Ali, Selin'in Reklam Filmini İptal Ettirdi! - Güneşin Kızları 29. Bölüm

Güneşin Kızları
2 854 görünümler 284 362

Zafer, Güneş’e derdini anlatır ve yardım ister. Güneş, bir çocuğun göz göre göre ölmesine izin vermeyecektir. Kızlarla durumu paylaşır ve Nazlı Almanya’ya gidip, donör olmak istediğini söyler. Elbette ne Nazlı ne de Güneş, Nazlı’nın iliğinin işe yaramayacağını bilmemektedir.
Zafer, Haluk’a o uçağa binenin Peri olması gerektiğini söyler. Yoksa Güneş her şeyi öğrenecektir. Selin, Zafer’in eve gelmesiyle dağılır. Zafer’in karşısına çıkıp Selin’den uzak durması gerektiğini söyleyen Ali ise kendisini şok edecek büyük bir sırrı öğrenir.
Moral kazanmak için gençler beraber buz pateni yapmaya giderler. Burada Selin’in güzelliğini fark eden bir yapımcı onu deneme çekimine çağırır. Savaş kendisini dövdürtenin Haluk olduğunu öğrenince Haluk’la yüzleşir.
#GüneşinKızları

YORUMLAR

  1. Serxan Hesenov
    Serxan Hesenov
    2 dakika önce

    Çok komik ama ya😂😂😂😂😂😅😅😅kariyerimi yaktın diyo ya

  2. Elsen Pireyev
    Elsen Pireyev
    2 gün önce

    😅😅😂😂

  3. Zeynep Dikici
    Zeynep Dikici
    2 gün önce

    Yoğ artık alii

  4. sonay Yıldız
    sonay Yıldız
    2 gün önce

    Ali o ne hal 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  5. Ceren c
    Ceren c
    2 gün önce

    Mertoğllarindan Ali reis Sarı reis de derler 😂😂

  6. Ceren c
    Ceren c
    2 gün önce

    Güneşin kızları evimiz Ali babamız 😂😂

  7. cemre Nur
    cemre Nur
    2 gün önce

    Ali nin uykusu varmış gibi bakıyor

  8. Mələk Sima
    Mələk Sima
    2 gün önce

    Hande flash tv oyunculuğu

  9. Yonca Demirel
    Yonca Demirel
    3 gün önce

    6 yil yatdii nee yaa 😂😂

    1. Best gamer
      Best gamer
      Gün önce

      6 ay dedi😂

  10. Sila Uckun
    Sila Uckun
    3 gün önce

    00.30 sn ile 02.00 dk arası Emre'nin halleri chfjfjfjfjfjfjf 😂😂😂😂😂😂

  11. silo gulu
    silo gulu
    3 gün önce

    Hızır reise benziyo

  12. msp rumeysa
    msp rumeysa
    4 gün önce

    Sarı reis UDKDMDINSOSMSIXMKD

  13. msp rumeysa
    msp rumeysa
    4 gün önce

    0:13 arka plan müziği ismi ne çok güzelmiş

  14. Muslimanet Official
    Muslimanet Official
    4 gün önce

    😂

  15. reyhoş ramil
    reyhoş ramil
    5 gün önce

    "kızım ne kariyeri geri zekalımisin sən " Allahim yenə versinlər bu serialı əfsanədilər😍❤️

  16. reyhoş ramil
    reyhoş ramil
    5 gün önce

    00:28 🤗🤗🤗

  17. Asi Krhn
    Asi Krhn
    5 gün önce

    Bunu severek izleyenin vatana millete hayrı dokunmaz.

  18. Yâr k.s
    Yâr k.s
    5 gün önce

    Ali çok komik ya kıskanınca çok tatlı Ali reis nedir ya 😂😂😂😂

  19. Sinan Işık
    Sinan Işık
    5 gün önce

    Ali kim aq Sarı Komutan

  20. Twi
    Twi
    6 gün önce

    Bu dizi bir bana saçma geliyor sanırım linçde geliyor gibi şğçcxwdınlş

  21. Kübra Şaffak
    Kübra Şaffak
    6 gün önce

    Ne kadar zaman geçerse geçsin, her an Alsel’le yaşıyorum. Tek bir saniye bile bıkmadan❤️

  22. Seda nur Altıngüzel
    Seda nur Altıngüzel
    6 gün önce

    Trendlerde ya

  23. Yasemin Tosun
    Yasemin Tosun
    6 gün önce

    AlSel aşkı❤️

  24. By Marul
    By Marul
    6 gün önce

    Canııımmmm Handeeem

  25. Elxan Haqverdiyev
    Elxan Haqverdiyev
    6 gün önce

    sevgilisini kiskanmayan erkek değildir (Hz Muhammed

  26. Tuğçe Akalın
    Tuğçe Akalın
    6 gün önce

    niye trend bu abicim niyee

  27. Burhan Toprak
    Burhan Toprak
    6 gün önce

    Güneşin oru pardan kızları dizisi güzeldi

  28. mehmet budak
    mehmet budak
    7 gün önce

    AM

  29. サイコcute but
    サイコcute but
    7 gün önce

    çabuk araplar gelmeden

  30. brrk smack
    brrk smack
    7 gün önce

    Tolga Sarıtaş ne biçim değişmiş yaa ama oyunculuğu muhteşem

  31. şura
    şura
    7 gün önce

    Yıllar geçse de hala trendlerde 💙

  32. Kral GNÇ
    Kral GNÇ
    7 gün önce

    sarı çizmeli ali ağa

  33. elif öztürk
    elif öztürk
    7 gün önce

    Abi ya birde trendlere girmişiz😜😜

  34. Şule Ataoğlu
    Şule Ataoğlu
    7 gün önce

    Kurtulamıyorum bu diziden napmalıyım ?

  35. Mehmet Slow
    Mehmet Slow
    7 gün önce

    Gomtanım

  36. Hayat
    Hayat
    7 gün önce

    Özlendi..hemde çook..🔗

  37. Rüveyda
    Rüveyda
    7 gün önce

    Lan bu neden trendde WPÖFELCEPMG3PMCWĞLF

  38. nila _
    nila _
    7 gün önce

    bu video neden trendlerde amk

  39. Le Petit Prince
    Le Petit Prince
    7 gün önce

    Trend waw!

  40. benci koca
    benci koca
    7 gün önce

    Bu ne kötü oyunculuk

    1. benci koca
      benci koca
      6 gün önce

      Öykü benim oyunculuk geçmişim olup olmadığını bilmeden bu konu hakkında olumsuz konuşma çabaların ne kötü!

    2. Öykü
      Öykü
      7 gün önce

      Oyunculuğun ne olduğu hakkında en ufak bir fikri olmayan birinin bunu söylemesi ne kötü !

  41. Serra Güzel
    Serra Güzel
    7 gün önce

    Kızım ne kariyeri gerizekalı mısın sen🤣🤣🤣🤣

  42. Feride Çalık
    Feride Çalık
    7 gün önce

    Bikere o sarı reis degil sarı komutanın 😍😍

  43. Elif Yılmaz
    Elif Yılmaz
    7 gün önce

    AlSel im çok özledim 😪❤

  44. Blue Night
    Blue Night
    7 gün önce

    Bir dizi düşünün finalinden 4 yıl sonra videoları trendde olan...

  45. Ayşe Naz Özbek
    Ayşe Naz Özbek
    7 gün önce

    4:49 adamın göbeği mi var sjjdjdhd

  46. Ayşe Naz Özbek
    Ayşe Naz Özbek
    7 gün önce

    Aklıma Merve ile gökkuş geldi

  47. şahnoza •
    şahnoza •
    7 gün önce

    Abartsaydınız?!😂😂

  48. potentially everyone
    potentially everyone
    7 gün önce

    kızım ne kariyeri gerizekalı mısın JDLVKSŞLSŞVLSİHPĞWKGÜWL

  49. Sö z
    Sö z
    7 gün önce

    Yavuz Karasu Show

    1. Sö z
      Sö z
      7 gün önce

      @Öykü burada rezillik olası bir durum yok Söz dizisinde daha iyi Benim için Yavuz Karasudur Senin için Ali Mertoğlu ola bilir.

    2. Öykü
      Öykü
      7 gün önce

      @Sö z yavuz karasu gibi dengesiz bir karakteri Ali yerine görmen rezillik!

    3. Sö z
      Sö z
      7 gün önce

      @Şule Ataoğlu bizim için Yavuz Karasu

    4. Şule Ataoğlu
      Şule Ataoğlu
      7 gün önce

      Yavuz karasu değil ! ali mertoğlu

  50. Berra Ceyhan
    Berra Ceyhan
    8 gün önce

    Bişey dicem bu video internette yayınlanıyor herkes izliyor Selin çok beğeniliyor bir şekilde güneş görüp Ali ile Selin’in sevgili olduklarını anlamıyor🤷🏼‍♀️

  51. Büşra Odabasi
    Büşra Odabasi
    8 gün önce

    Al işte bu seferde yeniden güneşin kızları bataklığına battık iyi mi

  52. Yeşil çay
    Yeşil çay
    8 gün önce

    Ben bu sahneye niye güldüm lan bu kadar nsjdjd

  53. Nagihan K
    Nagihan K
    8 gün önce

    7:00 Kariyer yapmak istediğimi söyleyince kankam

  54. Ayda Üser
    Ayda Üser
    8 gün önce

    Abi bi dizinin kısımları hala trende girebiliyorsa

  55. keziban gurbet
    keziban gurbet
    8 gün önce

    Yiaaa buraya kalbimi birakiyorum

  56. Oxy
    Oxy
    8 gün önce

    araplar gelmeden qeeqwrqw

  57. think wisely
    think wisely
    8 gün önce

    Selin çok güzel Ali de çok şapşal ahahahah trendlere girmiş resmen video 4 yıl önceki çift işte böyle efsane AlSel ❤

  58. Suheda Sultan
    Suheda Sultan
    8 gün önce

    Şu sahneyi ciddiyetle izleyemeyenler butonuyum kcpvşxşgşşzşf

  59. broken Heart
    broken Heart
    8 gün önce

    Niye trend amn

  60. Zeynep Sena Sopalı
    Zeynep Sena Sopalı
    8 gün önce

    Niye trendlerde?

  61. Beyza Durmus
    Beyza Durmus
    8 gün önce

    Olum trendlerde dmmdldldlslslldldldşd

  62. Miray Miray
    Miray Miray
    8 gün önce

    Ne bu havalar falan sanki ejdarhansı var :D

    1. Kontantr Aylin
      Kontantr Aylin
      2 gün önce

      Yorum okurken çok eğleniyorum la ben sırf o yüzden açıp yorumlara bakıyorum

    2. Yonca Demirel
      Yonca Demirel
      3 gün önce

      Miray Miray e belki var hıı hıı e belki var :D

    3. şahnoza •
      şahnoza •
      7 gün önce

      😂😂

  63. Gulbahar Güneş
    Gulbahar Güneş
    8 gün önce

    Ahh canım dizim yine trendlerde eskisi gibi 😍😍

  64. Seda Demir
    Seda Demir
    8 gün önce

    TREND OLMUŞUZ 4 YIL SONRA BİLE

  65. Made Plus
    Made Plus
    8 gün önce

    Uzay Fandom Trendlerde 🚀❤️

  66. Elmira Həsənova
    Elmira Həsənova
    8 gün önce

    Bu diziye ergen dizisi diyip bitiren hayat batsın.Ne izlerdim be

    1. !?
      !?
      6 gün önce

      Zaten ergen dizisi neyin kafası reytinglerde bitti hem iyi ki de bitmiş bu ne ya

    2. xBlow
      xBlow
      8 gün önce

      Ergen dizisi

    3. Ş A İ Q
      Ş A İ Q
      8 gün önce

      Ergen dizisi diyip bitiren kim reytinglerden bitti dizi

  67. Over Game
    Over Game
    8 gün önce

    SÖZ den tanıyor herkez bu yüzden geldiniz deme 😊

    1. Ş A İ Q
      Ş A İ Q
      8 gün önce

      Yoo

  68. okeyy pkey
    okeyy pkey
    9 gün önce

    ne kariyeri kızım gerizekalı mısın sen dşxksöeöxlxçeçdlcödödlxödçdldöxçdlckdödkfkdödödöxld

  69. • ahu •
    • ahu •
    9 gün önce

    Hande çok güzel ya kırmızı bu kadar mı yakışır

  70. Shyqeri B
    Shyqeri B
    9 gün önce

    aferim selin ve ali cok se vyrum ✌👉👈👋👋👋👋👋

    1. Shyqeri B
      Shyqeri B
      7 gün önce

      flm

  71. Zerrin Nur ATEŞ
    Zerrin Nur ATEŞ
    9 gün önce

    Neden bu videolar yeni atılıyor?

  72. نسرين عراقية
    نسرين عراقية
    9 gün önce

  73. نسرين عراقية
    نسرين عراقية
    9 gün önce

    😍

  74. نسرين عراقية
    نسرين عراقية
    9 gün önce

    حلؤؤؤؤ

  75. Azimet Gök
    Azimet Gök
    9 gün önce

    Ali'ye hiç yakışmadı bu reislik 😂🤣

  76. Saime Tecimen
    Saime Tecimen
    9 gün önce

    2:24 teki Alişin boyun çıtlaması 😅😂😂😂

    1. Paul McCartney
      Paul McCartney
      7 gün önce

      Citlatmiyor kiriyor o ses ne la

  77. Sedef Gurcan
    Sedef Gurcan
    9 gün önce

    Ya sahne çok komik😂

  78. RK - YEOB
    RK - YEOB
    9 gün önce

    Tiplere bak amq xksko:D

  79. Hamide Doğan
    Hamide Doğan
    9 gün önce

    Seline gıcık olanalr

  80. aggiegb/746 qwx
    aggiegb/746 qwx
    9 gün önce

    Alicim senden kabadayı olmazz😄

    1. Ümmügülsüm Şener
      Ümmügülsüm Şener
      8 gün önce

      aggiegb/746 qwx mavişim den maviş kedi olur ♥