GÖZÜ KAPALI SİPARİŞ!! (NUSRET VS CZN BURAK)

Meryem Can
68 474 görünümler 1 603 093

Gözü kapalı sipariş serimizin bu bölümünde, iki ünlü restoranı ziyaret ediyoruz. Nusr-et ve CZN Burak. Gerçekten çok eğlenceli ve süprizlerle dolu bir video oldu. Videoyu beğenip abone olmayı unutmayın!
Murat'ın kanalı: tr-center.com/t-MuratAbiGF
BANA ULAŞIN:
INSTAGRAM : instagram.com/meeryemcan
Kedilerimin Instagramı: instagram.com/sekercanbebek
İş birlikleri için : meryemcan@creatorstation.com
TWITTER : twitter.com/MeryemCan
Ben Meryem Can, 5 yıldır TR-center da, komik ve eğlenceli bulduğum, samimi, aynı zamanda aile dostu içerikler paylaşıyorum.
Videolarımı beğendiyseniz abone olup bana destek olabilirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum.
Videolarımda kullandığım müzikleri beğendiyseniz: share.epidemicsound.com/trRrQ
Bu linke tıklayarak Epidemic Sound'a üye olabilirsiniz.
NUSR-ET VS CZN BURAK!!! (Gözü Kapalı Sipariş)

YORUMLAR

  1. Tansu Aydin
    Tansu Aydin
    7 dakika önce

    Bi an kanaldan çıkıp MAHMUT TUNCER SHOW a bağladım sanmak 😂

  2. Burak Avşaroğlu
    Burak Avşaroğlu
    23 dakika önce

    Fener kötüdür beşiktaş iyidir

  3. Koray Dalkıran
    Koray Dalkıran
    31 dakika önce

    Czn burak düğün yapti

  4. Koray Dalkıran
    Koray Dalkıran
    38 dakika önce

    Czn burak kral abi

  5. Eylox
    Eylox
    3 saatler önce

    Murat kötü diyo bide bazı insanlar onları yiyemiyor lan utan biraz

  6. SLayer Army
    SLayer Army
    4 saatler önce

    czn burak adamdır

  7. Selim Çetin
    Selim Çetin
    5 saatler önce

    Czn nin yaninda nusret Kim ya

  8. Hhggjhh Jhhh
    Hhggjhh Jhhh
    5 saatler önce

    Czn demek ceza zeynep nine anamı

  9. Hhggjhh Jhhh
    Hhggjhh Jhhh
    5 saatler önce

    MERYEM abla yı sevenler 9.000000000 like gelsin

  10. AdaXsaD sad
    AdaXsaD sad
    6 saatler önce

    4:10 SAGOMUZU GÖREN LER +1 LESİN

  11. Yiğit Eray YT
    Yiğit Eray YT
    6 saatler önce

    Canım cektı 🤤

  12. Kanser Makinesi
    Kanser Makinesi
    6 saatler önce

    ıspanağı ve soğanı 60 tl ye satmak ahhh god damn

  13. Durdy Ashirbayev
    Durdy Ashirbayev
    6 saatler önce

    Czn 🙋❤

  14. Fidan Qeribova
    Fidan Qeribova
    6 saatler önce

    Abla videon trendlerde😊😊

  15. enes efe tokta
    enes efe tokta
    6 saatler önce

    En güzel CZN Burak.Başka söz yok.

  16. paralı işler
    paralı işler
    6 saatler önce

    Ulan ben para kazanmak için 100 takla atıyorum. Adamlar gözü kapalı yemek sipariş ediyor allahım kulunu gör amin dndjdh

  17. Mehmet Bakır
    Mehmet Bakır
    6 saatler önce

    Murat abi kolundaki dovmeye hasta oldum

  18. ozz bays
    ozz bays
    6 saatler önce

    Czn deki fiyata bakip ona göre hazirlikli gidecektim adam hesap almadi ya 🤔 ben gelince de ayni jesti beklerim kardişim😁

  19. Taysun Serin
    Taysun Serin
    7 saatler önce

    13:15 onee laa kabıle dansı gıbı asdasdasdasdasdasdas

  20. Evehateus
    Evehateus
    7 saatler önce

    8:26 da arkadan ninja geçiyo

  21. sesim güzel
    sesim güzel
    7 saatler önce

    Beni hic kimse gulduremez Tabiki Meryem Candan baska

  22. Tuna Akyavaş
    Tuna Akyavaş
    7 saatler önce

    Bu elemanla bidaha video çekme

  23. Nilsu Keskin
    Nilsu Keskin
    7 saatler önce

    Bu videoda daha önceden Meryem yan masamizda Sagopa Kajmer oturuyo felan demişti şarkısını söylemişti şimdi neden yoookk🤔🤔🤔

  24. Gumball Watterson
    Gumball Watterson
    7 saatler önce

    Kapak fotoğrafını görünce bir benim aklıma Stranger Things geldi herhalde...

  25. Yıldız Teker
    Yıldız Teker
    8 saatler önce

    Farkettiyseniz sagopa nin yan masada olduğunu fark ettikleri yeri kesmişler. Sagopa ve ceza barışsın dedikleri için

  26. Turan Beyi
    Turan Beyi
    8 saatler önce

    Meryem adam bi para ödemek için nezaket amaçlı israr ederdi ama sen bilirsin

  27. Nefise Gökkaya
    Nefise Gökkaya
    8 saatler önce

    Yanındaki arkadaşın yememe sebebi beğenmediği için değil, ahh hesap var işin ucunda 😂😂

  28. Game Web
    Game Web
    8 saatler önce

    7:37 SAGOPA VAR ARKADA :)

  29. Oyun Oynayalım
    Oyun Oynayalım
    8 saatler önce

    abla video at

  30. popsick wihi
    popsick wihi
    8 saatler önce

    mustafayla meryem sevgilimi?

  31. Müzeyyen Tatlıdede
    Müzeyyen Tatlıdede
    8 saatler önce

    Seni seviyorum meryem abla 😘 😘

  32. ADEM
    ADEM
    9 saatler önce

    sagopa reis

  33. Hakan Gümüş
    Hakan Gümüş
    9 saatler önce

    CZN bu videoya bildiğin sponsor olmuş :D

  34. Croos Fire
    Croos Fire
    9 saatler önce

    abla bundunda bunama onu bulamayanlar var

  35. Ahmet Can Uzuner
    Ahmet Can Uzuner
    9 saatler önce

    Nereye gidersen git o cay tabaklari hep karsina cikicak 😁😁

  36. Eren İrgören
    Eren İrgören
    9 saatler önce

    O YEDİĞIN YEMEKLERİ YIYEMEYENDE VAR AMA !!😣😑

  37. Havin Yalcın
    Havin Yalcın
    9 saatler önce

    Arkadaşlar czn Burağa gitmeden önce 2.50 Milyon aboneye sahip oluyoruz ve hesap ödemiyoruz

  38. Ada ebrar Toprak
    Ada ebrar Toprak
    9 saatler önce

    En iyi czn Burak diyenler ✌️❤️

  39. Nisa Bas
    Nisa Bas
    9 saatler önce

    nusrettt

  40. Brawl Stars
    Brawl Stars
    9 saatler önce

    Abla murat ani gf ile birlikte misiniz??? Yanlış anlamayın

  41. Murat Sertdemir
    Murat Sertdemir
    10 saatler önce

    7:45 Sago sen hayırdır bilader ?

  42. Yurdagül Yüce
    Yurdagül Yüce
    10 saatler önce

    Meryem abla nusrette ses duyuldu

  43. Hüseyin Akankaya
    Hüseyin Akankaya
    10 saatler önce

    Czn burakı sevenler

  44. Eyzar İbragimov
    Eyzar İbragimov
    10 saatler önce

    Yemin billahi czn buraki Rusya da herkes izliyor ya helal sana be adam adam adam görün ama sen güzel video çekmiyorsun haberin olsun Meryem

  45. Seyid Agsu
    Seyid Agsu
    10 saatler önce

    Meryem abla sevenler like👍

  46. Kayra Erdevir
    Kayra Erdevir
    10 saatler önce

    .

  47. Kayra Erdevir
    Kayra Erdevir
    10 saatler önce

    .

  48. cengiz öngel
    cengiz öngel
    10 saatler önce

    kiz çok tatlı

  49. Eda Çakır
    Eda Çakır
    10 saatler önce

    Czn gücü işte

  50. Ulviyye Islamova
    Ulviyye Islamova
    11 saatler önce

    Czn burak

  51. Hamza Solhan
    Hamza Solhan
    11 saatler önce

    10 numara olmuş abla

  52. Irade Pasayeva
    Irade Pasayeva
    11 saatler önce

    Senin vidyon gozeldir mene Aptulun nomresini yaz

  53. Seniha Celepoglu
    Seniha Celepoglu
    11 saatler önce

    EVVVET KAZANAN CZN BURAK ,

  54. Seniha Celepoglu
    Seniha Celepoglu
    11 saatler önce

    Bence nusrt paranın peşinde czn murat müşterilerine karşı özenli birisi

  55. umbrellagokhan umbrellagokhan
    umbrellagokhan umbrellagokhan
    11 saatler önce

    Yemek yemenin bile boku cikti aq artik.

  56. 3KAFALAR 3KAFALAR
    3KAFALAR 3KAFALAR
    11 saatler önce

    Mağaş yatmış

  57. fırat baba
    fırat baba
    11 saatler önce

    arkadaşlar CZN buraktan ücretsiz yemek için tanınmış ve zengin olmanız lazım biz gitsek kovarlar aq:(

  58. Erhan MUTLU
    Erhan MUTLU
    11 saatler önce

    Yalan kafalar a da yaptılar

  59. tunahan
    tunahan
    11 saatler önce

    dünyada gördügüm en sacma video bos bi icerik

  60. Sakine Sarıarslan
    Sakine Sarıarslan
    12 saatler önce

    Gözü kapalı bağış yapın daha hayırlı olur

  61. Selen Yiğit
    Selen Yiğit
    12 saatler önce

    Meryem abla seninle tanışmak çok istiyorum seni çok seviyorum öpüyorum😙😙😙

  62. Harun Kardoğan
    Harun Kardoğan
    12 saatler önce

    Czn buraktan mutlu kalkıyor bizede bedava olsa bizde mutlu kalkarız

  63. İkizler64 64
    İkizler64 64
    12 saatler önce

    Sapoga Ve Ceza Barışsın Meryemcanla Murat Abi Barışsın +1 Leyinde Görsün

  64. Fdkdk Kdksk
    Fdkdk Kdksk
    12 saatler önce

    Canı çekenler +1

  65. Eda Sancak
    Eda Sancak
    12 saatler önce

    Abla seni çok seviyorummmmmmmmmmmmm😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

  66. YAZI TURA
    YAZI TURA
    12 saatler önce

    Olum meryem hakkaten çok iyi bir insan burak orda tabakla ritim yaparken kız alkışlıyor yavaşca cidden çok iyi ya

  67. Hzn Doğdu
    Hzn Doğdu
    13 saatler önce

    meryem abla Boyabata gelirmisin lütfen

  68. legends of tomorrow
    legends of tomorrow
    13 saatler önce

    avakadonun tadımı var

  69. Blink pink
    Blink pink
    13 saatler önce

    Meryem abla nolur Elif abla ile video çek

  70. Atilla Şahin
    Atilla Şahin
    13 saatler önce

    9:38 deki eski fenerli wan der wıelı görenler +1

  71. Emircan Çelik
    Emircan Çelik
    13 saatler önce

    7:47 de sagopa var iyi bakın arkada

  72. Koko lil Lol77
    Koko lil Lol77
    13 saatler önce

    Bu youtuberi sevenler +1

  73. Nazenin Keser
    Nazenin Keser
    13 saatler önce

    Yavşak nusret

  74. Tolga Çakmakçı
    Tolga Çakmakçı
    14 saatler önce

    meryem abonelerini yedi diyecekler :)

  75. Ali Efe
    Ali Efe
    14 saatler önce

    Murat bişeyide begen mq

  76. Ayan Humbetli
    Ayan Humbetli
    14 saatler önce

    Czn Burak'ı çok seviyorum Ama o 16:17 çok komik 😅

  77. DBB 998
    DBB 998
    14 saatler önce

    MERYEM ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM :)

  78. Berke Kaan Şahin
    Berke Kaan Şahin
    14 saatler önce

    cips kolayla izledim ben bunu arkadaşlar

  79. StronManquel
    StronManquel
    14 saatler önce

    3:52 adamin yuzu hiç gozukmuyo

  80. TTO Türkçe Takıntılı Oyuncu
    TTO Türkçe Takıntılı Oyuncu
    14 saatler önce

    Çok cana yakın bir insansın seni çok seviyorum abla bir kalp istiyorum lütfen gör beni abla