Şehinşah - Pirana

netd müzik
127 465 görünümler 3 307 095

Şehinşah'ın, DMC etiketiyle yayınlanan "Pirana" isimli tekli çalışması, 4K video klibiyle netd müzik'te.
Söz - Müzik: Şehinşah
Altyapı: Ferzanbeat
Yönetmen: Berk Başyurt
Pirana sözleri ile;
Koparmak etimden
Hepsinin planı bi parça
Başladım inanmaya
Zira yeterince katlandım insanlara
Bulanık sularda yüzerim inatla
Gelirken peşimden iştahla
Yüzlerce pirana
Ağıma düşerken piyasa
Riyakâr avında tüm çetem civarda
Yüzlerce pirana ey
Belirir bir anda
Etrafını çevirir
İmkânlar çevirdi bilhassa hepsini silaha
Erbabıyım hepsinin
İspatlar tekniğim
En piçi getirir hizaya
Ki en piçi benimdir burada
Peşimde yüzlerce pirana
Peşimde yüzlerce pirana
Peşimde yüzlerce pirana
Raplerim sürükler isyana
Gülümser sen onu küçümserken sana
Eriştik mükemmel orana
Kolay değildi günlerce yol ara dolan
Delirdik çıldırdık fıttırdık ulan
Yenildik yıkıldık yılmadık ama
Seviştik sıvıştık kırmadık
Yetişkin yılışık kızları
Et ister hepsi bi pirana
Eminim ararım bi ara
Çeliştik çatıştık zıpladık
İşledik azılı suçları
Kırılır kalemim idama
Tek isteğimse bi sigara
Sallayın darağacında
Bozulmaz yine de fiyakam
Beni yaralamaz
Hakkımda atılan iddialar
Israrla sadık kal yapılan plana
Hayallerin varsa satın al takılma fiyata
Marka marka peşinde yüzlerce pirana
Yağır yağır kanıyorum
Aynı akıntıda yıkanıyorum
Saplandım çamura çıkamıyorum
Isırıyorlar ırgalamıyorum
Sınanır adım her adımım sorun
Hiç birini tanımıyorum
Kural yasa da
Tanımıyorum yargınızı
Bulansam da kana
Hissediyorum yaşamayı yanıyorken canım
Sanırım sorunun temeli
Kaçıyor her kadın
Kaçırdım koşulsuz herkesi
Boğulmak üzere yüzüyorum
Kendimden soğuttum herkesi
Aynadan yansıyan aslıma diyorum
İnanamıyorum
İnanamıyorum
Bu yüzü anımsamıyorum
Düşmanım kim anlamıyorum
Oluyor planlamıyorum
İnanamıyorum
İnanamıyorum
İnanamıyorum!!!
Düşmanlar bir tarafa dursun!
Kendimi tanıyamıyorum

Türkçe Pop oynatma listesi: bit.ly/ndm-turkcepop
Yeni Hit Şarkılar: bit.ly/ndm-hitsarkilar
netd müzik’te bu ay: bit.ly/ndm-enyeniler
netd müzik, Facebook'ta, bit.ly/ndm-facebook
aynı zamanda Twitter'da, bit.ly/ndm-twitter
bir de Instagram'da! bit.ly/ndm-insta
ve Spotify'da: spoti.fi/2GbWAEx
peki TR-center kanalımıza abone oldunuz mu? bit.ly/2d8ihWS

YORUMLAR

  1. Ibrahim Coskun
    Ibrahim Coskun
    Saatler önce

    2:19 KARMA

  2. Ugur ONLU
    Ugur ONLU
    2 saatler önce

    adam king..

  3. Kürşat Yılmaz
    Kürşat Yılmaz
    2 saatler önce

    Şu mimiklerle piyasadaki çoğu filmde oynarsın.Balicisin falan ama efsanesin Şeyn❤

  4. özgür kaplan
    özgür kaplan
    3 saatler önce

    Iq düşürmek için özenle yazılmış bir eser teşekkürler

  5. _AOV_ 07
    _AOV_ 07
    3 saatler önce

    Şarkı güzel ama 3 milyon milyar ses programı kullanmışlar

  6. Rabia Bağar
    Rabia Bağar
    3 saatler önce

    Oğlum muhtesemmm

  7. İrem Kocaoğlu
    İrem Kocaoğlu
    6 saatler önce

    Bu adam en azından şarkı söylüyo khontkar gibi böğürmüyo şarkılarda

  8. Ferdi Tuğlu
    Ferdi Tuğlu
    8 saatler önce

    ŞEYHOLANDIN 🤘🏻

  9. Ünsüz Düşünür
    Ünsüz Düşünür
    9 saatler önce

    🔥🔥 Ki en piçi benimdir burada!🔥🔥

  10. volkan arslan
    volkan arslan
    9 saatler önce

    bunlarda almış başını gidiyor rap yapmayı beceremiyolar şimdi de bir furya ses efekti kullanıyolar azıcık g"t varsa k"st gibi rap yap yada saian gibi de görelim rap in soytarıları sizi

  11. Sezer Yılmaz
    Sezer Yılmaz
    9 saatler önce

    Mimikler fena şeyho

  12. Abuzer kelir
    Abuzer kelir
    10 saatler önce

    00.55 'deki hidra değilmi la

  13. Muhammed ÇELİK
    Muhammed ÇELİK
    11 saatler önce

    Tam 1 yıl sonra bunu yeniden dinleyeceğim.Arada beğenin gelip bakayım. 170219 23:41

  14. Ayucuk
    Ayucuk
    12 saatler önce

    Kız da tam Zeynep tipi var

  15. lydia gonen
    lydia gonen
    12 saatler önce

    abi senin kliplerde şöyle bi sıkıntı var playback yaptığın aşırı belli oluyo niye

  16. ATAKAN REİZ
    ATAKAN REİZ
    12 saatler önce

    *ABİ MAALESEF DUYMUYORUM ŞARKILARINA ALT YAZI EKLERMİSİN* +1

  17. Eren Ünal
    Eren Ünal
    12 saatler önce

    derdim olsundan daha iyi ama değer görmüyo

  18. RA Stone
    RA Stone
    13 saatler önce

    Ç Ö P

  19. Serkan Gungor
    Serkan Gungor
    13 saatler önce

    1:53 çok masum bakıyo lan

  20. Muhammet Kaçmaz
    Muhammet Kaçmaz
    13 saatler önce

    Kıskanç

  21. veysel özökten
    veysel özökten
    13 saatler önce

    parti arabalarina ve meydanlarda oy icin dolanan piranalara gelsin bu parca ..

  22. Charles Wildmore
    Charles Wildmore
    14 saatler önce

    efsane klip efsane şarkı hakkını verin izleyin izletin

  23. Yakup Svs
    Yakup Svs
    14 saatler önce

    E hani torbacıydı bu ??

  24. Neslihan Ergin
    Neslihan Ergin
    14 saatler önce

    Dünyanın en iyi şarkısı💛💛💛🌏

  25. Emir Karakoca
    Emir Karakoca
    14 saatler önce

    "Ki en PİÇi benimdir burada."

  26. Malatya Spor
    Malatya Spor
    14 saatler önce

    Dislike atanlar piranalar :)

  27. Ahmet Enes Akosman
    Ahmet Enes Akosman
    14 saatler önce

    Bir de adama dinleyicilerini takmıyor vs derler adam sırf 'yak yak yak' klibine gelen kötü yorumları dikkate alıp, yapım şirketinden ayrılıp yeni yapım şirketiyle anlaştı üstelik çok başarılı bir yapım şirketiyle. Daha ne olsun :))

  28. im change
    im change
    14 saatler önce

    Ben-i anlatiyor yav çıldırıcam

  29. Sheredded Ego
    Sheredded Ego
    14 saatler önce

    Şarkı güzel napiyim

  30. Smoke
    Smoke
    14 saatler önce

    Yak Yak Yak videosunun üstüne iyi oldu yaa

  31. SUSKUNCOCUK
    SUSKUNCOCUK
    14 saatler önce

    pirana hırrrrr

  32. Küçük Yayıncı
    Küçük Yayıncı
    14 saatler önce

    Küçük şeyIere gerektiğinden fazIa önem verenIer, eIinden büyük işIer geImeyenIerdir.

  33. Lals Dd
    Lals Dd
    14 saatler önce

    mimikleri mükemmel amkakk

  34. ceyhun korkmaz
    ceyhun korkmaz
    15 saatler önce

    02:18 KARMAYA RESPECT

  35. Raife_ K
    Raife_ K
    15 saatler önce

    2:07 sonrası efsaneeee

  36. ceyhun korkmaz
    ceyhun korkmaz
    15 saatler önce

    Vay ben senin babanın düşmanlarını silkeyim bu nasıl şarkı+klip

  37. En çok Dinlenenler
    En çok Dinlenenler
    15 saatler önce

    Abone kasıyorum Yardım Ne olur ki ne kaybedersin !

  38. dasınt video
    dasınt video
    15 saatler önce

    İnşallah tekrar trend 1 olur +1

  39. ABAZA ARDA
    ABAZA ARDA
    15 saatler önce

    1.13 aşırı bağımlılık yaptı ana skm

  40. Yusuf Enes
    Yusuf Enes
    15 saatler önce

    En sevdiğim kısım en pici getirir hizaya ki en pici benimdir burada

  41. Yusuf Enes
    Yusuf Enes
    15 saatler önce

    Ezhel etek atar

  42. Hz PeeP
    Hz PeeP
    15 saatler önce

    1:17 kadını bıraksan Ufuk abiyle yiyişcek

  43. Ciwan DALKURD
    Ciwan DALKURD
    16 saatler önce

    Arkadaşlar sizden bir ricam var 69 aboneyim 100 abone yaparmisiniz

    1. rap god
      rap god
      4 saatler önce

      Tabi kardeşim rica etmişsin oldum

  44. Hayrunisa Solayak
    Hayrunisa Solayak
    16 saatler önce

    Senişah sarışın değil miydi😂😂

  45. Ferid İmranli
    Ferid İmranli
    16 saatler önce

    100milyonda gorusuruz

  46. Pro Çeker
    Pro Çeker
    17 saatler önce

    Şeyho parti kur oy verelim

  47. Mustafa Koç
    Mustafa Koç
    17 saatler önce

    Türkçe rap geldiği hale bak

  48. Gülşah Kocaoglu
    Gülşah Kocaoglu
    17 saatler önce

    00.50 ki en piçi benimdir burada mfşdmdldjd

  49. Ayhan Uluc
    Ayhan Uluc
    18 saatler önce

    adammm

  50. Doğukan Gürel
    Doğukan Gürel
    18 saatler önce

    yaptığın müziği s...

  51. Arda Aker
    Arda Aker
    18 saatler önce

    nerede o güller ve rhym lar

  52. Cat Razor
    Cat Razor
    18 saatler önce

    tv spot güzelmiş ne zaman vizyona gircek ?

  53. Irmak Taşkayaoğlu
    Irmak Taşkayaoğlu
    18 saatler önce

    - ufuk bey yak yak şarkısındaki klip sevilmedi bu klipte ne yapalım - şimdi klibi çekelim - ofisdemi ? -evet ofiste

  54. Irmak Taşkayaoğlu
    Irmak Taşkayaoğlu
    18 saatler önce

    - ufuk bey bu klip nasıl olsun - klip olmasın - ne olsun o zaman -3 dk lık film olsun

  55. Eğleniyormıyız Gençler
    Eğleniyormıyız Gençler
    18 saatler önce

    #57

  56. Adem Dağdeviren
    Adem Dağdeviren
    19 saatler önce

    0:49

  57. Sebihanur Türkel
    Sebihanur Türkel
    19 saatler önce

    Klibi izliyorsun ve bir daha aşık oluyorsun ŞEHO❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  58. Emre Kaynar
    Emre Kaynar
    19 saatler önce

    Sanki şarkıya sansar gircekmis gibi bitek bana mı böyle geliyor?

  59. Ömer Faruk Kös
    Ömer Faruk Kös
    19 saatler önce

    Fatih abiye takım elbise yakışmamış asşkldgjsaşlkgjasşlkg

  60. Irmak Taşkayaoğlu
    Irmak Taşkayaoğlu
    19 saatler önce

    - ufuk bey bu klip nasıl olsun - klip olmasın - ne olsun o zaman -3 dk lık film olsun

  61. Irmak Taşkayaoğlu
    Irmak Taşkayaoğlu
    19 saatler önce

    - ufuk bey yak yak şarkısındaki klip sevilmedi bu klipte ne yapalım - şimdi klibi çekelim - ofisdemi ? -evet ofiste

  62. Yunus Çakmak
    Yunus Çakmak
    19 saatler önce

    1:57 betterdayz :D

  63. Tembel Teneke
    Tembel Teneke
    20 saatler önce

    Klip çok orijinal

  64. Utku Yildiz
    Utku Yildiz
    20 saatler önce

    Bu Adam bir uzaylı

  65. Skyline34
    Skyline34
    20 saatler önce

    Çağrı olmasaydı şaşardım

  66. Kerem Yandık
    Kerem Yandık
    20 saatler önce

    8 bin dislike khontkar sevenler

  67. ahmet akan
    ahmet akan
    20 saatler önce

    MARKA PEŞİNDE YÜZLERCE PİRANA...

  68. Atakan Ülkü
    Atakan Ülkü
    20 saatler önce

    1:13 1:26 replay tuşu (bi benim mi hoşuma gitti yaw :d

  69. Tuna Han ÖZTÜRK
    Tuna Han ÖZTÜRK
    21 saatler önce

    Klipte hidrayı görmeyende ne biliyim

  70. Banana UU
    Banana UU
    21 saatler önce

    Kral yine meydanda

  71. Korkusuz Oyuncu
    Korkusuz Oyuncu
    21 saatler önce

    favori sayim ne mi tabiki 0:50

  72. Barzan Marangoz
    Barzan Marangoz
    22 saatler önce

    Kimine göre Kral,Kimine göre Yalanım...Unutmayın beyler Adamına göre Adamım...

  73. EMİN Budak
    EMİN Budak
    22 saatler önce

    DMCCC

  74. holywayne holy
    holywayne holy
    22 saatler önce

    Her gün bir doz alıyorum

  75. ege ayaz
    ege ayaz
    22 saatler önce

    yorumu arda beğeninde yeniden dinleyim lütfen

  76. İrem Patan
    İrem Patan
    22 saatler önce

    02:50 de çok cool değilmi abi yaa 😍😍

  77. Berkecan Güvercin
    Berkecan Güvercin
    22 saatler önce

    2.23 için dinliyorum herkes en pici benime düşmüş

  78. sülale rapçi
    sülale rapçi
    22 saatler önce

    ne yazsamda yorumum tutsa :d

  79. SeanReis
    SeanReis
    22 saatler önce

    filme ön bilet alamıyormuyuz

  80. Mr. P
    Mr. P
    23 saatler önce

    Sehinsah/Omer Celakil ha.ha.

  81. Tevfik Güvenc
    Tevfik Güvenc
    23 saatler önce

    Pembe kalemi kırması khontun klibini aşağılaması En iyisi tabiki şehinşah

  82. Yastık Kafa YK
    Yastık Kafa YK
    23 saatler önce

    Enes Batur’un diss şarkısı 50 milyon bu şarkı 4 milyon Where is the Adalet???

  83. Emircan Duysak
    Emircan Duysak
    23 saatler önce

    Suyun altında olsaymış bide piranalar olsaymış tadından dinlenmezmiş çok anlamlı

  84. Bugra Şahin
    Bugra Şahin
    Gün önce

    Gömlek kravat çok yakışmış reis İnanamıyorum!

  85. Kdkdk Dnjdmd
    Kdkdk Dnjdmd
    Gün önce

    En pici benim burada derken cok tatlıı lan bagımlılık yaptı resmen basa sarıp izliyorum 😊😃

  86. MEHMET ÇOBAN
    MEHMET ÇOBAN
    Gün önce

    Yaw neler yapıyorsunuz Ufuk bey

  87. Emirhan Demir
    Emirhan Demir
    Gün önce

    üstad oğlunada kırmızı balığı filan rap tarzı söylemeyi öğret

  88. İHSAN TAYMUS
    İHSAN TAYMUS
    Gün önce

    PERFCT

  89. Atlas
    Atlas
    Gün önce

    2:26 şeyho bende sana inanamiyorum birazcik fazla olmus bu film ne zaman vizyona girecek

  90. Oyun Noktası
    Oyun Noktası
    Gün önce

    Adam işi biliyo ya

  91. Enes Günes
    Enes Günes
    Gün önce

    3 milyon oldu helal olsun ❣

  92. xZer0
    xZer0
    Gün önce

    26 senedir almanyada yaşıyordum, yaklaşık 4 yıldır istanbula istanbulda yaşamaktayım. Tam Türk rap nezaman ilerlicek derken bu rapi dinledim... Başarıların devamını dilerim 👏👏👏(rap almancilardan çalıntı ama olsun)

  93. tezkan Z
    tezkan Z
    Gün önce

    inanamıyorummmm gerçek şehinşahın tarzını geri istiyoruuummmm

  94. Melih Ocal
    Melih Ocal
    Gün önce

    Şehinşahın açık ara en iyi şarkısı

  95. 3 HARFLİ BOZKURTLAR
    3 HARFLİ BOZKURTLAR
    Gün önce

    Siz simdi rapten anlamiyorsunuz yazin bi Şahin yalcin sellah onu dinleyin pisman olmassiniz

  96. Sefa Aralı
    Sefa Aralı
    Gün önce

    Kısa ve öz. Pirana!

  97. Serpil Güzel
    Serpil Güzel
    Gün önce

    Düşmanlar bir tarafa dursun bu şarkının 2M dinlenmesine inanamıyorum!

  98. Osman Kankal
    Osman Kankal
    Gün önce

    Joker'in klibe benzemiş

  99. EMRE EKİN
    EMRE EKİN
    Gün önce

    nasıl kafiyeler var maşşalah, inanamıyorum

  100. kaarstag reis
    kaarstag reis
    Gün önce

    İşinizi kolaylaştırayım 0:50 Dur ücret 1 like