YORUMLAR

  1. Umut Barut
    Umut Barut
    Aylar önce

    LAN AG BEYAZ BALIK KOYCAGINIZA BEYAZ BALINA KOYUN DAHA GERCEKCI:-D:-D:-D

  2. Deniz Karakaya
    Deniz Karakaya
    Aylar önce

    Mesut ve selinin barisip bir araya gelmesini istiyoruz mesutsuzda ekip hic guzel drgil

  3. Bayram Adanur
    Bayram Adanur
    Aylar önce

    Engin wallhack açmış 😅😅😅

    1. Uyuz Oyun
      Uyuz Oyun
      Aylar önce

      kesin aim de vardır

  4. Harun Deliçay
    Harun Deliçay
    Aylar önce

    Amk aptalları mavi balina siksin sizi öyle bir oyun yok sakatlar

  5. Sabriye Urgun
    Sabriye Urgun
    Aylar önce

    Mesut yok ama diğer oyuncular var arka sokakları izleyin final olmasın

    1. Vildan Sahin
      Vildan Sahin
      27 gün önce

      Sana katılıyorum cnm ama bazı gerek sizler oy E düşünüyorlar tinlamamak lazim

  6. Samsung Samsung
    Samsung Samsung
    Aylar önce

    Yaaa arkadaslarrr kendinizee gelinnn mesut sadece 4-5bolumluk yokk biz boyle yaparsa eger diziyi izlemezsekkk zirveyi kaptiririzzz sonra finalee kosarizzz onun icin biraz sabredin ne demis atalarimiz"sabraden derviş muradına ermis" bunun icin sabirlii olunnn merakk etmeyin mesut aslanlar gibi cikicak ordaaan biraz sabirrr hadii yaaa ben eminim 5-6 bolum sonra mesut cikicak insallah hadii nolurrr izleyelim ki reytinglerr duşmesinn hadii

  7. Yağmur sude Bileyen
    Yağmur sude Bileyen
    Aylar önce

    Mavi balina oyununa dikkat çekmeye çalışmışlar bence doğru bir karar 👏👏🐋

  8. roberto soldado
    roberto soldado
    Aylar önce

    Engin show

  9. mesut mesutt
    mesut mesutt
    Aylar önce

    Güzel bölüm

  10. Erol Karabay
    Erol Karabay
    Aylar önce

    Mesut olmadan arka solaklar hiç😔😒😞😢

  11. hasan koyuncu
    hasan koyuncu
    Aylar önce

    Mesut açığa alındığından beri hiç izlemiyom varya 😡😡

  12. kahraman atlı
    kahraman atlı
    Aylar önce

    Kral Mesut yoksa bu dizi seyredilmez..

  13. Furkan KORKMAZ
    Furkan KORKMAZ
    Aylar önce

    beyaz balık diye oyun yok aq

  14. Emirhan Yobaş
    Emirhan Yobaş
    Aylar önce

    0:21 Beyaz Balık 😅

    1. Umut Barut
      Umut Barut
      Aylar önce

      AG BEYAZ BALIK NE BEYAZ BALINA KOYUN DAHA IYI OLSUN:-D:-D:-D

  15. Okan Özen
    Okan Özen
    Aylar önce

    Mesutsuz arka sokakların içine edim

  16. M.Çağlar Çelik
    M.Çağlar Çelik
    Aylar önce

    MESUT YOK lan

  17. Xxxx Xxxx
    Xxxx Xxxx
    Aylar önce

    👎🏻

  18. ÇiLeK KoKuSu
    ÇiLeK KoKuSu
    Aylar önce

    La su hüsnün nisanlisinin bedeni 36 mis buna kim inanir

  19. FANTASTİK O
    FANTASTİK O
    Aylar önce

    Manasiz fraqman oldu Mesut hakkında bi şey vermediler

    1. FANTASTİK O
      FANTASTİK O
      24 gün önce

      +Vildan ŞAHİN ben olsum sen de ol

    2. FANTASTİK O
      FANTASTİK O
      24 gün önce

      +Vildan ŞAHİN ama video yok

    3. FANTASTİK O
      FANTASTİK O
      24 gün önce

      +Vildan ŞAHİN oldum

    4. FANTASTİK O
      FANTASTİK O
      24 gün önce

      +Vildan ŞAHİN olur sende ol bana

    5. Vildan ŞAHİN
      Vildan ŞAHİN
      24 gün önce

      +FANTASTİK O saol hadi ol abone abone