Behzat Ç. - Gelince Geliriz

blutv
1 519 görünümler 90 145

Herkes sakin olsun, bugün iş yok la. 🎉
#BehzatÇ #SendromsuzPazartesi
blutv.co/Behzatc

Yönetmen koltuğunda Serdar Akar’ın, başrolünde ise; Erdal Beşikçioğlu, Nejat İşler, Canan Ergüder ve Güven Kıraç gibi güçlü isimlerin bulunduğu, Emrah Serbes’in aynı adlı romanından uyarlanan #BehzatÇ , yeni sezonuyla şimdi BluTV’de!

YORUMLAR

  1. ilhan çelik
    ilhan çelik
    9 saatler önce

    Eski tadi yok bence😓

  2. Abuzittin Mokoko
    Abuzittin Mokoko
    Gün önce

    Porcay degilmi lan o

  3. Hacer Erdemir
    Hacer Erdemir
    2 gün önce

    Gelince geliriz 🤣🤣🤣

  4. Mert Kahya
    Mert Kahya
    3 gün önce

    selim yok şimdi kime diyecek bu adam sırıtma lan diye üzüldüm ag selimi özleyeceğim aklıma gelmezdi

  5. tahin pekmez
    tahin pekmez
    4 gün önce

    Sadece sizin siteniz'' 403 forbidden'' hatası veriyor .Çözümü nedir?

    1. tahin pekmez
      tahin pekmez
      4 gün önce

      @blutv Yanıtınız için teşekkür ederim.Bu linke de dahi aynı problemi yaşıyorum.Telefondan denedim aynı sorun ile karşılaştım.''403 forbidden''

    2. blutv
      blutv
      4 gün önce

      Rica etsek her türlü teknik soru/sorun ve şikayetinizi blutv.com.tr/iletisim üzerinden iletebilir misiniz? Arkadaşlarımız hemen yardımcı olsunlar.✌️

  6. Zeynep Duru Karadeniz
    Zeynep Duru Karadeniz
    5 gün önce

    Bence bu yeni ekip iş yaparr

  7. berkay durmaz
    berkay durmaz
    5 gün önce

    Yeni ekibi iyi seçmişler bence hemen isindim ben Harun hakan vs olmasada bu kadroyla da kabulum ağa ben

  8. Barış Y
    Barış Y
    5 gün önce

    Harun'suz hep bir şeyler eksik kalıyor.Diziyi tamamlayan Fatih Artman'mış meğer.

    1. Sefa Ofis
      Sefa Ofis
      3 gün önce

      tr-center.com/line/video-9APhd5CpICQ.html

  9. Remzane Kolpacı
    Remzane Kolpacı
    6 gün önce

    Bu ne lan akbaba yan char acmis

  10. Rafies
    Rafies
    6 gün önce

    Gören cinayet büro değil de polis akademisi sanacak bu ne gençlik aman yarabbi

  11. abdurrahman yeşilbaş
    abdurrahman yeşilbaş
    6 gün önce

    Suat’a boş muhabbet rolleri vermişler akıllarınca Harun’un eksikliğini kapatacaklar ama yemez Harun SİNANOĞLU başkaydı Heleki burda kiralar kaça sözü...

  12. forza Gala
    forza Gala
    6 gün önce

    Muhteşem amk!!!!!!!!!!

  13. mert yılmaz ataç
    mert yılmaz ataç
    6 gün önce

    yeni kadroya ısınamadım bir türlü.

  14. ismail Yavuz
    ismail Yavuz
    6 gün önce

    Arkadaşlar yanılıyor muyum bilmiyorum ama harun un sesi değil mi o 4. Bolum fragmanındaki özledim valla diyen?

    1. Oğuzhan Bacanlı
      Oğuzhan Bacanlı
      6 gün önce

      ismail Yavuz hayalet in sesi Dikkatli dinleyince anlaşılıyo Basta bende harun sandım

  15. Ege Özdemir
    Ege Özdemir
    6 gün önce

    Olum bu yeni tiplerle harun ve akbabuşun yerinin doldurulmaya çalışılması beni acayip uyuz ediyo ha. Suat denen tip böyle gevşek, olur olmadık yerde salak salak espri yapmaya çalışan, harunun ilk sezondaki komiser yardımcısı tribi gibi her yere komiser suat bilmem ne diye giren bi tip olması; bu mahirin de daha bayık, çoğu şeyi sikine takmayan, gülmeyi sevmeyen, ipimle kuşağım şeklinde takılması falan direk harun ve akbaba yani. Ayar oldum

  16. Yunus Emre Şen
    Yunus Emre Şen
    6 gün önce

    Ya diğer karakterler çok sorun değil de gedikli bir Cevdet görmek isterdim.

  17. Mekan sıfır6
    Mekan sıfır6
    6 gün önce

    Ne zaman gelirsiniz...? Gelince geliriz... Amirimden thug life 😅😅😅

    1. blutv
      blutv
      5 gün önce

      😂😂😂

  18. Ismail Yulek
    Ismail Yulek
    6 gün önce

    Hala izleyemiyorum ..iyimi...

  19. Mehmet Can YILDIRIM
    Mehmet Can YILDIRIM
    6 gün önce

    eski havası yok en fazla 20 bölün gider

  20. ZMZ TV
    ZMZ TV
    6 gün önce

    Ben en iyisi bu videonun yarısını şimdi yarısını da yarın izleyeyim. Bu ne la?

  21. Dinçoğulları
    Dinçoğulları
    6 gün önce

    Harunsuz tat alıyor musunuz la doğru söyleyin

    1. Lance Stephenson
      Lance Stephenson
      3 gün önce

      @Dinçoğulları behzatın ilk bölümlerini hatırla hepsi odun gibiydi sonradan açıldılar az sabır

    2. Dinçoğulları
      Dinçoğulları
      3 gün önce

      @Lance Stephenson (dolduramadi)

    3. Lance Stephenson
      Lance Stephenson
      6 gün önce

      var var tat var pc mühendisi dolduracak gibi yerini umutluyum

  22. aqadz
    aqadz
    6 gün önce

    Türk john wick

  23. Sercan Türkoğlu
    Sercan Türkoğlu
    6 gün önce

    Blu TV abonelik alın günde içtiğiniz sigara parası değil...

    1. Yasin yıldırım
      Yasin yıldırım
      5 gün önce

      Hemen alıyorum kanka

  24. ets2garaj instagram
    ets2garaj instagram
    6 gün önce

    Eski sezonları 3. Kez tekrar başladım 1saat 36 dakikalık bölümler ne güzel

  25. Seyit Bugra Oksen
    Seyit Bugra Oksen
    6 gün önce

    Ekipte kokoin ceken cocugun tripleriyle ugrasmak istemiyorum hikayeden atin onu aq

    1. Sefa Ofis
      Sefa Ofis
      3 gün önce

      tr-center.com/line/video-9APhd5CpICQ.html

    2. Murad YÜKSEK
      Murad YÜKSEK
      4 gün önce

      Krize girdin herhalde aq :)

  26. TheGodfather
    TheGodfather
    6 gün önce

    Polis memuru adam komisere nasıl pşşt al diye sesleniyor onu anlamadım?

  27. mahmut kılkuyruk
    mahmut kılkuyruk
    6 gün önce

    Haaaaarun

  28. 3 İsim 1 Kimlik
    3 İsim 1 Kimlik
    6 gün önce

    Saçma sapan video paylaşma la

  29. Mesut S.
    Mesut S.
    6 gün önce

    40 dk yeterli diyenler bizden değildir

  30. mista
    mista
    6 gün önce

    Video 23 saniye maşallah @blutv sadece sesi koyaydın la

  31. salih g
    salih g
    6 gün önce

    AMİRİM YARGI DAĞITIYOR 😎😂

  32. Görmen Lazım
    Görmen Lazım
    6 gün önce

    DEVAMI DAHA KOMİK ! ! !

  33. M. Berk
    M. Berk
    6 gün önce

    La bozkırda soft camelin dibine vuruyorlar amirim neden samsun 216sini yakıp dolaşmiyo ortalıkta bir benim mi dikkatimi çekti aw

    1. Yiğit Can Haymana
      Yiğit Can Haymana
      5 gün önce

      Aga bu kitap değil 96 bölüm içmemiş bi eksiklik değil bence birası varsa sıkıntı yok la

    2. Umut Arayıcı
      Umut Arayıcı
      5 gün önce

      @Yiğit Can Haymana Filmlerde iciodu ayrica kitaptada icio

    3. Yiğit Can Haymana
      Yiğit Can Haymana
      5 gün önce

      Mk önceki sezonlarda sigaramı içiyodu adam

    4. Umut Arayıcı
      Umut Arayıcı
      5 gün önce

      Belki gercek hayatinda sigarayi birakmistir?

  34. Akın Hıdır
    Akın Hıdır
    6 gün önce

    Müdür önceki sezonları izlememiş galiba :D

    1. Sefa Ofis
      Sefa Ofis
      3 gün önce

      tr-center.com/line/video-9APhd5CpICQ.html

  35. Furkan Yağız Kaya
    Furkan Yağız Kaya
    6 gün önce

    Barbaros ve muzo ile Memduh ve Ercüment aynı sahnede karşı karşıya hiçbir zaman gelmeyecek. Özellikle de muzo ve ercüment karşılıklı bir diyaloğa girse nasıl olurdu hep merak etmişimdir.

    1. prodigy
      prodigy
      5 gün önce

      Ercü: Muzo gel buraya. Muzo: Kimse bana Muzo diyemez lan! Ercü: Saygısızlık benim de hassas noktam yöntemini beğendim. Muzo: Senin yöntemin nedir? Ercü: Benim bir yöntemim yok doğuştan gelen bir rahatsızlığım var. Muzo:Vay amuna gohyum felsefeme odaklanan biri çıktı sonunda.

    2. Güven Gündüz
      Güven Gündüz
      5 gün önce

      Muzo ile Memduh karşılıklı birbirlerine sövseler insanda dert tasa kalmaz rahatlar

    3. ...
      ...
      5 gün önce

      Muzo kesin bir saygısızlık yapardı

  36. Nevzat ŞANLI
    Nevzat ŞANLI
    6 gün önce

    müdür dümbük müdür?

  37. Sinan Ince
    Sinan Ince
    6 gün önce

    Yeni sezonda harun neden yok???

  38. Ahmet Çakır
    Ahmet Çakır
    6 gün önce

    Bölümler 40 dakika olunca kesitler de 20 saniye falan oluyor doğal olarak

    1. M Y
      M Y
      5 gün önce

      Napacaksın herşey maddiyat.

    2. Muhammet Özyan
      Muhammet Özyan
      5 gün önce

      tr-center.com/line/video-IxCxLHosIqE.html

  39. Woood Ç
    Woood Ç
    6 gün önce

    Eski bölümlerin havası yok

  40. erdem türkel
    erdem türkel
    6 gün önce

    amirimin adı 3. bölümün sonunda Behzat R. oluyo

    1. Enver Paşa
      Enver Paşa
      5 gün önce

      @Forever King hayır alakası yok derin devlet ortaya çıkıyor

    2. Muhammet Özyan
      Muhammet Özyan
      5 gün önce

      tr-center.com/line/video-IxCxLHosIqE.html

    3. Forever King
      Forever King
      6 gün önce

      @REACHIYLa fetö tarzı bir yapılanmayla karşılaşıyorlar ya

    4. REACHIY
      REACHIY
      6 gün önce

      Ne alaka anlıyamadım

  41. KARANİ KILIÇ
    KARANİ KILIÇ
    6 gün önce

    Süre çok az

  42. Yusuf Sayın
    Yusuf Sayın
    6 gün önce

    Şimdi inşaallah devam eder ve önümüzdeki sene 105. Bölüm 5.sezon mu olacak çok saçma geliyor kulağa

  43. Ozan Kütahyali
    Ozan Kütahyali
    6 gün önce

    PARA verilecek bir dizi degil

    1. CUMAR BEY
      CUMAR BEY
      6 gün önce

      Sen aşk dizileri izle xD

    2. Rompasso
      Rompasso
      6 gün önce

      @Ozan Kütahyali neden ki tr ortalamasına göre çok kaliteli bi dizi

  44. Muzaffer Çavuş
    Muzaffer Çavuş
    6 gün önce

    Bence Suat ve Tahsi'nin yerine gelen adam Memduh başganın adamı

    1. korsan06
      korsan06
      6 gün önce

      Nerenle izliyorsun kardeş

    2. Mr G
      Mr G
      6 gün önce

      Öyle zaten. Bilgi sızdırdı ya.

  45. Sparkling Boy
    Sparkling Boy
    6 gün önce

    gereginden fazla küfür var, yeni genc oyuncular çok yapmacik muhallebi çocugu, Harun un samimiyeti Akbabanin içtenligini özletiyor, Hayalet bile sürekli sırıtıyor, müzikler bok gibi sadeligini kaybetmis, Behzat Ç Efsanesi o 96 bölümden eser yok, acı ama gerçek

  46. YİGİDOM
    YİGİDOM
    6 gün önce

    bence ıkı yenı genc fena degıl onlar uzerınden komıklık devam etmelı o zaman haruna gerek kalmaz ama selımı arıyom üçü aptal rolunu iyi oynar ortaya ıyı bıseyler cıkar

    1. Osman Şahin
      Osman Şahin
      6 gün önce

      YİGİDOM Harunu görmektense Memduh başkanı görüyoruz daha iyi bence ☺ ercü de sempatikleşmiş eskiden kanım çekilirdi herifi görünce 😂

  47. Oğuzhan Ç.
    Oğuzhan Ç.
    6 gün önce

    Amirim aksentide yenilemiş😉🤣

    1. blutv
      blutv
      5 gün önce

      😂😂😂

  48. Sanal Parkur
    Sanal Parkur
    6 gün önce

    akbabanın evine ne oldu?

    1. Arif Bahadır
      Arif Bahadır
      6 gün önce

      GÖKTAŞI DÜŞTÜ

  49. Alp Kaan Eren
    Alp Kaan Eren
    6 gün önce

    Mahir karakteri güzel işlenmiş kıdem tenzili soruşturma vs yediği belirtliyor amirime böyle deli dolu bir adam iyi gider ama şu Suat karakteri bana biraz boş geliyor çok bir işe yarayacağını düşünmüyorum Banu nun büroda yeterli olacağını düşünüyorum

    1. Muzaffer Çavuş
      Muzaffer Çavuş
      6 gün önce

      Bence Suat ve Tahsi'nin yerine gelen adam Memduh başganın adamı

    2. Yahya İlgün
      Yahya İlgün
      6 gün önce

      aynen ayrıca mahir uyuşturucu da kullanıyor

  50. Siny cw
    Siny cw
    6 gün önce

    4 bölüm olacak dizi hala tam olarak oturup asıl anlattığı cinayetler ve derin işler hala tam olarak anlatılmadi umarim diğer İnternet dizileri gibi 10-15 bölümle sınırlı kalmaz yoksa eski tadını alamayacak gibiyiz.

    1. Yusuf Sayın
      Yusuf Sayın
      6 gün önce

      Sorma kardeşim şöyle ciğerimize kadar Behzat Ç. ye doyamadık yine. Tam bi hah diyorsun bölüm bitmiş

  51. can
    can
    6 gün önce

    bu ekip fazla genç, akbabuş gibi 187 yaşında bir eleman lazım.

    1. Sefa Ofis
      Sefa Ofis
      3 gün önce

      tr-center.com/line/video-9APhd5CpICQ.html

    2. Murad YÜKSEK
      Murad YÜKSEK
      4 gün önce

      @EMRE MERT KAL Ne şekil yapıyorsun lan çocuğa, aptal herif? Belki 15 16 yaşlarında çocuk, ya da olması da gerekmez saygılı olmak için. He dedin la dedin bir de üstüne bebe kullanirsam dedin, ben Behzat mı olurum dedin aptal çomar?

    3. Bedirhan Neutron
      Bedirhan Neutron
      4 gün önce

      @EMRE MERT KAL kanka büyük ihtimalle yaşı küçük çok üstüne gitme

    4. EMRE MERT KAL
      EMRE MERT KAL
      5 gün önce

      Hasan Yiğit Korkmaz he la he amına godumun mal bebesi adam gibi izleseydin alırdın 187yi mal la bu bebe

  52. adana lee
    adana lee
    6 gün önce

    Eski kadroyu getirmezsseler bu iş tutmaz yeniler salak gibi

  53. john 007
    john 007
    6 gün önce

    Ulan Esra yok ,Harun yok , hep yeniler gelmiş. Uyuz Selim'i bile özlüyorum aq.

    1. Muhammet Özyan
      Muhammet Özyan
      5 gün önce

      tr-center.com/line/video-IxCxLHosIqE.html

    2. Volkan Taskin
      Volkan Taskin
      5 gün önce

      @Ali Baran haklısın kardeşim de, adamlar bize aşırı lezzetli pasta veriyor. Ama malesef okuduğum tek şey, bunun çileği nerde, muzu nerde, ya bi bırakında pastanin tadini çıkarin diyesim geliyor.

  54. Ahmet Sidal
    Ahmet Sidal
    6 gün önce

    3. bölüm izlediğim en iyi behzat ç bölümlerinden biriydi.

    1. Andhdh Kendn
      Andhdh Kendn
      5 gün önce

      Aynn

    2. Mehmet4 - AQW
      Mehmet4 - AQW
      5 gün önce

      @fiesta 20₺ nerdeyse günlük sigara parası. Alın yani değer

    3. fiesta
      fiesta
      5 gün önce

      Abonelik ne kadar peki

    4. blutv
      blutv
      5 gün önce

      blutv.com.tr adresine gitmeniz yeterli!

  55. Serkan Çetin
    Serkan Çetin
    6 gün önce

    Bilgisayarcı bebe birilerinin adamı çıkacak demedi demeyin

    1. T.B .S
      T.B .S
      6 gün önce

      Kral çevik kuvvetteki uyuşturucu kullanıyor alkol karı kız da var fragmanda gördüğümüze göre. Bunun ya kasetini çıkarıp tehdit edecekler ya da uyuşturucudan tehdit edicek memduh başkanla ercü, bilgisayarcı da öbür teşkilatın derin devletin adamı olabilir tabi ama biraz daha düşük bir ihtimal

    2. Serkan Çetin
      Serkan Çetin
      6 gün önce

      @Eyüp Turgal sanmıyorum. Onun baya sabıkası var asi bir tip ayrıca behzat ona kendisi gitti teklif etti ama bilgisayarcı koşa koşa geldi ekibe girmek için

    3. Eyüp Turgal
      Eyüp Turgal
      6 gün önce

      Hayır çevikteki çıkıcak

  56. PAUL WALKER
    PAUL WALKER
    6 gün önce

    Heaaaağğ

  57. M Y
    M Y
    6 gün önce

    Gelince, Gelir ,Geliriz Adam. 😀😀😀 Raad Adam !!! Behzat Ç Reyiz. 😀😀😀

  58. Kral Döndü
    Kral Döndü
    6 gün önce

    Son

  59. Yunus Emre Dogan
    Yunus Emre Dogan
    6 gün önce

    KALP ATARMISINIZ ACABA ?

    1. ardahan4ever
      ardahan4ever
      6 gün önce

      <3

  60. Mert Beydanol
    Mert Beydanol
    6 gün önce

    Ne istiyormuş

  61. adnan oktar
    adnan oktar
    6 gün önce

    ilk mi yorum

    1. Ulaşla Hayal etmen yeter
      Ulaşla Hayal etmen yeter
      6 gün önce

      adnan oktar geçmiş olsun abi. İyimisin şimdi? Kediler nasıl?

  62. Mert Beydanol
    Mert Beydanol
    6 gün önce

    Gelince geliriz