Gülben Ergen neden sessiz kalıyor?

Söylemezsem Olmaz
715 görünümler 291 852

Söylemezsem Olmaz'da Gülben Ergen'in hakkındaki iddialara karşılık neden sessiz kaldığı yorumlandı. Ece Erken, Gülben Ergen'in neden sessiz kalmasını eleştirerek şöyle konuştu. "Benim hakkımda böyle suçlamalar çıksa ben duramam çıkarım konuşurum. Gülben Ergen, hakkındaki iddialarla ilgili basın toplantısı yapabilirdi hepimiz aydınlata bilirdi ama yapmadı. Aleyhinde ağır bir iddia var 23 tane evladı var. Allah bağışlasın. Allah nazarlardan saklasın çokta iyi bir anne, ama böyle bir annenin böyle suçlamalara sessiz kalması bana enteresan geliyor ben bunu anlamıyorum" diye konuştu...

YORUMLAR

  1. Söylemezsem Olmaz
    Söylemezsem Olmaz
    3 aylar önce

    BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ -->> instagram.com/solmazyeni_

    1. Orhan Beyli
      Orhan Beyli
      2 aylar önce

      Söylemezsem Olmaz Gülben Ergen takıntılı ruh hastaları🤮🤮🤮

    2. aliihsan kansız
      aliihsan kansız
      2 aylar önce

      Gulben ergen ilk tanındığı günden beri tek soyledigim söz şuydu bu kadın kötü biri

    3. Elnare Meherremova
      Elnare Meherremova
      2 aylar önce

      @Bahar Celik niye olsun? ne alaka? hapse girecek ama galiba

    4. minee
      minee
      2 aylar önce

      Ya parayı veremediğin sürece sallarsın fiyatı adama o parayı vermemiş yahu anlayın verse dersiniz nasıl buldu o dönem kazancı o değildi diye ama vermediği için bu miktar sorun mu şimdi

    5. Bambi Bambi
      Bambi Bambi
      2 aylar önce

      O avukatını bekliyor avukat Tr de değilmiş tek bi nane yiyemiyor o şimdide feto cular icerde

  2. Falanca Birisi
    Falanca Birisi
    16 gün önce

    Bircanin ve yanindaki ece denen kisinin kalitesini herkes biliyor . Bi program sunmak herkes hakkinda elestiri yapabiliceginiz anlamina gelmiyor . Simdi beni dava etmiceginizi bilsem size biseyler derdim ama demicem . Gulben ergen dusundigumuz gulben degilmis . Siz peki dusundugumuz gibimisiniz ? Yani bircan sen bu program olmasaydi nabiyodun suan yada ece ? Siz hic merak etmeyin akli basinda olan herkes sizin ne oldugunuzu biliyo kalitenizi biliyo ne yaptiginizi ne ettiginizi biliyo . Delikanki gibi konusunca delikanli olmuyosunuz . Bi program sunuyosunuz diye de her konuda konusabilceginiz anlamina gelmiyo herseyden once sizin haddinizi bilmeniz lazim . Siz bu ulkede konusucak en son kisilerdensiniz . Turkiye ye ve sanata ne faydaniz dokunmus sizin bu zamana kadar . Kayda deger ne yapmissiniz . Elle tutulur ne yapmissiniz ?

  3. Ece
    Ece
    Aylar önce

    Kardeşimi öldüren katilin sadece saçını mı çekceksin komikkkk inkanı olan herkes bunu yapar

  4. Aynur Luna
    Aynur Luna
    2 aylar önce

    Bu o kisinin iddasi. Ispat edemezse ki Gulben azmetdirdi ..Gülbene hicbisey olmaz. Isbat lazim isbat

  5. Sadagat Abdullayeva
    Sadagat Abdullayeva
    2 aylar önce

    By ahlaksız Ergen,cocukları buyuyub bu videolara bakdıklarında,Ergen ne cavab verecek!

  6. Dilek Erdem
    Dilek Erdem
    2 aylar önce

    Bircan tanıdığım en cahil insan! Ben çıkıp bilmem kimi öldürdüm azmettiricim Bircan desem ifadeye mi çağrılacak? Çok saçma yahu abiniz öldürenin gidip saçını mı çekeceksiniz?? Anladık avukat'a danışıyor gibi reklam aldınız ama o avukat da kaliteli olsun dinlerken güldüm.

  7. Dilek Erdem
    Dilek Erdem
    2 aylar önce

    Biran Gülben senden yaşlı ve genç görünüyor

  8. Dilek Erdem
    Dilek Erdem
    2 aylar önce

    Memleketin adaleti var yargısı var böyle bir konu için aptal bir basın kanalına mı açıklama yapacak. Artı olarak sizin abinizi vuran adam 2 yıl sonra af nedeniyle çıksa??? Kadını zerre sevmezdim ama artık seviyorum sizden daha zeki olduğu kesin.

  9. fatma hakko
    fatma hakko
    2 aylar önce

    Delil olmadan kimse hapse girmez. Birileri sizin için böyle söylese tamam mı diyeceksiniz. Anladık gülben ergen i sevmiyorsunuz. Biraz susun .

  10. emine ünal
    emine ünal
    2 aylar önce

    Çarşıda, orada burada dolaşırken,resim çektirmek isteyenleri, "çocuklardan izin aldınız mı resim çektirmek için!?"diye cemkirererek azarlayan,bunu yaparken "sen kocalarını boynuzlarken izinli miydin?"diye soracak kimse çıkmadığı için, her halti kendine meziyet sanan,şarkıcı mi,oyuncu mu,mafya mi diye düşünürken sadece akılda kocaları,evlilikleri,aldatmalari ve çeyrek düzine çocukları kalan.Bir dönem Kadir İnanır ile oynadığı bir dizi ile belli belirsiz hafızada kalıp,acaba cemaat ile bir ilişkisi var mıydı derken akla mafya babası bir şahıs ile olan beraberliği gelen,"unutmayın ki bana birşey olmaz"diyen,çok ta hoslanmadığım,oldukça soğuk dişi insan kişisi 🐍

  11. F E
    F E
    2 aylar önce

    bu magazin kanallari ne kadar saçma ve mide bulandirici.Kusasim geliyor.Gerçekten Türk kanallarim yok ve cok mutluyum. Böyle Aptallari izlemek en kötü alişkanlik olmasi gerek🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

  12. Sebush Bayramov
    Sebush Bayramov
    2 aylar önce

    Suclu diylse o zaman ne yapacaksiniz ne konuşacaksiniz

  13. Binnur Aslan
    Binnur Aslan
    2 aylar önce

    Bircan kırk tane Gülben Ergen'den daha da tehlikeli..

  14. Fatoş göktürk
    Fatoş göktürk
    2 aylar önce

    Bakalım bu konuda adalet yerini bulacakmi? Yoksa ört pazmi edilecek? Merakla bekliyoruz çünkü her şey ortada müge anlın konuları yalan çıkmaz

  15. Fatoş göktürk
    Fatoş göktürk
    2 aylar önce

    Allah'ın sopası yok işte

  16. mesut bulut
    mesut bulut
    2 aylar önce

    Gülben ergen in çocuk yapma sebebi bence tamamen anneliğini kullanmak 3 çocuk var 3 çocuk yaptım demek için. Ayrıca benim burda ne işim var

  17. Gjansel Bardhi
    Gjansel Bardhi
    2 aylar önce

    Niye sana malze me mi olsum catliyorsunuz cikip aciklama yapmiyor diye,savci cagrir gerekiyorsa

  18. Anıl oz
    Anıl oz
    2 aylar önce

    Kadının abisini kdürmüşler hala car car konuşuyorlar gülbene uzattığınız diller kopsun

  19. Bariş Koroglu
    Bariş Koroglu
    2 aylar önce

    Para'nin olduğu yerde her pislik olur sadece ünlü olmayanlar sen ben duymayiz ama illaki ortaya bir sekilde çıkar :DDD

  20. Aslıhan Tüdün
    Aslıhan Tüdün
    2 aylar önce

    Sürekli adamın, birbirlerinin lafını keserek konusuyorlar. Sizi ekranda patronlarınız izlemiyor heralde. Çok saçma

  21. Nuran Ozdil
    Nuran Ozdil
    2 aylar önce

    Bir insanda ahlak yoksa ondan her şey beklenir.

  22. Hatice Keskin
    Hatice Keskin
    2 aylar önce

    Çok konuşunca da haklı olunmuyor aynı sizin gibi

  23. Leyla Salamova
    Leyla Salamova
    2 aylar önce

    Mence bu qruplaşma Gülbene berk kızMış eh ne issstiyirsiniz bu kadından

  24. FezaNur OSMANLI
    FezaNur OSMANLI
    2 aylar önce

    Dilsiz şeytan gulben

  25. Sevda Toto
    Sevda Toto
    2 aylar önce

    yalan hepsi Ben inanmiyorum

  26. hatice klş
    hatice klş
    2 aylar önce

    bu kadin ne yapsa aklaniyo kimler koruyo anlamiyorum

  27. önce vatan
    önce vatan
    2 aylar önce

    Gülben Ergeni sevmiyorum, ama bu konu da böyle konusulmasi da cok hatali, herkes cikip birine iftira atabilir siz savcimisiniz hakimmisiniz bu kul hakkina bile giriyor bunun vebalini siz nasil ödeyeceksiniz.

  28. Ümit Kanmaz
    Ümit Kanmaz
    2 aylar önce

    Ay bu Ece ne kadar gerizekalı bir kadın ya.?! Bir sus da avukat konuşsun. Sürtük.!!! Sürekli adamın sözünü kesiyorsun.!!! Yeter be.!!! Ben sinirlendim artık burada.!!! Bencil, geveze, sürtük.!!! 👊🏻🖕🏻

  29. aliihsan kansız
    aliihsan kansız
    2 aylar önce

    Gülben ergen kötü biri

  30. ecce
    ecce
    2 aylar önce

    ece bi sus ya.. kimseyi konuşturmuyosun.. bırak adam sözünü bi bitirsin

  31. Kibar Sevin
    Kibar Sevin
    2 aylar önce

    Kardeşinin katilini kiralık katil tutarak cezasını vermiş iyi de etmiss arterin sana gulbennn

    1. Kibar Sevin
      Kibar Sevin
      2 aylar önce

      Anne baba boşanmış bir abi var o da öldürüldü bırak da Gülben kardeşinin intikamını alsinnn kısasa kisasss

  32. Handan Şenpeker
    Handan Şenpeker
    2 aylar önce

    O çook zeki bir kadın. Neticeyi bekliyor ve dostunu düşmanını izliyor. Sessiz kalması düşündürücü gerçekten.

  33. nutella 67
    nutella 67
    2 aylar önce

    Monaka???? Ece sen iyimisin? Monako canım , öğrende gel be

  34. Mert Uyanik
    Mert Uyanik
    2 aylar önce

    Nasıl kolay konuşuyorsunuz bu nasıl suçlama siz napıyorsunuz insanlara

  35. melisa melisa
    melisa melisa
    2 aylar önce

    gulben sizin cirkin oyunlariniza gelmez

  36. Neziha Yılmaz
    Neziha Yılmaz
    2 aylar önce

    Size malzeme verecek miya

  37. Gülay Trhn
    Gülay Trhn
    2 aylar önce

    Bu konuda müge anlı da birşey yapamaz gülben ergen birinci derece feto cu bu isin içinde çok başka olaylar var gülben boşuna demedi zamanında bana kimse birşey yapamaz senelerce boşuna mafyayla içli dışlı olmadi tabiki yaptırmıştır böyle bir olayı o yaptirmasa bile hayatındaki adam bunu dava yapıp kendisi bizzat yapmıştır gülben tam bir ingiliz kraliçesi olabilirmiş bildiğin strateji kadını az daha zorlarsa 3.dunya savaşını da çıkartır 😂😂😂😂😂

    1. umran oguz
      umran oguz
      2 aylar önce

      zaten hala ortalikta dolanan fetoculardan bir tanesi oldugu icin eli kolu bu kadae uzun ya

  38. zeyno
    zeyno
    2 aylar önce

    Size ne yaa Gülben Ergenin herşeyine takmışsınız, çok güzel diye bu kadar mı kıskanılır insan

    1. FezaNur OSMANLI
      FezaNur OSMANLI
      2 aylar önce

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  39. Emine ünal Gümüş
    Emine ünal Gümüş
    2 aylar önce

    Ünlülerin hep karanlık araları insanlar yorum yazmaya bile yazmaya korkuyor han mafyalarla bağlantıları var bilmiyoruz hepside aynı aynı aynı

  40. Hatice D
    Hatice D
    2 aylar önce

    Gulben Ergen geri zekalimi boyle konularin konusulacagi insanlar Polisler Savci Sizin gibi hic bir bilgisi olmayan insanlarlami konusacak Cok Komik olurdu(:

  41. Rachel levy
    Rachel levy
    2 aylar önce

    Gulben Ergen Mafia loooool

  42. Gamze
    Gamze
    2 aylar önce

    Gulben ergen mi iyi anne? 3 tane erkek cocugu olan kadin onune gelen evli adamin yuvasini yikip, 2 kocasini aldatacak ve iyi anne mi olacak!

    1. Dennis Patty
      Dennis Patty
      2 aylar önce

      Cocuklarin cinsiyeti ne alaka?

  43. Gamze
    Gamze
    2 aylar önce

    Ya sanki evli adamlarla ikisi de birlikte olmamis/ degilmis gibi

  44. Tuna Bağlar
    Tuna Bağlar
    2 aylar önce

    Başlık çok dikkatimi çekti soldaki kadının iticiliğinden konuya adapte olamadım

  45. Tuğba Avcı
    Tuğba Avcı
    2 aylar önce

    Hukuk mezunu mu oldunuz 😂😂😂 biz de boşa okuyorduk yıllarca, bilseydik sizi izler biz de alırdık diploma 😂

  46. Tuğba Avcı
    Tuğba Avcı
    2 aylar önce

    Gülben yaptı yapmadı bilmem ama 82 yaşında ihtiyari 9 a bölüp 3 le çarpan manyagin ifadesi ile kadını içeri almazlar hemen. Somut tespit lazım kizlaaaaar. Bu arada Gülben i sevdiğim falan da yok 👎 tarzım değil kendisi

  47. waytofall83
    waytofall83
    2 aylar önce

    "Bana hic bisey olmaz" diye buyuk konustu. Buyuk lokma ye, buyuk soz etme gulben ergen... omrunun geri kalanini hapiste gecirebilirsin.

  48. Katarina XD
    Katarina XD
    2 aylar önce

    Banane aq

  49. raca hindistane
    raca hindistane
    2 aylar önce

    Bircan balinin içten içe mutluluğu

  50. Merve Keskin
    Merve Keskin
    2 aylar önce

    Kalmazdım

  51. elif melif
    elif melif
    2 aylar önce

    Adamin lafini kesmeyin ya gorgusuzler, bu ece erken alik, bircan daha akilli,

  52. slm nbr
    slm nbr
    2 aylar önce

    GÜLBEN KAHPENİN GEVURUN BİRİDİR TÜRKİYEYE ATILMIŞ BOMBALARDAN BİRİDİR PİSLİK DİNSİZDİR

  53. Zeliha Karataş
    Zeliha Karataş
    2 aylar önce

    Sessiz kalmasının nedeni Çok konuşan çok hata yapar o da sessiz kalmayı tercih ediyor Çünkü bu kadın da yaptıracak kapasite var

  54. Zeliha Karataş
    Zeliha Karataş
    2 aylar önce

    Gülben Ergen de o potansiyel var yaptıracak bir kapasitede boşu boşuna alkışlaması nlar yok oldu olacak Bir de ödül taksınlar

  55. Tasavvuf Halkası
    Tasavvuf Halkası
    2 aylar önce

    Bundan oncekindede sessiz kaldi..taktik bu.hala tanimadinizmi bunu yaaa.....

  56. joker Dana
    joker Dana
    2 aylar önce

    Yalancının mumu yasıya kadar yanarmış Allah neylerse güzel eyler bu sanatçılar dan herşey beklenir çok gördük parası olan vurduruyo hepisi aynı bunların Ama Allahın tokatı ağır olur işte böyle gizli kalmaz çıkar ortaya suçlular suçunu çeksin

  57. tuanakayra Melek
    tuanakayra Melek
    2 aylar önce

    Bende bir yasa teklifi vericem devlet bahceli evlensin cocuklari olsun mhp bu konu cok tehlikeli bunun bedelini kadınların oylari ile size göstericez kadinlara nafaka kesilmesi demek.bosanmalari teavi eder yasasin bekar erkekle r hic evlenmemis bir baskan adayi bu durumdan ne anlar mhp👎👎👎👎

  58. Miray Türkoğlu
    Miray Türkoğlu
    2 aylar önce

    Ece sen bir pisliksin sacmalamakta sınırın yok senin o kadar temiz olduğunu kendinde inanmıyorsun

  59. Hitler Oyunda
    Hitler Oyunda
    2 aylar önce

    Gülben sen burayı GTA mı sandın gülüm:)

  60. Çıkmazsokak
    Çıkmazsokak
    2 aylar önce

    Rakkam değil rakam.

  61. tuanakayra Melek
    tuanakayra Melek
    2 aylar önce

    Konuyu unutturmaya çalışıyor cok basit

  62. Zekiye Deniz
    Zekiye Deniz
    2 aylar önce

    Ne kadar iticisiniz. Hangi konuyu işlerseniz işleyin, iticisiniz.

  63. SARE URTEKiN
    SARE URTEKiN
    2 aylar önce

    Mk beyinsiz ikiz dingillleri sizde beyin olsa zaten neyse.. sizin o kuş kadar aklınız ermez gülben reisin işlerine çatlarsınız böyle niye konuşmuyor diye?? kudurun.. 😂😂😂😂

  64. SARE URTEKiN
    SARE URTEKiN
    2 aylar önce

    Gülben reis kimden korkucak ya?? akıllı kadın o ne yapacağını bilir ay bircan çok yetersizsin ya ne yaparsan yap sen gülbenin rüzgarına yetişemezsin vitaminsiz ezik boşuna götünü yırtma içinin yağları eriyor gülben hapse girerse diye ama çok beklersin gülben reis bi yolunu bulur sana da böyle kudurmak kalır.. 😂😂😂😂😂😂😂

  65. eylül yagmur
    eylül yagmur
    2 aylar önce

    Arkasında çocuklarının babası tarafından pkk var o adamı tehditle sustururlar

  66. SongüL
    SongüL
    2 aylar önce

    Gülben bir gün tepe takla atacak 😁😁 hic sevmiyorum bu Gülbeni

  67. Ali Arslan's Mama
    Ali Arslan's Mama
    2 aylar önce

    bu nasil bi program ya ikiside resmen dedikodu yapio canli yayinda , bide öyle bi konusuyolarki sanki önceden konusulmamis

  68. merve karakoyun
    merve karakoyun
    2 aylar önce

    Sonucta katil murat asım amcayı öldürmediğini söyleyen biri konuyu değiştirmek icin daha büyük bir idaa atti ortaya

  69. Shelan Tomeo
    Shelan Tomeo
    2 aylar önce

    *Sizlere hesap vermek zorunda mı? Gereken yerlere hesap verecektir zamanı gelince. Şu an hâlâ iddia bu, ama ortaya çıkarsa elbette çıkıp yetkili mercilere konuşacaktır.* *Kadının ıvırını zıvırını tam 2 yıldır konuşuyorsunuz. Empati kurun, kadın ne yapsın? Hangi suçlamalara konuşsun cevap versin, nasıl başa çıksın? Maşallah 2 yıldır hiç bıkmadan konuştunuz. El insaf!*

  70. tanrı misafiri
    tanrı misafiri
    2 aylar önce

    Bircan hala testesteron hormonunu ölçtürmedin mi.beni kırıyorsun ama

    1. Serap Srp
      Serap Srp
      2 aylar önce

      😊😊😊

  71. Selin Mutlu
    Selin Mutlu
    2 aylar önce

    Gulben ergen galiba çok can yakmış özellikle garibanin bu kadar herseyinin ortaya dokulmesinin altinda mazlumun ahi var gibi geldi demet akalin da ders almali yegeninden ötürü

  72. aysn kb
    aysn kb
    2 aylar önce

    Gülbeni bilemem ama ben haklı olduğum bir konu olsaydı kesinlikle sessiz kalırdım. Kimseye bir şey anlatmak zorunda değilim. Zaten bana göre haksız insan çokça konuşup konuşarak Üste çıkmaya çalışır.

  73. MERYEM ARSLAN
    MERYEM ARSLAN
    2 aylar önce

    Eğer maddi delil bulunursa bu defa işi zor 😏

  74. Mehmet Satılmıs
    Mehmet Satılmıs
    2 aylar önce

    Bircan çok yapmacık

  75. Mehmet Satılmıs
    Mehmet Satılmıs
    2 aylar önce

    Kadının tek kardeşini öldürmüşler belini intikam almış

  76. Zeynep kurtuluş
    Zeynep kurtuluş
    2 aylar önce

    kafayı iyice yediniz,, allah da sizi bildiği gibi yapsın ,,, konulara bak,, avukatı da kendilerine çevirmişler !

  77. Demir Savas
    Demir Savas
    2 aylar önce

    Ipliesgibi sinsi ayyy. Allahbela versin

  78. Pocahontas S
    Pocahontas S
    2 aylar önce

    23 evladimi var gülbenin😱 hangi ara dogurmus🤔 infoda öyle yazmissinizda

  79. Perihan Yılmaz
    Perihan Yılmaz
    2 aylar önce

    Bu ece gitsin ya mal gibi

  80. ELA ELA
    ELA ELA
    2 aylar önce

    Suclu bu yüzden sessiz kaliyordur .... Romayi yaktim lafinida hic yoktan paylasti belliki ... bunun üzerinide kapatir o

  81. Sertaç Ünlü
    Sertaç Ünlü
    2 aylar önce

    abi bircanın bakışları ve o dili varya şeytan ve şeytaaanilik akıyor her izlediğimde bu hissiyatı alıyorum. aman düşman başına amann.

  82. Ayşe Kaya
    Ayşe Kaya
    2 aylar önce

    😂😂😂bukadarda tecrubesiz olunmazki hey Allahim ya siz gidin evde kek filan yapin bu isi birakin

  83. gün çiçek
    gün çiçek
    2 aylar önce

    Ece davut evliyken onunla olduğun doğru mu?

  84. Şevval Ayaz
    Şevval Ayaz
    2 aylar önce

    Çocuklarıyla bi iki fotoğraf atar anneyim ben der herkes affeder😂😂😂😂

    1. Fatoş göktürk
      Fatoş göktürk
      2 aylar önce

      👏👏👏👏👏👏👏 aynen

    2. mesut bulut
      mesut bulut
      2 aylar önce

      Yıllardır aradığım yorum. çok teşekkür ederim. Her ünlünün yaptığı şey bu. Bilgili kültürlüymüş gibi salak saçma paylaşımlar. Sonra dediğin gibi anneliğini kullanır. Gizem karaca uyuşturucu dan yargılanırken anne olmak istiyorum artık demesi gibi. Gerçekten çok teşekkürler

  85. Gizem Tokdemir
    Gizem Tokdemir
    2 aylar önce

    Bircan canm Gülben hapise girerse sana haber yapacak birşey kalmaz be

  86. Gül Ulu
    Gül Ulu
    2 aylar önce

    Bu olayı Erol köse yıllar evvel söylemişti neden gündeme getirmiyorsunuz... çekinerek yorum yapmayın 😁 Gülben reizzzden mi korkuyorsunuz

  87. Gizem Tokdemir
    Gizem Tokdemir
    2 aylar önce

    Bircan gibilere gerçekten üzülüyorum Gülben ergenle kafayı bozmuşlar kesinlikle. Sürekli ama sürekli Gülben ergeni haber yapıyorlar hiç sıkılmadan

    1. Gülbin Akçay
      Gülbin Akçay
      2 aylar önce

      Sen konuyu anlamamışsın Kapasiten bu kadar Yorma kendini

  88. derya Kurt
    derya Kurt
    2 aylar önce

    Gülben ergen ne ayaksın ya;)) yapmamış olsanda yine git çıkma artık kanallara abuk subuk yalandan bişey yok gibi gülmeler filan;) acaba bu olay kapanınca hakkında başka ne çıkacak

  89. Gül Seren
    Gül Seren
    2 aylar önce

    Neredeyse 30 yıl önce dönemin en ünlü mankenleri ile birlikte Gülben >Ergen'i de Şile festivalinde defilede gördüm. 1 Karış boyu ile defileye çıkarmışlar, erkeklerin yoğun olduğu tarafa yaklaşınca alkışlayın gibi bir işaret yapıyor, oh arkadakiler duysun işareti ve ohhh olsun yapıyordu. O zaman zaten kendine olan güvenine şaşmıştım. Arkasında inanılmaz bir güç olduğu belli. Ne yapsa ben anneyim deyip içinden sıyrılıyor. Bakalım çekirge daha kaç kez sıçrayacak....

    1. No Name No Surname
      No Name No Surname
      2 aylar önce

      Gülben ergeni hiç sevmem ve beyenmem âmâ boyu bir karış filân değil güzel bir boyu var âmâ kendisi çok itici

  90. D C
    D C
    2 aylar önce

    Benim anlamadığım neden bu kadar yalan söylüyorsunuz Türkiye'de Müge anlı diye bir kadın var ulu orta hepimiz gördük bir kadının neler yapa bileğini Ece ve Bircan neyin kafasindasiniz sanki hiç böyle konular işlenen programlardan haberiniz yokmuş gibi bir Reaktion gösteriyorsunuz Gülben Ergen mafya ruhlu bir kadın

  91. Muzzle ka3i 4 Suyuk
    Muzzle ka3i 4 Suyuk
    2 aylar önce

    Kervan yürür diyor size anladınızı

  92. M K
    M K
    2 aylar önce

    Seren'i çok seviyorum ve Gülben'i hiç sevmiyorum ama onun böyle bir şey yaptığını sanmıyorum. Inshallah Gülben bu hikayeden tamamen temiz çıkacaktır..

  93. hayzerim
    hayzerim
    2 aylar önce

    malta vatandaşı olur kurtulur

  94. zsnece Ece
    zsnece Ece
    2 aylar önce

    ayyyy ece bu araştırmayı okumaya bıle gerek yokkk

  95. Secil Gul
    Secil Gul
    2 aylar önce

    Unutmayın ki ona bi şey olmaz 😂😂😂 ne kadınmış be kurtlar vadisi halt etmiş yanında

    1. Nuran Ozdil
      Nuran Ozdil
      2 aylar önce

      Neden bir şey olmaz çünki meşin suratlı ve arsız.Böyle bir itham karşısında şiddetle tepki vermesi gerekirdi.Bir de tasavvufla ilgili ayakları, ümreye gitmeler bilmem ne.Samimi hiç olmadı hep oynadı.Rolcü.

  96. Elnare Meherremova
    Elnare Meherremova
    2 aylar önce

    gulben bu camiaya ilk mafiya sevgilisyle girmis, bu numaralari da ondan ogrenmistir.

  97. Arelya Arelya
    Arelya Arelya
    2 aylar önce

    Mafyada katillerin ceza aldıklarını hiç duymadık, ilk olur. Bunun abisini öldüren bile iki sene yatıp aftan çıkmış.

  98. Ece Gökçe
    Ece Gökçe
    2 aylar önce

    Neden hulya avsar o bu degil de gulben ergen diyosunuz. E onun abisi oldurulmus o yuzden olabilir mi kucuk einstein lar...azmettirdi demek icin ideal bi isim bu yuzden

  99. Aygun Murad
    Aygun Murad
    2 aylar önce

    Gülben salaklara malzeme vermıyor

  100. Sevda Yildiz
    Sevda Yildiz
    2 aylar önce

    Sessiz kalmak dogru degil kesinlikle mevzular agir insan soyleyecek sozu olmassa susar bunun adi sabir degil