BİR TRAKYALI BİR KORELİ | GÜLCE İLE MUKBANG

Chaby Han
5 962 görünümler 613 766

Gülce ile bir sene sonra tekrar video çekelim dedik. Bir trakyalının ve bir korelinin ilişkisi nasıl oluyor, sizin yorumlarınız doğrultusunda cevaplıyoruz! Cevaplarken de boş durmuyoruz, Usta Dönerci®'den sipariş ettiğimiz döneri yiyoruz.
Türkiye’nin En Büyük* Döner Restoran Zinciri Usta Dönerci® kanalına çektiğimiz videoyu izlemek için buraya tıklayın: tr-center.com/line/video-Hd6ET22jeF4.html
Videoları izlerken döner sipariş vermek için de; goo.gl/eaVz6s
Usta Dönerci® hakkında daha detaylı bilgi almak istersiniz de; goo.gl/dHBpdn
*13.03.2019 tarihi itibariyle Türkiye’de açık restoran adedine göre.
🔔 Videolardan ilk siz haberdar olmak istiyorsanız abone olun: bit.ly/2H52tbi
Tüm 3Y1T videolarını izlemek için; bit.ly/2VE8IpT
Önyargılar: bit.ly/2FkROaO
Deyim ve Atasözleri: bit.ly/2VGKNG9
Alışkanlıklar: bit.ly/2D092If
⬇EKİP⬇
Koreli
Chaby
twitter.com/chabyhan
instagram.com/chabyhan
twitch.tv/chabyhan
Trakyalı
Gülce Elibol
instagram.com/gulcelibol
📩 İletişim: chaby@hypers.co

YORUMLAR

  1. Park Jungkook
    Park Jungkook
    Gün önce

    *oruç oruç oluyor mu şimdi*

  2. Elif Miray Onay
    Elif Miray Onay
    Gün önce

    Oruç oruç izleyen var mı

  3. xrmx dimp
    xrmx dimp
    Gün önce

    Oruçlu halimle sizi izliyorum(neler cektigimi ben biliyorum jdjsmsms) bu kadar seviliyorsunuz

  4. Zerensu Kaya
    Zerensu Kaya
    2 gün önce

    -söyle kanka +söyle bro Böyle bisey olamaz ya 😅

  5. Zerensu Kaya
    Zerensu Kaya
    2 gün önce

    Yemek yemedim yemek Kahvaltı etmedim

  6. Ozan Toprak
    Ozan Toprak
    3 gün önce

    yemek yiyerek çekilen videolara tilt oluyorum. Like vermiştim vaz geçtim. Çekmeyin söyle videolar. Alan vardır alamayan vardır.

  7. Aleyna Erol
    Aleyna Erol
    4 gün önce

    Ya bu tatlılık nediirrr 😂❤

  8. Rabia Korkmazer
    Rabia Korkmazer
    4 gün önce

    Caby:Ben seninle başka biriyle yapamam( nee ??🤣🤷‍♂️😅🤣) Gülce : üüff tmm hade hahah (🤣)

  9. Nida Mermr
    Nida Mermr
    5 gün önce

    oruclu oruçlu izliyom ama neyse

  10. BTS A.R.M.Y
    BTS A.R.M.Y
    6 gün önce

    Bi yardımcı ol baba

  11. Seda Kara
    Seda Kara
    7 gün önce

    Görüp görebileceğim en iyi çift sizsiniz vaay be

  12. Butter Fly
    Butter Fly
    8 gün önce

    Korede yaşayanlar,sokakta normal bir erkeyin bile makyajlı olduğunu soyluyor ama😂

  13. Butter Fly
    Butter Fly
    8 gün önce

    Gulce çok tatlı bir kız😍 Azerbaycandan sevgiler❤

  14. Ubbex
    Ubbex
    8 gün önce

    Gülce güzel kızda saçını arkaya atsın

  15. Dilber Günay
    Dilber Günay
    8 gün önce

    Gülce cok tatlı ve doğal kız bence "Kız kafası" gibi bir formatta izlemek isterdim.Mizah anlayışı çok iyi

  16. çiçek asmr
    çiçek asmr
    8 gün önce

    Gülceye bayyyıldım

  17. Meriç Sena
    Meriç Sena
    8 gün önce

    Chaby Allah belanı vermesin dedi "Allah ????

  18. Semanur Akar
    Semanur Akar
    9 gün önce

    Gulce neden kendi şirin gibi gösteriyorsun ayrıca sana duz saç yakismamis ve saçını yana alınca daha kötü olmus gerçekten samimice söylüyorum 😩

  19. rafet mete
    rafet mete
    10 gün önce

    reklamın a... koymussunz atm (amk demek istedim) şu reklam sponsoru falan fazla göze vurmayin

  20. Yasemin Eren
    Yasemin Eren
    12 gün önce

    Çok tatlısınız yha videoyu çok beğendim

  21. Yaren Koğa
    Yaren Koğa
    13 gün önce

    Ahöwödçwçwçsçsçsççs direksiyon mu aksan mı şwşdşeçsç

  22. Nur
    Nur
    13 gün önce

    Gülcenin saçlarını kulaklarının arkadasına atasım geldi off shshs yüzünü kapatıyor çok

  23. Nur
    Nur
    13 gün önce

    O zaman sıkıntı sende Gülce allah belanı vermesin 😂😂 -Cahby

  24. bireylül ezgisi
    bireylül ezgisi
    13 gün önce

    chaby daha iyisini hak ediyorsun gülce sana her yönden uymuyor gönül bu yinede bir sey diyemem ama benim fikrim bu şekilde......

  25. İf ‘S
    İf ‘S
    13 gün önce

    Gülceeeee😍🙌🧿💙

  26. muzik tv
    muzik tv
    14 gün önce

    Abi cook yakisiyorsunuz

  27. Elif Dağ
    Elif Dağ
    14 gün önce

    kiz hic sammimi degil bide sevgilisi mi kankasi mi anlamadim

  28. ZEYNEP RÜMEYSA DELİKTAŞ
    ZEYNEP RÜMEYSA DELİKTAŞ
    18 gün önce

    Bts tişörtüü😍

  29. Elif Sude KUMSAR
    Elif Sude KUMSAR
    18 gün önce

    Daha çok video gelsin Gülce ablayla

  30. Dombili Baykuş
    Dombili Baykuş
    18 gün önce

    Gangbang diye okudum chaby abi affet

  31. g korea
    g korea
    19 gün önce

    Allah ikinizide mutlu mesut etsin

  32. g korea
    g korea
    19 gün önce

    Ya çok şanslısın türkçe bilen koreli sevgilin var.

  33. Kardelen ÜNÜR
    Kardelen ÜNÜR
    19 gün önce

    Çok yakışıyorsunuz❤️

  34. Gizem Akkaya
    Gizem Akkaya
    20 gün önce

    centilmen olda kız yesin açç

  35. Derya Yılmaz
    Derya Yılmaz
    20 gün önce

    Cahby seni cok seviyorum

  36. Mehtap Akar
    Mehtap Akar
    21 gün önce

    Gülciş çooook tatlı bir kız ya 😃

  37. Özgür Kız
    Özgür Kız
    22 gün önce

    çok tatlı yaa. gülce bu kızanı üzme :))

  38. Aslı Memnu
    Aslı Memnu
    22 gün önce

    "Gulce: O videoyu koyup ayrılmaya cesaret etmezdik" ??? Nasıl yani?

  39. Tugbanur Yuruk
    Tugbanur Yuruk
    23 gün önce

    Bu kız Türk olmaktan neden bu kadar korkuyor?

  40. Belgin Koçak
    Belgin Koçak
    24 gün önce

    4:09 Gerçekleri konuş bakalım 😂

  41. ay tenli kadın
    ay tenli kadın
    24 gün önce

    Gülce çok doğal gerçekten

  42. zehir blabla
    zehir blabla
    26 gün önce

    chaby tam turk erkegi olmis ama ovulmek istiyor😎😎😎

  43. Beste •••
    Beste •••
    27 gün önce

    Direksiyon mu aksan mı ne skalxlckclvlfl

  44. Husmen Aa
    Husmen Aa
    28 gün önce

    Aynı evde mi yasiyosunuz

  45. Esma Kızılay
    Esma Kızılay
    28 gün önce

    Çok yakışıyorsunuz ❤

  46. Mehlika Duygu
    Mehlika Duygu
    29 gün önce

    Gülce ablaya yüklediğiniz programın adı ne?

  47. Emre Ergen
    Emre Ergen
    Aylar önce

    Chaby daha güzellerine layıksın be aslanım

  48. BLACKPINK Rose
    BLACKPINK Rose
    Aylar önce

    Sevgili misiniz?

  49. Emir Sade
    Emir Sade
    Aylar önce

    Müslüman bir kadın gayrimüslim bir erkek ile evlenemez. Bu yorumuma müslümanlar olumsuz cevap yazmaz, müslüman olmayanlarda üzerlerine alınmasın biz müslümanlarla alakalı bir durum.

  50. b d
    b d
    Aylar önce

    gülce gerçekten çok güzel ve mütevazi.

  51. Boğaçhan Evrensay
    Boğaçhan Evrensay
    Aylar önce

    bts gey

  52. Ecem Cagli
    Ecem Cagli
    Aylar önce

    Gülce Çorlu lu mu

  53. okan özdemir
    okan özdemir
    Aylar önce

    Deve Güreşlerinde hayvanlara şiddet veya bahis var mı? Sizler için araştırdım. tr-center.com/line/video-A-46jwn1i6o.html

  54. Sümeyye Yalçın
    Sümeyye Yalçın
    Aylar önce

    Türk kızı olmaktan neden bu kadar korktun gülce “bak şimdi türk kızı dicekler bana” dedinde 😂

  55. WonderPeeps- Redçe
    WonderPeeps- Redçe
    Aylar önce

    Ben de kahvaltı yapmayı sevmiyorum döner mis 💓

  56. Hacer Ressa
    Hacer Ressa
    Aylar önce

    Game of thrones nereden izledin? İzleyebileceğim bi yer var mı bilen cevap verirse sevinirim :)

    1. Deniz Yılmaz
      Deniz Yılmaz
      14 gün önce

      dizibox sitesinden izleyebilirsiniz

  57. Ünzile TIRAŞ
    Ünzile TIRAŞ
    Aylar önce

    Gülce' yi niye sevemiyorum 🙄

  58. Ünzile TIRAŞ
    Ünzile TIRAŞ
    Aylar önce

    04:27 Çok haklı 🤣

  59. Merve Aslan
    Merve Aslan
    Aylar önce

    Gülsenin kıkır kıkır gülüşü😂😂❤

  60. Aybike İsi
    Aybike İsi
    Aylar önce

    Niye benim hakkımda kötü anlatiyorsun ...püf allah belani sorun sende aaaaah yarıldim yaa efsanesiniz ....Çok güzelsiniz çok çok cok

  61. Yağmur
    Yağmur
    Aylar önce

    Serenay'a değil Beril Buket Orhan'ın sesine benziyo sesin (kızın sesini dinleyin anlarsınız)

  62. enise bilgin
    enise bilgin
    Aylar önce

    manken gibi koreliler varkan trakyalıyı ( trakyalıyım , hayır salak değilim ) seven koca yürekli koreli :/

    1. Kaori Kanzaki
      Kaori Kanzaki
      21 gün önce

      Geçenki Rus hatunla yakıştırıyordum ikisini ben bu kıza bin basar kat be kat güzeldi Koreli kızlardan da ama ne diyim gönül işte :/

  63. Ünzile TIRAŞ
    Ünzile TIRAŞ
    Aylar önce

    13:33 HER ŞEY DE BENİM SUÇUM 😂😂

  64. Kaan Balic
    Kaan Balic
    Aylar önce

    Bu dürümler niye bitmiyoooo

  65. Dilan Kor
    Dilan Kor
    Aylar önce

    Müthiş Türkçe konuşuyo

  66. Emin Kievski
    Emin Kievski
    Aylar önce

    Sen Türk olamassin git köpek yemeye devam et

  67. Neslihan Karakuş
    Neslihan Karakuş
    Aylar önce

    Harbiden bunun anne babası koreli ydi dimi 😅

  68. Neslihan Karakuş
    Neslihan Karakuş
    Aylar önce

    Kız chabinin askerlik tavla arkadaşı gibi rahat valla 😃

  69. Neslihan Karakuş
    Neslihan Karakuş
    Aylar önce

    Çok komikler 4 19 daki hikaye çok tanıdık

  70. Amaçsız Genç
    Amaçsız Genç
    Aylar önce

    05.26 sese saranay sarıkaya emkfmfkdmskmsms

  71. GGG 36
    GGG 36
    Aylar önce

    seviliyorsunuz

  72. kadir kılıç
    kadir kılıç
    Aylar önce

    Vidyo boyu ne yemek yiyonuz la

  73. Emirdağli 03
    Emirdağli 03
    Aylar önce

    Yemin ediyorum adamın türkçesi benimkinden mükemmel..

  74. ali sami
    ali sami
    Aylar önce

    Çok yakışıyorlar Allah mesut etsin 😍

  75. ayşecik gpjy
    ayşecik gpjy
    Aylar önce

    Ya abi karnımız acıktı bu ne yaa

  76. Saadet Mak
    Saadet Mak
    Aylar önce

    Direksiyon dkxbdkzbdhdmxb

  77. Tekno Haber
    Tekno Haber
    Aylar önce

    Adam Diksiyona DİREKSİYON dedi yaa (5:53)

  78. Konichiwaaa
    Konichiwaaa
    Aylar önce

    Edirneliyim ben amk

  79. BTS Army
    BTS Army
    Aylar önce

    Cidden çok şirinsiniz ve çok yakışıyorsunuz. Umarım hayatınızın devamında da çok mutlu olursunuz. Sizi seviyorum. 🥰👋🏻

  80. Furkan Dönmez
    Furkan Dönmez
    Aylar önce

    Çorludaki kore mahallesine girince çikamiyosun adaş

  81. expecto patronum
    expecto patronum
    Aylar önce

    Gülce o kadar tatlı merhaba diyorki sarıp sarıp izliyorum

  82. Ata BLOOD
    Ata BLOOD
    Aylar önce

    şu videodaki JAPON aynı türk gibi konuşuyo

  83. Senaz Altın
    Senaz Altın
    Aylar önce

    ACIKTIM.

  84. Zeynep Yildiz
    Zeynep Yildiz
    Aylar önce

    İlk tanıştığımızda

  85. Melike Sertkaya
    Melike Sertkaya
    Aylar önce

    Sevgilin samimi gelmiyor kusura bakma yanına yakısmıyor o kız

  86. Ayberk Aydin
    Ayberk Aydin
    Aylar önce

    Bişey sorcam : Ben Türk sevgili sevgili miyim ? Bu ne demek abi anlayan varsa lüften bana açıklasın :SADASDAS

  87. Kerimcan Durmaz
    Kerimcan Durmaz
    Aylar önce

    *14:50** bela okumaaa kız öyle yaratılmış ❤️❤️*

  88. Gülsüm Aydıner
    Gülsüm Aydıner
    Aylar önce

    Su döneri bi masadan kaldirsaydiniz keşke. videonun sonuna kadar onunuzde durdu gercekten

  89. Hüseyin Karakaya
    Hüseyin Karakaya
    Aylar önce

    Abi kaç bolum oldu aynı kıyafet değiştir artık 😋😋

  90. Sertan Durmuş
    Sertan Durmuş
    Aylar önce

    Kore mahallesine giren cikamiyor ki aama 😂😂😂

  91. ömer faruk
    ömer faruk
    Aylar önce

    10:18 İnsan olsun yeter :D

  92. Burşat AnzeloT
    Burşat AnzeloT
    Aylar önce

    16:38 :)))

  93. Yaren Potter
    Yaren Potter
    Aylar önce

    Bende hep usta dönerci den yiyorum

  94. İsmail Orhun
    İsmail Orhun
    Aylar önce

    Chaby Müslüman mı?

  95. Oğuzhan Tekcan
    Oğuzhan Tekcan
    Aylar önce

    chaby gülceye ayrılma şakası yaparmısın

  96. Mechanical Turk Team
    Mechanical Turk Team
    Aylar önce

    Im engineer i agree 😂

  97. Betül Yıldız
    Betül Yıldız
    Aylar önce

    -Söyle kanka +Söyle bro Hahahhahaha

  98. CBR 125
    CBR 125
    Aylar önce

    Paaatttteeeesssss

  99. Cemal Efe Güleçyüz
    Cemal Efe Güleçyüz
    Aylar önce

    1:22 hazır mısın reis? -hazırım kaptan

  100. Ali Mustafa DAVARCI
    Ali Mustafa DAVARCI
    Aylar önce

    Anlatmaz @chaby anlatmaz seni şımartmamak için kadınlar öyle yapar