KARA DELİK FOTOĞRAFI NİYE BU KADAR OLAY OLDU?

Ne çektik
2 821 görünümler 176 835

İlk defa bir kara delik fotoğraflandı! Peki bu, neden yüzyılın en önemli olaylarından biri haline geldi? Daha önce filmlerde, dizilerde, gazete veya dergilerde kısaca tüm mecralarda gördüğünüz kara delik fotoğrafları, resimleri ya da çizimleri tamamen hayal ürünüydü. Artık kara deliklerin neye benzediğini çok daha net bir şekilde biliyoruz. Detaylar için videomuzu sonuna kadar izlemeyi unutmayın! 🌙🌟
Abone olmak için; goo.gl/jskW4E
Işıl Işık: goo.gl/U4Lmxd
Işıl Isabel VLogs: goo.gl/mmmPrm
Instagram: instagram.com/ne.cektik
Bilim ve Uzay ile ilgili diğer videolarımız
Hangi gezegende ne kadar süre hayatta kalabilirsiniz?: tr-center.com/line/video-MUs85RtN_2s.html
Uzaya gittiğinizde yaşayabileceğiniz sağlık sorunları: tr-center.com/line/video-IsqH1skyyes.html

Biz Ne Çektik 😎
Illuminati'nin Gizli Örgütü: tr-center.com/line/video-OaCUVkw4RGk.html
Zombi Saldırısı: tr-center.com/line/video-ei6RClkrYoM.html
KPOP Tepki: tr-center.com/line/video-NlNf4saO8OE.html
Bermuda Şeytan Üçgeni: tr-center.com/line/video-tLR8SV8oU2w.html
Anneliese Michel: tr-center.com/line/video-15me2KrTKHk.html
Ne Çektik | Paranormal & Korku
Çocukların söylediği tüyler ürpertici şeyler: tr-center.com/line/video-g-Pad3Fyu3k.html
Türkiye'de yaşanmış esrarengiz olaylar: tr-center.com/line/video-6XpKEBzWxZ8.html
Dünyanın dört bir yanından korku hikayeleri: tr-center.com/line/video-X3EH0zTXHpg.html
Türk Hikayelerinde Adı Geçen YARATIK ve RUHLAR: tr-center.com/line/video-aJcXv8LqmM8.html
Cadılar Bayramı'nda Yaşanmış Tüyleri Diken Diken Eden Olaylar: tr-center.com/line/video-V1eleoB5Byo.html
Kameralara yakalanmış 10 Jeff the Killer Görüntüsü: tr-center.com/line/video-6e_lA1mnD6E.html
Eviniz Lanetli mi?: tr-center.com/line/video-7k0Vibr5rWc.html
En Lanetli 10 Bebek: tr-center.com/line/video-iuEu9iWxGow.html
Music #1
Earthy Crust - Jingle Punks tr-center.com/line/video-Gbvo1fndgPM.html
Music #2
Cosmic Storm by A Himitsu soundcloud.com/a-himitsu
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported- CC BY 3.0
creativecommons.org/licenses/b...
Music promoted by Audio Library tr-center.com/line/video-U4wXUdhNxZk.html
Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. All rights belong to their respective owners.
#karadelik #blackhole

  

YORUMLAR

  1. Ne çektik
    Ne çektik
    8 gün önce

    Tüyler diken diken! ✌️ instagram.com/ne.cektik/

    1. Resim Diyarı
      Resim Diyarı
      2 gün önce

      Selahaddin Bıcır o yıldız mavi olmuyor muydu

    2. Gökhan Kaban
      Gökhan Kaban
      5 gün önce

      Oo o değil de anlatım yapan kişi ne gıcık bi ses'e sahip başka birisi yapsın anlatım of..😏

    3. EFSANE TEAM
      EFSANE TEAM
      7 gün önce

      Işık bile kaçamadığına göre etrafa kırmızı ışık saçan şey ne ?

    4. Hasari Polat
      Hasari Polat
      7 gün önce

      Ayn

    5. şiyin baba
      şiyin baba
      7 gün önce

      +Selahaddin Bıcır ne

  2. Akın Günaydın
    Akın Günaydın
    32 dakika önce

    Ben sana aşağıdaki özlü söz ile kapıyı gösterdim. Bundan sonrası senin IQ seviyene kalmış bir şey. Yaşantımda bazı katı kurallarım var, birinci kuralım : NASA’nın söylediği hiçbir şeye inanmam ! Akın Günaydın

  3. Mc Brn
    Mc Brn
    6 saatler önce

    "cümlenin sonunda kelimeleri uzatmayın " diye takmışsınız...ne farkeder..her türlü kötü zaten

  4. Teen Titans Go Türkçe
    Teen Titans Go Türkçe
    6 saatler önce

    Arkadaşlar İbadetlerinizi Yerine getirin Kıyamet geliyor. Kara Delik Kıyamet Alâmetlerinde geçiyor...

  5. zeynep eflatun
    zeynep eflatun
    6 saatler önce

    Karadelikler kainatın elektrik süpürgeleridir bence ne kadar miadı dolmuş kainat çöplerini topluyor işte. Zamanı geldikçe ihtiyaç halinde ortaya çıkıyor silip süpürüyor sagolsun

  6. Huseyn Abusov
    Huseyn Abusov
    9 saatler önce

    Kizim sen neden Folk baliqi gibi konusuyorsun? Bu bir tabikidr saka) hersey guzel ama sonlari uzatmayin. Yeni videolar bekliyoruz

  7. Selam olsun İslam dini kardeşlerime
    Selam olsun İslam dini kardeşlerime
    12 saatler önce

    Kara delikler bana göre Allah ın bize koyduğu sınırlar ve toplama kamplarıdır. Ondan hiçbir şey kaçamaz ve kurtulamaz.

  8. gari gari
    gari gari
    13 saatler önce

    O kara delik değil ufku kara delik inkansiZ

  9. Busrr Mac
    Busrr Mac
    15 saatler önce

    Ne kadar cahil ve boş insan olduğunu yorumlardan anlayabilirsiniz

  10. irfanimp
    irfanimp
    19 saatler önce

    Hepimizde var ancak pek güzel kokmuyor...

  11. xy
    xy
    20 saatler önce

    Bu isaret ILUMINATI TEK GÖZ isaretidir ve tüm dünyada ekranlarada gösterildi..ve bu kara delik bilgisayarla yapilmistir...bu TEK GÖZ isaretin anlami 3.11.2019 tarihine isarettir...cünki bu tarihde 3.11.2019 AMERIKA SEATTLE sehrinde büyük ILUMINATI ritueli gerceklesecektir ve binlerce insan katledilecektir...atom bombasi patlamasi gerceklesecek diye söylicekler bunu yapan da RUSYA diye tüm dünyayi kandiracaklar ...RUSYA AMERIKAYLA BERABER CALISIYOR VE SAVAS OLUSTURACAKLAR KENDI ARALARINDA...SONRASI DÜNYA SAVASI GERCEKLESECEK... TÜM DÜNYA POLITIKACILARI ILUMINATILERLE CALISMAK MECBURIYETINDEDIR... NOTRE DAMM YANGINI DA BU TARIHLE ILGILIDIR...14.4.2019 LEONARDO DAVINCININ DOGUMGÜNÜ TARIHIDIR VE BU OLAYINDA BU TARIHLE 3.11.2019 BAGLANTISI VARDIR.. MEDYALARDA REKLAMLARDA SINEMALARDA BU TARIHE BAGLI SEMBOLLER VARDIR..BU TARIHI ILLUMINTAILER 150 YIL ÖNCE PLANLAMIS...SEATTLE SEHRINI BU TARIH ICIN KURULDU KANITLANMISTIR..1 DÜNYA SAVASINI VE 2 DÜNYA SAVASINIDA ORADAN ILUMINAT ALBERT PIKE 1880 YILINDA HABER VERMISTIR VE AYNISINIDA ALBERT PIKE 3.11.2019 TARIHININ 3 DÜNYA SAVASININ BASLANGICI DIYE BELIRTMISTIR.. BU TARIHTE GÖRECEKSINIZ 3.11.2019...SAVAS BASLIYOR ALTIN VEYA GÜMÜS ALIN SAKLAYIN....BANKALAR BATACAK.. HEDEF ISRAELI BÜYÜLTMEKTIR VE TÜRKIYEDE BU OLAYA KURBAN OLACAKTIR...

  12. Bilal Gül
    Bilal Gül
    Gün önce

    Ulan mallar çok yakınmış lan boku yedik

  13. Yamtar
    Yamtar
    Gün önce

    Sigaranın ucu 😂😂

  14. Yamtar
    Yamtar
    Gün önce

    Lan bu sigara içerken çekildi montaj mk😂😂😂

  15. İdris Kürşat Ateşci
    İdris Kürşat Ateşci
    Gün önce

    Kusura bakmayinnama biraz clickbait gibi bir video olmus.

  16. İdris Kürşat Ateşci
    İdris Kürşat Ateşci
    Gün önce

    Tekilcilik degil # tekillik #

  17. Wurgun Rednex
    Wurgun Rednex
    2 gün önce

    Kara delik dediğin şey sakın snoop dog' ın karanlıkta içtiği sigaranın ucundaki ateş olmasın.videonun en başında sahte resimle başladınız.yuh yani bu kadar da olmaz.

  18. Video suz TR
    Video suz TR
    2 gün önce

    Abla bu kara delik değil turuncu delik

  19. Video suz TR
    Video suz TR
    2 gün önce

    Abla bu fotoğrafı çekenlerin arasında Türk var

  20. Miloš Qaumentas
    Miloš Qaumentas
    2 gün önce

    black hole memes

  21. Spring Bonnie
    Spring Bonnie
    2 gün önce

    Bu pantheonun gözü muk lol oynayanlar anladı xd

  22. Ali Ahgul
    Ali Ahgul
    3 gün önce

    Güzel

  23. Canel Mutlu
    Canel Mutlu
    3 gün önce

    Karadelik dünyadan 53 milyon ışık yılı uzakta. Radyo dalgalarıyla 5 günde fotoğrafını çektiler. .. Arkadaşlar ışıktan daha hızlı bişey buldum sanırım; “Radyo dalgaları” 🙂

  24. can canim
    can canim
    3 gün önce

    inanmayin 53 milyon yil isik hizi diyor isik hizini beyniniz algilasa bunun yalan oldugu ortaya cikacak

  25. Suppiluliuma
    Suppiluliuma
    3 gün önce

    KaraDEDE ler daha inandirici ...

  26. Peter Parker
    Peter Parker
    3 gün önce

    Karadeliğin içinde başka bir boyut başka bir dünya olduğunu düşünüyorum

  27. change is good time is life
    change is good time is life
    3 gün önce

    Kafanı kaldır bak bir dengesizlik görüyormusun. ALLAH sonsuz yegane eşi ve benzeri olmayan tek bir İLAH dır. O gerçekci doğru kullarını sever.

  28. Zaur Ceferzade
    Zaur Ceferzade
    3 gün önce

    Einstein haklı çıktı 👏

  29. samet çolak
    samet çolak
    3 gün önce

    şu vurgular nedir ya flash tv bal reklamı gibi izleyesim kaçtı.

  30. Tek Aşk Vatan
    Tek Aşk Vatan
    3 gün önce

    Ben inanmiyom fazla Bence yalan nasa Sonucta

  31. yusuf Elvrn
    yusuf Elvrn
    3 gün önce

    yine kara deliğin fotoğrafını çekmedik bu yanlış bir bilgi, kara delikten gelen dalgalarla kara deliğin görümünü simüle ettik

  32. Orhan Kadirov
    Orhan Kadirov
    3 gün önce

    cok guzel yaa yer yuzunu yutsada izlesek :)))

  33. Necati Güler
    Necati Güler
    3 gün önce

    31 çektik

  34. vali ozer
    vali ozer
    3 gün önce

    karadelik bir elektirik süpürgesi dir::::

  35. Nova nova
    Nova nova
    3 gün önce

    Normal bir karadeliğin yutamadığı 2 şey varr 1- KARADELİK KENDİNİ YUTAMAAAAAZ😎😎😎😎😎😎😎😎 2-KARADELİK KENDİN DEN BÜYÜK KARADELİĞİİİİİ YUTAAAMMMAAZ(çünkü o zamana kadar karadelik onu yutar)

  36. Duru Gürbüz
    Duru Gürbüz
    3 gün önce

    Işıl abla sesine kötü diyorlar kafayı yicem kfkfkfsk neyse ablam seni seviyorum ❤️

  37. Ozymandias
    Ozymandias
    3 gün önce

    50 milyon yıl öncesinin bu kara deliği büyük ihtimalle günümüzde çoktan yok olup gitti. Bana ne ulan, benim hayatıma ne faydası var?

  38. bilenmez yolculuk
    bilenmez yolculuk
    3 gün önce

    Sesine sokayım bu ne aq

  39. Samet KARPINAR
    Samet KARPINAR
    3 gün önce

    stephen hawkink karadelikler kara deildir demişti??(-aksine çok parlak) demişti

  40. gerçek oyuncu
    gerçek oyuncu
    3 gün önce

    beyler kara deliğin içinden geldim ben. kara delikte ne olduğunu biliyorum aslında. kara delik öteki dünyanın kapısıdır. ve bunu kimse bilmiyor sadece bu videonun yorumlarına bakanlar görür. ve hiçbiri yalan değildir bu arada uzaylı diye birşey yok çünkü uzaylı olsaydı alemlerin rabbi olan allah kuranda bahsederdi kuranda ne geçiyorsa o'dur. bu arada ilk yazdığım cümleler şakaydı ama benim görüşüm şöyle belki allah kıyamet gününde madem yerle gökün bir olacağını diyor o zaman kara delikler bizi sarıcak bütün heryerimizi ve bizde öleceğiz 2.ci yanı belki öyle birşey olmicak belkide öteki dünyanın kapısı kara deliktir 3.cü yanı allah kara delikler hakkında birşey söylememiş kuranda ama belki kara delikler gerçek değildir belki bir bulutsudur ya da bizim bilmediğimiz başka bir cisimdir. ama allah ne derse o'dur. Ama benden size bir tavsiye eğer o kara delikler gerçekse ve dünyaya 25.000 ışık yılı uzakta ise bizim yandığımız kül olur söyliyim. Aziz Allah ne olucağını bilir

  41. Brawl- Stars-Tr-
    Brawl- Stars-Tr-
    3 gün önce

    KARA DELİK TEN BİR SÜRÜ OLABİLİR ÇÜNKÜ KARA DELİK BİR GEZEGENİN İÇ İÇİNE İYİCE SIKIŞINCA SONUÇ OLARAK KARA DELİK ÇIKIYOR

  42. Brawl- Stars-Tr-
    Brawl- Stars-Tr-
    3 gün önce

    2:55 bence fake

  43. Brawl- Stars-Tr-
    Brawl- Stars-Tr-
    3 gün önce

    SİZCE GELECEĞE GİDİLEBİLİCEKMİYİZ BUNUN LA İLGİLİ TEORİLERİM VAR YORUM YAZIN KENDİ TEORİLERİNİZİ YAZIN

  44. sezer gözütok
    sezer gözütok
    3 gün önce

    robot gibi konuşmak zorunda değilsin

  45. Fatih Bektaş
    Fatih Bektaş
    3 gün önce

    Yanlış bilgi var siyah yer yani ortası onun içinde ışık vardır ve o kadar parlaktırki insanın gözünü kör eder

  46. Darius ASMR
    Darius ASMR
    3 gün önce

    53 milyon ışık yılı değil 29000 bin ışık yılı

  47. Mesut Güneri
    Mesut Güneri
    3 gün önce

    Bizim millete başka delik önemli kara delik değil

  48. ENSAR YILMAZ
    ENSAR YILMAZ
    3 gün önce

    Bizim bilim adamlarının kafasında 2 soru var. 1. Kara delik nedir ? 2. Mikebilirmiyiz?

  49. Furkan Baran
    Furkan Baran
    4 gün önce

    Super mesiv BİLEĞK HOL dkdkd

  50. SAYİM TASCİ
    SAYİM TASCİ
    4 gün önce

    İçine tukursem ne olur acaba ?

  51. Ahmet Ko.
    Ahmet Ko.
    4 gün önce

    Süpırmessiv blekkholll diyişini yerim senin :))

  52. Prinz Bora von Sivas
    Prinz Bora von Sivas
    4 gün önce

    Bu fotografin isigi bize ulasmadan önce ciktigi anda dünyada dinozorlar yasiyordu daha

  53. kiymetlimissssssss
    kiymetlimissssssss
    4 gün önce

    Ben de karadeliklerin işlevinin; ömrü dolan yıldızları, gezegenleri çekip parçalayarak, bir başka evrene veya galaksiye toz, gaz vs halinde gönderip yeni bir evren veya galaksiler oluşturmak için olduğunu düşünüyorum. Neticede bizim bulunduğumuz galaksi, dünya bu şekilde oluştu. 1 milyar yıl sonra kara deliklerden de daha güçlü şeyler bulunabilir kim bilir. Bilim ilerliyor teoriler çürüyor, ya da değişiyor. İnsanlık olarak daha yolun çok başındayız. Evren durmadan çalışıyor, bizim dünyanın da ömrü dolacak ve bir gün kara delik tarafından yutulacak. Tabi ondan önce güneş yakıtını tüketecek falan fişman.. Bu milyarlarca yıl sürecek olsa da evren için çok kısa bir süre. Bizim gözümüzde kelebek ömrü ne kadarsa dünyanın ömrü de bu evren için bir kelebek kadar. Ayrıca evrende veya farklı evrenlerde, galaksilerde çok daha gelişmiş uygarlıkların olduğunu düşünüyorum. Sadece doğalgazdan, elmastan vb oluşan dünyanın hatta güneşin bilmem kaç milyon katı büyüklüğünde gezegenlerin olduğunu düşünürsek; dili, dini/dinsizliği rengi, enerji kaynakları vb şeyler yüzünden birbirini kesen biz insanların evren ya da evrenlerde en az gelişmiş uygarlıklardan biri olduğunu da düşünüyorum. Biz bence henüz bi s.kim değiliz. Gelişmeye çalışan 50. sınıf bi uygarlığız. Sürekli evren veya evrenler dememin sebebi de birden fazla evren olduğunu düşünüyor olmamdır. Özet geçecek olursam; evrenler, galaksiler.. Bunların sırrını çözmek bize daha çok uzak, kapı komşumuz mars'tan fotoğraf alacaz diye götümüz çatlıyo. Mars dediğin yer mesela, galaksi büyüklüğü göz önüne alındığında karşı kapı komşundan daha yakın. Biz insanların mevcut teknolojisine göre yapılan çalışmalar, bulunan bulgular çok büyük devrim olsa da sanki bazı uygarlıklar bizimle şu an taşak geçiyor gibi hissediyorum. Taşak geçenlere verecek cevabım tabii ki var; YALLAH BİSMİLLAH ALLAHU EKBER!

  54. onur acar
    onur acar
    4 gün önce

    Karadeliğin arkasında ölüm mü var yoksa yaşam mı. Gönüllü lazım deseler giderim o kadar boş hayat. Ya yok olurum ya var hertürlü kardayım

  55. 悪 Fᴀʙᴇᴙ-Cᴀᔕᴛᴇʟʟ
    悪 Fᴀʙᴇᴙ-Cᴀᔕᴛᴇʟʟ
    4 gün önce

    lan fotograf montaj milleti kandirmayin aciklandi montaj oldugu

  56. 悪 Fᴀʙᴇᴙ-Cᴀᔕᴛᴇʟʟ
    悪 Fᴀʙᴇᴙ-Cᴀᔕᴛᴇʟʟ
    4 gün önce

    arakadaslar bu fotografin montaj oldugu aciklandi 24 yasindaki bir kiz montajlamis .

    1. Hakan K.
      Hakan K.
      3 gün önce

      link varsa atabilir misin ?

  57. Davlumbaz Şevket
    Davlumbaz Şevket
    4 gün önce

    Event Horayzon= Olay ufku

  58. Mustafa öncül
    Mustafa öncül
    4 gün önce

    İnsanlara duymak istediklerini söylemek , onları kontrol ve manuple etmenin en kolay yoludur. İnsanlık , ne kadar moron bir varlığa dönüştün sen böyle...

  59. Nail Bozkurt
    Nail Bozkurt
    4 gün önce

    NASA'nın yalanı buda Aya gitmişlerdiya tabiki gidemediler inanmiyorum

  60. Bülent Yuhanna Küpçü
    Bülent Yuhanna Küpçü
    4 gün önce

    Şu kara delik köleliğindan kurtulun artık açın gözünüzü olmayan şeyler ile fantazi yaşamayı bırakın artık. Resmen okur cahiller ordusu çıktı.

  61. Farooq Shadab
    Farooq Shadab
    4 gün önce

    Adamler 50 sana oraştı karadiliğ göstermak için amma bizim müsalmanler bu da kabol etmior ..... hmk

  62. saçmabikanal işte
    saçmabikanal işte
    4 gün önce

    Eğer çok uzağa gidersek ki gidemeyiz sonucu karadelik tarafından yutulmak olacaktır saman yolu galaksisinde milyonlarca kara delik var

  63. saçmabikanal işte
    saçmabikanal işte
    4 gün önce

    Zaten görülemiyo sadece ışığı yutarken yanında birikenparçalar o görüntüyü veriyor

  64. Joe BLACK
    Joe BLACK
    4 gün önce

    Kara mı delik 😲

  65. Melek Neşeli
    Melek Neşeli
    4 gün önce

    Cümlenin sonundaki kelimeleri lütfen uzatma• bilgiler çok iyi🙏🏼👌🏻

  66. Enezorus
    Enezorus
    4 gün önce

    Millet neden uzaylıları gerçek sanıp lazerli silahları ufolari falan var saniyolarki . Ne biliyoruz uzaylılar başka bi gezegende daha yazıyı keşfedememiş? Ve konu bitti

    1. Enezorus
      Enezorus
      3 gün önce

      +film asd yorumlardan korkmuyorum aksine yorumlardan gelen bildirimleden korkuyorum.

    2. film asd
      film asd
      3 gün önce

      Konuyu kendin açtın kendin kapattın. Cevaplardan korkuyorsan soru sorma

  67. Nedim Remi
    Nedim Remi
    4 gün önce

    Sokayim deligine , bana orucu bozmayan akilli yiyecek uretin, anlasilsin, elle tutulsun , bilmem kac milyon yil ötede bir seyin adina delik diyin konusun tam zirvalik.

  68. Canberg Arslan
    Canberg Arslan
    4 gün önce

    cümlelerinin sonunu bitiriş şekliniz çok itici... Tavsiyemdir eleştiri değil

  69. Fire Türkiye
    Fire Türkiye
    4 gün önce

    82 ' 83 Neptün ;)

  70. -Umut Okatan-
    -Umut Okatan-
    4 gün önce

    Işıl ışık olduğu o kadar belliki ilk dinleyişte anladım yani❤

  71. Orkun Uslu
    Orkun Uslu
    4 gün önce

    Yanlış anlamışsınız. Event horizon, yani olay ufku, sizin attığınız gibi singularity noktası değil, fizik kanunlarının yıkıldığı bölge ile bizim bölgemizin ayıran sınırdır...

  72. muhammet ali özdemir
    muhammet ali özdemir
    4 gün önce

    O benim Diburum canım ne deligi

  73. alı duman
    alı duman
    4 gün önce

    Yesinler

  74. Berkant Duman
    Berkant Duman
    4 gün önce

    Yanlış anlamayın arkadaşlar ama millet nelerle uğraşıyor bizimkinler mhp chp

  75. HI YUTUP
    HI YUTUP
    4 gün önce

    Ben durex yazmistim amw

  76. Erdal Kurudere
    Erdal Kurudere
    4 gün önce

    Bizim cahillerimizde elinden gelse 🌓 Ay’ı yalanlayacaklar.

  77. ZooPark Huseynli
    ZooPark Huseynli
    4 gün önce

    LAN NE KARA DELİYİ BU Bİ SİGARA UCU

  78. MEHMET EMRE PEHLİVAN
    MEHMET EMRE PEHLİVAN
    4 gün önce

    Korktum

  79. Ayxan Yusifli
    Ayxan Yusifli
    4 gün önce

    İmkansız Deye bir şey yoxdu her şey ola bilər

  80. Ebu Hafsa
    Ebu Hafsa
    4 gün önce

    Belediye ilanı gibi seslendirme.

  81. Ramiz Memmedov
    Ramiz Memmedov
    4 gün önce

    O kadar uzaklikdaki kara dəliyi nasil çəkmişlər boş işlər yampayin yaa

  82. Trenbolone İçen Maymun
    Trenbolone İçen Maymun
    4 gün önce

    Einstein reisin kumaş kavramı doğru çıkt.

  83. melek00e
    melek00e
    4 gün önce

    adı kara delik ama kırmızı inanmadım

  84. Albay Berat
    Albay Berat
    5 gün önce

    Abla fnaf videosu çekin.

  85. musa yıldız
    musa yıldız
    5 gün önce

    Gerçekten çok tuhaf bulanık bir fotoğraf belki güneşin önünde duran bir gezegen ? Cidden buna inanmamızı bekliyorlar ? 4 bin ışık yılı uzaklıkta yeni bir dünya bulundu neyse demiyorum ilkten yaşadığımız dünya da okyanusun dibine inmeyi başarsınlarda ondan sonra inanırım belki :) Birde lütfen anlatırken cümlenizi uzatmayın .

    1. Mazak
      Mazak
      3 gün önce

      Güneşin önünde dursa emin ol fotoğraf bu kadar bulanık olmazdı. Dünya'da da okyanusun dibine inmemelerinin bir sebebi var. Sen oraya insan yolluyorsun herhangi bir teleskopla bakmıyorsun. Ve okyanusun dibine indikçe basınç arttığından dolayı insanlar belirli bir yerden sonra daha derine inmez.

  86. jack jones
    jack jones
    5 gün önce

    karadeligi gorduler ve, sindik daha da fena.. artik bilim adamlari sunu dusunecek..."acaba kara delign otesinde ne var?"

  87. nurettin Yıldız
    nurettin Yıldız
    5 gün önce

    Yalan

  88. Öylesine
    Öylesine
    5 gün önce

    bi uzaylı fotografı çekemedi pezevenkler

  89. Ağla Annesiz
    Ağla Annesiz
    5 gün önce

    149 dıslıke uzaylılar

  90. Erdal Doğaç
    Erdal Doğaç
    5 gün önce

    Big bang olayı yalandır. O patlamalar bölgeseldir. Eğer big bang a inanan varsa bana patlamanın merkezini göstersin. Evrende sonsuz değildir.. Benden söylemesi..

    1. Erdal Kurudere
      Erdal Kurudere
      4 gün önce

      Erdal Doğaç Big bang olayı bilimsel açıdan doğru din olarak bilmiyorum ama sana şunu söyleyebilirim ki her geçen gün o patlama halen devam etmektedir şöyle düşün atom bombasının bom boş bir alanda patladığını yani 360 derece görülebilecek şekilde o patlamada bunun gibi

  91. Esra Yuksel
    Esra Yuksel
    5 gün önce

    Soyut delil!

  92. Esra Yuksel
    Esra Yuksel
    5 gün önce

    Gökyüzü benim elim!

  93. Elmar Mzade
    Elmar Mzade
    5 gün önce

    Sadece 25 bin isik yili uzakta.. oyle tonluyoki sanki yan mahelledeki market

  94. keki can
    keki can
    5 gün önce

    1:10 radyo dalgaları gönderildiğinden bahsetti.ya anlatımda bir yanlış var yada bu konuda bilgisi olan varsa açıklasın.çünkü uzaklık 53 milyon ışık yılı.varsayalım radyo dalga hızı ışık hızının iki katı olsun.... ki bu imkansız radyo dalgasının bize dönüşü ve karadeliğin yerini tesbit etmesi için 53 milyon yıl geçmesi gerekmez mi ...?açıklanyan bir arkadaş varsa şimdiden saygılar..

  95. Esra Yuksel
    Esra Yuksel
    5 gün önce

    Sahte fake😼 herkes orjinal olmadığını biliyor. Sadece enteller doğru diyor.

  96. Burak Şen
    Burak Şen
    5 gün önce

    Karadelik böyle değildiya😂

  97. Gökhan Kaban
    Gökhan Kaban
    5 gün önce

    Oo o değil de anlatım yapan kişi ne b*ktan ses'e sahip aq 😏

  98. HER TELDEN
    HER TELDEN
    5 gün önce

    Işıktan 300 kat hızlı atom parçacığı gönderdiler o deneyi incele ışık hızı çoktan asildi

  99. MEDINE GÜL
    MEDINE GÜL
    5 gün önce

    Kanalin adi ne cektik. Bizim anladimiz:Ulan ne cektik biz bu okuldan😂😂😂

  100. Ali Secound
    Ali Secound
    5 gün önce

    Aga bukadar büyük evrende derdimi sikeyim ya toz tanesi kadarız