Fenerbahçe 1-1 Galatasaray l Erman Toroğlu Maç Sonu Yorumları l Takım Oyunu

Plus TV
645 görünümler 128 076

Fenerbahçe 1-1 Galatasaray Maç Sonu Yorumları Erman Toroğlu A Spor

YORUMLAR

  1. demircii alf
    demircii alf
    Aylar önce

    Bu kahpe dölleri 2 haftadır bize hırlıyor başkalarıyla oynadığımız halde

  2. Huseyn Hesenov
    Huseyn Hesenov
    Aylar önce

    Bir ozet gosderin ne konuwuv duruyorsuz lanet olsun yaaaaa

  3. Engin Demir
    Engin Demir
    Aylar önce

    YALAMAYA DEVAM EDIN GORDUKLERINI SOYLUYORLARMIŞ O COCUKLARI BELHANDANIN SERDAR AZIZE YAPTIGI IKINCI SARI KART DEGILMIYDI AGLAMAYIN GAVATLAR

  4. Soytarı Player
    Soytarı Player
    Aylar önce

    *SON VİDEOMDA FENERİN YAPTIĞI ŞİKELER VAR! İZLEYEBİLİRSİN..*

  5. burhan ozturk
    burhan ozturk
    Aylar önce

    turk futbolu bitmis derbimi izledik 3 lig maci bile daha tembolu geciyo bok gbi 2 takimda

    1. Soytarı Player
      Soytarı Player
      Aylar önce

      *KARDEŞİM VİDEOMDA FENERİN YAPTIĞI ŞİKELER VAR! İZLEYEBİLİRSİN..*

  6. Sunay Eminli
    Sunay Eminli
    Aylar önce

    Ulan fequliye yapilan faul deyilse . bakan boks bilir maçi

  7. Bilal Douku
    Bilal Douku
    2 aylar önce

    Fenerbahceler bosuna urasmayin Markus Merk maci yorumladi o videoya bakin sonra SG

  8. Davut Biçer
    Davut Biçer
    2 aylar önce

    Maçı burdan izleyebilirsiniz goals.club

  9. gezgin mehmet bilgin
    gezgin mehmet bilgin
    2 aylar önce

    Fenerbahçe1 Galatasaray1 Maç öncesi Nevizade ve GS Store önü 20 dakikalık.. tr-center.com/line/video-GMBucxwJaHE.html

  10. Veysel EROĞLU
    Veysel EROĞLU
    2 aylar önce

    Lan ilker aynısı fenere olsa kendini yırtar kırmızı derdin sende adamısın siktirn lan hepiniz 19 yılık seriniz var şikeniz hakemleri satın alışınzla

  11. Bilal Douku
    Bilal Douku
    2 aylar önce

    Suriyeliler felan yazan herkes tam beyinsiz sonra Almanyadakiler Amerikadakiler hep Türkler yapiyor deyince üstünüze alinmayin ama bunu Türkiyede hangi takimi tutarsan tut öyle sey denilmez

  12. Lilthien
    Lilthien
    2 aylar önce

    yok 20 senedir feneri değil hakemleri yenemiyormuşsunuz :DDDDDDDD kudurmayın olm seneye yine denersiniz ahuahah

  13. asdfk ssseeelllcccuuukkk
    asdfk ssseeelllcccuuukkk
    2 aylar önce

    Nedense hep bu pezevenkler yapıyo biz trabzonlularada yaptılar

  14. mustafa mustti
    mustafa mustti
    2 aylar önce

    Feneri en kötü lig tarihi 70 dk 10 kişi oynuyor 2 üç pozisyon oncesi cakma bir faul diretmesi tum mac gs ne yapmış madem şampiyonluga oynuyorsun beceriksizligi hakeme cıkarmayın bu ligde basaksehir gecen seneden en cok hakkı yenilen takım..beleş kayırma şampiyonlukların adı gs dır...Hakan Arif anlatsın

  15. Selçuk Bozo
    Selçuk Bozo
    2 aylar önce

    Lan oğlum o aspor ligosunu kaldırip gidin gstv yazın.vallahi gstv bu kadar gs.lı değildir.biz tarafsızız masalları anlarmayın..eskiden bu asporu izlerdim.ama yayınlarının yüzde 60ı g.sarayla ilgili programlar.artık spor müdürümü gs li bikemiyorum.gider gstv izlerim daha iyi

  16. Ahmet Dinç
    Ahmet Dinç
    2 aylar önce

    Ne boş yaptınız aq sanki hakemi Fenerbahçe tuttu, başakşehir satın almış zaten hakemleri Fenerbahçenin yerinde hangi takım olursa olsun Galatasaray A maç vermezlerdi ve bundan sonra da vereceklerini sanmıyorum.

  17. Veysel Dirgen
    Veysel Dirgen
    2 aylar önce

    Gs ağlıo

  18. cemil yetisen
    cemil yetisen
    2 aylar önce

    Geçen yıl Kadıköy'deki şampiyonluk maçında (0-0 berabere bitip gs'nin işine yaramıştı) Fener'in lehine en az iki %100 penaltıyı hakem vermemişti ve tüm hakem yorumcuları maçtan sonra pozisyonların penaltı olduğu konusunda hemfikirdi.VAR olsaydı belki de Fener şampiyondu. O zaman şimdi feveran edip ortalığı ayağa kaldıran cinconsporlu kardeşlerimizin nedense sesi soluğu çıkmıyordu.

  19. Serdar Aslantürk
    Serdar Aslantürk
    2 aylar önce

    Geçen seneki alanya galatasaray maçı galatasaray fener maçına baksınlar aldıkları haksız şampiyonluğu versinler sonra gelip hakem tartışsınlar. Antalya maçında vardı yoktu bilmem diyen hakemdir hata yapar diyen imparatora ne oldu da var var diye yanığ tutuşuyor. AĞLAMA KALK DEVAM ET.

  20. xX GAMER Xx
    xX GAMER Xx
    2 aylar önce

    Satılık köpek hakemler

  21. Hakan Aslan
    Hakan Aslan
    2 aylar önce

    Posta kutunuza Cumartesi ve Pazar günleri gelen Tahmin Gazetesine ücretsiz abone olmak için www.getrevue.co/profile/w12n

  22. İkje Firat
    İkje Firat
    2 aylar önce

    Bunlar mac yapmasın ya 1 -1 0-0 1-0 bu nasıl sıkıcı mac boyle derbi olur

  23. Alparslan Yalta
    Alparslan Yalta
    2 aylar önce

    yaaaaa erman biz senin hakemliğinide biliyoruz Fenerbahçe düşmanısın onuda biliyoruz galatasaray yalakasısın onuda biliyoruz

  24. Busra Amet
    Busra Amet
    2 aylar önce

    Ali Palabıyık 1-1 Gasatsaray

  25. Nurhan Erçin
    Nurhan Erçin
    2 aylar önce

    A spor fenerbahçe düşmanı resmen

  26. Twitch Station
    Twitch Station
    2 aylar önce

    1999 yılındaki son galibiyette Galatasaray 8 yıllık kadiköy galibiyet hasreti çekiyordu.

  27. yahya oyunda TR
    yahya oyunda TR
    2 aylar önce

    Sanane aq sen fatih terimmisin

  28. Emre.
    Emre.
    2 aylar önce

    Gs nin hakkiydi bu maç!!!!!

  29. Ali Muhammed Nohutcu
    Ali Muhammed Nohutcu
    2 aylar önce

    2.35 te burak yılmaz 12 gol yazıyor 1.35 te ise 13 nasıl yani :D

  30. Zeki Öztürk
    Zeki Öztürk
    2 aylar önce

    Arkadaşlar öyle bir konuşmalarınız varki sanki düşmanız. Amina koyim sanki kafir takimiyla musluman takimi . kendinize gelin galatasaray 20 senedir yenemiyoe hepsimi hakem katliami . yada galatarasay sampiyonluğa oynayan takim hepsimi surpriz yani . Fanatik bi Fenerli olarak soyluyorum . O kadar çok savaş varken dunyada kendi aramizda bile fb-gs olayi cikariyoruz ya .. Yazık.

  31. esmaa nur
    esmaa nur
    2 aylar önce

    Var dı Yok tu geçelim bunları 😁

  32. zaza ZZ
    zaza ZZ
    2 aylar önce

    Lan mal hdrife bak mağdur olmadılar diyor adamlar dünyaya rezzil oldular amk mal herifler

  33. Atakan Uzun
    Atakan Uzun
    2 aylar önce

    Hakemlerde insan hata yapabilir (Fatih terim)etme bulma dünyası

  34. adam gibi adam ez
    adam gibi adam ez
    2 aylar önce

    Fenerin anasini hakem mal vara baksa ben orda olsam

  35. oz zy
    oz zy
    2 aylar önce

    Fenerliler bu rezillikleri seneye hic hatirlamayacak ve utanmadan 20 kusur senedir yenilmedik diyecekler 😂

    1. ]{aRizMaTi]{ Özdeş
      ]{aRizMaTi]{ Özdeş
      2 aylar önce

      @oz zy Sen Hayaller Dünyasin da Yasayama Devam Et

    2. oz zy
      oz zy
      2 aylar önce

      @]{aRizMaTi]{ Özdeş normalde 19 da bitti ama siz 20 diye saymaya devam edeceksiniz 😂

    3. ]{aRizMaTi]{ Özdeş
      ]{aRizMaTi]{ Özdeş
      2 aylar önce

      Seneye 21 olacak Kardeşim

  36. engin aydemir
    engin aydemir
    2 aylar önce

    90 dakika biçti herifler, bileğine basmadıkları adam kalmadı, baştan sona bütün kararlar yanlıydı. Kişiliksiz, satılmış bir hakem, 5-0 öndeymiş gibi top çevirip duran , anlamlandıramadığım, ruhsuz bir Galatasaray vardı maalesef. Şampiyonluğumuzu göz göre göre çaldılar . İnsan olan şu maçtan sonra Fener lehine 2 kelime etmez. Hırsız köpekler

  37. Abrek Hakan Bozkurt
    Abrek Hakan Bozkurt
    2 aylar önce

    ŞİKKECİ LER VE ERDOĞANIN BAŞAKŞEHİR İ SIRTINI MHK,TFF YE DAYAMIŞ GS ZOR ŞAMPİYON OLUR

  38. İbRaHiM .ʍεƦ†
    İbRaHiM .ʍεƦ†
    2 aylar önce

    Ulan 27 senedir yenemiyosunuz odami hakem yüzünden siktirin gidin amk.

  39. Kick Football
    Kick Football
    2 aylar önce

    Bu maç galatasarayındı Gsnin hakkı yenildi

  40. Furkan Gökçe
    Furkan Gökçe
    2 aylar önce

    20senedir biz feneri değil hakemleri yenemiyoruz bunu herkez biliyor zaten

  41. Gökdeniz Çalışkan
    Gökdeniz Çalışkan
    2 aylar önce

    Ya bu erman toroğlunun Allah belasını versin Amına kodumun eşeği hiç bir şeyi beğemiyor herşey kendi istediği gibi olsun istiyor bi sen biliyorsun siktiğimin domuzu -

  42. Kemal Ozturk
    Kemal Ozturk
    2 aylar önce

    Ağlamayın 21 sene oldu ağlamayın

  43. Karas 27
    Karas 27
    2 aylar önce

    9:09 Orospusu Çocuğu Hala Gol Diyo

  44. Ç a p ı r ๛FronT YT
    Ç a p ı r ๛FronT YT
    2 aylar önce

    Fenerin o golünde kesin faul var bildiğin çelme takıp itiyo bunu hangi takımın oyuncusuna sorsan söyler tamam ilk kırmızı biraz ağar oldu ama hakemin sert olduğunu biliyorlar biraz dengesiz oda kırmızılık pozisyon deildi

  45. Aras Aksoy
    Aras Aksoy
    2 aylar önce

    Beşiktaşlıyım ama gerçekten söyleyeyim dün akşam bir oyun oynandı gs üzerine gs yi katlettiler aramızda rekabet var gs ile şuan ama doğruya doğru gs yi dün engelledi bir güç hakem üzerinden bunu yaptılar

  46. Bir Adam
    Bir Adam
    2 aylar önce

    Tamam diyelim ki hata yaptı gs sezon boyunca yaptıklarına saysın

  47. Samsung Samshdhjdfjjff
    Samsung Samshdhjdfjjff
    2 aylar önce

    Hakem var sistemi 1-1 galatasaray

  48. Samsung Samshdhjdfjjff
    Samsung Samshdhjdfjjff
    2 aylar önce

    Galatasaray Galatasaray Galatasaray 💖💖💖💖💖💖💖💖

  49. Oğuz
    Oğuz
    2 aylar önce

    Herkesi n bir köpeği var olduğu için ve Galatasaray ın kimseye köpeklik etmediği için hakkı yeniyor olabilir mi ?

  50. Cem Altinoz
    Cem Altinoz
    2 aylar önce

    Amk bebeleri bu sene kötü olduğumuz halde hatta 10 kişi kaldık yenemediniz sizin gibi takimi sikeyim takimiz diye gecinirler 10 kisilik feneri yenemeyen takimdan hayirmi gelir neymis hakem gotunuz sikistimi hakem dersiniz biz 10 kisi kalsak bile çakariz çivi gibi böyle gelin bizden öğrenin futbolu farkimiz bu yavsak gsliler... bizim takım kirmizi kart yedi sesiniz cikmaz siz yedinizmi ayaga kalkarsiniz fatih hocamiz pabucumun hocasi cami hocasi lan gelin bizden birseyler öğrenin bizi yenemeyen takim sampiyon olacagiz diyor olursunuz ama sikimin sampiyonu olursunuz birde sampiyonlar liginde sikerler sizi verirler elinize kuskuyu gonderirler fenerliyiz böyle siker geceriz...

  51. Burak Sami KILIÇ
    Burak Sami KILIÇ
    2 aylar önce

    Galatasaray kaç para verdi sana köpek herif

  52. BarkinSahin44 C-ops
    BarkinSahin44 C-ops
    2 aylar önce

    Nabil dirar fegholuyi itiyor hakem gormuyor amk ( bide hakem nabil dirarin onunde not)

  53. ARMY EXO-L
    ARMY EXO-L
    2 aylar önce

    Amaç fb'yi kazandırmak değil gs'yi kaybettirmek başakşehir i şampiyon yapmaya çalışıyolar

  54. Eko 07
    Eko 07
    2 aylar önce

    HEP OYUNLAR SENARYOLAR...

  55. Taha Algan
    Taha Algan
    2 aylar önce

    Neden kimse demiyor hasan ali kaldırım kırmızı kart haksız yere aldı

  56. Malatya Spor
    Malatya Spor
    2 aylar önce

    😭😭

  57. fb fb
    fb fb
    2 aylar önce

    Abi berabere bitti maç kapa Ceneni kıskanmayin adamlar oynuyo hakem hak yese buralara kadar gelemezdi

  58. GS ismail12 yıldırım
    GS ismail12 yıldırım
    2 aylar önce

    ya siktir git fikret

  59. HAYALET
    HAYALET
    2 aylar önce

    gördugumuzu soluyoruz dıosunuz o zmanlar nıe sölemıyodunu o zman aq larım

  60. HAYALET
    HAYALET
    2 aylar önce

    fenere o kadar hakem hatası sonucu maçın gidişatı değişen maçlarda bu kadar konuşmuyodunuz lannnnnn

  61. Yıldıray KAYA
    Yıldıray KAYA
    2 aylar önce

    Ulan hiç kimse sesini çıkartmadı Emre akbaba geçen yıl Alanya da oynarken muslera ya p6 kırmızı kart verilmedi o Maçta gs hem mağlup olacaktı diğer hafta da Kadıköy de muslera olmayacaktı bakın izleyin arkadaşlar .. bu maç ta gs nin hakkı yendi tamam doğrudur ama .. geçen yılki Alanya maçı da gs ye şampiyonluğu getirdi.. eğer bu Maçtan dolayı da gs şampiyonluğu kaybederse adalet yerini bulur .

  62. Toprak Ozan KAYA
    Toprak Ozan KAYA
    2 aylar önce

    Ali palabıyık fener kongre üyesi olmanın zamanı gelmedimi senin 🤣🤣🤣🤣🤣

  63. Grove Street Türkiye
    Grove Street Türkiye
    2 aylar önce

    Galatasarayı severim ama fenerin hakkı yendi bence erman piç piç konuşma

  64. mete gokgoz
    mete gokgoz
    2 aylar önce

    Bunlarda hem iktidarsız hem baskın olma çabasında

  65. Ali Kılıç
    Ali Kılıç
    2 aylar önce

    Sen orospusu çocuğusun erman toroğlu

  66. Mahmut Güzel
    Mahmut Güzel
    2 aylar önce

    Ligin 2 yarısında zaten herşey bitmişti Başakşehir i şampiyon yapim katarlilara satacaklar e satılmış federasyon satılmış hakemler bu kadar olur

  67. NshPasa Nshhh
    NshPasa Nshhh
    2 aylar önce

    Gs yense hakem doğru yönetti fb yense yada berabere kalsa hakem maçı sattı falan filan çıkın biz galatasaraylıyız diyin mert olun.

  68. Onur Ocakli
    Onur Ocakli
    2 aylar önce

    Eserinizle gurur duyun mhk..insan allahtan korkmaz mi ya.ben fenerin yenilmeceni biliyodum diyo ilker hayirdir plani iyi yapmisiniz..ayip yazik utanin bari biraz yaa

  69. Loho Medya
    Loho Medya
    2 aylar önce

    Olur öyleer

  70. Sabri Çimentay
    Sabri Çimentay
    2 aylar önce

    Fenerbahceli olarak galatasarayin hakki yenildi apacik

  71. Keanu Lange
    Keanu Lange
    2 aylar önce

    Utanmasalar 10 kisilik Fenere yenilecekler sonra da hakem hakem, siktirin ordan.

  72. Firat Pazvant
    Firat Pazvant
    2 aylar önce

    Şu erman hoca kadar karaktersiz bi insan daha gelmez yer yüzüne aq senin ne bok olduğunu herkes biliyor

  73. Emin Beyhan
    Emin Beyhan
    2 aylar önce

    Erman toroglunun gotunu sikem

  74. Murat Ors
    Murat Ors
    2 aylar önce

    Yazıklar olsun korkak hakemler cimbom un hakkını yediler

  75. Seyit Kaya
    Seyit Kaya
    2 aylar önce

    Galatasaray ezdi feneri ama hakemler sagolsun destekshiri destekliyorlar

  76. Yusuf Maraz
    Yusuf Maraz
    2 aylar önce

    Dün tarafsız hakem olsa 20.dakika da belhanda atılır Fenerbahçe rahatlıkla kazanırdı boş yapmayın cinconlar

  77. Ali bu dizi bir harika Akın
    Ali bu dizi bir harika Akın
    2 aylar önce

    Bu sistem sizingibiler e ekmek veriyor ya orusbu çocuğu Erman sanda oradaki hepsine bu milletin hakkı haram olsun şerefsiz ler bir Avrupa ya bakın bir size futbol nasıl oynanıyor yorumlaniyor

  78. MeMeT ErDeM
    MeMeT ErDeM
    2 aylar önce

    Ali palabıyık yaptıgın tüm hatalı pozisyonların kadar, o pozisyonlara alıp karını bacını ananı gözün önünde sikim..

  79. Mehmet Yeşilkaya
    Mehmet Yeşilkaya
    2 aylar önce

    Ya bırakın 10 kişilik Fener'e zar zor bir gol atıyorsunuz. Sonra da çıkıp bir hakem hatası için zırlıyorsunuz. Ulan sizin her maçınız şike biz bir şey diyor muyuz? Rakip takımlar aleyhine olan kaç tane hataya dürüstlükle "evet bu haksızlıktı" diyebiliyorsunuz. Neymiş de hakem olmasaymış da yok bilmem şöyle olsaymış böyle olsaymış... Bırakın artık bu palavraları iyi bir oyun oynamayı becerseydiniz değil 1 tane 5 tane de atardınız. Ben gs'yi yenmeyi veya sahamızda onlara yenilmemeyi de bir başarı olarak gören biri değilim. Fakat şunu kabul edin: Siz sütten çıkmış ak kaşık değilsiniz...

  80. Hamdullah Yancar
    Hamdullah Yancar
    2 aylar önce

    ali palabıkıyık galatasarayin kazanmaması için herşeyi yaptı

  81. Futbol Sevgisi
    Futbol Sevgisi
    2 aylar önce

    FB bin kaçıncı hilesi hakeme bile yaptırıyorlar

  82. WHATSAP STATUSLARİ.KASİP
    WHATSAP STATUSLARİ.KASİP
    2 aylar önce

    Bunlarin hayat missiyonu bu işte.hadi GALATASARAY şampionluga davam

  83. engin eşiyok
    engin eşiyok
    2 aylar önce

    Trabzon la birlikte hakemlerin en çok katlettiği takım gs dir.Dünde en güzel örneğini verdi sağolsun Ali Eyyambıyık.Sorun şu ki hakemlerimiz yeteneksiz futbol bilgisi donanımı ortaokul öğrencisi kadar zayıf.Böyle olunca teknolojiyi bile lehlerine kolayca kullanmaktan bile acizler.Türkiyede hakemlik ayağa düşmüş yerlerde sürünüyor.Artık yabancı hakemler gelip yönetmeli kader maçlarını.Hakemliğini sevmesemde normalde bu maçın hakemi Cüneyt Çakır olmalıydı.Daha mı iyi yoksa kötümü olurdu bilinmez tabi.Zaten Ali Eyyambıyık Fb lidir.Göçeğin Gs li olması gibi ama o bile Konya maçında uydurma pen6 yla yaktı bizi.Bu kötü yönetimden sonra sezonu kapattı Eyyambıyık.Yapacak tek şy takılmadan Akbilin bir maç daha takılmasını beklemek Telekoma kadar.

  84. hakan korkmaz
    hakan korkmaz
    2 aylar önce

    Türkiye ligi tam bir komedi . Boşuna para verip lig tv almayın boşuna para verip stada gidip maç izlemeyin . Bu ligin şampiyonu önceden belirlenmiş bu tiyatroyu izlemenin daha fazla anlamı yok

  85. Beyza Koca
    Beyza Koca
    2 aylar önce

    ya biraz geç ama itiraz etsek topluca tüm taraftarlar iptal edilmez mi bu gol ya şüphesiz faul ya cildiricam

  86. Murat Cetinkaya
    Murat Cetinkaya
    2 aylar önce

    bu erman toroğlu iyi gavatasaraylı

  87. Suat Örgev
    Suat Örgev
    2 aylar önce

    HAKEM FILAN BAHANE YABANCI TAKIMLAR BU SAHADA FENERI EZE EZE YENIYORLAR TERIM DE FENER FOBISI VAR VE BU EZIKLIKTEN KURTULAMAYACAK SIKTIRIP GITSIN ISTIFA ETSIN YETER ARTIK

  88. ferdi telli
    ferdi telli
    2 aylar önce

    ben bir gs li olarak dün akşam galatasaraydan utandım gerçektende ya kardeşim sen bu maçta koskoca bir fırsatı kendi kendine kaçırıyosun tm ali palabıyık onu yaptı şunu yaptıda neticede bu hakem kırmızı verip fb yi 10 kişi bırakmadımı doru bir kırmızı idi doru bir karar verdi sonrasında yanlızca bir iki defa hata yaptı ve maç 1-1 geldi yanlız bu sadece hakemin suçu deyil kardeşim sen bu kötü bir itdası olmayan fb yi yakalamışsın bi avantajdır üstüne rakip 10 kişi kalmış 2 inci avantajıda yakalamışsın üstüne 1-0 da öne geçtin al sana 3üncü avantaj ee daha ne olsun maçın zanen 72 dakikası bitime en fazla 20 dakika kalmış dayanamıyosun sonrada maç sonu halendaha ne savunuyonuz eyer bu avantajları fb yada bjk de olsa gs yi mahfederler di 3- yada 4 tane atarlardı suç gs futbolcularında ve fatih terimdedir yazıklar olsun gs nin yan geri korkak futboluna ve fatih terimin oynattıgı korkak futbola sen 2 inci golü atamıyorsun beceriksizligine üstüne 10 kişi ve neredeyse maça avlu atmış takımın taraftarı teslim olmuş sesi kesilmiş o sene dedikleri bu sene oldu herhalde içinden kendi kendine konuşan ve susan fb taraftarı vardı ve sonra bir anlık hatayı elif elmas gibi bi adam bile affetmedi tarihe geçti izin vermedi ama ya gs deki ler diagne tam bir yürüyen devriye arabası ötekiler ne yaptıgını bilmeyen şapşal başak şehiri tebrik ediyorum şampiyonlugundan dolayı

  89. gökan canbolat
    gökan canbolat
    2 aylar önce

    Lan bu var sistemi varken çocuğa düdük versen hic birsey bilmese maç yönetir . Bu o çocukları nasıl içine sıçıyor maçın hayret birşey amk

  90. aset sadiqli
    aset sadiqli
    2 aylar önce

    fb + mhk vs Galatasaray. 1-1

  91. aset sadiqli
    aset sadiqli
    2 aylar önce

    Boyle serefsizlik yapip hak yiyen hakemi mahkemeye vermeli ve hakemliyine son verilmeli. Yeter artik var oldukdan sonra boyle hakemlik yapan ve yaptiranlarin qelmishine qecmishine lanetler olsun!

  92. Uğur Dağaşan
    Uğur Dağaşan
    2 aylar önce

    Alayınız yalaka yavşaklar Gs düşmanları

  93. Wesley
    Wesley
    2 aylar önce

    lan yine olmadı aq fenerini yenemedik kara büyü yapılmış aq

  94. Mr Sky Man
    Mr Sky Man
    2 aylar önce

    Bu Galatasarayli arkadaslar her sene bu beraberlikleri ve yenilgileri hakemlere bagliyor.. 10 kisi kalmis bir takimi ustelik son 100 yilin en kotu Fenerine gol atamayan bir Gs, once aynaya baksin.. Sonra Fatih hoca dediniz adam futbol hocasi mi cami hocasi mi?

  95. yaman yaman
    yaman yaman
    2 aylar önce

    ilker ananı götünden sikeyim a..q ewladı ne yalaka bi yavşaksınn

  96. Zafer Saygı
    Zafer Saygı
    2 aylar önce

    Ben bir maalesef bir fenerli olarak üzüldüm resmen gs hakkı yendi yazık ilk defa fatih terime hak verdim ama gerçekten artık şike olduğunu anladım Beşiktaş maçı 3-0 dan 3-3 geliyor maç kim şike yapıyorsa allah belasını versin bu hakemler nasıl can verecek ali koç gitmeden fenerli değilim artık asıl şikeci o

  97. ORKESTRA MAVİ AY
    ORKESTRA MAVİ AY
    2 aylar önce

    Hakem bahane sen sampiyonluga oynayan takimsin rakibin on kisi kalmis sen galatasaray gibi oynasaydin atardin gol atmak istemeyen bi gs vardi amac belli basaksehiri sampiyon yapmak...

  98. YABANCI
    YABANCI
    2 aylar önce

    Galatasaraylı arkadaşlar Galatasaray maçı satmış. İzleyenlerin anlaması lazım zaten. Bugün Fenerbahçe ye maç satacak kadar düştüysek ben bu Galatasarayi tutmam kardeşim. Sadece hakem değil sahadaki herkes işbirliği içersinde. Futbol diye bir şey bırakmadılar

  99. abbasov vasif
    abbasov vasif
    2 aylar önce

    Senin amına koyum Ali palabıyık

    1. Soytarı Player
      Soytarı Player
      Aylar önce

      *KARDEŞİM VİDEOMDA FENERİN YAPTIĞI ŞİKELER VAR! İZLEYEBİLİRSİN..*

  100. Yiğit Oğuzhan
    Yiğit Oğuzhan
    2 aylar önce

    Hakem feneri destekledi doğrudur bişey diyemiyoruz ama Galatasaray'ın da organize gelişip 10 kişi oynayan Fenerbahçe'yi 5 dakika bile baskı altına alamadı dayı ya. Herşeyden önce takımınıza bakın.