DOLAR / TL VE DÖVİZ KURLARINDA BU TARİHLERE DİKKAT...!

KIDEMLİ ANALİST
826 görünümler 88 738

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler, mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi, beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.
İLETİŞİM ADRESLERİ;
twitter.com/KidemliAnalist
#DOLAR / TL VE DÖVİZ KURLARINDA BU TARİHLERE DİKKAT...!

YORUMLAR

  1. BERATİ ÜSTÜN
    BERATİ ÜSTÜN
    Aylar önce

    Bazı yorumcu ların takip ci sayı sı düşüyor seninki artıyor 🤔

  2. Yaşar BÖLÜK
    Yaşar BÖLÜK
    Aylar önce

    Çok teşekkür ederim Saygıdeğer hocam . Bankaların nisan ayındaki finans ödemelerinin tarihi verebilir misiniz google dan biraz inceleme yaptım mayıs ayında da var diğer aylar daha düşük ,ama tarihlerini bulamadım

  3. Ergun Zafer OĞUZ
    Ergun Zafer OĞUZ
    Aylar önce

    isminizi öğrenebilirsem sevinirim

  4. Ergun Zafer OĞUZ
    Ergun Zafer OĞUZ
    Aylar önce

    Kıdemli analist arkadaşım sizi uzun zamandır takip ediyorum ve çok beğeniyorum iyi bir teknik analizciyim ve yapmış olduğunuz analizlerin hepsi doğrudur

  5. baha
    baha
    2 aylar önce

    DALGALI KUR YALAN SABİT KUR HALA UYGULANIYOR .DOLAR GERÇEK ENFLASYON KADAR ÇIKMAK ZORUNDA YANİ YILLIK YÜZDE 35 .

  6. Bülent Ateş
    Bülent Ateş
    2 aylar önce

    Doların 10 ları görmesinden sonra dahada yukarı gitmemesi için elbette ellerinde döviz olanların vazgeçip bozdurmaya yönelmesi lazım . Aksi taktirde 15 bile görülür . Bakın 1958 den bu yana ülkede kaçdefa devülasyon yaşanmış ve % kaç devüle olmuş lira % 100 ile 200 arasında . V yapıp ekonomi tekrar toparlanmış yani kriz yaşanmadan para devüle edilerek önlem alınmış . Şimdi durum öyle mi sizce? bir V mi yoksa çoook uzun dürecek bir L modelimi yaşıyacağız? Elbette gemi hepimizin lakin görünen yıl sonu asla 6/ 7 bandı değil ...

  7. hasan sut
    hasan sut
    2 aylar önce

    13,75tl görecek ne dersen de ytd.

    1. Ergun Zafer OĞUZ
      Ergun Zafer OĞUZ
      Aylar önce

      zor

  8. mehmet ekinci
    mehmet ekinci
    2 aylar önce

    Çok açıklayıcı bir video olmuş fakat dolardaki bu ani fırlamanın altına bir etkisi olurmu acaba yatırımını altın yapan vatandaşı neler bekliyor onunlada ilgili bilgi paylaşırsanız çok seviniriz emeğinize sağlık

    1. Serhat Can Kocviran
      Serhat Can Kocviran
      2 aylar önce

      Altın euro dolar altın kısacası hepsi birbirine endexlidir biri çıkarsa biri düşmez orantılıdır

  9. Amatör Balıkçı
    Amatör Balıkçı
    2 aylar önce

    Döviz seçime değil S400 e bağlı olarak şekillenecek. Tr hükümeti S400 ü alırsa usd öyle 8 ler falan değil 10 üstü , almazsa 5 altı görür.

    1. Adanalı Yılmaz
      Adanalı Yılmaz
      2 aylar önce

      engin karacorlu anlaşma yapıldı Bile imzalar atıldı Rusya'yla

  10. Adem Korkmaz
    Adem Korkmaz
    2 aylar önce

    Öncelikle teşekkür ederim ... elindeki parayı korumak cümlesi ya da vatandaşın alım gücünü korumak istemesi cümlesi vatandaşın kendi ayağına sikmasiyla eşdeğer neden derseniz ... dolar 5 tl den 7 tl olduğunu varsayalım ... dolar başına 2 tl korunduk ;) peki güzel kardeşim en iyimizin 50 bin doları olsun 100 bin kazandık pardon pardon korunduk ;) ... peki ya sonra aldığımız her urun neredeyse ithal onlar dolar bazında artacak ne olacak kısaca şu vatandas 1000 2000 kazanayım pardon korunayım derken işinden gücünden ekmeğinden olacak ... çünkü kriz geldi mi o 1000 2000 kurtarmayacaj

  11. Sedat Lafcı
    Sedat Lafcı
    2 aylar önce

    Bankalara 7 milyar dolar çokmu para. Bence çok bi borç değil hocam

    1. Tolga DEMiR
      Tolga DEMiR
      2 aylar önce

      O para miktarı doların kendi değerine göre çok yüksek bir para. Hükümet için düşük bir para fakat o para birsürü yoldan şekillenip çoğaltılabilir.

  12. Ali Veli
    Ali Veli
    2 aylar önce

    Para gelecek diyorlar hocam seçimden sonra rahatlama olacak deniyor

    1. Adanalı Yılmaz
      Adanalı Yılmaz
      2 aylar önce

      Hani IMF borç veriyorlardı :)

    2. ueg1974
      ueg1974
      2 aylar önce

      IMF den para gelecek .........rahatlar emin ol

  13. Zeynel Tombul
    Zeynel Tombul
    2 aylar önce

    Siz dolara yatırım yaptınız mı?

  14. alper çalışkan
    alper çalışkan
    2 aylar önce

    Hocam merhaba yerli yatirimcida döviz mevduatı artiyor ya yerliye dolardan para yedirirler mi ki

  15. Gökçe Ballı
    Gökçe Ballı
    2 aylar önce

    Merhaba hocam, videolarınızı beğeniyle izliyoruz. Emeğinize sağlık.

  16. ömer faruk tacer
    ömer faruk tacer
    2 aylar önce

    Hangi tarihten sonra görücü anyayi konyayi

  17. kenan metin
    kenan metin
    2 aylar önce

    Bu meret dolar bizi perisan etti 7 ay oldu kel olduk bekle bekle

  18. Berati Koca
    Berati Koca
    2 aylar önce

    Allah niye korusun yönetenlere akıl fikir vermiş

  19. ümit hüsrevoğlu
    ümit hüsrevoğlu
    2 aylar önce

    Beyfendi doların zaman içerinde yükselmesi ve döviz mevduat hesaplarındaki yükseliş konusunda hemfikirim. Ticaret alanında faaliyet gösteren biri olarak piyasada küçük esnafından tutun büyük fabrika sahiplerine kadar herkes dolar 7-8-9 olacak diye hesap yapıyorlar. Buda piyasanın durgunlaşmasına ve kilitlenmesine sebep oluyor. Piyasa oyuncuları halkın bu kadar yoğun döviz alması ve bunu 7 -9 bandında satarım düşüncesini bilirken, doları yukarı götürürler mi. ? Yoksa olumlu bir hava estirip doları 5 in altına getirerek tvler de de 4 ler konuşulmaya başlaması bu döviz alan kişileri psikolojik olarak çok yıpratıp elindeki dövizi "lanet olsun" diyerek sattırmaz mı ? Daha önceki dönemlerde 2006 nın 6. ayında 1,80 ler civarında olan dolar 2017 nin 10. ayında 1,16 lara kadar gerilemişti. Tabiiki bununda Amerika'nın faiz oranları ile politikası ile yakından alakası vardı. Bu kadar bir yüzdesel düşüş olmasa bile bir miktar geriletmeleri mümkün değil mi? Bu piyasanın içerisinde olan bir kimse olarak siz de bilirsiniz ki, kimse kimseye göstere göstere para kazandırmaz. Bir sonraki videoda bu konuda da açıklayıcı bilgi verebilirseniz memnun olurum.

    1. ŞARKI SÖYLEYEN ÇAY
      ŞARKI SÖYLEYEN ÇAY
      2 aylar önce

      mantıklı konuşuyosun ama türkiyede akılla mantıkla alakası olmayan bi rte faktörü var...insanların güvenmediği en önemli faktör o...bu faktörü de fibonaçiyle veya herhangi bi kriterle öngöremiyosun ne sağı belli ne solu.. azcık akıllı olan birisi şöyle düşünür önce krizi kabul edeceksin soğancıyı patatescii terörist ilan etmek ve herşeyi ithal etmek yerine üretimi destekleyeceksin...bu ülkede üretim adına bişeyler yapılmaya başladığını halk görürse dolar düşer....

  20. Ünal Akdemir
    Ünal Akdemir
    2 aylar önce

    Hocam bsoke yorumlar mısınız? Teşekkürler şimdiden

  21. T BGN
    T BGN
    2 aylar önce

    Hocam kaldıraç maldıraç bunları biz anlamayız, bize kısa ve öz anlatsan daha iyi, video çok uzun oluyor sonuna kadar izleyemiyoruz.

  22. Gaye Semiz
    Gaye Semiz
    2 aylar önce

    ben seçim sonuna kadar sabredeceğim, dövizimi bozdurmayacağım

    1. mücahit karadağlı
      mücahit karadağlı
      2 aylar önce

      Haziran a kadar sabret

    2. Melek Teke
      Melek Teke
      2 aylar önce

      Aynen

    3. kadir şimşek
      kadir şimşek
      2 aylar önce

      Temmuza kadar bozdurma sabırlı ol.dolar atağı haziran-temmuz gibi bekleniyor.

  23. Mehmet Ökeli
    Mehmet Ökeli
    2 aylar önce

    Son dolar bükücü 😂

  24. Emin Karakus
    Emin Karakus
    2 aylar önce

    Bu tür haberler gerçekçi olabilir fakat çok endişe verici.

  25. Kenan Epli
    Kenan Epli
    2 aylar önce

    Teşekkür ederim.

  26. Abdullah Adem
    Abdullah Adem
    2 aylar önce

    Bu ülkede ve dünyada dinci dinsiz: solcu sağcı vb ayrımlar suni ayrımlardır. Asıl olarak dünyada iyi insanlar, kötü insanlar ve kötüleri aptalca destekleyenler var. Birileri soydu,, birileri engellemeye çalıştı diğer birileri de sadece seyretti ve çalanları destekledi.

  27. Hüsnü Bostan
    Hüsnü Bostan
    2 aylar önce

    Bize kim niye saldıracak eğer bu abd ise s400 hikaye

  28. Engin Us
    Engin Us
    2 aylar önce

    Teşekkürler arkadaşım.

  29. Serkan Turan
    Serkan Turan
    2 aylar önce

    Hocam emeginize sağlık.ayrıca ayırmış olduğunuz vakitten dolayida teşekkür ederiz. Sizin de dediğiniz gibi ilerleyen süreçte kurun göstereceği dalgalanmadan dolayı bankaların Suan bile bana göre yüksek tuttuğu makas aralığını o zaman daha yüksek tutacaktır. Bize banka haricinde onerebileceginiz, al sat yapmak istediğimizde daha az zarar yaşayacağımz bi kanal varmidir. Teşekkürler

    1. tombul parmak
      tombul parmak
      2 aylar önce

      serbest piyasa, ayaklı borsa tahtakale.. 32 senedir bu işin içindeyim

  30. ama bi dakka
    ama bi dakka
    2 aylar önce

    O yavşak muhafazakârlara söyleyin zamanın da bu ülkeden çok çalıp yediler millet dolar alınca mı vatan haini oluyomuş..soydunuz ülkeyi soydunuz takkeli soytarılar

    1. Abdullah Adem
      Abdullah Adem
      2 aylar önce

      Birileri soydu,, birileri engellemeye çalıştı diğer birileri de sadece seyretti ve çalanları destekledi.

  31. Alpaslan Kurt
    Alpaslan Kurt
    2 aylar önce

    Hükümet in yanlış politikası ve merkeze uygulanan faiz milleti sürü psikolojisi ile dolar almaya yönlendirdi Allah sonumuzu hayır etsin demekten başka bir şey diyemiyorum

  32. yusuf uçar
    yusuf uçar
    2 aylar önce

    Değerli açıklamalar İçin teşekkürler 🙏 Antalya Lara,dan selamlar..

  33. Doctor Doctor
    Doctor Doctor
    2 aylar önce

    Muhafazakar kesimin peşinde olduğu diğerlerinin elinde bulunan dolar.

  34. İbrahim Gençalp
    İbrahim Gençalp
    2 aylar önce

    Hocam elinize sağlık on numara bir video olmuş tşk

  35. Kemal Ünlü
    Kemal Ünlü
    2 aylar önce

    Emeğine,yüreğine sağlık

  36. Birol Kuzey Ali
    Birol Kuzey Ali
    2 aylar önce

    Bunun yükseleceğini bildikleri için dolarda tutuyorlar paralarını. vatandaşa sattırıyorlar kendileri zengin olma yolunda yine

  37. S S
    S S
    2 aylar önce

    Elinize emeğinize sağlık.Hayırlı günler dilerim

  38. Tayfun türkyılmaz
    Tayfun türkyılmaz
    2 aylar önce

    ağzına saglık tşkler

  39. Mehmet Ali Akyüz
    Mehmet Ali Akyüz
    2 aylar önce

    Bu memlekette döviz ve altın ticareti dediğiniz kesimlerin elindedir.emekleriniz için teşekkür ediyorum.

  40. sevim Simge
    sevim Simge
    2 aylar önce

    İyi günler. Yine finansal bilginizle kaliteli ,güzel aydınlatıcı bir video yapmışsınız. Emeginize , Ağzınıza saglık. Umarım yarınlarımız daha güzel aydınlık olur. Var olun Sağlıklı kalın..

  41. Birtan Kunt
    Birtan Kunt
    2 aylar önce

    Emeğine sağlık hocam.

  42. Papatyam Yılmaz
    Papatyam Yılmaz
    2 aylar önce

    Aminnnnn

  43. Yücel Gül
    Yücel Gül
    2 aylar önce

    Hocam bi ara EKGYO yu yorumlayabilirsen sevinirim. 2011 seviyelerine gelmiş.

  44. ERKAN KAMİL KALKAN
    ERKAN KAMİL KALKAN
    2 aylar önce

    Dolar almak ne zamandır vatan hainliği oldu... MHP 6,80 den çatır çatır dolar bozdurdu,.Milliyetçiyim diyen MHP senin kasanda Doların ne işi var.. Diyanet işleri Faiz haram der kendi parası bankada faizde yatar..Gariban vatandaşa gelince aman faiz günah,aman dolar alma vatan haini olma ..:)) Sana bu akılları veren sözüm ona MUHAFAZAKAR kesimin ,kadınları kızları varya altlarında en son model arabalarla gezip tozarken,fakire de SABIR temennisinde bulunurlar...

  45. Hüsnü Bostan
    Hüsnü Bostan
    2 aylar önce

    Bu ülke dünyanın en büyük kumarhanesi kural kaide hukuk demokrasi yok organize suç örgütleri çok ipini sapını koparan buraya geliyor yazık güzelim ülkeme

  46. Ali Dündar
    Ali Dündar
    2 aylar önce

    Değerli bilgilerinizle bizim önümüzü görmemize sağlıyorsunuz. Çok teşekkürler.

  47. Tslhs Demir
    Tslhs Demir
    2 aylar önce

    Tşk Hocam kolay gelsin takip e devam

  48. Ümt alt
    Ümt alt
    2 aylar önce

    dolar altın aşırı yükseldiğinde bankaların alım yapmayabilecekleri konusu malum. buna önlem olarak ne yapılabilir.

    1. Gerçek İslam Dini
      Gerçek İslam Dini
      2 aylar önce

      Alimi bırak satış imkanı da vermeyebilir

  49. Şükriye Şenyurt
    Şükriye Şenyurt
    2 aylar önce

    Kaç liradan dolar alınır bu zamanlarda, yani kaçtan dolara girelim

    1. N S
      N S
      2 aylar önce

      +Berati Koca 5.30'a şuan (5.45+) düşmez ki ama :(

    2. Berati Koca
      Berati Koca
      2 aylar önce

      5 30

  50. muammer bircan
    muammer bircan
    2 aylar önce

    Sağ ol hocam Ağzına sağlık çok güzel anlatıyorsunuz.Hep dinliyorum sizi

  51. NAZIM ÇELENK
    NAZIM ÇELENK
    2 aylar önce

    Gökmen Bey siz yürütmenin başı olsa idiniz S-400 ü mü 8 tl lik dolar kurunu mu tercih ederdiniz?

  52. cihan atabey
    cihan atabey
    2 aylar önce

    Hocam teşekkür ederiz emeğinize sağlık her yaptığınız videoyu dikkatle izliyoruz ve videolarınızın gelmesini temenni ederim. Muhafazakar kesime geldiğimiz zaman da o konu hakkında Şöyle söyliyim hocam benim kendi görüşüm tabi esas dolar alan esas biriktiren muhafazakar kesim diye tabir ettiğimiz kısımdır kendi paraları meydana ortaya çıkmaması için bizlere dolar almayın diyerek kendi paralarının Bilinmesini istemeyen bir kesim olduğunu düşünüyorum TL’de kalan yine bu muhafazakar kesim mevduat hesaplarında yüksek faiz alarak hayatlarını sürdürüyorlar diye düşünüyorum teşekkür ederim saygılar sevgiler

  53. Metin Demir
    Metin Demir
    2 aylar önce

    Günaydın Hayırlı sabahlar takip ediyoruz sizi hocam anlatımlarınız ve paylaşımlarımız çok güzel Gaziantepten selamlar olsun

  54. Aydin Akman
    Aydin Akman
    2 aylar önce

    Şimdiye kadar bir çok kişinin yorumlarını dinledim en mantığıma yatan bu kardeşimizin yorumu oldu teşekkürler

  55. Kayak Gurusu
    Kayak Gurusu
    2 aylar önce

    Muhafazar kesimin katilim bankalarinda ki doviz hesaplari artiyor dedinizde aklima Oflu Hoca filminde ki camide cep telefonu hikayesi geldi ... hadi AEO...

  56. tayfun kutlu
    tayfun kutlu
    2 aylar önce

    ağzına sağlık arkadaşım.. sayg

  57. Ertem Tnc
    Ertem Tnc
    2 aylar önce

    Teşekkürler hocam emeğinize sağlık

  58. Ozcan Kubat
    Ozcan Kubat
    2 aylar önce

    Hocam verdiğinz bilgiler için çok teşşekkür ederim.

  59. murat tomur
    murat tomur
    2 aylar önce

    Günaydın teşekkürler hocam bilgiler için. Mutlu günler hocam sevgiler selamlar.

  60. teknomak
    teknomak
    2 aylar önce

    👍

  61. kürşat atlı
    kürşat atlı
    2 aylar önce

    👏🏻👏🏻👏🏻

  62. Halil İbrahim Çakan
    Halil İbrahim Çakan
    2 aylar önce

    Gökmen Bey selâmlar, Hiç evirip çevirmeden net paylaşımlarda bulunuyorsunuz. Videodaki başlık ve paylaştığınız fikirler oldukça iddialı. Objektif ve cesaretli duruşunuzu takdir ediyorum. Umarım yanılırsınız (ama zor görünüyor.☺) Sevgiler🙏 🙋

  63. erol 78_41
    erol 78_41
    2 aylar önce

    Maalesef ekonomi olarak dışa bağımlı ve kasasında parası olmayan bir ülkeyiz. Ama hiçbir şeyden geride kalmıyoruz . Ve bunu Avrupa Amerika iyi biliyor ekonomik olarak bir tweet bir haber yayını bir yaptırım bildirisi döviz kurunda tusunami etkisi yaratıyor. Bizde bir laf vardır. Ayağındaki çariği bilmez Hasan dağına oduna gider.

    1. Sedat Lafcı
      Sedat Lafcı
      2 aylar önce

      Kasada 100 milyar dolar var diye biliyorum

  64. bestami bozoğlan
    bestami bozoğlan
    2 aylar önce

    Varol abi emeğine sağlık

  65. furkan Aydın
    furkan Aydın
    2 aylar önce

    Teşekkürler hocam

  66. Faruk Rencber
    Faruk Rencber
    2 aylar önce

    Güncel bir altın değerlendirme videosu yapabilir misiniz?

  67. SUBUTAY BAGATUR
    SUBUTAY BAGATUR
    2 aylar önce

    Hocam ülkemizin yıl sonu hedefi 7.5 tl dolar ımf ise 10.521 tl /dolar beklenti açıkladı diye biliyorum o nedenle birçok yatırımcı 10 u görecez görecez diyip duruyor.

  68. SUBUTAY BAGATUR
    SUBUTAY BAGATUR
    2 aylar önce

    Hocam olan yine bize oluyor paralı traderler yurt dışınsa. Ülkemizde fx piyasasınsa kaldıracı 10 yapıp, hesap limitini 50.000 tl yapıp trader sayısı azaltılıyor. Ancak yurtdışında bulunan bir trader 500 kaldıraçla işlem yapmakta bizi engelledi. yurtdışında 500 kaldıraç ile işlem yapan birini nasıl durdurabilir. Emeğinize sağlık sürekli takipdeyim

    1. TayyaR KoparaN
      TayyaR KoparaN
      2 aylar önce

      Aynen üstad spk değişiklik yaptı bi kaç gün içinde kıbrıs üzerinden sırf 400 hesap açıldı kaldiki sadece benim duyduğum bi dedi kodu daha neler nelerrr. Ayrıca 50 dolarla $ bile yurt dışı giriş yapılabilen hesaplar var 1/400 kaldıraç.

  69. Emrah Ilhan
    Emrah Ilhan
    2 aylar önce

    Abi kafama gore bi kabile bulabilirsem gidecem buralardan :D sozde mufazakarlara tek atmisin helalin var. Emegin icin tesekkurler

  70. serkan Pehlivan
    serkan Pehlivan
    2 aylar önce

    % 40 TL % 60 şaşırdıkmı?hemde çok😊

  71. Ferhat Ferhat
    Ferhat Ferhat
    2 aylar önce

    Video için Teşekkürler hocam. seçim sonuçlarının dolara ve gram altına etkisi ne şekilde olur onu da yorumlar mısınız ? hangi tarafın istediği olursa dolar ve gram altın artar ya da düşer.

  72. Şule Kocaş
    Şule Kocaş
    2 aylar önce

    İyi geceler..teşekkürler bilgi ve emeğe...

  73. Erol Örseloğlu
    Erol Örseloğlu
    2 aylar önce

    Müslüman zengin olmalı güçlü olmalı orun için her yol serbest Her yol mübah AKDİN yani

  74. Erol Örseloğlu
    Erol Örseloğlu
    2 aylar önce

    Hocam Muhafazaker banka olmaz onların aldığı huzurlu faiz yeni din AKDİN😀

  75. Erol Örseloğlu
    Erol Örseloğlu
    2 aylar önce

    Slm Hocam viop dan dolar almak mantıklımı vade ne olmalı çok tşk

  76. Akın Adnan
    Akın Adnan
    2 aylar önce

    Olan gene fakir fukaraya olur birinci kısım doldurmuşlar dolarları beklemede fakir fukarada ezilmede batsın budünya başka hiç birşeyde demiyorum

  77. CeHeNNeM
    CeHeNNeM
    2 aylar önce

    Üstad emeğine sağlık. Benim anladigim en kötü senaryoya kendinizi hazırlayın diyorsun. Inşallah böyle bir durumu hiç yaşamayız fakat dedigin gibi görünen köy de kılavuz istemiyor. Rabbim sonumuzu hayır etsin dolarımız var fakat ülkemiz vatanımız zarar göreceğine dolar düşsün keşke 3.5 4 lere ülke battıktan sonra neyleyim doları. Rabbim bizim vatansız bırakmasın. Emeklerine sağlık Saygılar....

  78. ibrahim cem
    ibrahim cem
    2 aylar önce

    Müthiş iddialı bir video. Ne olursa olsun baştan beri çizginizi hiç bozmadan yuvarlak laflar etmeden bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

  79. C&K metal m.k
    C&K metal m.k
    2 aylar önce

    Bedavaya danışmanlık alıyoruz hakkını helal et benim beğenimde helal olsun 👍

  80. Kaya Yorulmaz
    Kaya Yorulmaz
    2 aylar önce

    Battık desene

  81. Veli Erkaya
    Veli Erkaya
    2 aylar önce

    Teşekkürler hocam

  82. Orhan Ayık
    Orhan Ayık
    2 aylar önce

    5.36 seviyesini tekrar görme ihtimali varmı, varsada seçimden öncemi sonramı. Düşüncelerin benim için önemli. Şimdiden teşekkür ederim..

  83. Recep Uzun
    Recep Uzun
    2 aylar önce

    İyi geceler diliyorum hocam👍🙏

  84. İbrahim Kırbaş
    İbrahim Kırbaş
    2 aylar önce

    Kral seni bekliyordum 👍👍

  85. Orhan Ayık
    Orhan Ayık
    2 aylar önce

    Merhaba hocam..

    1. Hale Tüzer
      Hale Tüzer
      Aylar önce

      Peki bankaların bozmadığı doları vatandaş nerede bozduracak hocam bu konuda bir tıkır verirmisiniz.