FATİH TERİM BASİN TOPLANTISI | GALATASARAY 5-0 ANTALYASPOR (11.03.2019)

Tribün TeVe
652 görünümler 107 508

Güvenilir Bahis Sitesi Tavsiye : bit.ly/güvenilirbahissiteleri
Arkadaşlar arada çıkan siyah ekran sorunu GS tv kanalından kaynaklanmaktadır! Kusura bakmayın
📢 Maç Sonucu | GALATASARAYIMIZ 5 - 0 Antalyaspor
⚽ 17' Feghouli
⚽ 65' Onyekuru
⚽ 67' Ndiaye
⚽ 77' Onyekuru
⚽ 93' Diagne
TEBRİKLER ASLANLAR!
Galatasaray ile ilgili hicbirseyi kaçırmamak ve en hızlı şekilde ulaşmak için abone olun ve bildirimleri mutlaka açın
izlemek isteyebileceginiz diger videolarimiz .
Malik Karaahmet - tr-center.com/line/video-DHVKLLuiOrc.html
Beknaz Almazbekov - tr-center.com/line/video-kBoL48UOB6M.html
Emirhan Kayar - tr-center.com/line/video-7atQireTw5A.html
Mutlu Aksu Dogan - tr-center.com/line/video-PBePI9h3EVM.html

  

YORUMLAR

  1. Süper Lig
    Süper Lig
    7 gün önce

    BEYAZ TV'DEN HAZ ALMIYOR ANLAŞILAN 1.43

  2. Aslı İrem ESEN
    Aslı İrem ESEN
    8 gün önce

    Fatih terim muslerayı satışta yerine volkanı alırsa büyük goller yer bence

  3. ultrAslan 2
    ultrAslan 2
    8 gün önce

    BEYAZ TV MUHABİRİ SORU SORARKEN FATİH TERİM'İN YÜZ İFADESİNE BAKIN 1.40 :)

  4. ultrAslan 2
    ultrAslan 2
    8 gün önce

    İMPARATOR YARGI DAĞITMIŞ

  5. KAHRAMAN TÜRKLER
    KAHRAMAN TÜRKLER
    9 gün önce

    Imparator fatih terim gerisi TIRT

  6. MrUmav
    MrUmav
    9 gün önce

    Durmadan siyah ekran karşımıza cıkıyorsa bir zahmet sende videoyu kaldır. - puan verdim

  7. Ege Ege
    Ege Ege
    9 gün önce

    Tipini skim akpartili oç

    1. Numan Eren
      Numan Eren
      9 gün önce

      Ne diyon orosbu çocuğu

    2. Nihat Keles
      Nihat Keles
      9 gün önce

      Senin ami.akoyayim

  8. Burak öztürk
    Burak öztürk
    9 gün önce

    Az yede internet al amına koduğum

    1. Tribün TeVe
      Tribün TeVe
      9 gün önce

      45 Euro ödüyorum internete! Buranın en yüksek ücretli en hızlı interneti ama açıklamayı okusaydın problemin internet olmadığını anlardın! Sen de biraz zaman ayır kursa falan git dikkat problemin olabilir 👍

  9. Dogukan Çalışkan
    Dogukan Çalışkan
    10 gün önce

    Maçı izlemeyen birine Galatasaray 5-0 kazandi ama muslera maçın adamı desek güler geçer ya

    1. Muahmmet Ş.
      Muahmmet Ş.
      9 gün önce

      aynen amk

    2. DOBRA FUTBOL
      DOBRA FUTBOL
      10 gün önce

      mr rebound terime tavsiye yorumudur kesin izle tr-center.com/inline/UC68K8aBX6ULLAjNgoSYfBHQ

  10. YASAK AŞK
    YASAK AŞK
    10 gün önce

    Antalyada devansmı var oyun sistemimi antalya 2 yarı tamamen oyundan düşen bir takım yılardı antalya devansına cözüm bulamadı orta saha kötü kanat yok ileri uç bitik devans yok

    1. DOBRA FUTBOL
      DOBRA FUTBOL
      10 gün önce

      mr rebound terime tavsiye yorumudur kesin izle tr-center.com/inline/UC68K8aBX6ULLAjNgoSYfBHQ

  11. Emre Altıparmak
    Emre Altıparmak
    10 gün önce

    İmparator siker lan gomasın

    1. DOBRA FUTBOL
      DOBRA FUTBOL
      10 gün önce

      mr rebound terime tavsiye yorumudur kesin izle tr-center.com/inline/UC68K8aBX6ULLAjNgoSYfBHQ

  12. Yusuf Köse
    Yusuf Köse
    10 gün önce

    *ADAM*

    1. DOBRA FUTBOL
      DOBRA FUTBOL
      10 gün önce

      mr rebound terime tavsiye yorumudur kesin izle tr-center.com/inline/UC68K8aBX6ULLAjNgoSYfBHQ

  13. KemalMert Bingül
    KemalMert Bingül
    10 gün önce

    trend

    1. DOBRA FUTBOL
      DOBRA FUTBOL
      10 gün önce

      mr rebound terime tavsiye yorumudur kesin izle tr-center.com/inline/UC68K8aBX6ULLAjNgoSYfBHQ

  14. NAJA ASAHAI
    NAJA ASAHAI
    10 gün önce

    Uluslararası bir kıckboxör ve iyi niyet elçisi olarak Türkiye dewim yeter artık terim,git artık.. Yeter GALATASARAY 'ın kanını emdiğin.. Azıcık haysiyetin, şerefin varsa defol git.. İmparatormuş,haramzadeletor..Allah c.c helâk etsin inşallah senide senin gibileride

    1. ayse gul
      ayse gul
      7 gün önce

      +NAJA ASAHAI ya bi siktir git ruh hastası gerizekalı seni. Tükettiğin oksijeni israf ediyorsun. Türkiye vatandaşı değilsen havlama. Siktir git kendi ülke takımların hakkında konuş. Sovyet artığı seni

    2. alponzo el
      alponzo el
      8 gün önce

      +NAJA ASAHAI yaw hadi bak isine bos yapma yazicaksan Sen yaz .yazmicaksan uzatma

    3. NAJA ASAHAI
      NAJA ASAHAI
      8 gün önce

      +alponzo el tamam. Lan sana maili bulup yazacağım

    4. alponzo el
      alponzo el
      8 gün önce

      +NAJA ASAHAI lan baskasinin mailini ver Bana uzatma malmiyim Ben herkeze yaziyim adresimi nomu Sen yaz oazaman buraya nonu hem artistlik yapip adres istiyon madem delikanlisan Sen ya buraya arim hadi yer mekan ver Bana nerdesen

    5. NAJA ASAHAI
      NAJA ASAHAI
      8 gün önce

      +alponzo el ama şimdik Türkiye dewim i

  15. Anıl Türkoğlu
    Anıl Türkoğlu
    10 gün önce

    1:43 Fatih hoca şu sezgin (beyaz tv muhabiri) salağından nefret ediyor, soru sorma hakkı sezgine geçince tepkisi efsane sfdhdkdshjs

  16. Umut DİREN
    Umut DİREN
    10 gün önce

    Yaw sen ne yavşaksın 50 tane reklam ne ya ne kadar da açgözlüsün

    1. Alperen Taşdelen
      Alperen Taşdelen
      9 gün önce

      Amına kodumun evladı sen uğraşıp atsaydın ozmaman bırak biraz da adam kazansın

    2. Bunu Begendi
      Bunu Begendi
      10 gün önce

      adam sana hizmet ediyor video hazirliyor sen de küfür ediyorsun adama. Amk yavsagi TR-center premium üyesi ol bütün videolari reklamsiz izle it. millete anca küfür ediyorsunuz.

  17. salih salih
    salih salih
    10 gün önce

    I will be honest galatasaray played bad today, muslera saved the day. I think terim should try play onyekuru down the middle , he looks more dangerous as a centre forward making lots of runs. Also donk has to play every match, he protects marcao and luyindama very well, this allows ndieye to push a bit higher and win the ball up higher for us .

    1. alponzo el
      alponzo el
      8 gün önce

      Yes pal I agree with u.

  18. wadu hack
    wadu hack
    10 gün önce

    Bu egoist adamı sevmeyen bir benim galiba

    1. Eren Subaşı
      Eren Subaşı
      10 gün önce

      Yüksek egosu ve itici tarafı var ama karaktersiLik başka birşey mütevazi görünüp yalancı,iftiraci karekter yoksunu çok insan var

    2. Asi Zeybek
      Asi Zeybek
      10 gün önce

      +Soner Kaya karaktersiz olduğu gerçeğini değiştirmez kimisi başarıya kimisi karaktere bakar

    3. Soner Kaya
      Soner Kaya
      10 gün önce

      Her elmada bir çürük çıkabilir. O da sensin. 21 şampiyonluğun 7 sine, 4 yıldızın 1,5 una sahip, ülkenin ilk Avrupa Kupasının sahibi, ülkenin dünya 3.lüğü kadrosunun mimarı, ülkenin ilk Avrupa 3.lüğünün sahibi, şampiyonlar liginde çeyrek final oynamış, İtalya kupasını almış sayısız Türkiye kupası, cumhurbaşkanlığı, tsyd kupası almış biri Türk Futbol Tarihinin en başarılı ismidir, bu kadar başarılı olsan sende bile ego olur ve bu taraftar bu yüzden o başarısız olsa bile onu sever.

  19. BABILI- GANG
    BABILI- GANG
    10 gün önce

    *Kafaya koymuş bu hakemler basaksehiri şampiyon yapacak ALLAH BASAKSEHIRIN BELASINI VERSIN GÖTLERI YEMIYOR ŞİKESIZ ADAM GIBI OYNAMAYA*

    1. BABILI- GANG
      BABILI- GANG
      9 gün önce

      +Ayhan Ozturk her şey ortada artık bunu da yalanlayamazsiniz

    2. Ayhan Ozturk
      Ayhan Ozturk
      9 gün önce

      Çok küçülmüşsün yazık

  20. bu sevda bitməz
    bu sevda bitməz
    10 gün önce

    tayyib ibnesi turk futbolunu ne hale getirdi

    1. Numan Eren
      Numan Eren
      9 gün önce

      Aynen

    2. Sabahat Arslan
      Sabahat Arslan
      10 gün önce

      +necmi sosyal olabilir

    3. necmi sosyal
      necmi sosyal
      10 gün önce

      +Sabahat Arslan başakşehir in kayırılması hakemlerin de baskı altına kalması

    4. Sabahat Arslan
      Sabahat Arslan
      10 gün önce

      oha o ne alaka la

  21. I Never Lie
    I Never Lie
    10 gün önce

    HER SENE 12 PUAN NET. BULENT KORKMAZ VE OKAN BURUK. 👍🏼

  22. Çetin Metinoğlu
    Çetin Metinoğlu
    10 gün önce

    Karakter konusunda gönderme yapmanın fatih terime düştüğü bir ülkede yaşamak.

    1. Emre Aydoğdu
      Emre Aydoğdu
      Gün önce

      +Çetin Metinoğlu Fatih Terim alacağı tazminatın tamamını ilk andan itibaren Çocuk Esirgeme Kurumu'na bağışladığını belgeleyen evrakı avukatları vasıtasıyla açıkladı. Karar sürecini ve tazminat tutarındaki adil yaklaşımı etkilememek adına olayın gizli tutulduğu da aynı bildiride yer alıyor. Ne karaktersiz bir tutum değil mi? Tarafgirlikle konuşmak kolay tabi çamur at izi kalsın da güneş balçıkla sıvanmıyor. Bundan sonra arkasından sallayacağın insanların gerçeklerini bilerek yorumlar yaparsın diye ümit ediyorum...

    2. Emre Aydoğdu
      Emre Aydoğdu
      10 gün önce

      +Çetin Metinoğlu senin dokunulmazlığın mı var peki? Başta Fenerbahçe'li olduğunu söyleseydin yorumuna cevap vermeye gerek duymazdım. Fatih Terim'i sevmemeni anlayışla karşılarım fakat karakter kötülemesi yapacak kadar tanımadığın da ortada. Eğer kötü bir karakter örneği ise de ülke futbol adamlarının tamamının ondan aşağıda olduğunu söylemeye gerek yok sanırım. Herkes kendi kapısının önündeki pisliğe bakarsa daha faydalı olur. Dün Fatih Terim'e muhalif görünmek için biraraya gelen klüpler bugün o muhalefete zıt bildirileri birbirinin peşine yayınlarken hiç utanmıyorlar. Karakterli olmak dün savunduğunun bugün de arkasında olmaktır, karşısında durmak değildir. Kıvırmanın dansözlere has bir meziyet olduğunu unutan müsveddeler dönüp kendilerine bakacak önce...

    3. Çetin Metinoğlu
      Çetin Metinoğlu
      10 gün önce

      Emre Aydoğdu niye dokunulmazlığı mı var? Ayrıca başarısına bişey dediğimiz yok. Ama adamın huyu suyu karakteri ortada. Sırf gslisin diye konuşma. Misal ben fbliyim ve emre belözoğlunu hiç sevmem. Ama bu emrenin süper bir orta saha olduğu gerçeğini değiştirmez.

  23. a Meric
    a Meric
    10 gün önce

    BÜTÜN DİĞER TAKIMLARA KÖK SÖKTÜREN ANTALYA! NEDEN BÖYLE KÖTÜ OYNADI VEYA OYNATILDI DEMİRYOR, DİYEMİYOR, GS IN ŞAHANE OYNADIĞINDAN BAHSEDEN KUMPASCI ZİHNİYETİN BAŞ ANTRENÖRÜ VE ŞER ODAKLARIN BAŞ MİMARLARI SİZİN NE OLDUĞUNUZ VE HANGİ DÜNYA GÖRÜŞÜDE OLDUĞUNU GÖSTEREN ZİHNIYET İŞTE BU! SİZLERDEN (KUMPASCI FETÖCÜLERDEN) NE BEKLENİR Kİ? HAAA SAHİ ANTALYA' YI KİM ÇALIŞTIRIYOR???? HİLE HURDA VE YAN YOLLARDAN ALDIĞINIZ VE ALACAĞINIZ ŞAMPİYONLUKLAR......??????

  24. Guillermo Stabile
    Guillermo Stabile
    10 gün önce

    Bulent korkmaz 0 gs 5

  25. Ramal Ramal
    Ramal Ramal
    10 gün önce

    👍🏻

  26. Selcuk Aygün
    Selcuk Aygün
    10 gün önce

    Bu Galatasaray sampion olur demedi deme ibahim

  27. Adı_Futbol 10
    Adı_Futbol 10
    10 gün önce

    Türk futboluna alt yapılardan oyuncu kazandırın hoca nereye kadar 11 tane yabancı ile..ondan sonrada milli takımda futbolcu yok başarı yok.Siz bilmiyorsunuz yedekleride yabancıya çevirin. Yazık 1 Asırı geçmiş futbol geçmisimizde 1 kupa 1 dünya 3'üncülügü.Türkiye'nin bu durumuna kimsede adam akıllı bir projeyle el atmıyor. Yazık gerçekten yazık..

  28. EFE AKBLT
    EFE AKBLT
    10 gün önce

    Başakşehir yani yavşakşehir takımları hep 1 0 yeniyor

    1. Aslan kral
      Aslan kral
      5 gün önce

      +Mesut Reis ne yapayım sinir ediyo

    2. Mesut Reis
      Mesut Reis
      5 gün önce

      +Aslan kral kardeşim sakin ol ya adam anasına sövmesene ?

    3. Aslan kral
      Aslan kral
      7 gün önce

      +Bal Ayısı ne la

    4. Bal Ayısı
      Bal Ayısı
      7 gün önce

      +Aslan kral ödeşmiş oluruz huur çocuğu

    5. Aslan kral
      Aslan kral
      7 gün önce

      +Bal Ayısı orosbu çocuğu seni piç amk evladı ananı sikerim amına sikerim puşt piç köpek şıçan ananı evladını amına sikerim orosbu çocuğu seni piç amk

  29. EFE AKBLT
    EFE AKBLT
    10 gün önce

    Bence çoook haklı

  30. Salman Demirci
    Salman Demirci
    10 gün önce

    Emre belezoğlu TT Arena'da kupa kaldirir înşallah 😂 😂

  31. Cuma Sert
    Cuma Sert
    10 gün önce

    Gomisi gonderip bi bok yediniz muslerayi aklnzdan bile gecirmyn

  32. Türker Mazlum
    Türker Mazlum
    10 gün önce

    la 10 atsak ne olur kadronun yeniden yapilanmaya ihtiyaci var orta sahayi komple aifirlamak ve harbi oyuncular bulmak lazim . diagne iyi ama lavbaliligi birakmasi daha mucadeleci olmasi lazim . bide seneye su arda turan gelsiiinn ne olursa olsun galatasarayli adam. nasil ki fatih hocanin kavga gurultu milli takimdan aldigi tazminata falan bisey demiyosak ardayida geri kazanmamiz lazim bizde jubile yapmasi lazim.

    1. Türker Mazlum
      Türker Mazlum
      10 gün önce

      +Bu Ne Oyun? yine mi sen :)

    2. Bu Ne Oyun?
      Bu Ne Oyun?
      10 gün önce

      Türker Mazlum O lavbali değil laubali diye yazılıyor bilgilendirmek istedim.

  33. Pj SoniA
    Pj SoniA
    10 gün önce

    video nie kesik kesik aq

    1. Foot Ball
      Foot Ball
      10 gün önce

      Arkadas GSTV de canli izledim ben yayini. o siyah ekran sorunu gs tv den kaynaklaniyor adam ne yapsin

  34. Mahmut Öz
    Mahmut Öz
    10 gün önce

    Muslerayi satıp yerine Volkanı alıp bizim yedek kaleciye masör yapmak istiyoruz🤔

    1. Ridvan Giakoup
      Ridvan Giakoup
      8 gün önce

      Yusuf Serhat Öztürk Tamam reia alperi geride birakalim Şener Özbayrakli onun icinde birsey duymadinmi ?

    2. Yusuf Serhat Öztürk
      Yusuf Serhat Öztürk
      9 gün önce

      +Ridvan Giakoup kardeşim alper fenerde oynarken gs ne zaman istedi alperi ben bilmiyorum alplerin kendine hayrı yok bro

    3. Ridvan Giakoup
      Ridvan Giakoup
      9 gün önce

      Yusuf Serhat Öztürk merhaba dostum... Alper potuk örneği var senin söylediğinin tersini gösteren

    4. Yusuf Serhat Öztürk
      Yusuf Serhat Öztürk
      9 gün önce

      +Ridvan Giakoup alamıyor değil almıyor takmıyor umursamiyor galatasaray kardeşim

    5. Ridvan Giakoup
      Ridvan Giakoup
      9 gün önce

      Biraz gercekci olabilirsek fenerde oynayanlari gs alamiyorken gs futbolculari fenere gelmek icin cebinden para veriyor... Esprileri içi boş yapmamak lazim

  35. Can ALTIN
    Can ALTIN
    10 gün önce

    3:13 de baba yargıya başlıyor :D

  36. Mert Asikoglu
    Mert Asikoglu
    11 gün önce

    Onyekuru akıllanmıs pas veriyor yararı oluyor niya dok ve muslera iyidi güzel oynadik kazandik

  37. Serkan Aslan
    Serkan Aslan
    11 gün önce

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤LOVE YOU TALAT TERİM❤❤❤❤LOVE YOU İMPARATOR❤❤❤❤❤LOVE YOU GALATASARAY❤❤❤❤LOVE YOU ABDURRAHİM ALBAYRAK❤❤LOVE YOU CiMBOMBOM❤❤11..03..2019..❤.

  38. ugur in! Celebi
    ugur in! Celebi
    11 gün önce

    Bok gibi mac daha iyi oynasaydin 10 sifir bitterdi mac. Muslera iyi di ama o pozisyonlari da vermemelisin antalya ya bence.

  39. Yaşar Yaşamaz
    Yaşar Yaşamaz
    11 gün önce

    icimde gezdir muslera reis

    1. Niyazi Kilicarslan
      Niyazi Kilicarslan
      9 gün önce

      😂😂😂🤣🤣🤣

    2. YouTube’de Her yerdeyim
      YouTube’de Her yerdeyim
      11 gün önce

      Gezdir Reis hak etti 😂😂💛❤️

  40. TÜRK
    TÜRK
    11 gün önce

    Biraz özenin şu videoları yaparken ilk yapacağım diye saçmalamışsın.

    1. Foot Ball
      Foot Ball
      10 gün önce

      Arkadas GSTV de canli izledim ben yayini. o siyah ekran sorunu gs tv den kaynaklaniyor adam ne yapsin.bilmeden atip tutuyorsunuz

  41. Mehmet Koc
    Mehmet Koc
    11 gün önce

    Füze attı

  42. fırat atmaca
    fırat atmaca
    11 gün önce

    3:20 hocam a*da turana sokup çıkarttı

    1. Deniz Arda
      Deniz Arda
      9 gün önce

      +Ayhan Ozturk *A Ğ L A M A*

    2. Mehmet Sait ÇELIK
      Mehmet Sait ÇELIK
      9 gün önce

      +Ayhan Ozturk Agla

    3. Ayhan Ozturk
      Ayhan Ozturk
      10 gün önce

      Kendine sokuyor Arif Erdem gibi Emre gibi Hakan Şükür vede Arda Turan gibi Sabri Sarıoğlu gibi Bülent Korkmaz gibi sahtekarları kendi yetiştirdiğini herkes biliyor

    4. Serilasi Daniela
      Serilasi Daniela
      10 gün önce

      Burak Yılmaz'a

  43. Rafet paşayev
    Rafet paşayev
    11 gün önce

    Bu sezqinmi ne sinir oluyorum ona

  44. Mike Liston
    Mike Liston
    11 gün önce

    Fatih Hoca "Senol Günes dogru tercih insallah basarili olur" bile dese serefsiz Basin hemen Fatih hoca Federasyona laf vurdugunu kendisini Senol Günesten cok önde gördügünü vesayre. diyerek GSyi vurmaya calisir.. o konuda herhangi bir aciklama yapmam yanlis olur demesi son derece akilci ve makul tutumdur! Malesef olumlu bir görüs söylemek bile yanlistir Milletce zihniyetimiz malesef bu!!! insallah Senol Hoca Milli Takimda Fatih Hocada GSde basarilarina devam eder

  45. Cin Ali
    Cin Ali
    11 gün önce

    abi çok takılmış siyah ekran geliyor düzelt kardeşşim şunu emeğine saygı duyuyorunmda bişi yapıyosun tam yap :D

    1. Cin Ali
      Cin Ali
      11 gün önce

      +Tribün TeVe tamam o zaman sen kusura bakma

    2. Tribün TeVe
      Tribün TeVe
      11 gün önce

      GS tv yayın sırasında kendi takılıyordu kardeşim kusura bakmayın

  46. Cin Ali
    Cin Ali
    11 gün önce

    belhanda ve fegulinin sadece birbirlerine pas atmaları aşırı tilt ediyor beni

    1. Cin Ali
      Cin Ali
      10 gün önce

      salak mısın oğlum sen napacaktı feguli orda geri mi atacaktı topu heralde onyekuruya atacak kastettiğim şey diagne nin bisürü müsait olduğu pozisyonda veya başka oyuncuların adamlar siklemiyor birbirlerine atıyorlar topu sadece ayrıca hangi yorumcu demiş la onu :D ben oturup senin gibi ekrana avel avel bakmıyorum kardeşim kimin ne yaptığını görmeye çalışıyorum ve bu durum aşırı gözüme çarptığı için belirttim

    2. Beytullah Atasay
      Beytullah Atasay
      10 gün önce

      Cin Ali aynı şekilde beni de rahatsız ediyor.Cagne'ye pas çıkartmak yeri ne kendi aralarında oynuyolar.Geçen seneki gomis gibi davranmıyorlar.

    3. Serilasi Daniela
      Serilasi Daniela
      10 gün önce

      NE ALAKA AQ? Onyekuru'ya Asisti Yapan Kimdi, Bir Yorumcu Dedi Diye Hepiniz Aynı Şeyi Tekrarlayın...

    4. murat demir
      murat demir
      10 gün önce

      Ikiside degilde belhanda surekli yapiyo mecburmus gibi feguli tersede donuyo ileri ortada deniyo mariyoylada. Oynyyo