Berk Coşkun & Kubilay Karça - Daha Yeni Başladı (Official Video)

Berk Coşkun
70 474 görünümler 1 734 975

Berk Coşkun & Kubilay Karça'nın "Daha Yeni Başladı" teklisi tüm dijital müzik platformlarında yayında!
Kanala abone olmak için tıklayın: bit.ly/berkcoskun
Söz: Berk Coşkun, Kubilay Karça
Müzik: Berk Coşkun
Düzenleme: Berk Coşkun
Mix & Mastering: Aleyhtar
Yönetmen: Ahmet Can Tekin
Yapım: Wovie
➤ Spotify: spoti.fi/2u4XRc1
➤ iTunes: apple.co/2C5NNDF
➤ Fizy: fizy.in/ClQww
➤ Muud: bit.ly/2H6hgS7
"Daha Yeni Başladı" şarkı sözleriyle;
Gece daha yeni başladı
Uykundan uyan günaydın
Gece daha yeni başladı
Sabahı düşünüp üzülemem asla
Bu gece eğlendim
Kafamı dağıttım
Sağa sola çattım
Olay çıkaarttım
Görsen tanırsın
Gözlerim kapalı
Özgüvenim tavan şatafat olayım
Aşıldı engeller başladı parti
Başımız belaya giricek gibi
Konuşuyolar hep hakkımızda tabi
Biri mafya biri playboy kesin
-Geceleri gözü kara dejenere bi ikili
Okumadık okul ama yetenekliydik
Nerelere varır işin sonu bilemezdik
Hayal ettik bize zar düşeş geldi
Yüzümüze baka baka küfrettiler
Akabinde birazcık nüks etti sinirim
Bozmadım fiyakamı baya bi direndim
Şimdi peşimde koşuyo herbiri
Denedim hedefim 12'de beni bitiribilir eminim
Birini bulamam akıla takılı bisürü sorun delirdim
Kusura bakar o manita kesinlikle şimdi triptedir
Etkilendim abi hatuna bak tıpkı bebek gibi

Gece daha yeni başladı
Uykundan uyan günaydın
Gece daha yeni başladı
Sabahı düşünüp üzülemem asla
Geceleri gözü kara dejenere bi ikili
Okumadık okul ama yetenekliydik
Nerelere varır işin sonu bilemezdik
Hayal ettik bize zar düşeş geldi
Yüzümüze baka baka küfrettiler
Akabinde birazcık nüks etti sinirim
Bozmadım fiyakamı baya bi direndim
Şimdi peşimde koşuyo herbiri
Gece daha yeni başladı
Uykundan uyan günaydın
Gece daha yeni başladı
Sabahı düşünüp üzülemem asla
---------------
DURUN! ’DAHA YENİ BAŞLADI!’
Biri TR-center'da ve Instagram'da organik müzik konseptiyle ürettiği videolarıyla büyük başarı yakalayan ve ciddi bir hayran kitlesi edinen, geçtiğimiz yaz Ziynet Sali ile yaptığı "Hadi Hoppalara" düetiyle 20 milyondan fazla izlenen Berk Coşkun, diğeri birbiri ardına yayımladığı "Kumpas", "Cehennem Ateşi" ve Şehinşah ile birlikte seslendirdiği "Kıskanç" şarkılarıyla kısa sürede rap dünyasının gözde isimlerinden biri olan Kubilay Karça... Bu ikili bir araya geldi ve ortaya "Daha Yeni Başladı" çıktı…
Wovie etiketiyle yayımlanan sözü ve müziği Berk Çoskun, Kubilay Karça, düzenlemesi Berk Çoskun imzalı bu eğlenceli şarkı hareketli geçen bir gecenin hikayesini anlatıyor.
İlk kez bir klipte robot mahkum kullanıldı:
Ahmet Can Tekin yönetmenliğinde çekilen klipte ilk kez robot mahkum kullanıldı, değişen teknoloji ile ileride robotların da suç işleyebileceğine ve mahkum olabileceğine dikkat çekildi.
Beykoz Kundura Fabrikası'nda 10 kişilik sanat ekibi tarafından Amerikan hapishane ortamının oluşturulduğu bir platoda çekilen video klipte 30 kişilik cast ve dansçılar rol aldı.
Klipte her şey normal bir hapishane rutininde yaşanırken Berk ve Kubilay ikilisinin içeri girmesiyle hapishane kulübe dönüşerek eğlenceli bir hal alıyor.
---------------
One of them is Berk Coşkun who attracted attention with his organic music videos on TR-center and Instagram, gained a big fan base and then performed one of the best hits of last summer "Hadi Hoppalara" with Ziynet Sali and got more than 20 millions views, the other one is Kubilay Karça who became one of the favorite rappers recently with the songs "Kumpas", "Cehennem Ateşi" and especially "Kıskanç" which he performed with Şehinşah. This two young talent came together and released their new song "Daha Yeni Başladı"...
This entertaining song that tells us the story of a adventurous night is written and composed by Berk Coşkun and Kubilay Karça, arranged by Berk Coşkun, published by Wovie.
First Robot Prisoner in a Music Video:
In music video of the song which is directed by Ahmet Can Tekin, for the first time a robot prisoner is used to attract attention to the possibility of future crimes committed by robots.
Video is shot in studio Beykoz Kundura Fabrikası where American jail decoration is created by art team consisting of ten people. 30 actors and dancers were also in front of the camera.
In the music video, while a daily jail routine was going on after Berk Coşkun and Kubilay Karça enters, jail transforms to a music club and the entertainment begins.

© 2019 Wovie

  

YORUMLAR

  1. Berk Coşkun
    Berk Coşkun
    14 gün önce

    Söz: Berk Coşkun, Kubilay Karça Müzik: Berk Coşkun ➤ Spotify: spoti.fi/2u4XRc1 ➤ iTunes: apple.co/2C5NNDF ➤ Fizy: fizy.in/ClQww ➤ Muud: bit.ly/2H6hgS7

    1. kerim degirmenci
      kerim degirmenci
      4 gün önce

      Yavaş kral üst komşu duycak

    2. Sinan Keskin
      Sinan Keskin
      7 gün önce

      Gece daha yeni başladı

    3. SÜPER BRO
      SÜPER BRO
      8 gün önce

      Süper abi

    4. azbirazherşeyden
      azbirazherşeyden
      8 gün önce

      Dinlettiriyor yahu sal kalanları

  2. Mehmet GÜMÜŞ
    Mehmet GÜMÜŞ
    2 saatler önce

    1:05 boşaldım aq

  3. Sümeyye Gürbüz
    Sümeyye Gürbüz
    2 saatler önce

    👏👍

  4. müslüm burgazleer
    müslüm burgazleer
    3 saatler önce

    🇦🇸🇦🇸🇦🇸🇦🇬🇦🇬🇦🇬🇦🇮🇦🇮🇦🇮🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇺🇦🇺🇧🇧🇦🇿🇦🇿🇦🇽🇦🇼🇦🇴🇦🇴🎶🎵📢📯📯🥁🎺🎺🔔🎼🎼🎼📻🎸🔔🎤📻📞🎹☎️📲📲🎷🎸⚽️⚾️🏀🎃🐶🐶🐶⚾️⚽️🎸🇦🇱🇦🇺🇧🇧🇦🇿🇦🇽🇦🇼🇦🇴

  5. ironic
    ironic
    3 saatler önce

    Berk Coşkun daha yeni başladı! | Berk Coşkun | Kubilay Karça | Daha Yeni Başladı tr-center.com/line/video-BRtMDT9-T4E.html

  6. müslüm burgazleer
    müslüm burgazleer
    3 saatler önce

    F54uduruxbr👏👏👏😍😍😍😎😎😎😎😎😎😎😎😎👍👍👍👍👍😉🤔😘😍😎😆😉😁😃😂🤣😂

  7. Kadim Köse
    Kadim Köse
    3 saatler önce

    Kubilay abi çok hızlı söyledi

  8. Bir Mta Delisi
    Bir Mta Delisi
    5 saatler önce

    Şarkının Basında Oo Mükemmel bişey gelicek dedim de Olmamış Be reyiz ?

  9. Yabocan 2010
    Yabocan 2010
    5 saatler önce

    Efsane olmuş

  10. Süleyha Kaya
    Süleyha Kaya
    7 saatler önce

    0:54 1:10 *Etkilendim* *abi* *adama* *bak* *tıpkı* *joker* *gibi* 🤙🏼

  11. Takım oyunu
    Takım oyunu
    7 saatler önce

    aşırı sardı amq

  12. Deniz Gümüş
    Deniz Gümüş
    7 saatler önce

    Nakaratta 5 saniye ileri aldığınızda şarkı ritmi değişmiyor.

  13. Nazlı Yıldız
    Nazlı Yıldız
    7 saatler önce

    Etkilendim abi hatuna bak tıpkı bebek gibi❤️😍🤩

  14. Sedanur Casper
    Sedanur Casper
    8 saatler önce

    Kubilay damgayı vurdu yalnız. Müqo ya.

  15. RVG ClowNN
    RVG ClowNN
    8 saatler önce

    HARBİ OLMUŞ HEE

  16. Musa EkNc
    Musa EkNc
    9 saatler önce

    Şu kubilayın hareketlerine bitiyorm mq

  17. beyza akar
    beyza akar
    9 saatler önce

    süper olmuş

  18. Sabri Orman
    Sabri Orman
    10 saatler önce

    Kaç milyon oldu diye bakanlara selam olsun

  19. oyun oynarken
    oyun oynarken
    10 saatler önce

    İnşallah reynmen - derdim olsunu geçer diye her gün dua ediyorum

  20. Rahat Şimşek
    Rahat Şimşek
    10 saatler önce

    daha yaşlı bulamadınızmı kadını ?

  21. elif aracı
    elif aracı
    11 saatler önce

    Kubilay’ı jokere benzeten bir tek ben miyim ?

  22. Dilan Turkileri
    Dilan Turkileri
    11 saatler önce

    Cok guzel olmuş herkez beğensin❤

  23. Ahmet Altürk
    Ahmet Altürk
    11 saatler önce

    Hatun bebek gibi ya

  24. Mustafa Şen
    Mustafa Şen
    11 saatler önce

    Kubilay abi joker e benziyo

  25. ceto Adıbelli
    ceto Adıbelli
    12 saatler önce

    1:05 kubilay hep böyle soylesin kubikayi dinlemiyodum bi şarki cok hosuma gitti

  26. Leo Kenan 2
    Leo Kenan 2
    12 saatler önce

    BU SARKI TIKTOKA KOYULSA SARKIYI BATIRIRLAR

  27. Leo Kenan 2
    Leo Kenan 2
    12 saatler önce

    Efso sarki Kanalimda kagawa vidoesu vardir herkesi beklerim Aboen olub zili acrsan sevinirim

  28. Ozlem Dursun
    Ozlem Dursun
    13 saatler önce

    Klip efsane ya 😍

  29. Özgül Doğru
    Özgül Doğru
    14 saatler önce

    Hapis değil pavyon

  30. Zeliha Ulug
    Zeliha Ulug
    15 saatler önce

    Yksyi 3.kez deneyeceklere selam olsun😂😂

  31. ZÜLFÜ GAMING
    ZÜLFÜ GAMING
    16 saatler önce

    şarkı nın ne anlama geldiğini anlayamayanlar +1

  32. 阿涛 ATA PAÇ
    阿涛 ATA PAÇ
    18 saatler önce

    1,25 x de dinleyin ,çok iyi

  33. İlyas Palabıyık
    İlyas Palabıyık
    Gün önce

    Klipteki kızın adı ? :)

  34. 杀死傻瓜。
    杀死傻瓜。
    Gün önce

    Biri bu ülkeye el atsın sevgilisinden ayrıldı diye tribe girip ağlayan sonra yeni sevgili bakan ve saat 10'da babası kızınca uyuyan kız gelmiş gici dihi yini bişlidi birk firki falan diye yorum atıyor birileri süper yazıyor sizin bunu dinleyen ve yücelten aklınızı sikiyim autotune'yi her boka sokunca olmuyor anlayın artık olsa sizde olurdunuz anladınız mı?

  35. Çagrı Yarba
    Çagrı Yarba
    Gün önce

    Bide kubilay karca allameye benzemiyormu ??

  36. Çagrı Yarba
    Çagrı Yarba
    Gün önce

    Şarkıyı 1.06 ya sarıp sarıp dinliyorum Sayın kubilay karca bu olmuş ya!!

  37. Emin Topal
    Emin Topal
    Gün önce

    Bunlar aslında hapse girmediler

  38. Emir Dişçi
    Emir Dişçi
    Gün önce

    Sözler hep birbirini tekrar ediyo daha fazla söz olsa daha güzel olabilirdi bence

  39. EMİR YILDIRIM
    EMİR YILDIRIM
    Gün önce

    Açıkçası bana göre bu şarkı kubilay karçaya yakışmamış berk şarkının içine etmiş

  40. ayse kalaycı
    ayse kalaycı
    Gün önce

    tik tok dan gelmeyenler +1

  41. Yakup Oztas
    Yakup Oztas
    Gün önce

    Dersler Daha Yeni Başladı şatafat+1

  42. aysenur baloglu
    aysenur baloglu
    Gün önce

    abi şarkı harika

  43. Elif Serra
    Elif Serra
    Gün önce

    2 milyona dogru ....↗

  44. Semih Alay
    Semih Alay
    Gün önce

    Kubilay karça ft.Şehinsah Kıskanç Kubilay karça:aşılır engeller Kubilay karça ft.berk coşkun daha yeni basladi Kubilay karca:asildi engeller

  45. Presses Cemre Osas
    Presses Cemre Osas
    Gün önce

    İs ısjdlwmdlmelxh. WC lğwlxüeaqz.eş❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹

  46. Sönmez Reyiz
    Sönmez Reyiz
    Gün önce

    Amk sadece kubilayin o kisa yerini dinliyorum (denedim hedefim)

  47. Cryptex
    Cryptex
    Gün önce

    1:30 SÜT İÇİYOR ADAM HAYDİ UYKUYA JAUIAHSDOIPAIJSDK

  48. Cryptex
    Cryptex
    Gün önce

    Sarkiyi dinlerken yorumlara bakan insan sanada merhaba

  49. Mami Kırbaç
    Mami Kırbaç
    Gün önce

    1 Milyon Kutlu OLSUN

  50. WLAG GT
    WLAG GT
    Gün önce

    Rez Alın 2Milyon

  51. Emirhan Kobak
    Emirhan Kobak
    Gün önce

    AHMET : AGA GECE OLDU YAA EMİRHAN: KNK GECE DAHA YENİ BAŞLADI. :)

  52. thes pes yt turkey
    thes pes yt turkey
    Gün önce

    Patronum:hadi olum bitti iş eve git Portakal🍊(ben) GECE DAHA YENİ BAŞLADI

  53. Suleyman Kerimov
    Suleyman Kerimov
    Gün önce

    Abi sana yakışmadı bence dansözlü şarkı

  54. Sweet
    Sweet
    Gün önce

    Ortalığın bir anda pavyona dönmesi efso

  55. Mono Polly
    Mono Polly
    Gün önce

    iyi bari 1.5 izlenmiş

  56. mustafa can
    mustafa can
    Gün önce

    Kanka auto tune u birazcik daha fazla kullansaydıniz sesiniz hala biraz orjinal sesinize benziyor

  57. Sümeyye Fidan
    Sümeyye Fidan
    Gün önce

    Vallahi süper ötesi olmuş

  58. Sümeyye Fidan
    Sümeyye Fidan
    Gün önce

    Vallahi süper ötesi olmuş

  59. burçlara gore videolar
    burçlara gore videolar
    Gün önce

    Yansın 👿👿👿

  60. Nurrr
    Nurrr
    2 gün önce

    Mükemmel olmuşş ❤❤

  61. LOLDUR LEGEND
    LOLDUR LEGEND
    2 gün önce

    Şarkıyı çok dinlemeyin dinleme hevesiniz kaçar

  62. Aliço Yavuz
    Aliço Yavuz
    2 gün önce

    Abi bukadar güzel şarkıya az izlenme yakışmıyo

  63. Hasan Naci
    Hasan Naci
    2 gün önce

    Abi ağzına sağlık süper olmuş Kubilay abide süper

  64. Meltem Tenk
    Meltem Tenk
    2 gün önce

    gece daha yeni basladiiii

  65. Yaban Dostu
    Yaban Dostu
    2 gün önce

    Yaş 38 :( ama yetenek yetenektir ! Tebrikler,şarkı muhteşem...böyle devam gençler :)

  66. Reyhan Çakıcı
    Reyhan Çakıcı
    2 gün önce

    Good hacı

  67. Gülay Cicek
    Gülay Cicek
    2 gün önce

    Bu güzel müzik ritmine keske daha güzel sözler yazilsaymis. Böyle bos sözler..

  68. nbdrms durmuş
    nbdrms durmuş
    2 gün önce

    Dinledim, dinledim, dinledim, bagimli oldummm😭❤ baya iyiii

    1. Video Rotası kvryn
      Video Rotası kvryn
      Gün önce

      Bende Bağımlısı Oldum Aq Ne Biçim Şarkı MK Hep Dinliyorum Duramiyom!!!!!!!! <3 <3 XD

    2. Video Rotası kvryn
      Video Rotası kvryn
      Gün önce

      Bende Bağımlısı Oldum Aq Ne Biçim Şarkı MK Hep Dinliyorum Duramiyom!!!!!!!! <3 <3 XD

  69. Enes Bura
    Enes Bura
    2 gün önce

    Gece daha yeni başladı uykundan uyan günaydın abi nakarata bayıldım perfect👍

  70. Kahraman Bahar
    Kahraman Bahar
    2 gün önce

    Bu şarkı pubg oynarken iyi gaza getirir🎤🎤

    1. Video Rotası kvryn
      Video Rotası kvryn
      2 gün önce

      Ayn aq sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj :) ;) ;( :( #:D:);) €€€

  71. zeren güney
    zeren güney
    2 gün önce

    sağa sola çattım,olay çıkarttım...

  72. Ozan Nizamoğlu
    Ozan Nizamoğlu
    2 gün önce

    yarrrrrağım gibi olmuş

  73. kc frs1351
    kc frs1351
    2 gün önce

    1.32 deki solda adam süt içiyo :D

    1. Video Rotası kvryn
      Video Rotası kvryn
      Gün önce

      1:32

  74. Savaş Cehennemi
    Savaş Cehennemi
    2 gün önce

    Saat (00:00) Babaannem=Oğlum yat yarın okul var saat sabah 6 ta kalkıyon Ben= Babaanne Gece Daha yeni başladı.

  75. EA - EMİRCAN ARI
    EA - EMİRCAN ARI
    2 gün önce

    Klip, şarkı her şey çok güzel olmuş 🔥🔥

  76. Timur Özdemir
    Timur Özdemir
    2 gün önce

    Semih uyulgana vallahi bin çeker

  77. EA - EMİRCAN ARI
    EA - EMİRCAN ARI
    2 gün önce

    1. Reynmen 2. Berk Coşkun

  78. EA - EMİRCAN ARI
    EA - EMİRCAN ARI
    2 gün önce

    Efsane olmuş çok iyi 👊👊

  79. Eray Karakurt
    Eray Karakurt
    2 gün önce

    YAKIYO DERDİM OLSUNDAN DAHA İYİ DİYENLER +1 👏🇹🇷⚡☄️⚡☄️

    1. MeLzz
      MeLzz
      Gün önce

      Derdim olsunda beat yok ondan kötü gelmiştir

    2. Cemile mecidova
      Cemile mecidova
      Gün önce

      Kesinlikleee

  80. onur şahin
    onur şahin
    2 gün önce

    Baya geçerli olmuş🔥

  81. Melissa Güler
    Melissa Güler
    2 gün önce

    Efsane efsanee 🦎

  82. halenur tahak
    halenur tahak
    2 gün önce

    Abi mükemmel olmus bağımlı oldum

  83. Abdullah Gunes
    Abdullah Gunes
    2 gün önce

    Parası olan klip çekiyor ses yok amk

  84. Ayhan Golge
    Ayhan Golge
    2 gün önce

    😍😍😘🤩😏🤳❤💋👍👍

  85. Aysel Alagas
    Aysel Alagas
    2 gün önce

    Sıkıldıkça dinliyorum jsjsj maksat izlenme artsın jsjsj

  86. Zeynep Eraslan
    Zeynep Eraslan
    2 gün önce

    Kubilay abinin aşığımm

  87. Ömerhan BOZTEPE
    Ömerhan BOZTEPE
    2 gün önce

    Prim yapayım mı? @omerhan_boztepe4 Allah annene babana uzun ömürler versin Bunu beğenen herkesin sınavları yüz olsun

    1. Video Rotası kvryn
      Video Rotası kvryn
      Gün önce

      :) ;) <3

  88. Katayoun Aghaei
    Katayoun Aghaei
    2 gün önce

    👑Mafya & PlayBoy✨

  89. xd
    xd
    2 gün önce

    İşe yeni başlayanlar 1.500 milyon izlenirken yıllardır bu işi yapan slang 1 aydır 500 ü geçemedi hll bu arada parça güzel haa

  90. Erkan TR
    Erkan TR
    2 gün önce

    Aslında youtube ye girmiyecektim. ama..... DİNLEMEDEN DURAMIYORUM

  91. ÖMER TV
    ÖMER TV
    2 gün önce

    anani skmm çok iyi

    1. Video Rotası kvryn
      Video Rotası kvryn
      Gün önce

      +Emirhan Demir Gene buluştuk lan:) 😃😂

    2. Emirhan Demir
      Emirhan Demir
      2 gün önce

      Kardeşim Bende Kanalımda Futbolcuları Şarkılarla Montajlıyorum.Kanalıma Bi Bakarmısın Rica Etsem?..Son Videomda Quaresma Gece Daha Yeni Başladı Bulunuyor.Bi Bakıp İzlersen Çok Sevinirim.İyi Seyirler Canım Kardeşim Benim:)

  92. Niko  Vahşi canavar
    Niko Vahşi canavar
    2 gün önce

    Trend 1 yaparız !!?

  93. Tonguç Özçelebi
    Tonguç Özçelebi
    2 gün önce

    şimdi peşimde koşuyor her biri

    1. Emirhan Demir
      Emirhan Demir
      2 gün önce

      Kardeşim Bende Kanalımda Futbolcuları Şarkılarla Montajlıyorum.Kanalıma Bi Bakarmısın Rica Etsem?..Son Videomda Quaresma Gece Daha Yeni Başladı Bulunuyor.Bi Bakıp İzlersen Çok Sevinirim.İyi Seyirler Canım Kardeşim Benim:)

  94. Eren Avcı
    Eren Avcı
    2 gün önce

    Artık herkez anlasın tv nin yerini youtube aldı tv deki şarkıcıların yerini de youtube dekiler alıyor gibi sizcede daha iyi değilmi hem şarkı yapmak hemde herkez tarafından sevilen bir youtuber olmak bence böyle daha güzel

    1. Emirhan Demir
      Emirhan Demir
      2 gün önce

      Kardeşim Bende Kanalımda Futbolcuları Şarkılarla Montajlıyorum.Kanalıma Bi Bakarmısın Rica Etsem?..Son Videomda Quaresma Gece Daha Yeni Başladı Bulunuyor.Bi Bakıp İzlersen Çok Sevinirim.İyi Seyirler Canım Kardeşim Benim:)

  95. Portakal Suyu İçerek Ölen Eski Polis Emrah Komiser
    Portakal Suyu İçerek Ölen Eski Polis Emrah Komiser
    2 gün önce

    Kubilay abi kafan kare

  96. Behçet Arda Akyol
    Behçet Arda Akyol
    2 gün önce

    şarkı bağımlılık yaptı çok güzel olmuş

  97. Baran güne
    Baran güne
    2 gün önce

    senden bu beklenirdi abi efso olmuş

  98. TALHA PRO
    TALHA PRO
    2 gün önce

    Sonunda 1 milyona geldik

  99. aaa aaa
    aaa aaa
    2 gün önce

    Zaafım var Atlı bir şarkı yazar mısın lütfen Vallahi arıyorum abi Zaafım var şarkısını yaz abi öyle bir şarkı yaz elimden geldiğince onun 15 tane daha sana abone kazandırıyor ama yeter ki Zaafım var adlı bir şarkı yaz yıllar yazmadım 15 tane daha abone ol ya abi like dağıtıyorlar abi sana merak etme abi ama yeter ki Zaafım var abla şarkı yaz görüşürüz abi

  100. Emine Feyza Ünlü
    Emine Feyza Ünlü
    2 gün önce

    Dikkat bağımlılık yapar!