Şehinşah - Pirana

netd müzik
212 073 görünümler 16 837 397

Şehinşah'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Pirana" isimli tekli çalışması, 4K video klibiyle netd müzik'te.
Söz - Müzik: Şehinşah
Altyapı: Ferzanbeat
Yönetmen: Berk Başyurt
Pirana sözleri ile;
Koparmak etimden
Hepsinin planı bi parça
Başladım inanmaya
Zira yeterince katlandım insanlara
Bulanık sularda yüzerim inatla
Gelirken peşimden iştahla
Yüzlerce pirana
Ağıma düşerken piyasa
Riyakâr avında tüm çetem civarda
Yüzlerce pirana ey
Belirir bir anda
Etrafını çevirir
İmkânlar çevirdi bilhassa hepsini silaha
Erbabıyım hepsinin
İspatlar tekniğim
En piçi getirir hizaya
Ki en piçi benimdir burada
Peşimde yüzlerce pirana
Peşimde yüzlerce pirana
Peşimde yüzlerce pirana
Raplerim sürükler isyana
Gülümser sen onu küçümserken sana
Eriştik mükemmel orana
Kolay değildi günlerce yol ara dolan
Delirdik çıldırdık fıttırdık ulan
Yenildik yıkıldık yılmadık ama
Seviştik sıvıştık kırmadık
Yetişkin yılışık kızları
Et ister hepsi bi pirana
Eminim ararım bi ara
Çeliştik çatıştık zıpladık
İşledik azılı suçları
Kırılır kalemim idama
Tek isteğimse bi sigara
Sallayın darağacında
Bozulmaz yine de fiyakam
Beni yaralamaz
Hakkımda atılan iddialar
Israrla sadık kal yapılan plana
Hayallerin varsa satın al takılma fiyata
Marka marka peşinde yüzlerce pirana
Yağır yağır kanıyorum
Aynı akıntıda yıkanıyorum
Saplandım çamura çıkamıyorum
Isırıyorlar ırgalamıyorum
Sınanır adım her adımım sorun
Hiç birini tanımıyorum
Kural yasa da
Tanımıyorum yargınızı
Bulansam da kana
Hissediyorum yaşamayı yanıyorken canım
Sanırım sorunun temeli
Kaçıyor her kadın
Kaçırdım koşulsuz herkesi
Boğulmak üzere yüzüyorum
Kendimden soğuttum herkesi
Aynadan yansıyan aslıma diyorum
İnanamıyorum
İnanamıyorum
Bu yüzü anımsamıyorum
Düşmanım kim anlamıyorum
Oluyor planlamıyorum
İnanamıyorum
İnanamıyorum
İnanamıyorum!!!
Düşmanlar bir tarafa dursun!
Kendimi tanıyamıyorum

Türkçe Pop oynatma listesi: bit.ly/ndm-turkcepop
Yeni Hit Şarkılar: bit.ly/ndm-hitsarkilar
netd müzik’te bu ay: bit.ly/ndm-enyeniler
netd müzik, Facebook'ta, bit.ly/ndm-facebook
aynı zamanda Twitter'da, bit.ly/ndm-twitter
bir de Instagram'da! bit.ly/ndm-insta
ve Spotify'da: spoti.fi/2GbWAEx
peki TR-center kanalımıza abone oldunuz mu? bit.ly/2d8ihWS

YORUMLAR

  1. Canberk Tüzer
    Canberk Tüzer
    2 saatler önce

    ördekkkk

  2. Nazlı Arslan
    Nazlı Arslan
    3 saatler önce

    Inşallah ileride şeyn gibi bi eşim olur ceyda abla çok nasiplisinn

  3. beratcan polat
    beratcan polat
    16 saatler önce

    abi korkuyorum klibi izlerken kafanı tavana vurcan diye :D

  4. Oyun Bozan TV
    Oyun Bozan TV
    17 saatler önce

    Olum adamda torbacı tipi var

  5. Eren Sayan
    Eren Sayan
    19 saatler önce

    ulan bu klipe 4k koymanın amacı ne?

  6. POOLOWER GT
    POOLOWER GT
    Gün önce

    Fight Clubdan Sonra Rahat Geliyo Beyler

    1. Arifeee
      Arifeee
      23 saatler önce

      Sen bide eksik sonbahara git daha çok rahatlarsin yada güller ve rhyme git o da güzel

  7. POOLOWER GT
    POOLOWER GT
    Gün önce

    Burnunu sıkıp mı şarkı söylüyor bu kral?

  8. Yusuf Bedir
    Yusuf Bedir
    Gün önce

    [Verse 1] (Yov!) Koparmak etimden hepsinin planı Bir parça başladım inanmaya Zira yeterince katlandım insanlara Bulanık sularda yüzerim inatla Gelirken peşimden iştahla Yüzlerce pirana (Yüzlerce pirana) Ağıma düşerken piyasa Riyakâr avına tüm çetem civarda Yüzlerce pirana (Yüzlerce pirana) Belirir bir anda Etrafını çevirir imkânlar Çevirdim bilhassa hepsini silaha (Hepsini silaha) Erbabıyım hepsinin ispatlar tekniğim En piçi getirir hizaya Ki en piçi benimdir burada [Bridge] Peşimde yüzlerce pirana Peşimde yüzlerce pirana ey! (Peşimde yüzlerce pirana) Peşimde yüzlerce pirana ey! [Verse 2] Rap'lerim sürükler isyana Gülümser, sen onu küçümserken sana (Ey!) Eriştik mükemmel orana, kolay değildi Günlerce yollara dolan Delirdik, çıldırdık, fıttırdık ulan! Yenildik, yıkıldık, yılmadık ama Seviştik, sıvıştık, kır-madık Yetişkin yılışık kız-ları Et ister hepsi bi' pirana (Pirana) Eminim, ararım bir ara (Ararım bir ara) Çeliştik, çatıştık, zıpladık İşledik azılı suç-ları Kırılır kalemim idama Tek isteğimse bi' sigara Sallayın darağacında (Darağacında) Bozulmaz yine de fiyakam Beni yaralayamaz (Yaralayamaz) Hakkımda atılan iddialar Israrla sadık kal yapılan plana (Plana) Hayallerin varsa satın al Takılma fiyata (Fiyata) Marka peşinde yüzlerce pirana Yağar yağar, kanıyorum Aynı akıntıda yıkanıyorum Saplandım çamura çıkamıyorum Isırıyorlar ırgalamıyorum Sınırdır adımlar adamım Sorun, hiçbirini tanımıyorum Kural da, yasa da; tanımıyorum yargınızı Bulansam da kana Hissediyorum yaşamayı Yanıyorken canım Sanırım sorunun temeli Kaçıyor her kadın Koşulsuz kaçırdım herkesi Boğulmak üzere yüzüyorum Kendimden soğuttum herkesi [Outro] Aynada yansıyan aslıma diyorum: "İnanamıyorum." (Ey!) İnanamıyorum Bu yüzü anımsamıyorum Düşmanım kim anlamıyorum Oluyo' planlamıyorum İnanamıyorum, inanamıyorum, inanamıyorum Düşmanlar bi' tarafa dursun Kendimi tanıyamıyorum (İnanamıyorum) İnanamıyorum (İnanamıyorum, ey!) İnanamıyorum (İnanamıyorum) İnanamıyorum (İnanamıyorum, ey!) İnanamıyorum (İnanamıyorum) Düşmanlar bi' tarafa dursun Kendimi tanıyamıyorum (Ey!) İnanamıyorum (Ey, Ey!)

  9. FURKAN ALTIN
    FURKAN ALTIN
    Gün önce

    Hidra ne alaka

  10. Hüseyin ARSLAN
    Hüseyin ARSLAN
    2 gün önce

    hidra mı var banamı öyle geldi qqw

    1. Arifeee
      Arifeee
      23 saatler önce

      @Vaveyla bide 0:55 var

    2. Vaveyla
      Vaveyla
      Gün önce

      01:01 de var

  11. pashaBiceps g2a . com
    pashaBiceps g2a . com
    2 gün önce

    merak ettim saati çok hoş geldi markasını bilen var mı

  12. Sinan Bekmezli
    Sinan Bekmezli
    2 gün önce

    15 agustos gezgin fest İzmire geldi 5 dk geç kaldım bu şarkıyı çoktan söylemişti bnde buraya geldim burdan dinledim 👈✌️..

  13. Hamza Selim Ünaldı
    Hamza Selim Ünaldı
    2 gün önce

    Açıklamadaki sözleri yazan kişi; Senin kulağını *****

  14. Resmiye Kilinc
    Resmiye Kilinc
    3 gün önce

    abi filmi ne zaman

  15. civan ekici
    civan ekici
    3 gün önce

    Koparmak etimden hepsinin planı Bir parça başladım inanmaya Zira yeterince katlandım insanlara Bulanık sularda yüzerim inatla Gelirken peşimden iştahla Yüzlerce pirana (Yüzlerce pirana) Ağıma düşerken piyasa Riyakâr avına tüm çetem civarda Yüzlerce pirana (Yüzlerce pirana) Belirir bir anda Etrafını çevirir imkânlar Çevirdim bilhassa hepsini silaha (Hepsini silaha) Erbabıyım hepsinin ispatlar tekniğim En piçi getirir hizaya Ki en piçi benimdir burada [Bridge] Peşimde yüzlerce pirana Peşimde yüzlerce pirana ey! (Peşimde yüzlerce pirana) Peşimde yüzlerce pirana ey! [Verse 2] Rap'lerim sürükler isyana Gülümser, sen onu küçümserken sana (Ey!) Eriştik mükemmel orana, kolay değildi Günlerce yollara dolan Delirdik, çıldırdık, fıttırdık ulan! Yenildik, yıkıldık, yılmadık ama Seviştik, sıvıştık, kır-madık Yetişkin yılışık kız-ları Et ister hepsi bi' pirana (Pirana) Eminim, ararım bir ara (Ararım bir ara) Çeliştik, çatıştık, zıpladık İşledik azılı suç-ları Kırılır kalemim idama Tek isteğimse bi' sigara Sallayın darağacında (Darağacında) Bozulmaz yine de fiyakam Beni yaralayamaz (Yaralayamaz) Hakkımda atılan iddialar Israrla sadık kal yapılan plana (Plana) Hayallerin varsa satın al Takılma fiyata (Fiyata) Marka peşinde yüzlerce pirana Yağar yağar, kanıyorum Aynı akıntıda yıkanıyorum Saplandım çamura çıkamıyorum Isırıyorlar ırgalamıyorum Sınırdır adımlar adamım Sorun, hiçbirini tanımıyorum Kural da, yasa da; tanımıyorum yargınızı Bulansam da kana Hissediyorum yaşamayı Yanıyorken canım Sanırım sorunun temeli Kaçıyor her kadın Koşulsuz kaçırdım herkesi Boğulmak üzere yüzüyorum Kendimden soğuttum herkesi

  16. Bekir Duran
    Bekir Duran
    3 gün önce

    Tulumcuya denziyo elindetorda

  17. Lokman efe DGN
    Lokman efe DGN
    3 gün önce

    bi istila tadı vermiyo ama neyse

  18. DzgnMami
    DzgnMami
    4 gün önce

    şehinşah taşşağını yiyem

    1. windows 95
      windows 95
      3 saatler önce

      Sakin kanka akzjfkskxfj

  19. GAMEMAFIA
    GAMEMAFIA
    4 gün önce

    Bide sümkürse ses açılcak

  20. Deniz Derya
    Deniz Derya
    4 gün önce

    Bu ne ya kulagim kanadi

  21. Sultan Süleyman
    Sultan Süleyman
    4 gün önce

    Benden piçi olamaz

  22. Engin S
    Engin S
    4 gün önce

    Sen her zaman başarılısın takibindeyim reis

  23. D M.
    D M.
    5 gün önce

    0.57 Masanın önünde oturan hidra mı ?

    1. D M.
      D M.
      4 gün önce

      @o1.arifee evet de ondan ziyade daha yeni fark ettiğim için şaşkınım 😮

    2. o1.arifee
      o1.arifee
      4 gün önce

      Çok genç duruyor demi :d

    3. o1.arifee
      o1.arifee
      4 gün önce

      0:57 evet hidra =)

  24. eren atbin
    eren atbin
    5 gün önce

    adamsın

  25. Übeydullah Muren
    Übeydullah Muren
    5 gün önce

    0:50 Mıs Mıs 😂😂

  26. Kehanetci Korkuyo
    Kehanetci Korkuyo
    5 gün önce

    sigara ne lalaka

  27. Mert Minecraft
    Mert Minecraft
    5 gün önce

    Ne boksa abone oldum(Rap e lafiım yokk)

  28. zDarksilo
    zDarksilo
    5 gün önce

    Semt Köşesi Balıkcı Piranası.

  29. Jacoal
    Jacoal
    5 gün önce

    +Peşimde yüzlerce pirana -Eeee? +belirir bir anda

  30. Nevin Özkan
    Nevin Özkan
    5 gün önce

    Piranalıyomuz gardaşlar 😜😜

    1. Nevin Özkan
      Nevin Özkan
      5 gün önce

      Eveey

  31. Sultan Süleyman
    Sultan Süleyman
    6 gün önce

    Klipte hidrada oynuyo 0.57 oynuyo

    1. o1.arifee
      o1.arifee
      4 gün önce

      0:57

  32. vSenGeldin
    vSenGeldin
    6 gün önce

    Bir ben mi iğreniyorum bu TRap'te ya defalarca dinliyorum anlam %0 ritim %0 aynı sözleri tekrarlama %47613847316 kulağa hoş gelmesi %0 ya ne buluyorsunuz söyleyin lütfen gizli bir cevher var da ben mi görmüyorum. Khontkar, Ben Fero, Ezhel, Şehinşah, İğreniyorum ya hepsinden bir de bir ton para alıyorlar gerçekten anlamıyorum.

  33. Samet güner
    Samet güner
    6 gün önce

    ŞENİŞAH🖤🖤

  34. şüheda Yılmaz
    şüheda Yılmaz
    6 gün önce

    En güzel saniyeler; 0:50 01:51 02:29

  35. BAHADIR POLAT
    BAHADIR POLAT
    6 gün önce

    şu autotune denen laneti kim piyasaya bulaştırdı? muzik ruhubu kaybediyor

    1. BAHADIR POLAT
      BAHADIR POLAT
      6 gün önce

      @şüheda Yılmaz ben çıkardı çıkarmadı meselesine girmiyorum. autotune kullanan sanatçılara eleştri yapıyorum

    2. şüheda Yılmaz
      şüheda Yılmaz
      6 gün önce

      Ya adam autotune'siz şarkı bile çıkardı daha ne istiyonuz. Sesi her türlü güzel yani

  36. Yusuf Bayraktar
    Yusuf Bayraktar
    6 gün önce

    0:55 Hidra'ya benzeten tek ben miyim ?

    1. o1.arifee
      o1.arifee
      4 gün önce

      Evet hidra ama daha genç :)

  37. Gümüş Yapımcılık
    Gümüş Yapımcılık
    6 gün önce

    1:26

    1. şüheda Yılmaz
      şüheda Yılmaz
      6 gün önce

      0:51

  38. batuhan demir
    batuhan demir
    7 gün önce

    ADAM EFSANE İTAAT EDİN KRALA 😎😎😎👑👑👑👑

  39. Ali Özay
    Ali Özay
    7 gün önce

    abi bu şarkıya aşk oldummmmm

  40. Aziz Efe UZNN
    Aziz Efe UZNN
    7 gün önce

    Hiphop okulun dan geldik reyizz😏

  41. ahmet çalışkan
    ahmet çalışkan
    8 gün önce

    masaya çıktıgında nerdeyse kafası tavana deyecek

  42. Özgür Gülali
    Özgür Gülali
    8 gün önce

    fiht clup ten geldim

  43. Bekir Duran
    Bekir Duran
    8 gün önce

    Adam kalemi yicek

  44. Sultan Süleyman
    Sultan Süleyman
    8 gün önce

    Veysel zal oğluna benziyo

  45. Olga Baylarova
    Olga Baylarova
    8 gün önce

    SEHİNŞAH DÜNYANIN EN BÜYÜK ŞARKICISI

  46. Gö nül Gökmeydan
    Gö nül Gökmeydan
    8 gün önce

    Sizi üzeyimmi belki unutmuşsunuzdur Gluk gluk gluk

  47. Dehliz Ö.z
    Dehliz Ö.z
    9 gün önce

    cok iyi be

  48. kel ve öfkeli asdf
    kel ve öfkeli asdf
    9 gün önce

    Prdn rap mı dedim sjssnaoajsn

  49. kel ve öfkeli asdf
    kel ve öfkeli asdf
    9 gün önce

    Boş bi rap daha...

  50. Ela nın diyarı
    Ela nın diyarı
    10 gün önce

    👌👌🇹🇷

  51. serhan erkal
    serhan erkal
    10 gün önce

    Hip hop okulu gibi baş yapıtlardan sonra kafa siken bir autotune kullanıp sağda solda sadece bu saçma şarkıları (rap bile diyemiyorum) dinleyip "şehinşah morq yhaa bütün şarkılarını ezbere biliyorum" diyen bir kanser kitle oluşturan Şehinşah'ı tebrik ediyorum. Autotune popüler kültürün kelepçesi ve prangasıdır. Seni eski tayfa olarak bu kanser kitleyle baş başa bırakıyoruz...

  52. Emir Hayır
    Emir Hayır
    11 gün önce

    0:17

    1. Doruk Aydoğan
      Doruk Aydoğan
      11 gün önce

      yawww koparmak etimden

  53. Gulten Yazıcı
    Gulten Yazıcı
    11 gün önce

    Cidden igrenc sarki

  54. crazy gamer
    crazy gamer
    11 gün önce

    ufuk bey klip nasıl olsun: ufuk : evet

  55. Kerim Umut
    Kerim Umut
    11 gün önce

    Bi uğrayayım dedim

  56. Saçmalık Bizim İşimiz
    Saçmalık Bizim İşimiz
    11 gün önce

    Sigara 20₺ oldu bence artık istemezsin 😂

  57. Tenkid
    Tenkid
    11 gün önce

    içim titredi yapacagın rapi

  58. Emekleyen Emekli
    Emekleyen Emekli
    11 gün önce

    Klipte ki hidrayı görenler +1

  59. YOH YAA
    YOH YAA
    11 gün önce

    La bu nasıl zevk? adamın ses berbat , şarkı berbat , izlenme 16 milyon , ilginç...

    1. Polat Türkoğlu
      Polat Türkoğlu
      11 gün önce

      Sesi de şarkısı da efsane. Şarkı sözlerine dikkat ederek dinle.. ilk kez dinleyenler için sesi tuhaf geliyor ama dinledikçe alışıyor insan

  60. Şura Nur
    Şura Nur
    11 gün önce

    Abi tepki gostermeyin ama sesi hoş değil ya😂sözler güzel ama

  61. Sagopa Kajmer
    Sagopa Kajmer
    12 gün önce

    Olum hidrayı ye gördüm klipte

  62. Onurcan KELEŞ
    Onurcan KELEŞ
    12 gün önce

    Şu ses şekli beni gıcık ediyor!

    1. Lxread
      Lxread
      11 gün önce

      Neresi ediyo la :d

  63. Yasin oyunda
    Yasin oyunda
    12 gün önce

    Kötüler de olmasa iyilerin kıymeti bilinmezdi.

  64. YekinoxX AoV
    YekinoxX AoV
    12 gün önce

    Bence bu adamı çok abartıyosunuz

  65. Doruk Aydoğan
    Doruk Aydoğan
    12 gün önce

    yaaaeağwwww koparmak etimdeeeeeeeen

  66. Ece Nur İnce
    Ece Nur İnce
    12 gün önce

    Neden dislike

  67. leyla duran
    leyla duran
    12 gün önce

    Tamamı robo

  68. Bekir Duran
    Bekir Duran
    12 gün önce

    Aman neyse 😎😎😎🙂😎😎😍😍

  69. Aygül Tanrıverdi
    Aygül Tanrıverdi
    13 gün önce

    Bi insanın yaptığı her şarkı bağımlılık yapmak zorundamı

  70. Mert Can
    Mert Can
    13 gün önce

    Cok kotu trap e hayir

  71. kays alahmad
    kays alahmad
    13 gün önce

    2:29 ödev çok olunca ben 😂

  72. Alp Sen
    Alp Sen
    13 gün önce

    00:50 saniyede çok güzel yapmıyomu " ki en piçi benimdir burada" vaay hoşuma gitti

    1. Doruk Aydoğan
      Doruk Aydoğan
      12 gün önce

      benimde hoşuma gitti

  73. izzet emin demir
    izzet emin demir
    13 gün önce

    PİRAAAAANAAAA 0.50 KOMEDİ

  74. ali salcan
    ali salcan
    13 gün önce

    🗑

  75. Adem demir
    Adem demir
    13 gün önce

    Müthiş bu müzik

  76. Oktay Ali
    Oktay Ali
    13 gün önce

    Sen şarkı söyleme ulan AYI!!

  77. Batuhan Bozkuş
    Batuhan Bozkuş
    14 gün önce

    Rahmetli DJ Dikkat’in bir sözü buraya çok uyuyor:Repe bak aynı yarrağım gibi

  78. No one
    No one
    14 gün önce

    NnZnc??. BNNZncmzNNZnc. ?NZö? ncöz

  79. Goktug Akıncı
    Goktug Akıncı
    14 gün önce

    Tek Güzel Yaptığı Parça

  80. Can Ataseven
    Can Ataseven
    14 gün önce

    bu şarkı çok iyi ya