1 DOLAR 12 TL'Yİ GEÇER...

MEMDUH BAYRAKTAROĞLU
4 313 görünümler 203 905

ALBAYRAK'LA OLUR MU
www.liberalsosyalist.com
twitter.com/memduhtv
facebook.com/liberalsosyalist
instagram.com/liberalsosyalist

  

YORUMLAR

  1. Altunitaflan Dünyası
    Altunitaflan Dünyası
    7 saatler önce

    olan yine garibana olacak hadi hayirlisi vur abaliya

  2. Ramazan Kuskayasi
    Ramazan Kuskayasi
    Gün önce

    Lan her bokuda bu gazeteciler biliyor gazetecilerin ne kadar yalancı oldugunu herkes biliyor. Niye berat albayrak toplantı yaparken sendemi ordaydın her boku biliyorsun dolar 12 lira olursa sizde götünüze kına yakakıp ,zil takıp oynarsınız.

  3. Talip Ucar
    Talip Ucar
    Gün önce

    YÜKSEK FİYATTAN DOLAR ALIP TERSTE Mİ KALDIN. NEYE GÖRE 12 Yİ GEÇER diyorsun. İKİ TIK FAZLA alayım diye insanları yanlış yönlendiriyorsun. Ben bu videoyu kopya aldım bakalım yıl sonuna kadar DOLAR 12 lira olacak mı? Şayet 12 lira olmaz ise sizi mahkemeye vereceğimi bilmenizi isterim. HALBUKİ ; Çin parasal olarak genişlemeye devam ediyor. Amerika ve Avrupa piyasadan para çekmeyi durdurmuş. Global para arzı 3 trilyon dolar kadar artmış. (19.04.2019 Blomberg) Şu an yok ama ilerleyen günlerde bu bol paraTürkiye’ye gelmeye başlarsa. Bunun dolara ve piyasalara olumlu etkisi olacaktır. BU GÜN 5.80 DEN DOLAR ALDI DİYELİM. BİR HAFTA SONRA DÜŞTÜ 5.65 E bu zararı sen telafi edecekmisin. yutubeden 3-5 kuruş reklam parası alacam diye yapmayın lütfen. Hükümeti ve icraatlarını bende sevmiyorum ama.İnsanları yanlış yönlendiriyorsunuz. Siz YATIRIM DANIŞMANIMISINIZ ? BU KADAR NET nasıl SÖYLERSİNİZ.!!!

  4. hakkı oster
    hakkı oster
    Gün önce

    Senin amacın zaten dolar 12 lirayı geçerse biryerine kınayı yakarsın ver ayarı ver coşkuyu dolar şu kadar olacak bu kadar olacak istikrarsızlık panik ortamı oluştur çıkar tabiki dolar.birde pis pis sırıtıyosun

  5. yusuf y
    yusuf y
    Gün önce

    kafayi yemis ne 12si en az 1500 olur

  6. Fatih Mola
    Fatih Mola
    2 gün önce

    Dayı gamerayı accık aşşa goy sane kendine niye eziyet ediyon aloooo

  7. Kazim Altinkaya
    Kazim Altinkaya
    2 gün önce

    Herseyi cok guzel diyosunuz da peki Turkiye piyasasin da gezen milyonlarca sahte dolar lardan ve. evrodan niye bahsetmiyor sunuz madem durust sunuz yakinda Turkiyeye piyasaya surulmek uzere gelecek olan dolar ve yaban ci paralarida soyleyin piyasadan Turk parasini tuketip sahte dovizlerinen nasil bir bunalim kaos cikartilacak onu da aciklayin ki millet bilsin

  8. BİLGİCİ ADAM
    BİLGİCİ ADAM
    2 gün önce

    düzenin olmadıgı yerden kaos olusur . nokta

  9. SAHIN Kayit
    SAHIN Kayit
    2 gün önce

    Memduh abi es 400 neye lazım bize saldıranmi var abi savaş dışarda abi

  10. Serkan Demir
    Serkan Demir
    2 gün önce

    "Borçlanabileceği dünya ülkelerine olumlu bir görüntü verebilmek için demokrasiye ihtiyaçları var!!!" çok doğru bir cümleydi.

  11. Oğuzhan DEMİRHAN
    Oğuzhan DEMİRHAN
    2 gün önce

    12 biraz abarti olmamismi

  12. KIVRAKLAR Architecture
    KIVRAKLAR Architecture
    2 gün önce

    (18 nisan) Ve öyle de oldu...

  13. tevfik özgül
    tevfik özgül
    2 gün önce

    hiç 20 TL lik soğan yememiştim benim için hayaldi şimdi gerçek olacak

  14. Miroslav Vajinovski
    Miroslav Vajinovski
    2 gün önce

    Babam euro ile maaş alıyor euro çıksın birazcıkya

  15. Mehmet Cemal PARS
    Mehmet Cemal PARS
    2 gün önce

    O bir dolar götüne girsin. Hain satılık kalemler soytarılar

  16. Mustafa akturk
    Mustafa akturk
    2 gün önce

    Guzel insan

  17. Lion3200
    Lion3200
    2 gün önce

    Aha buraya yazıyorum.En geç yıl sonunda erken seçim kararı verecekler.İkinci çeyrekten sonra kur baskısı borç yükünü daha da arttıracak.Şu an için damat ABD de kredi almak için görüştü bunu dış basında heryer yazdı.Kredi alırlarsa devamında da erken seçimle güven oyu alıp dış yatırımcıya güvence verirler.

  18. shadow of death
    shadow of death
    3 gün önce

    dolar 12 yi gecer oylemi madem biliyorsun nerden biliyorsun imam iskender gibi vahiy mi aliyorsun neyse 12 tl den 100.000 dolar boz üstü senin olsun varmisin CANIM??

  19. turkish islamic empire
    turkish islamic empire
    3 gün önce

    It urume ile kervan yolda durmaz derle dedeleriniz okuyun bildiğinizi allah'tan vatan size emenet değil

  20. MeHmet DoGan
    MeHmet DoGan
    3 gün önce

    Gündemi böylesine pozitif böylesine akıcı ve gerçekçi şekilde anlatan başka bir kişi daha görmedim... ağzınıza sağlık değerli büyüğüm.. Allah sizin gibi ufku açık insanlardan mahrum bırakmasın bu ülkeyi ..

  21. Yaşar Ozan
    Yaşar Ozan
    3 gün önce

    Dede bırak boş lafları Ne söylesen tersi oluyor EYT çıkacak dedin tosladın Git yat

  22. Solo Türk
    Solo Türk
    3 gün önce

    Napsın babacım boyun mu eğsin ? Almasın mı s400 leri ? Bu kadar götünüzden korkmayın ya ...

  23. Ömer Faruk
    Ömer Faruk
    3 gün önce

    Ya imf kendi açıkladı görüşmedik diye

  24. İn life İn life
    İn life İn life
    3 gün önce

    Hani ankarayi ve istanbulu akp alacakti

  25. Sinan Köksal
    Sinan Köksal
    3 gün önce

    Biz birbirimizi yeteriz biz Türk üz

  26. HÜSEYİN ENGN
    HÜSEYİN ENGN
    3 gün önce

    Merhaba bu arkadaş,bu ettiği lafları yiyecek.bu türlere itibar etmeyin tavsiyem.zaten sıratarak böyle ifadeleri size yapan birine nasıl itibar edilir,arkadaşlar.Aptullah Gül, gibi itibarı bitmişlerden destur alıyorlar.

  27. Ali Satilmis
    Ali Satilmis
    3 gün önce

    5,80 i geçerde ii

  28. estuna1965
    estuna1965
    3 gün önce

    yap hocam yap 12 değil 22 dolar de takipçi toplarsın cahil küheylanda senin bu videoları izleyip dolar yapar milletin elindeki dolar rezervi tarihi rekor kırar. YAP YAP 12-22 YETMEZ42 OLUR YAZ. SENİ VE SENİN KAFANDAKİ POPİ OLMA PEŞİNDE GEZEN YENİ TREND EKONİMİSTLERİ ALKIŞLIYORUM. 1DOLAR 52 TL OLUR. HERKES DOLAR ALSIN

  29. bahri selcuk
    bahri selcuk
    3 gün önce

    DOLAR 12 OLACAK DİYEN LERİ HAPSE ATACAKLAR...12 OLUNCA ÇIKARSINIZ!

  30. melissa london
    melissa london
    3 gün önce

    Sempatik dede

  31. TİCARİ EXPERİ
    TİCARİ EXPERİ
    3 gün önce

    Bi bitmediniz spek herifler

  32. MURAT ARABACI
    MURAT ARABACI
    3 gün önce

    SELAMÜN ALEYKÜM memduh dayı valla pamuk gibisin ,nasıl bir günah işliyoruz ki başımıza bunlar geliyo ve ne acı vericeki ,hala şunu anlamıyoruz başımızda hz ömer gb adaletli birini bekliyoruz ama sormuyoruz biz ona uygun halkmıyız saygılarımla .

  33. Tolga Ben
    Tolga Ben
    3 gün önce

    Her gün, her saat dolar 12 tl olacak yorumları yapan hangi Milletten, hangi kandan olduğu soru işaretli tipler Millete ekonomiyi tıkayın mesajı verip duruyor. Harcamayın, elinize geçeni dolara çevirin diye diye Ülkeyi iyice içinden çıkılmaz hale sokmaya çalışıyorlar. Dikkat edin dolar da en ufak düşüş de günde üç beş video yapıp düşmeyecek çıkacak algısı yaratıyorlar. Kim bunlar, bunları takip eden sayısına dikkat edin 100 bin ile 125 bin arası, elinde dolar olup bekleyen zümre, buradan bu zümreyi kontrol ediyorlar.

  34. turkishZaZa
    turkishZaZa
    3 gün önce

    Mamduh dede attin bakalim tutacakmi

  35. ilhan celik
    ilhan celik
    3 gün önce

    Kına yakarsın artık:) sen ve senin gibiler ...

  36. Orhan Bulut
    Orhan Bulut
    4 gün önce

    Allah verede 20 tl olsun dolar ülkeyi satmislar amk dolar ne işimize yarayacak

  37. Pratik Bilgiler
    Pratik Bilgiler
    4 gün önce

    Kesin geçer mi dede

  38. #maximus dream# #maximus dream#
    #maximus dream# #maximus dream#
    4 gün önce

    2012 öncesi hiç göremedik sizin gibi değerli analistleri niye hiç demediniz 80 de ihtilal olacak 90 da açlık boy gösterecek 2000 de kriz olacak diye umarım dolar 12 tl olur hatta geçer sende bu yaşta bu güzelim memleketten bizimle birlikte göç etmek zorunda kalırsın.

  39. İsmail Şanlı
    İsmail Şanlı
    4 gün önce

    Bakın burası çok önemli hocam, Bakın şurası da çok önemli, Bakın orası çok çok önemli, Bakın heryer çok önemli. Saliverin küçük enişteyi....

  40. Erkan Kuzey
    Erkan Kuzey
    4 gün önce

    Bence seçim olur İmamoğlu tekrar alir

  41. Cuma Doygun
    Cuma Doygun
    4 gün önce

    Nasıl nerden bu kadar rahat konuşabiliyorsunuz merak ediyorum ve cidden bu kadar eminseniz sizin bildiğiniz ne var.hic bir analiz 12 demiyor.manipule

  42. Yasin Etlik
    Yasin Etlik
    4 gün önce

    Bu adam Ottan Boktan konuşuyor gram ekonomik terim kullanmadı. IMF, yok döviz kasa, yok dolar biriktiriyor. Hastalıklı bir ruh hali var. Doktora gözükmesi lazım

    1. MED Sverige
      MED Sverige
      3 gün önce

      Amına kodumun oğlu bir zamanlar bazı insanlar dolar 6 olacak dedikleri zaman, aynı senin gibi oruspu çocukları şimdiki söylediklerini onlara söylüyorlardı

  43. KمUخRفNکAشZط قگفق
    KمUخRفNکAشZط قگفق
    4 gün önce

    Komünizm Baş Göstermesi Gerek

  44. KمUخRفNکAشZط قگفق
    KمUخRفNکAشZط قگفق
    4 gün önce

    Yapma be dede 12 tl cıkarsa yaşamayalım

  45. Twich Tube
    Twich Tube
    4 gün önce

    Günaydın dedem keşke bizim millet dışa bağımlı olmasa

  46. Hasan Etiz
    Hasan Etiz
    4 gün önce

    Abicim sen ne anlatıyon yaa ne anlatıyon senin dolarla filan ne işin var ülkemizin ne işi var dolarla reis bize yeter reis Allah RTA dan razı olsun allahım benim ondan dolar dolar die die değer verdiniz bizim taş gibi TL miz var

    1. Twich Tube
      Twich Tube
      4 gün önce

      Taş gibi tl ahshhdshajjajaj

  47. Nezih Özkaya
    Nezih Özkaya
    4 gün önce

    Bir ayağın çukurda halen Amerikanlara Avrupalılara yaranmak için yalan dolanla insanları paniğe sevk etmeye çalışıyorsun. Yazık senin gibileri dinleyenlere

  48. cumali sağıroğlu
    cumali sağıroğlu
    4 gün önce

    Doları olan tüm bu memleket evlatlarına bırakın bu parayla para kazanmaýı iş yeri açın ürelim yapın insanlara imkan saglayın herkes evine ekmegini ve emegini gõtûrsün ne yapcanız mezaramı gôtûreceiz paranızı

  49. süleyman mavuş
    süleyman mavuş
    4 gün önce

    Iyi hoş da Dayı yolsuzluk gibi sözler yakışmıyor size Chp yıllardır yaptı çiftçinin 3 dönüm ektiysen 2 dönümü bizim diyerek gaz yağ ekmek karnesi kuyruk gibi sıkıntılara mahkum ettiler yıllarca bu ülkeyi onca yapılan hizmet yol köprü vs hiçmi gözünüzde yok Bu %52 cahilmi yani yapmayın siz topyekün biz AK parti ve Mhp tek iktidara saygınız yoksa %52 ye olsun. Hayr'lı akşamlar inşallah

  50. Tamer Yilmaz
    Tamer Yilmaz
    4 gün önce

    Bu ulkenin kurtulusu sol iktidarlardadir.1950 den beri faşist sağ iktidarlar yönetip bataklığa götürmüştür. Bakin Turkiyede tüm il ve ilçelerde 1 tane kominist başkan var ve o tüm Turkiyeye model başkan olmuştur. Bir kominist başkan fatih mehmet macoglunun yaptığını koca ülkede hiç bir başkan yapamadı.80 milyona bir başkan macoglu

  51. celal tapan
    celal tapan
    4 gün önce

    Selamlar memduh bey bütün görüşleriniz biri hariç katılıyorum Fakat maduro yada her kimse türk solunu cumhuriyette kuruluş dönemide dahil kıyaslanamaz Ne demek ABD demokratlarına benzeyin? TC kuruluşundan beri sosyal milliyetçi ulusalcı vatanseverligiyle dünyanın sömürülen milletlerine model olmustur Dogru o nedenle sömürgeci zihniyete mensup ABD demokratlarının marifetlerini hep beraber görüyoruz O ovdugunuz demokratların başkanı sayın obama arap baharı BOP gibi projelerle sadece milyonlarca garibana ölüm kusmadımı ABD demokratlığı buysa sağolun sizin olsun bize uymaz bu elbise Hoşça kalın

  52. ENSAR فكيف VAKFI
    ENSAR فكيف VAKFI
    4 gün önce

    Dede dedde haddini bil haddini biz dindariz abdestliyiz namusluyuz durustuz haciyiz hocayiz elhamduillah senin gibiler bizi deviremez biz reise secde etmis onun yolunda devam eden Berat beyin yuzuguz ak parti-islam felsefesinde ahlak var edep var namus var durustluk var

  53. Ayhan Canturk
    Ayhan Canturk
    4 gün önce

    Yav algı yapma nerde 12 tl kafan mı güzel.

  54. Ceyhun Serbest
    Ceyhun Serbest
    4 gün önce

    Konuşmanızda bir tezata rastladım aydınlatırsanız sevinirim diğer yayınlarınızda türkiye imf ye giderse ilk develiasyon olur dolar 10 olur sonra imf kurtarıcı olarak gelir dediniz şimdi ise imf ye girmezlerse dolar 12 olur diyosunuz hangi teapitiniz doğru teşekkürler.

  55. mesut erdoğan
    mesut erdoğan
    4 gün önce

    YA DEDE ÇOK GÜZEL KONUŞTUN AMA NASIL KURTULACAĞIZ ONU SÖYLEMEDİN HEP ELEŞTİRDİN ÜLKEYE ELEŞTİRİCİ DEĞİLDE İNSANLARI HAZIRCILIKTAN ALI KOYAN BİR ANLAYIŞA SAHİP OLABİLMEYİ ANLAT DA ÖRNEK ALALIM DEDE.

  56. hakan 24 34
    hakan 24 34
    4 gün önce

    Yabancı topraklarda atalarını ararken yaşlanan manipilasyoncu dede ve kucaklarında büyüttügü şirin torunları :)

  57. mustafa celebi
    mustafa celebi
    4 gün önce

    Vatanını 1 dolara satanlar olduğu sürece he rşey olur bu memlekette. içinizdeki Erdoğan düşmanlığı vatan sevgisini geçtiği için memleketin başına ne gelirse gelsin yeter ki Erdoğan gitsin diyorsunuz.

  58. hsn gnd
    hsn gnd
    4 gün önce

    Akpliler dolara hücum ediyor

  59. Bitter Çikolata
    Bitter Çikolata
    4 gün önce

    Sende kına yak nerene yakacanı biliyon sen

  60. vatanina gözdikeni ez ogul
    vatanina gözdikeni ez ogul
    4 gün önce

    PEZEVENK SANKI ECONOMY PROFESORU

  61. onder degirmenci
    onder degirmenci
    4 gün önce

    Şöyle senin gibi Şirin dedemiz olmadı. Öpüyorum ellerinden CANSIN DEDE

  62. adnan akgun
    adnan akgun
    4 gün önce

    BU DA FELAKET TELLALI..

  63. Kağan YİĞİT
    Kağan YİĞİT
    4 gün önce

    Hocam video izlensin diye mi 12 tl başligi atiyorsun?

  64. Yuco Baba
    Yuco Baba
    4 gün önce

    Kimsede demiyorki mazbata alan bazı belediyeler işçileri zorla sendika değiştirmeye zorluyorlar ne olacak bu vadandaşların hali ne olacak bu insanların geriye dönük hakları...

  65. Özgür Tunç
    Özgür Tunç
    4 gün önce

    yine sözde Atatürkçü sözde demokrasi çığırtkanları toplaşmış yine..chp pislikleri Atatürk üzerinden siyaset akp din üzerinden, bi adam olun ya ülke üzerinden millet üzerinden yapın şunu..Atatürk Atatürk diye böğüren,şimdiye kadar milletin anasını ağlatan chp değilmi. anayasaya bir dilekçe ver iptal olsun. anayasa ile ülke yönetiyordu sözde demokratik chp..bunlarda canınıza okuyacak tabi..chpli sosyalist zenginlerin tuzu kuru tabi olan garibana oluyor yine

  66. Mehmet Tan YILDIZ
    Mehmet Tan YILDIZ
    4 gün önce

    çok kötü bakıyor

  67. Hakan Karadogan
    Hakan Karadogan
    4 gün önce

    Abdullah Gül akpnin B planıdır aynı zihniyet başka bir isimle cikacakardir

  68. p i
    p i
    4 gün önce

    Günaydınnnnnnnn memduh abi. Dede yokkkk. Abi varrr :)

  69. x571
    x571
    4 gün önce

    Abdullah Gül den sonrasını dinlemedim. Ülkeyi bu hale getiren adamlardan medet umacağız yani?

  70. Atila Altipinar
    Atila Altipinar
    4 gün önce

    Bu sefer hic positiv degilsin dedeeeeeee

  71. Süleyman KAYA
    Süleyman KAYA
    4 gün önce

    Dede birazda tarih anlatsan bizde öğrensek..Mesela: 13 milyon metrekareden 700 bin metrekare ye düşmüş Osmanlı topraklarını anlat 2-Neden sultan Abdülhamit tahtan indirilince osmanlı dağılmaya başladı 3-hailifelik kaldırıldı bütün dünyada müslümanlar tek başına çaresiz bırakıldı. Halifelik kalkmasaydı zaten Osmanlıyı dağıtamazlardı 4-Musul kerkük Kıbrıs tan ortadoğudan neden vazgeçildi 5-Türkiye deki uçak fabrikasını 1928 de kurulan neden kapattınız dede. Hadi siz kapattınıx uçak yapanı üreteni niye batırdınız 6-TÜRKİYE NİN ARACI Devrim neden üretilmedi Bulgaristan, yunanistanda bile nükleer santral varken japonyada almanya da 100 ü geçkin sayısı bulunan.. Bizde neden yok mesela 7-AYRICA 100 yıllık kapatılmayan tek parti ve ülkeye tek başarısı ekonomik bilim teknoloji alanında tek katkısı olmayan bi parti neden hala savunulur. 8-Deniz gezmiş savunduğu parti tarafından neden oy çoklupuyla asılmasına karar verilir.. 9--Osmanlı hanedanının musul kerkükte devletinin işletme yetkisini verdiği petrollerden bile neden vazgeçilir. Dede efendi çok bildiğiniz için ayrıca bizi daha iyi aydınlatacağınızı düşünüyorum açıklayın videolarda insanlar öğrensin. Bunlar sadece bugünkü üretemediğimiz ekonominin temelleri daha çok sayacağım şeyler var. Eminim siz bendem daha çok biliyorsunuzdur ben acizane araştırıp öğrendiklerim kadarını sordum.

  72. Cihan Gur
    Cihan Gur
    5 gün önce

    Devenin ski 12 tl ne demek

  73. Mehmet Pektas
    Mehmet Pektas
    5 gün önce

    MEMDUH BAYRAKTAROĞLU SEN ÇOK YALANÇISIN DEVAMI ÇOOOOKKK

  74. Kodumu Yorumcusu
    Kodumu Yorumcusu
    5 gün önce

    Dayı nabtın be hayallerimiz vardı olmadı...

  75. Raşit Salar
    Raşit Salar
    5 gün önce

    Ya dede çıkmışsın yine piyasaya, bir zamanlar Tansu Çiller, Tansu Çiller diye bağırırdın, "Varlığım Tansu Çiller'in varlığına armağan olsun" derdin sonra seçimi kaybedince yok olmuştun, yine walking dead gibi ayağa kalkmışsın, o gıcırdayan kapı gibi gırç gırç ses tonunla kahve muhabbetine devam ediyorsun. Sen kim doları tahmin etmek, ekonominin gidişatını tahmin etmek hayırdır? Sana kim bilgi verir Allahını seversen, yok Merkez Bankası Başkanı istifa etmeliymiş, IMF'de kimlerle neler görüşüldüğünü çok iyi bilirmiş, Abdullah Gül'müş, Maduroymuş, Güneydoğulu iş adamları en güçlü toplarla yıkılamayacak kasalar yaptırıyorlarmış, ufak at da midillilerin yesin 1990'ların troll'ü seni.

  76. YavsakSavar
    YavsakSavar
    5 gün önce

    82 milyon yurttasin yarisi yavsak got oglani ve bananeci benmi dusunucem bu picleri adam banane siyasetten diyor orospu cocugu sanki burasi isvicre almanya da banane diyebiliyor

  77. Berkay
    Berkay
    5 gün önce

    Hedef 2023 (Türkiye sonu)

  78. Salih Yelboğa
    Salih Yelboğa
    5 gün önce

    Havada ucak ve kus sesi ya bahar yada halk d a r b e si mi

  79. haluk özben
    haluk özben
    5 gün önce

    hocam affınıza sığınarak ; seçim bitti sayımlar devam ediyor zamlar arka arkaya kosturarak geliyor denilen o dolar hala direniyor ? yorumunuz ?

  80. Aykut Bulut
    Aykut Bulut
    5 gün önce

    2023 de 1 dolar 12 tl olur umarim Hedef 2023 len

  81. Sadrazamın ikram Boşver
    Sadrazamın ikram Boşver
    5 gün önce

    Ülkede köklü değişikliğe gidilmeli en önemliside makarna yasaklanmalı beğinler yağ bağlamasın başlıklı kamu spotu çekilmeli!!!

  82. DENİZ İLKER ÇINAR
    DENİZ İLKER ÇINAR
    5 gün önce

    Maduro ve sol ilişkilendirmeniz saçma ötesi.

  83. Mesut Ertuğrul
    Mesut Ertuğrul
    5 gün önce

    Hocam 20 lira olur derseniz daha çok izlenir

  84. A. Colak
    A. Colak
    5 gün önce

    Ulan bu milleti diken yaranir,20 sene once ucuz ekmek kuyrugunda gebererenler vardi,simdik milletin garni doydu,akpartinin degerini bilmiyor lar,chpkk gelirde yine aclik kuyruguna girinde ben de avrupa dan sizlere seyimle gulem,be cahiller suan her yerde kriz var be tellallar yasadim ulkede bile var neden bukadar youtube 3-5 kurus kazanalim diye kendinizi kucuk gulunc duruma dusuruyorsunuz!ulan bil kel biri 2 senedir su dolari 10 lira olcak diye diye 10 lira olsun da su youtube tellallari cuk diye oturdun,tufkcem kusura bakmayim kufur edene aynen geri dua edenede aynen geri,gebersin ikiyuzlu turk dusmanlari🤘🤘🤘🤘🤘

  85. Melih Kanogullari
    Melih Kanogullari
    5 gün önce

    Hocm buda bnden olsun gezi parki gibi bi ayaklanma yapar secimler icin hukumet. orda ucbes cabulcu hukumete muhalefet eder sonra vay efendim chapeliler yapti derler o ara dolar 10 olur sizin yuzunuzden deniz bi dolar bozdurma furyasi hoop dolar 8 şak şakcilar cikar meydana iste reis boyle yapti soyle yapti dolar 8 oldu elhamdulullah 😎

  86. AIR TEEN
    AIR TEEN
    5 gün önce

    Dedecim , Damat halleder, gerilim yapmayalım boşuna ltf

  87. foreksmanover over
    foreksmanover over
    5 gün önce

    haha yanlız giriş çok güzel.kuşlarım ballarım.lokumlarım.mürdüm eriklerim. :))) hocam çikolatalı göfretten sonra en çok sizi seviyoz :)))

  88. Serdar Ede
    Serdar Ede
    5 gün önce

    Dolar 12 tl olursa toptan yaprağı yeriz

  89. hayat güzeldir
    hayat güzeldir
    5 gün önce

    Memduh bey size katılmıyorum ne olursa olsun dolar 12 tl olmaz olması için enflasyonun +80% yüzdeleri görmesi gerekir ben istanbul da seçimlerin yenileneceği kanaatindeyim çünkü istanbul demek para demek hemde çok para daha da önemlisi prestij, evet dış devletler belki demokrasi endişesiyle bize yaklaşımı soğuk olacak yatırım akışı azalıp borç bulmakta zorlanabiliriz kabul ediyorum fakat hükümetimizin elinde '' Dış güçler bizi....'' enstrümanı varken bu risk alınabilir kaldı ki eğer aksi durum olsaydı zaten sandık sayma falan bu kadar uzatmazlar verirler di eğer İstanbul muhalefete geçerse bu hükümet için tam anlamıyla felaket olur

  90. Hasan Ucar
    Hasan Ucar
    5 gün önce

    Keşke 24 tl olsa

  91. Ertugrul Ergin
    Ertugrul Ergin
    5 gün önce

    Sizin videonuzun ortasında "IMF" reklamı çıkması harika olmuş.

  92. şener arslan
    şener arslan
    5 gün önce

    Aydın vasfına sahip biri olarak İMF ile görüşmenin sorun olmadığını nasıl söylersiniz anlamıyorum. Ya İMF yi ve dünya ülkeleri ile olan ilişkilerini bilmiyorsunuz ya da sizde sistemin bir parçası haline gelmişsiniz. Birinizde mevcut iktidardan kurtulmanın yolu olarak ülkenin içine etmeyecek bir sistem geliştirin. Halk olarak ülkeyi birilerine sırtımızı dayamadan kurtarabilecegimizi söyleyin. Sırtımızı dayayacaklarımız bize başka şeyler dayıyor biz kendi işimizi kendimiz halledelim deyin. AKP iktidarını ya da zihniyetini yıkmak bu kadarmi zor. Bu ülkenin temelleri Atatürk imzası taşıyor. Rahat olun. Kimsenin hegomanyası olmadan başarabiliriz. Yarın İMF ye gittiniz ve hayatımızın içine ettiniz diye adamlara küfür edeceğiz. Bu gün hangi onurlu tavırla İMF ye gitmekten çekinme diyoruz. Vatansız olmak ve kuru ekmek arasınamı sıkısıyoruz, vicdan ile cüzdan arasınamı sıkısıyoruz. Ben bu ülkeden gayet eminim. Temellerine bağlı olarak bu ülkeyi geleceğe taşıyacak kudret o asil kanı damarlarında taşıyan bir kitle hala bu ülkede yaşıyor. Düşmanımın düşmanı diye düşmanıma şirinlik yapamam. Biraz onurlu olun lütfen. Nutuk okumadınızmı arkadaş. Bırak midillinin bokunu. Bu ülkede Atatürk gençliği ölmedi. Mandacı zihniyet kokulu aydın geçinen zümreden tiksinir hale geldim. Doğru söyledikleri zaman bile itici oluyorlar. Vatan savunması için ruh verin biraz. 17 sene yatın, AKP iktidarında TL değer kazanıyor iyi şeylerde yapıyorlar diye işinize gelince alkışlayıp işinize gelmeyince, ampulün ışığı zayıflayınca karşı safta yer kazanma kaygısı yaşayanlardan olmayın. Lütfen elinizi tarihinize koyun olurmu canlarım.

  93. Ponçik Duygu
    Ponçik Duygu
    5 gün önce

    Hocam sizi itinayla hani kulağını iyi aç dinle tabiriyle dinliyorum hep! Mükemmel bir aydınlatma yeteneğiniz var tebrik ve tşk ederim

  94. Donna Lux
    Donna Lux
    5 gün önce

    Yeter populerite yapacam diye Dolar Dolar konuşmayı bırakin cahilleri harekete geciriyorsunuz adamın okuması yazması yok döviz bürosuna koşuyor ekonomi de başka sorun yok mu ?

  95. Bora Aydoğan
    Bora Aydoğan
    5 gün önce

    dayı siktir et doları markı kaç yaşına gelmişsin hala tıraş ediyorsun .sen Abdullah Gül propagandası yapıyorsun. iç savaşçıksın istiyorsun. .dede ayda bir takla at keyfine bak..sikilen sikilsin çaylar içilsin. .

  96. Emre Can UZUN
    Emre Can UZUN
    5 gün önce

    Dayi hepiniz trendlere girmek ve izlenmek için video çekip saçma sapan başlıklar atıyorsunuz bütün yatırımcıların youtuber olası gelmiş yeter

  97. MEHMET Bayır
    MEHMET Bayır
    5 gün önce

    Lan bizim paramız TL. Dolar değil dolar 12 TL olsa ne olur yarak kafalı

  98. esat daştan
    esat daştan
    5 gün önce

    B O Ş Y A P M A

  99. hasan büyük
    hasan büyük
    5 gün önce

    İmamogluna oy vermiş biri olarak yazıyorum dayı b12 vitamin takviyesi al sinir sistemlerin rahatlasın tüm dünya biliyorki maden yataklarını ameikaya vermediği için yıllardır ambargolarla venezuella halkı zorlanıyor neyi anlatmak istiyon ? Venezuella hükümeti bahsettigin zengin yatakları amerikaya vermesi gerektiginimi ima etmeye çalışıyon siyaset böyle işte ideolojisini bi kenara bırakıp oldugu gibi yorum yapacak bi kişi yok hepsi aynı yunanistan bir tane uçak kaldırmadan s300 hava savunma sistemleriyle türkiyenin tüm hava filosunu bir saatte yok edebilir s400 işgale uğramak istemiyorsan caydırıcı bir sistem çok övdügün darbeci Kenan Evren’in ilk yaptıgı iş türkiyenin 400 km menzili geçen füze üretmesini yasaklayan anlaşmayı natoyla imzaladı birileri ısrarla türkiyenin kendini savunacak füzesi olmsın istiyor anlamak mümkün degil Berat albayrak kimin umrunda

  100. Mehmet Kemal Özbilen
    Mehmet Kemal Özbilen
    5 gün önce

    Peki IMF ye gidilip anlaşma yapılırsa dolar kaçta sabitlenecek? Tahmini olanlar varsa ve yazarsa sevinirim merak ediyorum.