gün önce

      10/10

    2. Damla Ayhan
      Damla Ayhan
      2 gün önce

      1 o da ribozom sjsjjsjsjsj

    3. Rain Swift
      Rain Swift
      4 gün önce

      8

    4. Alpay Kızılkaya
      Alpay Kızılkaya
      4 gün önce

      Başka soru yok mu yaw

    5. Coşkun Çınar
      Coşkun Çınar
      4 gün önce

      9 son soruya tetik dedim pek alanım değil

  2. Godumun Küçük Şerefsizi
    Godumun Küçük Şerefsizi
    Gün önce

    Thanks you koçak dedi çılfdırıyoğmmmmnmmmm

  3. Godumun Küçük Şerefsizi
    Godumun Küçük Şerefsizi
    Gün önce

    L İ R A D E R İ M İ Ç İ N

  4. FG-Ege Ergin
    FG-Ege Ergin
    Gün önce

    Abi ribozomlu soru 6. Sınıf sorusu aynı zamanda

  5. Suheda Dogan
    Suheda Dogan
    2 gün önce

    Gozde zayıflamış ve cildi güzelleşmiş 👧

  6. Suheda Dogan
    Suheda Dogan
    2 gün önce

    Gozde zayıflamış ve cildi güzelleşmiş 👧

  7. Ramazan Ekmekci
    Ramazan Ekmekci
    2 gün önce

    250 ye kadar geldim ?

  8. Faika Nur
    Faika Nur
    2 gün önce

    Gözde abla aslan burcu sanırım😂

  9. Cansucum bi bakar mısın
    Cansucum bi bakar mısın
    3 gün önce

    İzan doğru cevap diyip nizam şıkkını seçen Orhan'ı canı gönülden tebrik ediyorum 👏 😀

  10. ibrahim gündüz
    ibrahim gündüz
    3 gün önce

    Dalia benden daha iyi türkçe konuşuyor

  11. Tedo
    Tedo
    3 gün önce

    Abi mümkünse videoya başlarken yarenin ağzını bantlayın. Tepkilerini mimikle yapsın daha iyi olur .

  12. Merve KESKİN
    Merve KESKİN
    3 gün önce

    13:06 da kendisi kim milyoner olmak ister müziği söylüyor. merte söyleme diyip duruyodu cndncjdj

  13. Yasin Nacir
    Yasin Nacir
    3 gün önce

    Abi anlamadım şimdi bu kız niye yemin ediyo ki !!! abi saçma ya

  14. Oyun Hariç Her Şey
    Oyun Hariç Her Şey
    3 gün önce

    Baturay abla çok güzel

  15. Atakan Demir
    Atakan Demir
    3 gün önce

    Hüseyin bende maraşlıyım

  16. Sensei
    Sensei
    3 gün önce

    14:00 daki soru yanlış cevap 27 şubat 2015

  17. Defne Oguc
    Defne Oguc
    4 gün önce

    Yaren kadar kültürsüzünü görmedim.

  18. sibelxx.
    sibelxx.
    4 gün önce

    merte hastayım

  19. Rana Esen
    Rana Esen
    4 gün önce

    anıl abi çok tatlı ya

  20. Kebap Ustası
    Kebap Ustası
    4 gün önce

    Kım birader olmak ister

  21. Burası Bir Harika !
    Burası Bir Harika !
    4 gün önce

    Lirader afghjtfjpmgdfjıdf

  22. leyla elizade
    leyla elizade
    4 gün önce

    ya Tepkikolik kurulus tarihi sorusunu okudugum an 23 nisan 2015 diye bagirdimm.harikasiniz

  23. Zeynep Liø
    Zeynep Liø
    4 gün önce

    0:50 Hüseyin abi hemşerim çıktı cjxnpkasnpfnıpsna

  24. Şampiyon 2413
    Şampiyon 2413
    4 gün önce

    Oyna kazandan sorular

  25. ayşeee E
    ayşeee E
    4 gün önce

    Ya sadece bu tayfayla video çek harikalarrrr

  26. Erhan Öztürk
    Erhan Öztürk
    4 gün önce

    Tarih sorusu yanlış kanalın hakkındasında 27 şubat 2015 yazıyor

  27. Elif Altun
    Elif Altun
    5 gün önce

    Penguen memeli değilmiydi🤔🤭😐😕 neyse 🥳🤪🤩

  28. doa
    doa
    5 gün önce

    dilarayı görünce bütün hevesim kaçıyo

  29. Burak Erdem
    Burak Erdem
    5 gün önce

    horoz eski tüfeklerde vardı lan. İğne olmasın o

  30. Ahmet Enes Alpkılıç
    Ahmet Enes Alpkılıç
    5 gün önce

    Lirader bilader okuyan benmiyim

  31. lacivert mishapm
    lacivert mishapm
    5 gün önce

    eheheh 9 lar ribozom gördü çok mutlular bi işe yaradı lol

  32. YoungCrew[KAN]
    YoungCrew[KAN]
    5 gün önce

    11:16 bizene ben bu kıza çok gıcık oldum gördükçe izleyesim gelmiyor aq

  33. sefolettin
    sefolettin
    5 gün önce

    8:39 80 dk diye hesaplayan bir tek ben miyim ? 1.hapı aldı 20 dk sonra 2. hapı alıor 20 dk sonra 3. hapı alıyor 20 dk sonra 4. hapı aa :) matematiksel olarak kafa karıştırıcı

  34. Melisa Akgül
    Melisa Akgül
    5 gün önce

    Mert aynı ben yaa 😂

  35. Muhammed Velioğlu
    Muhammed Velioğlu
    5 gün önce

    Gözde daha ne kadar güzelleşecek :p

  36. Semiramis Yasemin Yılmaz
    Semiramis Yasemin Yılmaz
    5 gün önce

    Annem odaya gelir: -Neden kahkaha atıyorsun? +Tepkikolik izliyorum

  37. Bilal Demir
    Bilal Demir
    5 gün önce

    Bu video 21 mart ta çekilmiş

  38. Miray
    Miray
    5 gün önce

    Helal merte 😂😂Gözdenin ben bu değilim dedigi an koptum dkddjfjvksjfj

  39. mirac kızılkaya
    mirac kızılkaya
    5 gün önce

    Hüseyin abinin ikinci sorusunda ki tekrar çekimden sonra üçüncü soruyu bildiğine İnanmadım :)

  40. Aysusaliha Tahtacı
    Aysusaliha Tahtacı
    5 gün önce

    Yaren neden var o genç

  41. Yasin Uz
    Yasin Uz
    5 gün önce

    25:36 jahreynin kız versiyonu.

  42. Aslı
    Aslı
    5 gün önce

    Çok eğlenceliydi yaaa😂😂😂

  43. gupse nart
    gupse nart
    5 gün önce

    peki Orhan'dan ilk zamanlar da nefret edip az evvel video kapağını görünce aa Orhan varmış ben bunu izlerim diyecek seviyeye gelmem?

  44. Xəyal Əliyev
    Xəyal Əliyev
    5 gün önce

    L İ R A D E R İ M İ Ç İ N

  45. dualpai wrs2
    dualpai wrs2
    5 gün önce

    Cok eglenceliydi

  46. Mustafa Efe Karakuş
    Mustafa Efe Karakuş
    5 gün önce

    Neden reklam yok

  47. Stranger Things Fan
    Stranger Things Fan
    5 gün önce

    Keşke lirakolik yapsaydınız.

  48. TURKISH GAMER VIDEOS
    TURKISH GAMER VIDEOS
    6 gün önce

    Lirader ne ya.................................................................İzlemedim ama büyük ihtimal 10 sorudan 10 cevaba 10 lira veriyorsunuz.1 doğru 1 lira.Çok mantıklı XD

  49. Ahmet Diker
    Ahmet Diker
    6 gün önce

    Çok eğlenceli bölüm'idi sizi tebrik ederim ve devamını bekliyoruz... 👏👏👏

  50. Başar Gümüş
    Başar Gümüş
    6 gün önce

    7.00 çukur izleyenlerin gözü yaşlı

  51. Umut DEMİR
    Umut DEMİR
    6 gün önce

    Ama niye mertle burak aynı karede değil ya ayrıca hüseyin sen niye saçını kestirdin napiyonuz laaan

  52. Tegeran
    Tegeran
    6 gün önce

    B İ L A D E R

  53. Zeūs
    Zeūs
    6 gün önce

    6:00 Tedeka diye okunmaz tedeke diye okunur türkçede ka diye bir harf yoktur

  54. Sahre Can
    Sahre Can
    6 gün önce

    Cidden çok eğlenceliydi, emeğiniz için teşekkürler 🌸

  55. Betül Güler
    Betül Güler
    6 gün önce

    24:23 Bu kimin sesi ya?

  56. jed art
    jed art
    6 gün önce

    Konuk alsanız keske cok guzel bi format

  57. BuntziiGame
    BuntziiGame
    6 gün önce

    Liraderim için!

  58. Hacer Tekinşen
    Hacer Tekinşen
    6 gün önce

    Kahramanmaraşlıyım Dulkadiroğlundan. Hemşerim var galiba. Yanılmıyorsam

  59. Evliya Çelebi
    Evliya Çelebi
    6 gün önce

    neden 25 Mart'ta çekilip 12 Nisan'da yüklenir bir video?

  60. Simay Dokur
    Simay Dokur
    6 gün önce

    Belleğin azmini bilmeyen de ne bilim yani skdkdmdkdlxjkl.

  61. Kübra *
    Kübra *
    6 gün önce

    Tez konumdu benim deyip yanlış cevap vermek..

  62. Efe Sönmez
    Efe Sönmez
    6 gün önce

    L İ R A D E R İ M İ Ç İ N

  63. Buse Soydal
    Buse Soydal
    6 gün önce

    kim milyoner olmak istere katılmış biri olarak; yaren çok haklı o kadar heyecanlı ki o ortam.. keşke sizdeki gibi rahat ve samimi bir ortamda yarışabilseydim

  64. şeyma susam
    şeyma susam
    6 gün önce

    Yemin ediyorum su tayfayi cok ozlemisim ♡

  65. Arya Tevetoğlu
    Arya Tevetoğlu
    6 gün önce

    Abi ben zirveyi görmeliydim

  66. Spiral Felix59
    Spiral Felix59
    6 gün önce

    *LİRADERİM İÇİN*

  67. ÖSYM TADINDA!
    ÖSYM TADINDA!
    6 gün önce

    Asterisk ve oburiks filmindeki yaşlı ihtiyarın sorusunu sormak ne ya wjdkkekepe

  68. ilkerikbal29 Yıldız
    ilkerikbal29 Yıldız
    6 gün önce

    Yaren abla çok tatlısın

  69. Ozlem  Vildan
    Ozlem Vildan
    6 gün önce

    gözde deki hırs bende yok :D

  70. Neslihan demirel
    Neslihan demirel
    6 gün önce

    Yaren buraya mı transfer oldu ?

  71. Nur
    Nur
    6 gün önce

    Mert harbi biliyormus. T-shirtlerde yazmali 'ben bunu biliyorum.'

  72. İrem C
    İrem C
    6 gün önce

    yaren neden yetişkinlerde

  73. Adolf Hitler
    Adolf Hitler
    6 gün önce

    Oğlu

  74. Merve Sağlamgöncü
    Merve Sağlamgöncü
    6 gün önce

    Hahahaha çok eğlenceliydi ya 😄

  75. mehmet boğaçhan kaya
    mehmet boğaçhan kaya
    6 gün önce

    merte helal

  76. İnanç Türkeş Ortaokulu
    İnanç Türkeş Ortaokulu
    6 gün önce

    LİRADERİM İÇİN!

  77. Joker Bey
    Joker Bey
    6 gün önce

    Mert abiye gülmekten oldum ya nı nı nını shshsbdbd parayı alırken hele dhsnsbssb

  78. bade idilsu
    bade idilsu
    6 gün önce

    gençlerin hercai dizisine tepkisini yaparmısınız

  79. başağın çikolatalı pastası
    başağın çikolatalı pastası
    6 gün önce

    Trendlerdeyiz Burki 😂😂

  80. İrem Aytekin
    İrem Aytekin
    6 gün önce

    Gozde ablayi cok seviyorumm

  81. Balın Sueri
    Balın Sueri
    6 gün önce

    gözde bebek gibi değil mi yiyeceğim

  82. Nehir Alpsoy
    Nehir Alpsoy
    6 gün önce

    Abi 27 şubat deniyor

  83. Beyza Karadağ
    Beyza Karadağ
    6 gün önce

    Sevgili tepkikolik ailrsi, sizi cok seviyorum. Bu formatiniz cok iyi olmus. Ozellikle gözde ablanin bu coskusu beni benden aliyo 😍

  84. Beyza Karaca
    Beyza Karaca
    6 gün önce

    Sorular çok güzeldi derslerle ilgili soruların gelmesine de sevindim devamı gelsin

  85. SEKØ VEVØ
    SEKØ VEVØ
    7 gün önce

    L İ R A D E R İ M İ Ç İ N

  86. Esma Yılmaz
    Esma Yılmaz
    7 gün önce

    Gece sabahladığım kuzenimle video'yu izlemeye başlamadan tartışıyoruz kesin Mert Soydan kazanacak diye ve beni yine yanıltmadı👀 adamda yetenek var millet dağılın 😁

  87. Kadir Coşkun
    Kadir Coşkun
    7 gün önce

    Bence farklı formatlarla devamı gelebilir. Gayet keyif alarak izledim. Teşekkürler...

  88. yunus emre akagündüz
    yunus emre akagündüz
    7 gün önce

    pubg eklemek isteyenler adım:YunusEmreYOUTU

  89. Y1 E2
    Y1 E2
    7 gün önce

    SORU YANLIŞ! Yanlış cevabı doğru saydığınız için ekran başında deliriyorum. Duvarda asılı duran fotoğrafa bakan kişinin kız kardeşi ya da erkek kardeşi yoktur. Ama fotoğraftaki kişinin babası, resme bakan kişinin babasının oğludur. Fotoğrafa bakan kişinin fotoğrafta gördüğü kişi kendisidir. Fotoğraftaki kişi kendisi olduğu için, fotoğraftaki kişinin babası, kendi babasının oğludur. Yani kardeşi olmadığı için babasının oğlu kendisidir. Fotoğrafa bakan kişi fotoğraftaki kişinin kendisidir. Nasıl "oğlu" cevabını doğru sayabiliyorsunuz?

  90. Bf- Brolast
    Bf- Brolast
    7 gün önce

    L İ R A D E R İ M İ Ç İ N

  91. Sokak Kedisi
    Sokak Kedisi
    7 gün önce

    L i r a d e r i m i ç i n bunu neden yaptığımı bilmiyorum özür dilerim ama yapmassam içinde kalicakti

  92. Brs Gntv
    Brs Gntv
    7 gün önce

    Ya ben bu Yaren le Burağı acayip derecede yakıştırıyorum keşke sevgili olsalar

  93. Möre
    Möre
    7 gün önce

    Gözdeye çok üzüldüm ya 😂

  94. Ozan Denuz Uysal
    Ozan Denuz Uysal
    7 gün önce

    *BİLADER*

  95. GameHouse
    GameHouse
    7 gün önce

    23:23 9.snıflar bilir ribozomu :D

  96. Elif
    Elif
    7 gün önce

    Billie Eilish tepki videosu gelsin lütfeeenn

  97. Ayşe YILMAZ
    Ayşe YILMAZ
    7 gün önce

    Başlığı kim bilader olmak ister diye okudum ben fero psikolojimi nasıl bozdun amk

  98. Efe Çelik
    Efe Çelik
    7 gün önce

    Liraderim için!

  99. Cem Can
    Cem Can
    7 gün önce

    Yaren ❣️❣️

  100. Berkay İnalhan
    Berkay İnalhan
    7 gün önce

    250 tl kazandımmm