Eser - Berfu Yenenler Çifti Düğün Linçlerine Cevap Veriyor! | EYS Ev Modu

Eser Yenenler Show
58 437 görünümler 2 186 569

Yaz başından beri herkes onların düğününü konuştu şimdi konuşma sırası onlarda😈Eser Yenenler ve Berfu Yenenler sosyal medyada kendilerine acımayanlara cevabı EYS Ev Modu'nda veriyor!

YORUMLAR

  1. Tuba YILDIZ
    Tuba YILDIZ
    6 saatler önce

    Ya siz ne kadar tatlısınız. Lokum diye yerim sizi. 😋😍😘

  2. duygu gümüş
    duygu gümüş
    6 saatler önce

    Peliiin peliiiin diye bağırıyodun😁😁 şimdi hayal ediyorum da berfuuu berfuuu! Elinde litrelik sütle😨😁😁

  3. Emel Bektaş
    Emel Bektaş
    6 saatler önce

    Ya ikiside çok tatlı ve ikisi de birbirini sevdikten sonra gerisi boştur. Ömür boyu mutlu olurlar inşallah.:-)

  4. Recep İvedik
    Recep İvedik
    7 saatler önce

    Mıncıklamak için evlenilir mi aq git oyuncak ayı al

  5. Hatice Köker
    Hatice Köker
    7 saatler önce

    Suratına bakamıyorum çok yakınsın 😂😂

  6. Melike Güneş
    Melike Güneş
    7 saatler önce

    Harikasınız 😊

  7. Uğur Sarıkaya
    Uğur Sarıkaya
    7 saatler önce

    Eser BKM de ki heyecandan ter içinde skeç sunduğun günler aklıma geliyor. Neredeeen nereyeee 😊

  8. Kevser Yıldız Aydın
    Kevser Yıldız Aydın
    7 saatler önce

    2.10 luk adam acaba eseri atmak içinmi tutuldu 🤣🤣

  9. Meşk-i Sada
    Meşk-i Sada
    8 saatler önce

    Berfu çok tatlı eser aman ha akıllı ol birlikte yaşlanın👏👍💒💕

  10. disi_aslann
    disi_aslann
    9 saatler önce

    Çok güzelsiniz. Maşallah. Allah sağlıkla çocuğunuzu kucağınıza almayı da nasip etsin 🙏🏻

  11. Ali TUNÇ
    Ali TUNÇ
    10 saatler önce

    O yanak bebegin poposu degildir insallah turkiye bir eser poposu daha kaldirmaz bide kardashianlar var tabi

  12. N.Rabia Uslu
    N.Rabia Uslu
    10 saatler önce

    Kötü Yorum Yapan İnsan Desem Ama İnsan Olmayan Varlıklara Aldırmayın Çünkü Siizzz Çok Tatlısınız Yaa🤩♥😊😍

  13. Sanal Dünya
    Sanal Dünya
    10 saatler önce

    İkisinin yanaklarının da aynı olması😄

  14. Тимур Ахмедов
    Тимур Ахмедов
    10 saatler önce

    Cok tatlisiniz ikinizde

  15. Sema 129
    Sema 129
    10 saatler önce

    Bence eser asil linci karisindan yemis.

  16. Neşe Gökdogan
    Neşe Gökdogan
    10 saatler önce

    İzlemeye değmicek kadar gereksizsiniz

  17. Melissa Kurt
    Melissa Kurt
    10 saatler önce

    of cok eglendim

  18. Berfu İpek
    Berfu İpek
    10 saatler önce

    Dünyada benden başka Berfu yok sanıyordum

  19. Aysel Arslan
    Aysel Arslan
    11 saatler önce

    Berfu daha tatli diyenler dkgdldhd

  20. Clm
    Clm
    12 saatler önce

    Artik o bardklar icinde bi linc versin😂😈😈😈

  21. Esra Nur ATAMAN
    Esra Nur ATAMAN
    13 saatler önce

    Madem linci çok seviyorsunuz alın size linç : - Çok fazla tatlısınız 😒 🤪😁🥰😘

  22. Rabia Akbas
    Rabia Akbas
    13 saatler önce

    Herkes şaşmış kime.ne çomak soka ne kadar tatlı ya eti püf gibi yanaklar yerim sizi ya

  23. Dilan Kabacan
    Dilan Kabacan
    13 saatler önce

    Olm bence çok tatlılar

  24. Gizem Kemer
    Gizem Kemer
    14 saatler önce

    Çok tatlı sempatik bir çiftsiniz 💖

  25. sümeyye burta
    sümeyye burta
    15 saatler önce

    ya bak sakın üzülmeyin siz çoook tatlı çook sevimli eşsiniz biz sizi çok seviyoruz hem eser abi sen böyle çok tatlısın vallahi bak eşin çokk güzel yaa maşşallah

  26. samsung core prime
    samsung core prime
    15 saatler önce

    Çok tatlısız Allah sizi xöşbəzəxt edsin mutluluklar😍💞👍

  27. Fatih Karakaş
    Fatih Karakaş
    15 saatler önce

    Mekanın sahibi, eser abiyi atarken arkadaşları zemini kırılmasın diye altına yatmış olabilir .dd

  28. merve özcan
    merve özcan
    15 saatler önce

    Çok tatlılar ❤️

  29. asli tunc
    asli tunc
    15 saatler önce

    Eserin dudakları meşhur oldu çocuğunun da yanakları meşhur olcak :) Bu arada biz kilolu eseri seviyoruz sen linçleri okuma instagrama gidiyorum çabuk spor yaparken story at 😂 Çok yakışıyorsunuz,mutluluklar.

  30. ubirsy
    ubirsy
    16 saatler önce

    Bir sey dicem eserin tipiyle dalga gecmişsiniz, evet adam belki diğer ünlüler kadar yakışıklı değil. Ama eşi onu yinede çok seviyor ve anlaşılan eserin içi o kadar güzel ki dış görünüsü kizin umrunda bile degil. Gerçek aşk diye buna derim. Güzel insanlar hiç bir zaman gercekten sevilip sevilmediklerini bilemezler işte bu yüzden yaşasın çirkinler❤

  31. gülse dolunay
    gülse dolunay
    16 saatler önce

    Abi sen evlimiydin yaa bbxjxjx bu arada ben gülse üzer bu hesab baska hesab erkek deyilim yanii c jxjxdjdkdk

  32. Kara Gökyüzü
    Kara Gökyüzü
    16 saatler önce

    Abi derdiniz ne adamı üzüyosunuz mal mısınız ya eşi sevdikten sonra kime ne sizene de kilosundan konu açıp duruyorsunuz önemli olan dış görünüşü değil ki

  33. Esin Akbas
    Esin Akbas
    16 saatler önce

    çok tatlılardı

  34. pack
    pack
    17 saatler önce

    bi tane virgülün yeri yanlış olmuş twiti vardı, otobüste kahkaha atmıştım o da olmalıydı

  35. Derya Toker
    Derya Toker
    17 saatler önce

    İkizide çok tatlısınız ve birbirimize çok yakışıyorsunuz 😍🧿 rabbim bebeğinizi sağ sağlim kaçağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻🌸 kötü yorum yapanların hepsi fesat ve kötü kalpli kafanıza hiç takmayın 🌸🌸

  36. Goptick
    Goptick
    17 saatler önce

    eser kanka kilo ver sağlık için.

  37. özlem koca
    özlem koca
    18 saatler önce

    Uyumlu bir cift

  38. özlem koca
    özlem koca
    18 saatler önce

    Su gibi ,duru ,çok güzel bir gelin.mutluluklar dilerim.eser sende sağlığın üzerine ciddi düşünmelisin.baba olacaksın.yüzün çok güzel .kilo versen Brad Pitt gibi olursun

  39. Fikriye Gökdemir
    Fikriye Gökdemir
    18 saatler önce

    Bence çok güzelsiniz hem eserin o kadar parası var eğer kilosunu sizin kadar sorun etseydi verebilirdi adama yakışıyor kilosu sizin boş uğraşlarıniz sorun eserin kilosu değil her ünlü gibi yapmacık değiller doğallar hep mutlu olun👏😊❤️

  40. İç mimar
    İç mimar
    18 saatler önce

    Eserin eşine bayıldımm ne guzel ya 🙈cok sempatik

  41. merve Bade Yurt
    merve Bade Yurt
    19 saatler önce

    Cok iyisiniz siz kimsenin yorumuna bakmayin onlar bos konusuyorlar

  42. Kenan Ayaz
    Kenan Ayaz
    19 saatler önce

    Cok yakismissiniz neseniz daim olsun abi darisi basima

  43. kara cahil
    kara cahil
    19 saatler önce

    6:12 hızır yetişmiş

  44. çikolatayı seven insan
    çikolatayı seven insan
    19 saatler önce

    Adam gayet yakışıklı kesin tatavayı

  45. Burhan ŞAHİN
    Burhan ŞAHİN
    20 saatler önce

    Boşverin siz o kötü yorum yapanları, gayet güzel olmuşsunuz işte. MaşaAllah size. Ömür boyu sağlık, mutluluk, huzur sizinle olsun inşaAllah. Güzelsiniz güzel... ;-)

  46. Nil
    Nil
    20 saatler önce

    bu kadar acımasız olmak zorunda mısınız

  47. serkan pnd
    serkan pnd
    21 saatler önce

    Yalnız takım elbisenin altına spor takımı nedir abiya

  48. Melike Polat
    Melike Polat
    22 saatler önce

    Bakmayin bu yorumlara cok tatlisiniz ve cok hossunuz

  49. Fatma Arslan
    Fatma Arslan
    Gün önce

    Eleştiri yapılır herşey dozunda olur bu kadar hakaret gömmek nedirya önce dönün kendinize bakın.gayet güzel bir çift allah mutlu etsin

  50. Tugce
    Tugce
    Gün önce

    Ne yalan soyliyim bu ikilinin bu kadar sempatik oldugunu hic tahmin etmemistim... resmen videonun bitmesini istemedim... berfuyla daha cok video cek eser😊

  51. Abdullah Elçiçek
    Abdullah Elçiçek
    Gün önce

    En yakışan çift

  52. Ceyda Gökçe
    Ceyda Gökçe
    Gün önce

    Hercai dizisi başrolü akın akinözu ve ebru sahini cagirirmisiniz programa

  53. Rabia Kılıç
    Rabia Kılıç
    Gün önce

    Sadece neden kağıtlara 3 linç yazılmış sonrası bomboş israf etmişsin eseeeerrrr abiiii

  54. SayınKızıl
    SayınKızıl
    Gün önce

    Hastanede odada uyuyorum, saat sabah 10civarı. Rüyamda Gürse Birsel evleniyor, Eser, İbo, Oğuzhan felan sevgilileriyle, Acun var. bissürü ünlü sanatçı var halay çekiyorlar. böyle uzun bir rüya gördüm baştan sonra. Sonra bi uyandım karşımdaki televizyonda magazin açık. “Eser Yenerler evlendi” haberde adı geçen herkesi rüyamda gördüm sanırım ama gürse birsel nerden çıktı onu niye evlendirdim bilmiyorum. Belki önceki haberde o vardı 😃😃

  55. Gizem Arzu
    Gizem Arzu
    Gün önce

    kötü

  56. Nurbanu Öztürk
    Nurbanu Öztürk
    Gün önce

    Kim seçti bunları üzüldü çocuk ya

  57. Fatma Özay
    Fatma Özay
    Gün önce

    O değilde Berfu ne kadar tatlıymış öyle 🤗

  58. Semanur Taşkın
    Semanur Taşkın
    Gün önce

    Eser dünya tatlısı bi insansin

  59. Aleyna Gülmez
    Aleyna Gülmez
    Gün önce

    Çok tatlısınız

  60. whatch
    whatch
    Gün önce

    Snskaklalasss ya bu cok guzel olmus ama he bence lincleri burda boyle evde salaş cek siktir et tv yi onu izleyen mi var youtube da sen rahat evinde cek biz rahat rahat yayila yayila evimizde izleyek mükemmel

  61. Naime Askankan
    Naime Askankan
    Gün önce

    Çok tatlısınız . Mutluluklar dilerim.

  62. neslihan pirinci
    neslihan pirinci
    Gün önce

    ya cok içten ve tatlısınız ❤

  63. karya
    karya
    Gün önce

    7:15 de Berfu'nun popoya ne oluyor?

  64. zeynep çetin
    zeynep çetin
    Gün önce

    Berfu ne tatlıymış ❤️

  65. Hakan Kvrk
    Hakan Kvrk
    Gün önce

    Kamera düşmüyor koltuk düşüyor 😂😂😂😂😂😂 Erser kilover kızlara güven olmuyor

  66. svg bhdr
    svg bhdr
    Gün önce

    Mutluluklar...

  67. Büşra Kılıç
    Büşra Kılıç
    Gün önce

    Çok tatlısınız boşverinnn

  68. Beyza Nur Kulak
    Beyza Nur Kulak
    Gün önce

    Bence çok tatlı bir çift olmuşlar Esber❤

  69. Deniz Günal
    Deniz Günal
    Gün önce

    Çocuklar her ikinizde çokk tatlısınız...Birbirinizede çokk yakışıyorsunuz..Dilerimm evliliğiniz bir ömür boyu sürerr ve çokkk mutlu olursunuz...Rabbim yavrunuzuda sağsağlim kucağınıza almayı nasip etsin..sevgiyle kalın her daim..:)

  70. Esin A.
    Esin A.
    Gün önce

    12:45 YAA SGWJDGWKSJALSOPW

  71. Esin A.
    Esin A.
    Gün önce

    07:06 sana girsin ahahha çok iyi

  72. Kenny Reis
    Kenny Reis
    Gün önce

    11:15 çünkü sen brad pittle evlencen dimi zihniyetsiz

  73. Esin A.
    Esin A.
    Gün önce

    Lan cok guzellerr

  74. Kenny Reis
    Kenny Reis
    Gün önce

    Ya aq şu ünlüler evlenince millete bişey oluyor ne güzel tatlı bir çift bunu görmek bu kadar mı zor. Bide şişmanlar zayıflarla evlenemez diye bi şart mı var çok merak ediyorum. Adamının kilosu bile yakışıyor aq

  75. Medine Karadaş
    Medine Karadaş
    Gün önce

    Belkide o yanak dediği şey çocuğun götüdür

  76. essay sgy
    essay sgy
    Gün önce

    Eser gibi oynayamayan kimse görmeyen acun neydi o zman 😀😀😀

  77. Simurg ASMR
    Simurg ASMR
    Gün önce

    Uzun zamandır gördüğüm en samimi çift aksini iddia eden etmesin 😍

  78. duygu
    duygu
    Gün önce

    Benn size bakınca gülümsemeden duramıyorum nasıl kötü şeyler yazabilirim ki size 😍❤

  79. Mislina Kaşıkçı
    Mislina Kaşıkçı
    Gün önce

    Kalpleriniz kötü be Allahımne günlere geldik sen yardim et çok güzelsiniz Maşallah😍

  80. Yaren Cevher
    Yaren Cevher
    Gün önce

    COK TATLISINIZ BER