David Dobrik Takes a Lie Detector Test | Vanity Fair

Vanity Fair
70 237 görünümler 7 151 355

David Dobrik takes a lie detector test. Was he born in Slovakia? How would he rank his vlog squad from best to worst friends? Does he think he's cuter than Cameron Dallas? Did Liza Koshy break up with him? How does he feel that his breakup announcement video is his most-watched video on channel? What's the worst TR-center comment he's ever read? For more David Dobrik check out his TR-center: bit.ly/1ZS52we
Still haven’t subscribed to Vanity Fair on TR-center? ►► bit.ly/2z6Ya9M

ABOUT VANITY FAIR
Arts and entertainment, business and media, politics, and world affairs-Vanity Fair’s features and exclusive videos capture the people, places, and ideas that define modern culture.
David Dobrik Takes a Lie Detector Test | Vanity Fair

YORUMLAR

  1. Jenica Realosa
    Jenica Realosa
    7 saatler önce

    This is kinda messed up

  2. Tear Red
    Tear Red
    14 saatler önce

    Shoulda asked if he liked his assistant😂😂

  3. Aakriti
    Aakriti
    16 saatler önce

    " Is this your girlfriend ? " " no "

  4. Presley Ellis
    Presley Ellis
    19 saatler önce

    COURTNEY LAWLESS!!

  5. Super_Sisters
    Super_Sisters
    Gün önce

    I hate seeing him so nervous and uncomfortable 😑

  6. oh yeah yeah
    oh yeah yeah
    Gün önce

    he said can we cut the interview and the guy said no

  7. oh yeah yeah
    oh yeah yeah
    Gün önce

    when david would smile he would just awkwardly stop because the guy wouldn’t laugh

  8. lil G
    lil G
    Gün önce

    Really messed up

  9. simply taekook
    simply taekook
    2 gün önce

    Bruh I just watched the CUTEST video ever WTF...like I'm sad its over😭

  10. Kelly Beckley
    Kelly Beckley
    2 gün önce

    I started crying when he said they are not his bestfriends

  11. high rose
    high rose
    2 gün önce

    U ever realize that almost everybodynon here comes on here high😂😂😂

  12. Jake Leveh
    Jake Leveh
    2 gün önce

    Do Kawhi Leonard

  13. mohamad mirany
    mohamad mirany
    3 gün önce

    logan paul is da goat

  14. Yuri Mawoze
    Yuri Mawoze
    3 gün önce

    Who is she? 14:08

  15. curly 21
    curly 21
    4 gün önce

    Soo,he said that he's dating someone? Am I right ?

  16. multi edits
    multi edits
    4 gün önce

    who came here because of Liza

  17. Ola Greee
    Ola Greee
    4 gün önce

    This is messed up the questions are fkn weird

  18. Charmed
    Charmed
    4 gün önce

    David Highkey looks *HELLA FINE* in this vid like.. If liza don't want him

  19. SailorRinn
    SailorRinn
    4 gün önce

    Not really diggin the Questions you chose to ask @david Dobrik, alot of them were unnecassary, especially the ones about liza, or asking him to rank his friends, is alittle over the top and rude, no reason to invade his personal life like that when you guys dont seem to do it to anybody else.

  20. Alizé White
    Alizé White
    4 gün önce

    Huntyyyyy David dobrik isn’t weirdly attractive he’s just flat out hot PERIODT Like what the heck😂😂😂

  21. paris quick
    paris quick
    4 gün önce

    15:35 when someone asks me to give something to them

  22. Cheryl B
    Cheryl B
    5 gün önce

    The Liza parts made me cry lmao

  23. Mally Snow
    Mally Snow
    5 gün önce

    WERE YOU SAD WHEN YOUR FAMILY ATE YOUR PETS? NO 😂😂😂😂

  24. Coral Reefer
    Coral Reefer
    5 gün önce

    This is a really strange video...

  25. Dayne Uyehara
    Dayne Uyehara
    5 gün önce

    That was actually unsettling to watch

  26. Sav M
    Sav M
    5 gün önce

    He was so uncomfortable😂😂

  27. Sxlvge
    Sxlvge
    5 gün önce

    The same lie detector guy lives all over the country

  28. mikedrop31
    mikedrop31
    5 gün önce

    the dolen twins are not as funny

  29. Rxchel xD
    Rxchel xD
    5 gün önce

    Yo his highschool crush is not clearly censored

  30. Ji Nin
    Ji Nin
    6 gün önce

    So CUTE i love him 😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  31. Ana Melendez
    Ana Melendez
    6 gün önce

    I didnt know David smoked weed omg i thought he was the sober friend. Im not surprised tho lmao.

  32. Xnaa Naa
    Xnaa Naa
    6 gün önce

    he looks like he’s been held hostage.

  33. Link
    Link
    6 gün önce

    The dolan twins arent funnier than u

  34. Meg Elmont
    Meg Elmont
    7 gün önce

    no one gonna talk about someone eating his pet rabbits 😭

  35. Anusha Kumar
    Anusha Kumar
    7 gün önce

    i love him, cutest human ever

  36. Kamila Razky
    Kamila Razky
    7 gün önce

    David was crying hard internally

  37. Marianne Guinto
    Marianne Guinto
    7 gün önce

    he looks like a lost puppy :c

  38. Brooke Rogers
    Brooke Rogers
    7 gün önce

    emma chamberlain needs to do this

  39. Jax
    Jax
    7 gün önce

    Did he just call zayn a sell out 😰

  40. Mr.quimby_is_new Clyde
    Mr.quimby_is_new Clyde
    7 gün önce

    The first David Dobrik video over 4 minutes and 21 seconds

  41. monkeyboyol10 pon
    monkeyboyol10 pon
    7 gün önce

    Towards the end u could see how high he is

  42. Casey Trejo
    Casey Trejo
    8 gün önce

    YALL KNOW THAT ONE MEME WITH DONALD DUCK WHERE HES PURSING HIS LIPS AND SAYING NO? DAVID REMINDED ME OF THAT AT THE END AHAHAHAH

  43. Kayla
    Kayla
    8 gün önce

    “Are you actively trying to get her back?” MY HEART

  44. Fatima Gashimova
    Fatima Gashimova
    8 gün önce

    David is the worst liar everrr 😂🙏

  45. Fatima Gashimova
    Fatima Gashimova
    8 gün önce

    What’s up with his tongue?

  46. David Anderson
    David Anderson
    8 gün önce

    I don’t like when other Davids are sad.

  47. Life of a Jellybean
    Life of a Jellybean
    8 gün önce

    This video was just 15 of me trying to figure out how to read a lie detector test

  48. Rachel Perkins
    Rachel Perkins
    8 gün önce

    Was he joking about Zane?

  49. Claire Friend
    Claire Friend
    9 gün önce

    Sellout is not 2 words.

  50. thegreenhair
    thegreenhair
    9 gün önce

    (3:20 to 3:28) *Tenseness enters the chat* (4:50 to 5:26) *Confession enters the chat*

  51. Rilee Elizabeth
    Rilee Elizabeth
    9 gün önce

    David is so cute omg

  52. mayra
    mayra
    9 gün önce

    Broooo the part where he says that people say that he is weirdly cute his reaction hurt me he looked hurt ahhh 😢

  53. Pppp Hhhh
    Pppp Hhhh
    9 gün önce

    Tries to cover up his mistake forgetting he's getting a lie detector test: "I'm high" Statistics: Nice try...

  54. helyce roberts
    helyce roberts
    9 gün önce

    He seems crazy

  55. Marcy Ann Nainiger
    Marcy Ann Nainiger
    9 gün önce

    This was really weird.

  56. OnlyJefferson G
    OnlyJefferson G
    10 gün önce

    I have waves

  57. Kayla Ashley
    Kayla Ashley
    10 gün önce

    Aww. Poor things sooo easy to read...its honestly all over his face .sooo many lies lmao but i like easy to read people it means hes never had to be good at lying.just in case u read this david ur waaayyyy cuter then a 6. Ur a solid 8 cuz personality is Key and now that i know u smoke too! (My bdays 420) Liza dosnt know what shes missing

  58. Madeline M
    Madeline M
    10 gün önce

    I hate how it looks like he’s about to cry when talking about Liza

  59. Ava Gsell
    Ava Gsell
    10 gün önce

    David game a lil bit of attitude at the end

  60. Ava Gsell
    Ava Gsell
    10 gün önce

    David is cute thoooo

  61. Ella Mandel
    Ella Mandel
    10 gün önce

    At 7:29 go back 5 seconds

  62. chelladols xx
    chelladols xx
    10 gün önce

    "How high are you?" David: Yes

  63. Natalee Denlinger
    Natalee Denlinger
    10 gün önce

    David is so attractive i hate seeing him hate on himself

  64. Rose Lewis
    Rose Lewis
    10 gün önce

    David is acting really weird in this. Vid different I dont like it/him He’s doing bad stuff like smoking and stuff probably bc Liza isn’t there :(

  65. always smiling
    always smiling
    11 gün önce

    i literally wanted to kill that guy when he showed david liza's picture and asked "is this your girlfriend?" just look at his eyes... that guy is a savage...

  66. Breadona Breadford
    Breadona Breadford
    11 gün önce

    David Dobrik being uncomfortable for 15 minutes and 44 seconds.

  67. Z E R O
    Z E R O
    11 gün önce

    He's so freaking cute!

  68. Darius Moore
    Darius Moore
    11 gün önce

    We're you sad when your family ate your pet 🤣🤣

  69. Ayah Hasan
    Ayah Hasan
    11 gün önce

    am I the only one who thinks this interview is really messed up

  70. Isabel Canchola
    Isabel Canchola
    11 gün önce

    @courtneylawlesss

  71. Lisa I
    Lisa I
    12 gün önce

    I feel so sorry fore him he is having a 15 min panic attac he’s cute tough but i’m getting sad because the way he looks🥰🥰

  72. Dani and Dakota
    Dani and Dakota
    12 gün önce

    I hate seeing David look uncomfortable / semi scared :/

  73. Evelyn Ramirez
    Evelyn Ramirez
    12 gün önce

    WHY DID THE NEEDLE SPIKE WHWN THEY ASKED IF HE WAS IN A RELATIONSHIP CURRENTLY

  74. Grace Rodhouse
    Grace Rodhouse
    12 gün önce

    ALL STATE IN TENNIS AHHAHA

  75. Matt Willan
    Matt Willan
    13 gün önce

    i feel like it was a bit mean and rude how they kept bringing up liza , if he’s going through a breakup then support him instead of asking if he’s happy then showing him a picture of him and his ex . he loved liza and it’s not fair to do that . just my opinion , feel free to ignore 🙂

  76. aleksandra g
    aleksandra g
    13 gün önce

    David is a 10 period

  77. DabDabBang Got7BTS
    DabDabBang Got7BTS
    13 gün önce

    8:49 "So.. No meaning you don't engage with trolls? or no meaning you _do_ engage with trolls?" " _Exactly_ , took the words right out of my mouth" Them: David: Them: *_Ok_*

  78. Ruchunsinle Tep
    Ruchunsinle Tep
    13 gün önce

    Why was this so intense...i got super nervous 😂😂

  79. SAN
    SAN
    13 gün önce

    5:50 when someone asks you if you’re High

  80. Kimberly Cerros
    Kimberly Cerros
    13 gün önce

    This was like the most frustrating thing to see

  81. Shitty Channel
    Shitty Channel
    13 gün önce

    if i were there, i would say all the lies. pretty much.

  82. Joao Baptista
    Joao Baptista
    14 gün önce

    hE´S a terrible liar

  83. Victor Chiang
    Victor Chiang
    14 gün önce

    Courtney Lawless 3:33

  84. Lucia S
    Lucia S
    14 gün önce

    poor david

  85. Gemma Pecorini Goodall
    Gemma Pecorini Goodall
    14 gün önce

    Is John the only polygraph operator in the Los Angeles area?

  86. Molly Nolin
    Molly Nolin
    14 gün önce

    It’s not that serious guys, these types of “interviews” are usually staged/discussed first

  87. Iiii Uii
    Iiii Uii
    14 gün önce

    They slide those photos like secret fbi files

  88. Volk55
    Volk55
    15 gün önce

    That ain’t it

  89. Bruce Wayne
    Bruce Wayne
    15 gün önce

    *David Dobrik lying for 15 minutes straight*

  90. Jessie
    Jessie
    15 gün önce

    That needle jumped high when they asked if he was dating someone else.

  91. Oh yeah Yeah
    Oh yeah Yeah
    15 gün önce

    Logan Paul is a sellout yeah sure

  92. Rachel Danielson
    Rachel Danielson
    15 gün önce

    "Did you just laugh"☺

  93. Leslie Agreste
    Leslie Agreste
    15 gün önce

    9:37 i felt it when he laughed

  94. Shreya Bala
    Shreya Bala
    15 gün önce

    he’s so adorable

  95. Kyleigh Hayes
    Kyleigh Hayes
    15 gün önce

    Its honestly kinda creepy

  96. Sleepy Holllow
    Sleepy Holllow
    15 gün önce

    "Are you Happy now?" "Yes" *slides photo of him and Liza* "Are you still happy? *why he gotta do him like that*

  97. Gacha Kitten
    Gacha Kitten
    16 gün önce

    I HATE seeing David this uncomfortable. He looks like he's about to cry

  98. thakaselwe radebe
    thakaselwe radebe
    16 gün önce

    guys....he was sooo uncomfortable, I just wanted to break my computer and just hug him and be like " u don't have to do this''

  99. notjelloio
    notjelloio
    16 gün önce

    Is no one gonna talk about how he smoked weed lol 😂

  100. Angel Pupz
    Angel Pupz
    16 gün önce

    I think they want them back together